Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1181z dziś
7296z ostatnich 7 dni
25803z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
ul. Mickiewicza 10
12-100 Szczytno
powiat: szczycieński
tel. (89) 624 28 38, fax (89) 624 28 38, 509 668 239
zs1kgos@powiat.szczytno.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Szczytno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (89) 624 28 38,
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
[Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Nazwa przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadań polegających na termomodernizacji budynku szkolnego przy ulicy Mickiewicza 7 Zespołu Szkół nr 1 im. St. Staszica w Szczytnie - docieplenie i elewacja.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2023 r. poz. 682 tekst jednolity) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę lub wykonawców robót,
2) obsługę okresu gwarancyjnego, tj.:
a) nadzór nad usuwaniem wad stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia,
b) przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem zamawiającego.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy - załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
5. Zadania objęte usługą pełnienia funkcji inspektora nadzoru stanowi jedno przedsięwzięcie budowlane realizowane na podstawie zawartej umowy. Wykonawca winien uwzględnić, iż nadzorowane zadania mogą być wykonywane przez różnych wykonawców robót budowlanych.
6. W ramach nadzorowanego zadania przewiduje się wykonanie następujących robót budowlanych zgodnie z załączonym załącznikiem-Termomodernizacja budynku
szkolnego przy ulicy Mickiewicza 7 Zespołu Szkół nr 1 w Szczytnie - docieplenie i elewacja

CPV: 71520000-9

Dokument nr: ZS1G.271.5.2023

Składanie ofert:
Rozdział VIII. Opis sposobu składania ofert oraz termin składania ofert.
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na następujących zasadach:
1) formularz oferty należy umieścić w kopercie i zaadresować:
Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie
Oferta
,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru"
2) koperta oprócz opisu j/w powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy,
3) ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego - 12-100 Szczytno, Ul. Mickiewicza 10. w sekretariacie.
2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 7 czerwca 2023 r. do godz. 11:00.
3. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział IV. Termin realizacji umowy.
Od dnia podpisania umowy do dnia upływu okresu gwarancji na roboty budowlane nadzorowane przez wykonawcę. Planowany termin zakończenia robót budowlanych to 28.08.2023 r. Maksymalny okres gwarancji na roboty budowłrne nadzorowane przez wykonawcę będzie wynosił 5 lat.

Wymagania:
Rozdział II. Tryb udzjelenia zamówienia.
1. Rozeznanie rynku.
2. Do przedmiotowego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.).
Rozdział V. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponowali w takcie realizacji zamówienia osobą skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane.
Rozdział VI. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Wykonawca poda cenę ryczałtową brutto wykonania zamówienia uwzględniającą wszelkie koszty związane z prawidłowym jego wykonaniem. Zamawiający w celu ułatwienia wykonawcom kalkulacji ceny wykonania zamówienia informuje, iż wysokość planowanych kosztów realizacji zadań objętych usługą pełnienia funkcji inspektora nadzoru wynosi szacunkowo:
1) zadanie polegające na termomodernizacji budynku szkolnego przy ulicy Mickiewicza 7 Zespołu Szkół nr 1 im. St. Staszica w Szczytnie 410,443,79 złotych brutto,
2. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w zapytaniu ofertowym, zobowiązany jest w cenie ofertowej zamówienia ująć wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym również koszty towarzyszące, takie jak: koszty związane z płacami, ubezpieczenia, koszty ogólne, zysk, koszty dojazdu i transportu na budowie, delegacje, prowadzenie biura i inne czynniki stanowiące koszt pracy; w cenie powinny być również uwzględnione wszystkie opłaty oraz podatki, wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia, cały zakres przedmiotu zamówienia oraz wszystkie utrudnienia wynikające z warunków jego realizacji wykonawca winien uwzględnić w podanej w formularzu oferty cenie wykonania zamówienia. *
3. Zaleca się, aby każdy z wykonawców odwiedził miejsce realizacji zadań celem sprawdzenia warunków wykonania przedmiotu zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wyKonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia.
4. Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Upusty oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w cenie oferty.
6. Cenę za wykonanie zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
7. W przypadku, kiedy w okresie wykonywania zamówienia planowana wysokość kosztów realizacji nadzorowanych zadań ulegnie zmianie, wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie zamówienia pozostanie bez zmian.
Rozdział VII. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Ofertę należy złożyć w postaci wypełnionego i podpisanego formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania o cenę.
2. Ofertę należy przygotować w języku polskim na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
3. Formularz oferty musi być podpisany przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
4. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
5. Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca.
Rozdział X. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Cena-100%.
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców,
3. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów.
4. Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
najniższa cena brutto spośród badanych ofert
wartość punktowa oferty =----------x 10
cena brutto badanej oferty
5. Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki postawione w zapytaniu ofertowym oraz zdobędzie najwyższą liczbę punktów przyznanych w oparciu o wymienione wyżej kryterium oceny ofert.
Rozdział XI. Badanie i ocena ofert.
1. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1) treść oferty nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego,
2) zostanie złożona po terminie składania ofert.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy:
1) nie wpłynie żadna oferta,
2) wszystkie oferty zostaną odrzucone,
3)cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, 4)Zamawiający zastrzega sobie, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
Rozdział XII. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą do dnia 26 czerwca 2023r., przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

Uwagi:
Rozdział XIII. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.
1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji umowy jest Zespół Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. A. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres email:
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO. tj. w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym rozumianym w tym przypadku jako udzielenie i realizacja zamówienia publicznego, do którego nie maja zastosowania przepisu ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja z przeprowadzonego postępowania lub którym udostępniona zostanie umowa.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych jest wymogiem związanym z udziałem wykonawcy w postępowaniu o udzieleme zamówienia publicznego. Niepodanie przez wykonawcę danych osobowych uniemożliwi zamawiającemu wykonanie czynności związanych z badaniem i oceną oferty' oraz ewentualne zawarcie umowy.
7. Każdy wykonawca udostępniający dane osobowe posiada prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych,
2) do sprostowania swoich danych osobowych,
4
3) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, oraz do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonaw cy narusza przepisy RODO. 8. Wykonawca realizując umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia zobowiązany będzie do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, tj. rozporządzenia wskazanego w Rozdziale X zapytania ofertowego, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska w celu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności o poinformowaniu ww. osób fizycznych o udostępnieniu danych osobowych Zespołowi Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. A. Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno; wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjn>ch zgodnych z wymogami RODO uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych; dane osobowe podane w umowie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO, tj. w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym rozumianym w tym przypadku jako udzielenie i realizacja zamówienia publicznego, do którego nie mają zastosowania przepisu ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie wykonawca zobowiąże podwykonawców, z którymi zawrze umowę o podwykonawstwo do realizacji przez nich powyższych postanowień.

Kontakt:
Rozdział IX. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Hanna Olejniczak, tel. kom. 509 668 239.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.