Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i instalacja Systemu Sygnalizacji Pożaru

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i instalacja Systemu Sygnalizacji Pożaru

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Elemental Strategic Metals Sp. z o.o
Traugutta 42a
05-825 Grodzisk Mazowiecki
powiat: grodziski
+48 511 68 96 69, +48 504 768 286
m.kolodiuk@elementalsm.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/159762
Województwo: mazowieckie
Miasto: Grodzisk Mazowiecki
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 511 68 96 69, +4
Termin składania ofert: 2023-06-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i instalacja Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP)
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-8001/20 - "Opracowanie i pierwsze wdrożenie przemysłowe innowacyjnych technologii recyklingu baterii litowo-jonowych i katalizatorów z odzyskiem metali o strategicznym znaczeniu"

Część 1
DOSTAWA i instalacja Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP)

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
UWAGA!
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), stanowiących Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania, a udostępnianych zainteresowanym Wykonawcom, w ciągu dwóch dni roboczych drogą mailową, po przesłaniu przez nich skanu oświadczenia o zachowaniu do poufności, zgodnego z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, a podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniana będzie w języku polskim.
Przedmiotem niniejszego zamówienia nr IPCEI 359/2023 DOSTAWA i instalacja Systemu Sygnalizacji Pożaru zgodnie z projektem Zamawiającego stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wymaganiami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), stanowiących Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

CPV: 31625000-3, 31625200-5, 44482000-2, 45312100-8, 45343000-3

Dokument nr: 2023-1106-159762, IPCEI 359/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-26

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06
a) Projekt będzie realizowany zgodnie z poniższym harmonogramem:
- Podpisanie umowy planowane na Czerwiec 2023,
- Termin dostawy i instalacji do 30 listopada 2023 roku.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
zawierciański
Gmina
Zawiercie
Miejscowość
Zawiercie

Wymagania:
W toku oceny ofert Zamawiający może podjąć negocjacje cenowe ze wszystkimi Oferentami, których oferty nie podlegają odrzuceniu na równych warunkach, w celu doprowadzenia do polepszenia ofert w zakresie cen. Przebieg negocjacji będzie potwierdzony protokołem z negocjacji.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty przewiduje się podpisanie z Wykonawcą umowy na realizację prac opisanych w niniejszym zapytaniu, na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
Warunki handlowe:
b) Cena i warunki płatności
- Do 20% po podpisaniu kontraktu jako wynagrodzenie za mobilizację zespołu wybranego Oferenta (warunkiem wypłacenia zaliczki jest jej zabezpieczenie w formie gwarancji bankowej lub weksla),
- Nie mniej, niż 80% po dostawie i instalacji na podstawie końcowego protokołu odbioru podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego.
Wszystkie płatności dokonywane będą 30 dni od daty doręczenia poprawnie wystawionej faktury wystawionej zgodnie z ustalonymi zasadami rozliczeń
Wymagany okres gwarancyjny - Wykonawca na wszystkie dostarczone elementy systemu oraz wykonane prace da 5 letnią gwarancje.
Kwoty ofert wskazane w walutach innych, niż PLN, zostaną przeliczone na PLN po kursie średnim NBP z dnia publikacji zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
5 lat na wszystkie dostarczone elementy systemu oraz wykonane prace
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) wystąpienie siły wyższej lub innego niż siła wyższa zdarzenia zewnętrznego, której Strony nie mogły przewidzieć i zapobiec, a która uniemożliwia lub utrudnia wykonanie Przedmiotu Zamówienia, w tym dochowania terminów zgodnie z zapytaniem ofertowym i warunkami oferty Wykonawcy,
b) gdyby niewprowadzenie zmian do umowy groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
2. Zmiany Umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1.Oferenci, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostaną wykluczeni z niniejszego postępowania.
2.Czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm.
Osoby te składają oświadczenie w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (w rozumieniu odpowiednio art. 78 i art. 781 Kodeksu cywilnego) o braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z wykonawcami na bezstronność postępowania, polegających na: a)uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b)pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,c)pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności
3.Po wyborze najkorzystniejszej oferty przewiduje się podpisanie z Wykonawcą umowy. W związku z koniecznością wynegocjowania i podpisania umowy, oczekuje się złożenia ofert o terminie ważności nie krótszym, niż 30 dni.
4.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może podpisać umowę z kolejnym Wykonawca, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
5.W przypadku Wykonawców, którzy we wskazanym terminie złożyli oferty, ale nie zawierają one wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone dokumenty i oświadczenia są niekompletne, zawierają błędy lub budzą uzasadnione wątpliwości, Zamawiający wezwie do złożenia brakujących dokumentów lub oświadczeń, ich uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy, podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niedotrzymanie przez Wykonawcę wskazanego przez Zamawiającego terminu będzie skutkować odrzuceniem oferty. Uzupełnieniom, poprawie lub wyjaśnieniom podlegają jedynie braki lub błędy o charakterze formalnym. Nie dopuszcza się możliwości zmiany warunków złożonej oferty.
6.W przypadku Wykonawcy, którego oferta może zawierać rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do jego wezwania, w trybie opisanym powyżej, do złożenia stosownych wyjaśnień i przedstawienia sposobu wyliczenia ceny netto. Cenę można uznać za rażąco niską jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich nieodrzuconych ofert. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia przedstawione przez Wykonawcę, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
7.Oferenci, chcący wziąć udział w postępowaniu mogą zadawać pytania Zamawiającemu poprzez portal Baza Konkurencyjności. Odpowiedzi zostaną udzielone również przy wykorzystaniu funkcjonalności ww. portalu (Bazy Konkurencyjności),
8.Do niniejszego postępowania przetargowego zastosowanie mają podstawy wykluczenia określone w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (więcej informacji dostępne pod linkiem https://www.uzp.gov.pl
9.Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego (również poprzez wydłużenie terminu na składanie ofert), a także unieważnienia postępowania.
A.Modyfikacja zapytania ofertowego oraz przedłużenie terminu składania ofert:
Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego, w celu usunięcia wad i/lub niejasności co do samej treści zapytania, dostosowania treści zapytania do przepisów obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego. Ponadto Zamawiający może dokonać modyfikacji zapytania ofertowego na warunkach określonych w zdaniu poprzednim, w wyniku pytań zadawanych przez potencjalnych Wykonawców za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności i udzielanych na nie odpowiedzi, oraz jeżeli modyfikacja taka okaże się niezbędna w celu prawidłowej realizacji Projektu lub przedmiotu zapytania (w szczególności mając na uwadze należytą jakość wykonania przedmiotu zapytania oraz jego zgodność z celami Projektu). W przypadku modyfikacji istotnych zapisów zapytania ofertowego termin składania ofert zostanie przedłużony o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach.
B.Unieważnienie postępowania:Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy:a)Nastąpiła niemożliwa do przewidzenia przez Zamawiającego zmiana okoliczności;b)Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia;c)Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;d)Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1. Oświadczenie o poufności
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
3. Formularz oferty
4. Oświadczenia Oferenta (RODO, o braku powiązań, etyczne)
5. Sporządzona przez Oferenta lista wykonanych projektów
6. Kopia polisy ubezpieczeniowej lub zobowiązanie/oświadczenie do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, deliktowej i kontraktowej, z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej z limitem odpowiedzialności nie niższym niż 1.000.000 PLN i dostarczenia jej Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy
7. Pełnomocnictwo lub inny dokument wykazujący umocowanie do reprezentacji Wykonawcy (jeśli dotyczy)
8. Oferta Techniczna Oferenta
Wszystkie ww. dokumenty powinny zostać sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby umocowane do reprezentacji Wykonawcy, a ich skany przesłane poprzez portal Baza Konkurencyjności w terminie zakreślonym do składania ofert.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Oferty mogą składać Oferenci, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia.
Za spełnienie przedmiotowego warunku, Zamawiający uzna potwierdzenie przez Oferenta że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert:
- Oferent wykonał minimum jeden System Sygnalizacji Pożaru dla zakładu wielobudynkowego gdzie zainstalował minimum 500 czujek oraz systemy aspiracyjne.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji w odniesieniu do niniejszego warunku w oparciu o sporządzoną przez Oferenta listę dotycząca wykonanych projektów.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Oferent powinien dostarczyć Zamawiającemu (wraz z pozostałymi dokumentami, składającymi się na ofertę) i utrzymać ważność przez okres obowiązywania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zawodowej i ubezpieczenie produktu z limitem odpowiedzialności nie niższym niż 1 000 000,00 PLN lub jego równowartość w walucie obcej.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-24
Data ostatniej zmiany
2023-05-24 11:32:54

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punkty obliczane w oparciu o cenę netto za przedmiot zamówienia, wg wzoru:
C = (Cnaj / Co) x 100,
gdzie:
C - liczba punktów dla danej oferty
Cnaj - najniższa cena netto z ważnych ofert
Co - cena netto z danej oferty
zatem maksymalna liczba punktów: 100.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Magdalena Kołodiuk
tel.: +48 511 68 96 69
e-mail: m.kolodiuk@elementalsm.pl
Grzegorz Misiak
tel.: +48 504 768 286
e-mail: g.misiak@elementalsm.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.