Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Data zamieszczenia: 2023-05-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Pisz
Gustawa Gizewiusza 5
12-200 Pisz
powiat: piski
874241226, faks 874241238
zampubliczne@pisz.home.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Pisz
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 874241226, faks 8742
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego między ulicą Staszica a rzeką Pisą w Piszu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie Uchwały Nr XLV/473/22 Rady Miejskiej w Piszu z dnia 25 maja 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego między ulicą Staszica a rzeką Pisą w Piszu.
2. Treść Uchwały i załącznik graficzny do Uchwały dostępny jest na stronie BIP Pisz pod linkiem: https://bip.pisz.hi.pl/prawo.phpwiad=2981
3. Obszar przedmiotowego opracowania, o powierzchni około 19 ha objęty jest obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzonym Uchwałą Nr XLVII/602/10 Rady Miejskiej w Piszu z dnia 13 sierpnia 2010 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego między ulicą Staszica a rzeką Pisą w Piszu (Dz. Urz. Woj. Warm-Maz. z 2011 r. Nr 2 poz. 17).
4. Obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego wymaga dokonania aktualizacji w zakresie dostosowania go do obligatoryjnych i fakultatywnych elementów określonych w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a także wymaga modyfikacji jego ustaleń w zakresie przeznaczenia terenów, parametrów zabudowy oraz zmiany rozwiązań w zakresie infrastruktury technicznej. Aktualizacji wymagają szczególnie zapisy dotyczące zabudowy usług turystycznych w zakresie parametrów budynków, dopuszczalnej powierzchni
i intensywności zabudowy, z możliwością rozszerzenia ustaleń planu o możliwość lokalizacji budynków pod wynajem i obiektów na potrzeby turystyki, turystyki wodnej, sportu, rekreacji i wszelkie inne popularne formy wypoczynku w sąsiedztwie rzeki. Konieczne jest też określenie w planie miejscowym zasad uporządkowania i zagospodarowania terenów przylegających do rzeki Pisy oraz zasad zachowania i wprowadzania nowej zabudowy w powiązaniu z planowaną realizacją stopnia wodnego na rzece Pisie, którego realizację planuje się na południe od miasta Pisz.
5. Obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego zamieszczony jest na stronie www.pisz.pl w zakładce PORTAL MAPOWY /system informacji przestrzennej gminy Pisz/ pod linkiem https://mapa.inspire-hub.pl/#/gmina_pisz

CPV: 71410000-5

Dokument nr: 2023/BZP 00228886, Org.271.19.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-02 10:20

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6df5ab9c-f950-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy".
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-6df5ab9c-f950-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
7. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych
w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) - z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
10. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: malgorzata.kosakowska@pisz.home.pl
11. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia o zamówieniu, ID postępowania lub znakiem postępowania (Org.271.19.2023).
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy zawarte są w cz. VIII Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z późn. zm.), zwanego dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy (zwanych dalej ,,danymi osobowymi Wykonawcy") jest Gmina Pisz z siedzibą przy Ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Piszu jest możliwy pod adresem e-mail: inspektor@pisz.home.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego między ulicą Staszica a rzeką Pisą w Piszu";
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO.
9) Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-02 10:00
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Org.271.19.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503 z późn. zm.) zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podstawie Uchwały Nr XLV/473/22 Rady Miejskiej w Piszu z dnia 25 maja 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego między ulicą Staszica a rzeką Pisą w Piszu.
2. Treść Uchwały i załącznik graficzny do Uchwały dostępny jest na stronie BIP Pisz pod linkiem: https://bip.pisz.hi.pl/prawo.phpwiad=2981
3. Obszar przedmiotowego opracowania, o powierzchni około 19 ha objęty jest obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, zatwierdzonym Uchwałą Nr XLVII/602/10 Rady Miejskiej w Piszu z dnia 13 sierpnia 2010 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego między ulicą Staszica a rzeką Pisą w Piszu (Dz. Urz. Woj. Warm-Maz. z 2011 r. Nr 2 poz. 17).
4. Obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego wymaga dokonania aktualizacji w zakresie dostosowania go do obligatoryjnych i fakultatywnych elementów określonych w art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a także wymaga modyfikacji jego ustaleń w zakresie przeznaczenia terenów, parametrów zabudowy oraz zmiany rozwiązań w zakresie infrastruktury technicznej. Aktualizacji wymagają szczególnie zapisy dotyczące zabudowy usług turystycznych w zakresie parametrów budynków, dopuszczalnej powierzchni
i intensywności zabudowy, z możliwością rozszerzenia ustaleń planu o możliwość lokalizacji budynków pod wynajem i obiektów na potrzeby turystyki, turystyki wodnej, sportu, rekreacji i wszelkie inne popularne formy wypoczynku w sąsiedztwie rzeki. Konieczne jest też określenie w planie miejscowym zasad uporządkowania i zagospodarowania terenów przylegających do rzeki Pisy oraz zasad zachowania i wprowadzania nowej zabudowy w powiązaniu z planowaną realizacją stopnia wodnego na rzece Pisie, którego realizację planuje się na południe od miasta Pisz.
5. Obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego zamieszczony jest na stronie www.pisz.pl w zakładce PORTAL MAPOWY /system informacji przestrzennej gminy Pisz/ pod linkiem https://mapa.inspire-hub.pl/#/gmina_pisz
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będą następujące kryteria:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia - 60 pkt;
2) doświadczenie projektanta - 40 pkt.
2. Ocena poszczególnych kryteriów będzie obliczana oddzielenie według następujących zasad:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia - 60 pkt
X/Y x 60 pkt
gdzie: X - łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia oferty z najniższą łączną ceną brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia
Y - łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia oferty ocenianej
2) doświadczenie projektanta - 40 pkt
W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał łączną liczbę należycie wykonanych przez Wykonawcę w okresie trzech lat przed złożeniem oferty,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie opracowanych przez osobę posiadającą funkcję głównego projektanta co najmniej dwóch opracowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni powyżej 10 ha.
Punkty przyznane będą tylko za opracowane miejscowe plany zagospodarowania przestrzenne wykazane w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
W ramach tego kryterium punktacja przyznawana będzie następująco:
- za więcej niż 2 (dwa) opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni powyżej 10 ha - 40 pkt,
- za 2 (dwa) opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni powyżej 10 ha - 20 pkt,
Jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże mniej niż dwa opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni powyżej 10 ha otrzyma 0 pkt.
3. Ocena ofert nastąpi w skali od 0 do 100 pkt.
4. Po dokonaniu oceny ofert nastąpi podsumowanie punktów w poszczególnych kryteriach, do dwóch miejsc po przecinku. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy w tym zakresie zostały wskazane w cz. XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.). Warunki udziału
w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy.
2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazać:
1) należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracował pełniąc funkcję głównego projektanta co najmniej dwóch opracowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w powierzchni powyżej 10 ha;
2) posiadanie kompetencji i uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, określonej w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
2. Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ, w okresie ostatnich 3 lat (od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni powyżej 10 ha,
b) wykaz osób, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z którego wynikać będzie że posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie oraz kompetencje i uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z
którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowy środek dowodowy, wymieniony w cz. XXIII ust. 2 pkt 2 SWZ (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), składa każdy z Wykonawców występujących
wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będą następujące kryteria:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia - 60 pkt;
2) doświadczenie projektanta - 40 pkt.
2. Ocena poszczególnych kryteriów będzie obliczana oddzielenie według następujących zasad:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia - 60 pkt
X/Y x 60 pkt
gdzie: X - łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia oferty z najniższą łączną ceną brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia
Y - łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia oferty ocenianej
2) doświadczenie projektanta - 40 pkt
W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał łączną liczbę należycie wykonanych przez Wykonawcę w okresie trzech lat przed złożeniem oferty,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie opracowanych przez osobę posiadającą funkcję głównego projektanta co najmniej dwóch opracowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni powyżej 10 ha.
Punkty przyznane będą tylko za opracowane miejscowe plany zagospodarowania przestrzenne wykazane w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
W ramach tego kryterium punktacja przyznawana będzie następująco:
- za więcej niż 2 (dwa) opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni powyżej 10 ha - 40 pkt,
- za 2 (dwa) opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni powyżej 10 ha - 20 pkt,
Jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże mniej niż dwa opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni powyżej 10 ha otrzyma 0 pkt.
3. Ocena ofert nastąpi w skali od 0 do 100 pkt.
4. Po dokonaniu oceny ofert nastąpi podsumowanie punktów w poszczególnych kryteriach, do dwóch miejsc po przecinku. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy w tym zakresie zostały wskazane w cz. XVII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-01

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.