dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Zgierz)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa stołów prezydialnych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o ul. Trzy Lipy 3, IV piętro, bud. B 80-172 Gdańsk powiat: Gdańsk tel.: (+48) 58 740 43 00 fax: (+48) 58 555 97 11 d.boratynski@strefa.gda.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (+48) 58 740 4 |
Termin składania ofert: | 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA stołów prezydialnych" III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (ZAPYTANIA OFERTOWEGO): 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa stołów prezydialnych, wraz z montażem jeśli będą tego wymagały. 2. Zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. 3. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia wskazał pochodzenie (markę, znak towarowy, producenta, dostawcę) produktów, patenty, źródła, szczególne procesy lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z dokumentacją składającą się na opis przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych, od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Dokument nr: DOP.260.24.1.2023.DB Otwarcie ofert: 2. Miejsce otwarcia ofert: Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. ul. Trzy Lipy 3 bud. B, IV piętro Sekretariat 80-172 Gdańsk Termin otwarcia ofert: 5.06.2023 roku, o godz. 9:30 Składanie ofert: 1. Miejsce składania ofert: Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. ul. Trzy Lipy 3 bud. B, IV piętro Sekretariat 80-172 Gdańsk TERMIN SKŁADANIA ofert: do 5.06.2023 roku, do godz. 9:00 składanie ofert: od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 7:00 - 15:00 Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 50 dni od podpisania umowy. Wymagania: Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca dostawy. V. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY: 1. Ofertę (na Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik numer 2 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej (osobiście lub listownie). 2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie. 3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu określonymi w dokumentach rejestrowych) lub jego pełnomocnika (pełnomocnictwo powinno zostać złożone wraz z ofertą - w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub kopii poświadczonej notarialnie). 4. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej następującymi napisami: ZAPYTANIE OFERTOWE - znak: DOP.260.24.1.2023.DB Dostawa stołów prezydialnych Nazwa i adres siedziby Wykonawcy: Nie otwierać przed: ......................................................... ROKU GODZ. 9:30 W PRZYPADKU UMIESZCZENIA OFERTY W KOPERCIE NIE ZAWIERAJĄCEJ WYŻEJ WYMIENIONYCH OZNACZEŃ - ZAMAWIAJĄCY NIE BĘDZIE PONOSIŁ ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI Z TYTUŁU OTWARCIA KOPERTY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT. 3. Termin związania ofertą - 60 (słownie: sześćdziesiąt) dni od upływu terminu składania ofert. VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. zdolności technicznej i zawodowej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt 1, jeżeli : 2.1 w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie, które obejmował dostawę mebli, o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto. VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY: 1. Cena oferty musi być wyrażona w polskich złotych i groszach cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. 3. Cena podana w ofercie będzie obejmować wszystkie koszty i składniki wynagrodzenia związane z wykonaniem zamówienia oraz jego warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach. IX. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE WYKONAWCY ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2. oświadczeń (na załączniku numer 2 do zapytania ofertowego Formularz Oferty) potwierdzających, że Wykonawca: 2.1 zapoznał się z zapytaniem ofertowym dotyczącym postępowania - numer sprawy: DOP.260.24.1.2023.DB (w tym - opisem przedmiotu zamówienia) i nie wnosi do niego zastrzeżeń; 2.2 jest związany ofertą przez okres 60 (słownie: sześćdziesięciu) dni od upływu terminu składania ofert; 2.3 zobowiązuje się do zawarcia umowy o treści uzgodnionej z Zamawiającym, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego; 3. wypełnionego Formularza Oferty, stanowiącego załącznik numer 2 do zapytania ofertowego; 4. wypełnionego Formularza Cenowego, stanowiącego załącznik numer 3 do zapytania ofertowego; 5. oświadczenia RODO (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego); 6. wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego); 7. wizualizację oferowanych stołów. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w jednej z następujących form: - oryginały - kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę X. KRYTERIUM OCENY OFERT I JEGO ZNACZENIE: 1. Dokonując wyboru oferty - Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami - ocenionymi wg podanych niżej zasad: 1.1. Oceniane kryteria i ich ranga (waga) w ocenie: Lp. Kryterium Waga 1. Cena 60% 2. Wizualizację oferowanych stołów 40% 1.2. Cena Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, natomiast pozostali wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem: (C min /C of) x 60 = C gdzie: C - liczba punktów otrzymanych w kryterium ,,cena" C min - najniższa cena z zaoferowanych C of - cena w badanej ofercie 1.3. Wizualizacja oferowanych stołów Zamawiający za zaoferowane przez Wykonawców wizualizacje ofertowanych stołów odpowiednio przyzna następującą ilość punktów: J=40 pkt - wizualizacja spełnia warunki zawarte w zamówieniu: meble są utrzymane w jednym stylu, nowoczesne i oryginalne, zgodne z koncepcją Zamawiającego - dopasowane stylem do całości koncepcji pomieszczeń, dopasowane bądź z możliwością dopasowania kolorystycznego, J=20 pkt - wizualizacja w stopniu wystarczającym spełnia warunki określone w zamówieniu: meble nie są utrzymane w jednym stylu, pojawiają się zastrzeżenia co do oryginalności lub zgodności z koncepcją Zamawiającego - odbiegające stylem od całości koncepcji pomieszczeń bez możliwości dopasowania kolorystycznego, J=0 pkt - wizualizacja niezgodna z koncepcją Zamawiającego. 1.4. Ocena końcowa oferty Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą ilość punktów (P), wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem. P = C + J gdzie: C - liczba punktów otrzymana w kryterium ,,cena" J - liczba punktów otrzymanych w kryterium ,,wizualizacja oferowanych stołów" Punkty we wszystkich kryteriach będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalnie oceniana oferta może uzyskać 100 punktów. 2. Wykonawca jest zobowiązany do określenia w Formularzu Oferty (załącznik numer 2 do zapytania ofertowego) ceny - jako ceny kompletnej i jednoznacznej wraz z podatkiem VAT. 2.1 Cena musi obejmować: a) wartość przedmiotu zamówienia [w tym wszelkie koszty wynikające z realizacji zamówienia], b) podatek VAT. U WAGA: cena musi być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, czyli z dokładnością do jednego grosza( zgodnie z zasadami matematyki). 2.2 Waluta ceny - PLN. 3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu i którego oferta: ? odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym, ? została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny. XI. WADIUM Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu. XII. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przedmiotowym postępowaniu. XIII. ZMIANA LUB UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA: 1. Zamawiający zastrzega możliwość do zmiany lub unieważnienia przedmiotowego postępowania na zasadach określonych w Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej sp. z o. o. 2. Zamawiający zastrzega, że przed podpisaniem umowy będzie wymagał od Wykonawcy podpisania oświadczenia zgodnego ze stanem rzeczywistym, o następującej treści: "Oświadczam, iż jako Wykonawca nie podlegam wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835)". Kontakt: OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: Dominik Boratyński - Specjalista ds. zamówień publicznych, e-mail: d.boratynski@strefa.gda.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024