kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
mazowieckie (RADOM)
małopolskie (Kraków)
małopolskie (Wolbrom)
kujawsko-pomorskie (Szubin)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa zintegrowanego systemu zabezpieczeń technicznych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Elemental Strategic Metals Sp. z o.o Traugutta 42a 05-825 Grodzisk Mazowiecki powiat: grodziski +48 511 68 96 69, +48 504 768 286 m.kolodiuk@elementalsm.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/159661 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Grodzisk Mazowiecki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 511 68 96 69, +4 |
Termin składania ofert: | 2023-06-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA zintegrowanego systemu zabezpieczeń technicznych składającego się z systemu telewizji przemysłowej systemu kontroli dostępu oraz z systemu sygnalizacji napadu i włamania. Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-8001/20 - "Opracowanie i pierwsze wdrożenie przemysłowe innowacyjnych technologii recyklingu baterii litowo-jonowych i katalizatorów z odzyskiem metali o strategicznym znaczeniu" Część 1 DOSTAWA zintegrowanego systemu zabezpieczeń technicznych Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), stanowiących Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, a udostępnianych zainteresowanym Wykonawcom, w ciągu dwóch dni roboczych drogą mailową, po przesłaniu przez nich skanu oświadczenia o zachowaniu do poufności, zgodnego z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, a podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniana będzie w języku polskim. Przedmiotem niniejszego zamówienia nr IPCEI 354/2023 dostawa zintegrowanego systemu zabezpieczeń technicznych składającego się z systemu telewizji przemysłowej, systemu kontroli dostępu oraz z systemu sygnalizacji napadu i włamania dla Zakładzie Elemental Strategic Metals w Zawierciu zgodnie z projektem Zamawiającego stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), stanowiących Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. W toku oceny ofert Zamawiający może podjąć negocjacje cenowe ze wszystkimi Oferentami, których oferty nie podlegają odrzuceniu na równych warunkach, w celu doprowadzenia do polepszenia ofert w zakresie cen. Przebieg negocjacji będzie potwierdzony protokołem z negocjacji. Okres gwarancji 5 lat na wszystkie dostarczone elementy systemu oraz wykonane prace CPV: 35113300-2, 35120000-1, 35121700-5, 35125300-2, 42961100-1 Dokument nr: 2023-1106-159661, IPCEI 354/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-26 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Termin dostawy i instalacji do 30 listopada 2023 roku. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat zawierciański Gmina Zawiercie Miejscowość Zawiercie Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.: a) wystąpienie siły wyższej lub innego niż siła wyższa zdarzenia zewnętrznego, której Strony nie mogły przewidzieć i zapobiec, a która uniemożliwia lub utrudnia wykonanie Przedmiotu Zamówienia, w tym dochowania terminów zgodnie z zapytaniem ofertowym i warunkami oferty Wykonawcy, b) gdyby niewprowadzenie zmian do umowy groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, 2. Zmiany Umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1.Oferenci, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostaną wykluczeni z niniejszego postępowania. 2.Czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm. Osoby te składają oświadczenie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (w rozumieniu odpowiednio art. 78 i art. 781 Kodeksu cywilnego) o braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z wykonawcami na bezstronność postępowania, polegających na: a)uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b)pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,c)pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności 3.Po wyborze najkorzystniejszej oferty przewiduje się podpisanie z Wykonawcą umowy. W związku z koniecznością wynegocjowania i podpisania umowy, oczekuje się złożenia ofert o terminie ważności nie krótszym, niż 30 dni. 4.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawca, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. 5.W przypadku Wykonawców, którzy we wskazanym terminie złożyli oferty, ale nie zawierają one wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą uzasadnione wątpliwości, Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów lub oświadczeń, ich uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy, podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niedotrzymanie przez Wykonawcę wskazanego przez Zamawiającego terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty. Uzupełnieniom, poprawie lub wyjaśnieniom podlegają jedynie braki lub błędy o charakterze formalnym. Nie dopuszcza się możliwości zmiany warunków złożonej oferty. 6.W przypadku Wykonawcy, którego oferta może zawierać rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jego wezwania, w trybie opisanym powyżej, do złożenia stosownych wyjaśnień i przedstawienia sposobu wyliczenia ceny netto. Cenę można uznać za rażąco niską jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich nieodrzuconych ofert. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia przedstawione przez Wykonawcę, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. 7.Oferenci, chcący wziąć udział w postępowaniu mogą zadawać pytania Zamawiającemu poprzez portal Baza Konkurencyjności. Odpowiedzi zostaną udzielone również przy wykorzystaniu funkcjonalności ww. portalu (Bazy Konkurencyjności), 8.Do niniejszego postępowania przetargowego zastosowanie mają podstawy wykluczenia określone w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (więcej informacji dostępne pod linkiem https://www.uzp.gov.pl 9.Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego (również poprzez wydłużenie terminu na składanie ofert), a także unieważnienia postępowania. A.Modyfikacja zapytania ofertowego oraz przedłużenie terminu składania ofert: Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego, w celu usunięcia wad i/lub niejasności co do samej treści zapytania, dostosowania treści zapytania do przepisów obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego. Ponadto Zamawiający może dokonać modyfikacji zapytania ofertowego na warunkach określonych w zdaniu poprzednim, w wyniku pytań zadawanych przez potencjalnych Wykonawców za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności i udzielanych na nie odpowiedzi, oraz jeżeli modyfikacja taka okaże się niezbędna w celu prawidłowej realizacji Projektu lub przedmiotu zapytania (w szczególności mając na uwadze należytą jakość wykonania przedmiotu zapytania oraz jego zgodność z celami Projektu). W przypadku modyfikacji istotnych zapisów zapytania ofertowego termin składania ofert zostanie przedłużony o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach. B.Unieważnienie postępowania:Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy:a)Nastąpiła niemożliwa do przewidzenia przez Zamawiającego zmiana okoliczności;b)Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia;c)Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;d)Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Oświadczenie o poufności 2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 3. Formularz oferty 4. Oświadczenia Oferenta (RODO, o braku powiązań, etyczne) 5. Sporządzona przez Oferenta lista wykonanych projektów wraz ze skanami certyfikatów ISO 9001 i ISO 27001 oraz oświadczenie raportowania i przestrzegania standardów ESG lub CRS (wpływu na środowisko, przestrzegania praw pracowniczych) 6. Kopia ceryfikatów dla systemu kontroli dostępu i systemu sygnalizacji napadu i włamania potwierdzajacych ich klasę (grade) 7. Kopia polisy ubezpieczeniowej lub zobowiązanie/oświadczenie do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, deliktowej i kontraktowej, z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej z limitem odpowiedzialności nie niższym niż 2.000.000 PLN i dostarczenia jej Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy 8. Pełnomocnictwo lub inny dokument wykazujący umocowanie do reprezentacji Wykonawcy (jeśli dotyczy) 9. Oferta techniczna Oferenta Wszystkie ww. dokumenty powinny zostać sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby umocowane do reprezentacji Wykonawcy, a ich skany przesłane poprzez portal Baza Konkurencyjności w terminie zakreślonym do składania ofert. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Oferty mogą składać Oferenci, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. Za spełnienie przedmiotowego warunku, Zamawiający uzna potwierdzenie przez Oferenta że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert: - Oferent wykonał zintegrowany system bezpieczeństwa składający się z systemu telewizji przemysłowej z minimum 200 kamer, kontroli dostępu z minimum 100 przejść i systemu sygnalizacji włamania i napadu składającego się z minimum 200 elementów (kontaktronów, czujek detekcji ruchu itp.) - Oferent integrował powyższe systemy z bramkami typu stadionowego oraz bramkami typu ,,tripod" - Oferent integrował powyższe systemy z systemami ochrony pożarowej - Oferent integrował powyższe systemy z szafkami depozytowymi oraz dystrybutorami kluczy, oraz Oferent; - Posiada Certyfikat ISO 9001 - Posiada Certyfikat ISO 27001 - Dostarczy oświadczenie raportowania i przestrzegania standardów ESG lub CRS (wpływu na środowisko, przestrzegania praw pracowniczych) Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji w odniesieniu do niniejszego warunku w oparciu o sporządzoną przez Oferenta listę dotycząca wykonanych projektów wraz ze skanami certyfikatów ISO 9001 oraz ISO 27001 oraz oświadczenie raportowania i przestrzegania standardów ESG lub CRS (wpływu na środowisko, przestrzegania praw pracowniczych) Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Oferent powinien dostarczyć Zamawiającemu (wraz z pozostałymi dokumentami, składającymi się na ofertę) i utrzymać ważność przez okres obowiązywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zawodowej i ubezpieczenie produktu z limitem odpowiedzialności nie niższym niż 2 000 000,00 PLN lub jego równowartość w walucie obcej. Po wyborze najkorzystniejszej oferty przewiduje się podpisanie z Wykonawcą umowy na realizację prac opisanych w niniejszym zapytaniu, na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. Warunki handlowe a) Projekt będzie realizowany zgodnie z poniższym harmonogramem: - Podpisanie umowy planowane na Czerwiec 2023 - Termin dostawy i instalacji do 30 listopada 2023 roku. b) Cena i warunki płatności - Nie więcej niż 20% ceny na podstawie faktury VAT wystawionej po podpisaniu Umowy jako wynagrodzenie za mobilizację Wykonawcy i przystąpienie do realizacji przedmiotu Umowy (warunkiem wypłacenia zaliczki jest jej zabezpieczenie np. w formie gwarancji bankowej lub weksla); - Nie mniej niż 80% po dostawie i instalacji na podstawie końcowego protokołu odbioru podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego Wszystkie płatności dokonywane będą 30 dni od daty doręczenia poprawnie wystawionej faktury VAT wystawionej zgodnie z ustalonymi zasadami rozliczeń Wymagany okres gwarancyjny - Wykonawca na wszystkie dostarczone elementy systemu oraz wykonane prace da 5 letnią gwarancje. Kwoty ofert wskazane w walutach innych, niż PLN, zostaną przeliczone na PLN po kursie średnim NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-05-23 Data ostatniej zmiany 2023-05-23 16:10:15 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Punkty obliczane w oparciu o cenę netto za przedmiot zamówienia, wg wzoru: C = (Cnaj / Co) x 100, gdzie: C - liczba punktów dla danej oferty Cnaj - najniższa cena netto z ważnych ofert Co - cena netto z danej oferty zatem maksymalna liczba punktów: 100. Kontakt: Osoby do kontaktu Magdalena Kołodiuk tel.: +48 511 68 96 69 e-mail: m.kolodiuk@elementalsm.pl Grzegorz Misiak tel.: +48 504 768 286 e-mail: g.misiak@elementalsm.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024