Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA TUPLICE
ul. Mickiewicza 27
68-219 Tuplice
powiat: żarski
gmina@tuplice.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Tuplice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Spokojnej w miejscowości Tuplice, oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w
miejscowości Tuplice
Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - ,,Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Spokojnej w miejscowości Tuplice, oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuplice w zakresie gospodarki osadami i hermetyzacji elementów ciągu technologicznego":
Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje zaprojektowanie wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, decyzji oraz pozwolenia na budowę, a następnie wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego, polegającego na ,,Rozbudowie sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Spokojnej w miejscowości Tuplice, oraz przebudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuplice w zakresie gospodarki osadami i hermetyzacji elementów ciągu technologicznego" w systemie: ''zaprojektuj i wybuduj".
Zamówienie obejmuje:
- budowa sieci wodociągowej: o długości łącznej ok. 360 mb z rur PE o średnicy 90 mm i ok. 82 mb przyłączy.
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej ok. 430 mb z rur PVC SN8 SDR34 o średnicy 200 mm oraz przykanalików kanalizacji sanitranej PVC
SN8 SDR34 o średnicy 160 mm
PVC 200 o długości ok. 430 mb.
PVC 160 o długości ok. 50 mb.
Przedstawione długości sieci są wielkościami orientacyjnymi. Ostateczne wartości w zakresie długości sieci, średnic przewodów wodociągowych ustali Wykonawca sporządzając Dokumentację Projektową.
- Gospodarka osadami i hermetyzacja elementów ciągu technologicznego
- Hermetyzacja i deodoryzacja prasopłuczki skratek i płuczki piasku
- Hermetyzacja i deodoryzacja zbiornika uśredniania i retencjonowania ścieków dowożonych.
- Hermetyzacja i deodoryzacja prasy do odwadniania osadów
- Biofiltry
- Instalacja do odwadniania osadów ściekowych
- Płuczka piasku
- Prasopłuczka skratek
Zamówienie obejmuje w szczególności:
sporządzenie harmonogramu robót
sporządzenie projektu budowlanego przebudowy sieci wodociągowej
uzyskanie niezbędnych warunków i opinii do projektu, dysponowania terenem do celów budowlanych i późniejszej eksploatacji sieci w formie porozumień z wszystkimi właścicielami(dysponentami) nieruchomości, opinii i uzgodnień wymaganych prawem, decyzji wymaganych prawem (w tym decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych i pozwoleń wodnoprawnych; wszelkie uzgodnienia, decyzje i zgody uzyskiwane będą przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz)
dokonania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych
obsługę geodezyjną,
projekty organizacji ruchu
wykonanie robót rozbiórkowych, budowlanych i montażowych na podstawie opracowanego i zatwierdzonych projektu budowlanego,
uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu robót budowlanych, wywóz i
zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym nadmiaru ziemi, materiałów z rozbiórek
przeprowadzenie wymaganych prób i badań
opłaty za zajęcie pasa drogowego, opłaty za nadzory obce i badania wymagane dla uzyskania itp.,
inwentaryzację powykonawczą,
sporządzenie projektu robót geologicznych, wykonanie badań geologiczno-inżynierskich, sporządzenie dokumentacji geologicznej oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych
odwodnienie wykopów, wymianę gruntu w zakresie koniecznym do wykonania robót
wykonanie tablic informacyjnych
ubezpieczenie budowy
świadczenie usług gwarancyjnych, usunięcie wad i szkód, które zostaną zgłoszone przed upływem okresu gwarancji lub rękojmi
nadzór autorski projektanta
Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz w Załączniku nr 10a do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
CZĘŚĆ II - Nadzór inwestorski na zadaniem: ,,Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Spokojnej w miejscowości Tuplice, oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuplice w zakresie gospodarki osadami i hermetyzacji elementów ciągu technologicznego":
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ,,Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Spokojnej w miejscowości Tuplice, oraz przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Tuplice w zakresie gospodarki osadami i hermetyzacji elementów ciągu technologicznego"

CPV: 45231300-8, 45233200-1,45232421-9,45232422-6,71320000-7, 71247000-1

Dokument nr: 2023/BZP 00229613, GKPII.271.7.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-08 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1156ba9c-e1da-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e - Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w
zakładce ,,Centrum Pomocy".
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4) Sposób komunikowania się za pośrednictwem Platformy e - Zamówienia został opisany pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB
6) Minimalne wymagania techniczne sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące
specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert)
1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji"
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: gmina@tuplice.pl
3. Informacje o sposobie komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust 1, art. 66 i art. 69 ustawy Pzp
1) Cała komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z
Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W przypadku przekazania przez Wykonawcę w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego danych osobowych osoby fizycznej, a w szczególności:
1. Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
2. Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
3. Pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
4. Członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
5. Osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Tuplicach
(ul. Mickiewicza 27, 68-219 Tuplice);
w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą państwo kontaktować się
z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail: iod@tuplice.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
nr GKPII.271.7.2023 prowadzonym w trybie podstawowym;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do
państw trzecich.
2. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
3. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-08 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.