Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1181z dziś
7296z ostatnich 7 dni
25803z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja, dostawa nowych urządzeń, instalacja wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja, dostawa nowych urządzeń, instalacja wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi i konfiguracją systemów CCTV

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
Pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
powiat: Warszawa
zamowieniabzp@um.warszawa.pl
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/113805/notice/public/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja, dostawa nowych urządzeń, instalacja wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi i konfiguracją systemów CCTV w obiektach Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów CCTV w tym m.in. modernizacja, dostawa nowych urządzeń, instalacja wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi i konfiguracją systemów CCTV w obiektach Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy

CPV: 34971000-4

Dokument nr: 2023/BZP 00229371, ZP/JT/271/II-71/23

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-14 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/113805/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak.
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera p. 6.6 SWZ
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/113805/notice/public/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-14 11:45
Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/113805/notice/public/details

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Wymagania:
o Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 11.000,00 zł. (słownie złotych: jedenaście tysięcy 00/100)
o Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy.
o W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Handlowym w Warszawie S.A. Rachunek sum depozytowych Miasto Stołeczne Warszawa Nr: 48 1030 1508 0000 0005 5000 1136, ze wskazaniem w tytule przelewu sformułowania ,,wadium w sprawie nr ZP/JT/271/II-71/23"
o Wskazane jest załączenie do oferty składanej w systemie potwierdzenia dokonania przelewu.
o Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego zostało wpłacone, o ile Wykonawca w korespondencji z Zamawiającym nie wskaże inaczej.
o Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej wykonawca przekazuje zamawiającemu w oryginale w postaci elektronicznej. Dokument musi zawierać w swojej treści wskazanie, że jego Beneficjentem jest Miasto Stołeczne Warszawa, 00-950 Warszawa, Plac Bankowy 3/5.
o Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy
o Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określone są w art. 98 ustawy
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/JT/271/II-71/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów CCTV w tym m.in. modernizacja, dostawa nowych urządzeń, instalacja wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi i konfiguracją systemów CCTV w obiektach Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
4.2.6.) Główny kod CPV: 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje co najmniej dwa kontrakty (umowy) w zakresie dostawy systemu CCTV (budowy lub modernizacji), o wartości min. 200 000,00 zł brutto każdy;
- dysponuje min. dwiema osobami które będą wykonywać przedmiot zamówienia: jedna osoba posiadająca uprawnienia SEP G1 w zakresie dozoru i eksploatacji, druga osoba posiadająca uprawnienia SEP G1 w zakresie eksploatacji, przy czym musi być to inna osoba niż osoba wskazana przez Wykonawcę spełniająca warunki pkt 12.2.2.1 SWZ; dysponuje min. dwiema osobami, które będą wykonywać przedmiot zamówienia, wpisanymi na listę kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego.
Na potrzeby wykazania spełnienia ww. warunku zamawiający dopuszcza wykazanie osób wykazanych uprzednio na spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 12.2.2.1. lub 12.2.2.2. SWZ.
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 1.000.000,00 PLN
- posiada koncesję MSWiA w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydana na podstawie art. 16 w zw. z art. 3 ust 2 lit a) ustawy z dnia
22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Polisa, o której mowa w p. 12.2.4 SWZ
b) Koncesja, o której mowa w p. 12.2.5 SWZ;
c) wykaz dostaw i osób - przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku 6 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 12.2.1, 12.2.2 oraz 12.2.3 SWZ
d) dowody, że wykazane w oświadczeniu dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
o referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawyzostały wykonane;
o oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
o Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 11.000,00 zł. (słownie złotych: jedenaście tysięcy 00/100)
o Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy.
o W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Handlowym w Warszawie S.A. Rachunek sum depozytowych Miasto Stołeczne Warszawa Nr: 48 1030 1508 0000 0005 5000 1136, ze wskazaniem w tytule przelewu sformułowania ,,wadium w sprawie nr ZP/JT/271/II-71/23"
o Wskazane jest załączenie do oferty składanej w systemie potwierdzenia dokonania przelewu.
o Zamawiający dokona zwrotu wadium na konto, z którego zostało wpłacone, o ile Wykonawca w korespondencji z Zamawiającym nie wskaże inaczej.
o Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej wykonawca przekazuje zamawiającemu w oryginale w postaci elektronicznej. Dokument musi zawierać w swojej treści wskazanie, że jego Beneficjentem jest Miasto Stołeczne Warszawa, 00-950 Warszawa, Plac Bankowy 3/5.
o Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy
o Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określone są w art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
szczegółowe uregulowania w zakresie zmiany umowy zawiera załącznik nr 1 do SWZ - wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-13

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.