Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa stołów prezydialnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa stołów prezydialnych

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o
ul. Trzy Lipy 3, IV piętro, bud. B
80-172 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel.: (+48) 58 740 43 00 fax: (+48) 58 555 97 11
d.boratynski@strefa.gda.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (+48) 58 740 4
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,DOSTAWA stołów prezydialnych"
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (ZAPYTANIA OFERTOWEGO):
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa stołów prezydialnych, wraz z montażem jeśli
będą tego wymagały.
2. Zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik
nr 5 do zapytania ofertowego.
3. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia wskazał pochodzenie
(markę, znak towarowy, producenta, dostawcę) produktów, patenty, źródła, szczególne procesy lub
normy, aprobaty, specyfikacje i systemy - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub
rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie
z dokumentacją składającą się na opis przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów
technicznych nie gorszych, od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

Dokument nr: DOP.260.24.1.2023.DB

Otwarcie ofert: 2. Miejsce otwarcia ofert:
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o.
ul. Trzy Lipy 3 bud. B, IV piętro Sekretariat
80-172 Gdańsk
Termin otwarcia ofert: 5.06.2023 roku, o godz. 9:30

Składanie ofert:
1. Miejsce składania ofert:
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o.
ul. Trzy Lipy 3 bud. B, IV piętro Sekretariat
80-172 Gdańsk
TERMIN SKŁADANIA ofert: do 5.06.2023 roku, do godz. 9:00
składanie ofert: od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 7:00 - 15:00

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
50 dni od podpisania umowy.

Wymagania:
Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca dostawy.
V. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Ofertę (na Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik numer 2 do zapytania ofertowego) wraz
z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej (osobiście lub listownie).
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie.
3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy
zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu określonymi w dokumentach rejestrowych) lub jego
pełnomocnika (pełnomocnictwo powinno zostać złożone wraz z ofertą - w formie oryginału, kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub kopii poświadczonej notarialnie).
4. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej
następującymi napisami:
ZAPYTANIE OFERTOWE - znak: DOP.260.24.1.2023.DB
Dostawa stołów prezydialnych
Nazwa i adres siedziby Wykonawcy:
Nie otwierać przed: ......................................................... ROKU GODZ. 9:30
W PRZYPADKU UMIESZCZENIA OFERTY W KOPERCIE NIE ZAWIERAJĄCEJ WYŻEJ WYMIENIONYCH
OZNACZEŃ - ZAMAWIAJĄCY NIE BĘDZIE PONOSIŁ ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI Z TYTUŁU OTWARCIA
KOPERTY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT.
3. Termin związania ofertą - 60 (słownie: sześćdziesiąt) dni od upływu terminu składania ofert.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności technicznej i zawodowej.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna
za spełnione warunki, o których mowa w pkt 1, jeżeli :
2.1 w zakresie zdolności technicznej i zawodowej,
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno
zamówienie, które obejmował dostawę mebli, o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY:
1. Cena oferty musi być wyrażona w polskich złotych i groszach cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem
należnego podatku VAT.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
3. Cena podana w ofercie będzie obejmować wszystkie koszty i składniki wynagrodzenia związane
z wykonaniem zamówienia oraz jego warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym i jego
załącznikach.
IX. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE WYKONAWCY ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WRAZ
Z OFERTĄ:
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą:
1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. oświadczeń (na załączniku numer 2 do zapytania ofertowego Formularz Oferty) potwierdzających,
że Wykonawca:
2.1 zapoznał się z zapytaniem ofertowym dotyczącym postępowania - numer sprawy:
DOP.260.24.1.2023.DB (w tym - opisem przedmiotu zamówienia) i nie wnosi do niego zastrzeżeń;
2.2 jest związany ofertą przez okres 60 (słownie: sześćdziesięciu) dni od upływu terminu składania
ofert;
2.3 zobowiązuje się do zawarcia umowy o treści uzgodnionej z Zamawiającym, w miejscu i terminie
wskazanym przez Zamawiającego;
3. wypełnionego Formularza Oferty, stanowiącego załącznik numer 2 do zapytania ofertowego;
4. wypełnionego Formularza Cenowego, stanowiącego załącznik numer 3 do zapytania ofertowego;
5. oświadczenia RODO (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego);
6. wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 4 do
zapytania ofertowego);
7. wizualizację oferowanych stołów.
Każdy z Wykonawców jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymaganych przez Zamawiającego
w jednej z następujących form:
- oryginały
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
X. KRYTERIUM OCENY OFERT I JEGO ZNACZENIE:
1. Dokonując wyboru oferty - Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
- ocenionymi wg podanych niżej zasad:
1.1. Oceniane kryteria i ich ranga (waga) w ocenie:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena 60%
2. Wizualizację oferowanych stołów 40%
1.2. Cena
Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (60 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą
cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, natomiast
pozostali wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym
wzorem:
(C min /C of) x 60 = C
gdzie:
C - liczba punktów otrzymanych w kryterium ,,cena"
C min - najniższa cena z zaoferowanych
C of - cena w badanej ofercie
1.3. Wizualizacja oferowanych stołów
Zamawiający za zaoferowane przez Wykonawców wizualizacje ofertowanych stołów odpowiednio
przyzna następującą ilość punktów:
J=40 pkt - wizualizacja spełnia warunki zawarte w zamówieniu: meble są utrzymane w jednym stylu,
nowoczesne i oryginalne, zgodne z koncepcją Zamawiającego - dopasowane stylem do
całości koncepcji pomieszczeń, dopasowane bądź z możliwością dopasowania
kolorystycznego,
J=20 pkt - wizualizacja w stopniu wystarczającym spełnia warunki określone w zamówieniu: meble nie
są utrzymane w jednym stylu, pojawiają się zastrzeżenia co do oryginalności lub zgodności
z koncepcją Zamawiającego - odbiegające stylem od całości koncepcji pomieszczeń bez
możliwości dopasowania kolorystycznego,
J=0 pkt - wizualizacja niezgodna z koncepcją Zamawiającego.
1.4. Ocena końcowa oferty
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą ilość punktów (P),
wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem.
P = C + J
gdzie:
C - liczba punktów otrzymana w kryterium ,,cena"
J - liczba punktów otrzymanych w kryterium ,,wizualizacja oferowanych
stołów"
Punkty we wszystkich kryteriach będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalnie oceniana oferta może uzyskać 100 punktów.
2. Wykonawca jest zobowiązany do określenia w Formularzu Oferty (załącznik numer 2 do zapytania
ofertowego) ceny - jako ceny kompletnej i jednoznacznej wraz z podatkiem VAT.
2.1 Cena musi obejmować:
a) wartość przedmiotu zamówienia [w tym wszelkie koszty wynikające z realizacji zamówienia],
b) podatek VAT.
U WAGA: cena musi być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, czyli z dokładnością do jednego grosza(
zgodnie z zasadami matematyki).
2.2 Waluta ceny - PLN.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu i którego
oferta:
? odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym,
? została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny.
XI. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
XII. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przedmiotowym
postępowaniu.
XIII. ZMIANA LUB UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
1. Zamawiający zastrzega możliwość do zmiany lub unieważnienia przedmiotowego postępowania na
zasadach określonych w Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pomorskiej Specjalnej
Strefie Ekonomicznej sp. z o. o.
2. Zamawiający zastrzega, że przed podpisaniem umowy będzie wymagał od Wykonawcy podpisania
oświadczenia zgodnego ze stanem rzeczywistym, o następującej treści:
"Oświadczam, iż jako Wykonawca nie podlegam wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w art.
7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835)".

Kontakt:
OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Dominik Boratyński - Specjalista ds. zamówień publicznych, e-mail: d.boratynski@strefa.gda.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.