warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
warmińsko-mazurskie (Elbląg)
warmińsko-mazurskie (Olsztyn)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
lubelskie (Puławy)
wielkopolskie (Kalisz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa materiałów |
Data zamieszczenia: | 2023-05-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Otwocki Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o Andriollego 64 05-400 Otwock powiat: otwocki zamowienia@otwock.pl https://otwock.ezamawiajacy.pl/ |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Otwock |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa materiałów Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego wyposażenia: WYKAZ MATERIAŁÓW - OTWOCK UL.- ANDRIOLLEGO Lp. Nazwa Jm Ilość 1 bednarka ocynkowana 30x4mm2 m 50 2 KABEL YAKXS 4x120mm2 M 130 3 KABEL YAKXS 5x25mm2 m 360 4 PRZEWÓD YDY 3x1,5mm2 m 200 5 LINKA LGY 16mm2 m 6 6 ogranicznik przepięć typ BOPi 0,5/10KA szt. 8 7 pręty stalowe ocynkowane ŚR. 16mm m 12 8 Pięciopalczatka 16-35mm2 szt 20 9 rury AROT SV-50 (czarna) na słup (3m) szt 1 10 rury AROT SV-75 (czarna) na słup (3m) szt 1 11 uchwyty do kabla na słup z taśmą stalową i klamerką szt. 10 12 uchwyty do rur śr. 50mm- z taśmą stalową i klamerką szt. 2 13 uchwyty do rurśr. 75mm - z taśmą stalową i klamerką szt. 2 14 zacisk odgałęźny typ SL 16-95mm2 jednostronnie przebijalne szt. 8 15 zacisk odgałęźny typ SL 16-95mm2 jednostronnnie przebijalne do ogranicznika przepięć szt. 8 WYKAZ MATERIAŁÓW - OTWOCK UL.- ANDRIOLLEGO Lp. Nazwa Jm Ilość 1 oprawa oświetleniowa kompletna LED (np. typ OP-10) o mocy w zakresie (od 44W do 52W), minimalny strumień świetlny modułu LED 7500lm, temperatura 4000K, IK08, IP67, zasilacz elektroniczny DALI , ( z gniazdem NEMA + STEROWNIK z firmy POLLIGHT Sp. z o.o.) MONTOWANYM NA SŁUPIE szt. 9 2 oprawa oświetleniowa kompletna LED (np. Typ OP-10) o mocy w zakresie (od 68W do 74W), minimalny strumień świetlny modułu LED 10500lm, temperatura 4000K, IK08, IP67, zasilacz elektroniczny DALI ( z gniazdem NEMA + STEROWNIK z firmy POLLIGHT Sp. z o.o.) MONTOWANYM NA SŁUPIE szt. 10 3 Korona - wysięgnik rurowy KS01/76/OP10 - lakierowany kolor czarny kpl. 1 4 korona - wysięgniki rurowe KS29/2-76 - podwójna 180stopni - lakierowane kolor czarny kpl. 9 5 Wkładka bezpiecznikowa 6A do tabliczki TB szt. 19 6 tabliczka bezpiecznikowa słupowa TB-2 szt. 9 6 tabliczka bezpiecznikowa słupowa TB-1 szt. 1 7 słupy LSA(F) 7/76 - 7m Z GNIAZDEM 1-FAZ DLA DEKORACJI ŚWIĄTECZNYCH I HERBEM MIASTA OTWOCKA - lakierowane kolor czarny szt. 9 8 słupy LSA(F) 8/76 - 8m Z GNIAZDEM 1-FAZ DLA DEKORACJI ŚWIĄTECZNYCH I HERBEM MIASTA OTWOCKA - lakierowane kolor czarny szt. 1 9 FUNDAMENT DO SŁUPA BLSO-120/4 szt. 10 CPV: 34928500-3, 44144000-1,34928520-9,44163000-0 Dokument nr: 2023/BZP 00229429, OZEC.271.06.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-05-31 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://otwock.ezamawiajacy.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem Platformy Zamawiającego https://otwock.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w zakładce,,Korespondencja".2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, ;2.1.zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ; https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja".3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5. Zamawiający określa informacje natemat kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl/ TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-05-31 10:00 Miejsce składania ofert: https://otwock.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: OZEC.271.06.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego wyposażenia: WYKAZ MATERIAŁÓW - OTWOCK UL.- ANDRIOLLEGO Lp. Nazwa Jm Ilość 1 bednarka ocynkowana 30x4mm2 m 50 2 KABEL YAKXS 4x120mm2 M 130 3 KABEL YAKXS 5x25mm2 m 360 4 PRZEWÓD YDY 3x1,5mm2 m 200 5 LINKA LGY 16mm2 m 6 6 ogranicznik przepięć typ BOPi 0,5/10KA szt. 8 7 pręty stalowe ocynkowane ŚR. 16mm m 12 8 Pięciopalczatka 16-35mm2 szt 20 9 rury AROT SV-50 (czarna) na słup (3m) szt 1 10 rury AROT SV-75 (czarna) na słup (3m) szt 1 11 uchwyty do kabla na słup z taśmą stalową i klamerką szt. 10 12 uchwyty do rur śr. 50mm- z taśmą stalową i klamerką szt. 2 13 uchwyty do rurśr. 75mm - z taśmą stalową i klamerką szt. 2 14 zacisk odgałęźny typ SL 16-95mm2 jednostronnie przebijalne szt. 8 15 zacisk odgałęźny typ SL 16-95mm2 jednostronnnie przebijalne do ogranicznika przepięć szt. 8 WYKAZ MATERIAŁÓW - OTWOCK UL.- ANDRIOLLEGO Lp. Nazwa Jm Ilość 1 oprawa oświetleniowa kompletna LED (np. typ OP-10) o mocy w zakresie (od 44W do 52W), minimalny strumień świetlny modułu LED 7500lm, temperatura 4000K, IK08, IP67, zasilacz elektroniczny DALI , ( z gniazdem NEMA + STEROWNIK z firmy POLLIGHT Sp. z o.o.) MONTOWANYM NA SŁUPIE szt. 9 2 oprawa oświetleniowa kompletna LED (np. Typ OP-10) o mocy w zakresie (od 68W do 74W), minimalny strumień świetlny modułu LED 10500lm, temperatura 4000K, IK08, IP67, zasilacz elektroniczny DALI ( z gniazdem NEMA + STEROWNIK z firmy POLLIGHT Sp. z o.o.) MONTOWANYM NA SŁUPIE szt. 10 3 Korona - wysięgnik rurowy KS01/76/OP10 - lakierowany kolor czarny kpl. 1 4 korona - wysięgniki rurowe KS29/2-76 - podwójna 180stopni - lakierowane kolor czarny kpl. 9 5 Wkładka bezpiecznikowa 6A do tabliczki TB szt. 19 6 tabliczka bezpiecznikowa słupowa TB-2 szt. 9 6 tabliczka bezpiecznikowa słupowa TB-1 szt. 1 7 słupy LSA(F) 7/76 - 7m Z GNIAZDEM 1-FAZ DLA DEKORACJI ŚWIĄTECZNYCH I HERBEM MIASTA OTWOCKA - lakierowane kolor czarny szt. 9 8 słupy LSA(F) 8/76 - 8m Z GNIAZDEM 1-FAZ DLA DEKORACJI ŚWIĄTECZNYCH I HERBEM MIASTA OTWOCKA - lakierowane kolor czarny szt. 1 9 FUNDAMENT DO SŁUPA BLSO-120/4 szt. 10 4.2.6.) Główny kod CPV: 34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 44144000-1 - Słupy 34928520-9 - Słupy latarniowe 44163000-0 - Rury i osprzęt 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu: a) nie podlegają wykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanych w poniższych zapisach. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 2) zmiany zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 3) sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 4) zmiany wynagrodzenia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. 4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 3 są następujące sytuacje: 1) zaistnienie okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację dostaw będących przedmiotem umowy, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, 2) zmiana umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1-2 oraz ust. 2 Pzp, 3) wystąpienie innych opóźnień lub przestojów z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 4) stan epidemii lub inne zdarzenia związane z rozprzestrzenianiem się chorób zakaźnych np. wirusa SARS-Co V-2 wywołującego chorobę COVID-19 (koronawirus), 5) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 6) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie, 7) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 5. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-06-29 |
© eurobudowa.pl 2004-2024