Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa hali produkcyjnej wraz z częścią biurową oraz budynków magazynowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa hali produkcyjnej wraz z częścią biurową oraz budynków magazynowych

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: FOL-MECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
3A
09-442 Stare Boryszewo
powiat: płocki
+48 603 070 049
pawelzgorzelski@fol-mech.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/159763
Województwo: mazowieckie
Miasto: Stare Boryszewo
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 603 070 049
Termin składania ofert: 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa hali produkcyjnej wraz z częścią biurową oraz dwóch budynków magazynowych.
Powstaje w kontekście naboru
FENG.01.01-IP.02-001/23 -

Część 1
Budowa hali produkcyjnej z częścią biurową i dwóch magazynów

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup robót i materiałów budowalnych dla zadania: Budowa hali produkcyjnej wraz z częścią biurową oraz dwóch budynków magazynowych.
Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany przez Generalnego Wykonawcę.
Uproszczony zakres robót budowlanych i kolejność ich realizacji:
- Roboty przygotowawcze;
- Roboty ziemne fundamentowe;
- Ławy fundamentowe;
- Izolacje poziome i pionowe ścian fundamentowych;
- Poziomy instalacji wod-kan - instalacja podposadkowa;
- Zasypanie murów fundamentowych warstwą piasku zasypkowego;
- Montaż konstrukcji stalowej hali;
- Montaż stolarki zewnętrznej;
- Podbudowa z betonu podłoża pod posadzki;
- Montaż płyt warstwowych na ścianach;
- Opierzenia blacharskie i elementy odwodnienia dachów;
- Roboty ziemne i wykonanie przyłączy zewnętrznych do budynku;
- Instalacje wewnętrzne;
- Podłoża i posadzki;
- Montaż drzwi;
- Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych;
- Roboty malarskie;
- Montaż armatury, urządzeń stałego wyposażenia;
- Tynki zewnętrzne - cokół;
- Elementy zagospodarowania terenu - chodniki, zieleń.
Opis przedmiotu zamówienia:
Budowa hali produkcyjnej wraz z częścią biurową oraz dwóch budynków magazynowych.
Parametry techniczne:
- powierzchnia zabudowy - hala produkcyjna 1 818,00 m2,
- powierzchnia zabudowy - część biurowa 291,20 m2,
- powierzchnia zabudowy - łącznie 2 109,20 m2,
- powierzchnia użytkowa - hala produkcyjna 1 770,00 m2,
- powierzchnia użytkowa - część biurowa 458,80 m2,
- powierzchnia wewnętrzna - hala produkcyjna (SP2) 1 770,00 m2 + 39 m2 = 1 809,00 m2
- powierzchnia wewnętrzna - część biurowa (SP1) 453,00 m2,
- powierzania wewnętrzna - pomieszczenie techniczne (SP3) 13,00 m2,
- Kubatura - hala produkcyjna 25 570,00 m3,
- Kubatura - część biurowa 2 430,00 m3,
- Kubatura - łącznie 28 000,00 m3,
- Liczba kondygnacji nadziemnych -hala produkcyjna - 1,
- Liczba kondygnacji nadziemnych - część biurowa -2,
- Liczba kondygnacji podziemnych - 0,
- Długość-hala produkcyjna 72,72 m,
- Długość- część biurowa 10,16 m,
- Szerokość - hala produkcyjna 25,00 m,
- Szerokość - część biurowa 28,66 m,
- Wysokość - hala produkcyjna 18,25 m (średniowysoki- SW),
- Wysokość - część biurowa 8,35 m (Niski- N).
Hala magazynowa 1:
Parametry techniczne:
- powierzchnia zabudowy 1 161,10 m2,
- powierzchnia użytkowa 1 145,00 m2,
- powierzchnia wewnętrzna 1 145,00 m2,
- Kubatura 10330,00 m3,
- liczba kondygnacji nadziemnych - 1,
- liczba kondygnacji podziemnych - 0,
- długość 48,38 m,
- szerokość 24,00 m,
- wysokość 10,00 m (Niski - N).
Hala magazynowa 2:
Parametry techniczne:
- powierzchnia zabudowy 1 449,10 m2,
- powierzchnia użytkowa 1 430,00 m2,
- powierzchnia wewnętrzna 1 430,00 m2,
- Kubatura 12 890,00 m3,
- liczba kondygnacji nadziemnych - 1,
- liczba kondygnacji podziemnych - 0,
- długość 60,38 m,
- szerokość 24,00 m,
- wysokość 10,00 m (Niski - N).
Dokumentacja projektowa z wymaganiami technicznymi, decyzją o udzieleniu pozwolenia na budowę, a także rysunki techniczne oraz mapy znajdują się w siedzibie Zamawiającego.
Dokumentacja niezbędna do przygotowania oferty zostanie udostępniona na wniosek zainteresowanych oferentów po przesłaniu podpisanej klauzuli o poufności zgodnie z udostępnionym wzorem - Załącznik nr 2.
Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany
- do dnia 31.03.2024 roku.
Zamawiający, wszędzie tam gdzie opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, oraz wszędzie tam gdzie wymaga przestawienia określonego oznakowania dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może zastosować inne rozwiązanie, o ile jest w stanie zapewnić i wykazać jej równoważność w odniesieniu do aspektów dotyczących zdrowia, bezpieczeństwa oraz jakości.
Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia m.in. w STWiOR, dokumentacji technicznej oraz zestawieniach materiałowych znajdują się określenia (np. nazwy własne, parametry techniczne), symbole i rysunki wskazujące na znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Użyte nazwy, typy, symbole i rysunki należy traktować jako rozwiązania przykładowe określające standardy jakościowe, wygląd i parametry techniczne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakie muszą spełniać rozwiązania równoważne, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy wykorzystany w obliczeniach projektowych. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Podane typy i właściwe im cechy mogą jedynie służyć dla lepszego doboru zamienników.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania, określone przez Zamawiającego, a ciężar udowodnienia równoważności w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność danych rozwiązań np. dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty czy inne dokumenty dopuszczające dane materiały, urządzenia, dostawy, usługi lub roboty budowlane do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.

CPV: 45000000-7, 45213200-5, 45213250-0, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45331100-7, 45331210-1

Dokument nr: 2023-53362-159763

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-09

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
płocki
Gmina
Radzanowo
Miejscowość
Juryszewo

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień publicznych dodatkowych / uzupełniających nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.
Warunki zmiany umowy
Dopuszcza się możliwość zmian istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania w następujących przypadkach:
1. Wydłużenia okresu realizacji zamówienia, jeżeli z przyczyn niezawinionych przez którąkolwiek ze Stron będzie to konieczne dla osiągnięcia założeń, celów projektu.
2. Jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
3. Konieczności dostosowania treści Umowy do postanowień Umowy o dofinansowanie.
4. Zaistnienia niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy.
5. Wprowadzenia zmian dotyczących przedmiotu zamówienia w zakresie jego sprecyzowania, uzupełnienia, sprostowania, modyfikacji spowodowanych błędami, lukami lub sprzecznościami istniejącymi w opisie przedmiotu zamówienia lub innymi przesłankami technicznymi, technologicznymi celem wykonania przedmiotu zamówienia w sposób odpowiadający celom lub założeniom projektu.
Wszelkie zmiany w umowie, która zostanie zawarta w wyniku postępowania, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
1. Wykonawca posiada uprawienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (Oświadczenie).
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
1. Wykonawca musi potwierdzić, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w jego wykonaniu. (Oświadczenie).
2. Wykonawca wydzieli z własnych szeregów kierownika budowy (na plac budowy) z minimum 2-letnim doświadczeniem oraz wykształceniem wyższym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. (Oświadczenie).
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 3 realizacji budowlanych o wartości nie mniejszej niż 3 mln złotych każda potwierdzonych referencjami. (Oświadczenie + referencje).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od OC w zakresie prowadzenia robót budowlanych i instalacyjnych na kwotę nie mniejszą niż 5 mln złotych. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej pięć milionów złotych. (Oświadczenie + kopia polisy wraz z potwierdzeniem opłacenia składki).
2. Wykonawca nie jest wpisany do KRD lub innego rejestru długów. (Oświadczenie).
3. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek ubezpieczeniowych. (Aktualne zaświadczenia o niezaleganiu).
4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia. (Oświadczenie).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Oferent musi przedstawić wzór umowy, która określa warunki współpracy z Zamawiającym
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia oferty rozumie się dzień wpływu oferty do siedziby Zamawiającego lub jej otrzymania na adres poczty elektronicznej wskazany w niniejszym Zapytaniu.
3. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili bez podania przyczyny.
5. Zamawiający może w każdym czasie bez podania przyczyny odwołać lub zmienić treść niniejszego zapytania ofertowego. Jeżeli zmiany będą miały wpływ na treść ofert składanych w toku postępowania, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O tym fakcie każdorazowo powiadomi wszystkich Wykonawców, zamieszczając stosowną informację na stronie upublicznienia zapytania.
6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
7. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją
ofertę.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwracać się do Wykonawców w celu
złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedłożenia dokumentów, potwierdzających prawdziwość informacji podanych w oświadczeniach.
9. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności oferty, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego przedłużenie.
10. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu składania ofert. O tym fakcie każdorazowo powiadomi wszystkich Wykonawców, zamieszczając stosowną informację na stronie upublicznienia zapytania.
11. Wykonawca poprzez złożenie oferty, akceptuje wszystkie warunki i wymagania postępowania wskazane w niniejszym Zapytaniu.
12. Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy wskazane w umowie.
13. Zawarta umowa w skutek przeprowadzonego postępowania będzie zawierać m.in. kary umowne za nieterminową realizację zamówienia lub inne przypadki niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia.
14. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
Nie dopuszcza się składania ofert przez podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Dokumenty obligatoryjne wymagane od Wykonawcy:
1. Oferta zawierająca wszystkie niezbędne informacje wymagane przez Zamawiającego.
2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wskazanych w Zapytaniu.
3. Wzór umowy określający warunki współpracy Wykonawcy z Zamawiającym.
4. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - Załącznik nr 1.
5. Oświadczenie o poufności - Załącznik nr 2.
6. Dokument rejestrowy (w przypadku podmiotów zagranicznych wydruk z właściwego rejestru przedsiębiorców). Jeśli Wykonawcę reprezentuje osoba inną niż upoważniona w ww. dokumencie rejestrowym, proszę załączyć stosowne pełnomocnictwo.
Dokument z wymaganymi załącznikami musi być przesłany w formie skanu podpisanej oferty (pdf).
FORMA OFERTY:
Złożona oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową lub w inny sposób jednoznacznie identyfikować oferenta i zawierać co najmniej:
1. nazwę i adres Wykonawcy oraz imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu;
2. datę sporządzenia;
3. opis przedmiotu zamówienia nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w niniejszym zapytaniu;
4. w przypadku zaoferowania rozwiązań, które w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu, Wykonawca musi w ofercie udowodnić i uzasadnić równoważność;
5. wartość oferty wyrażoną w PLN (cena netto oraz brutto) lub w walucie obcej z podaniem nazwy waluty (w przypadku złożenia oferty w walucie obcej jej wartość w celu porównania ofert zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu NBP obowiązującego w dniu wyboru Wykonawcy);
6. termin ważności oferty (sugeruje się termin nie krótszy niż 90 dni);
7. podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy złożony w sposób umożliwiający ustalenie osoby składającej podpis (np. czytelny podpis albo podpis i pieczątka imienna) lub należycie umocowanego pełnomocnika.
Oferta musi zawierać wszystkie informacje, które podlegają ocenie w ramach warunków i kryteriów oceny.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-24
Data ostatniej zmiany
2023-05-24 11:24:43

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryteria oceny ofert:
a) CENA - ocenie podlega cena całkowita netto (100%)
Sposób przyznawania punktacji:
a) CENA
C = (najniższa oferowana cena netto / cena netto oferty badanej) x 100
Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Paweł Zgorzelski
tel.: +48 603 070 049
e-mail: pawelzgorzelski@fol-mech.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.