Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace remontowo-konserwatorskie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace remontowo-konserwatorskie

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Józefa w Krakowie-Podgórzu
ul. Zamoyskiego 2
30-523 Kraków
powiat: Kraków
tel. 600 485 334
jozef@diecezja.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: nie wymaga się
Nr telefonu: tel. 600 485 334
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Prace konserwatorskie zegara wieżowego, tarcz oraz szafy z wieży
kościoła pw. Św. Józefa w Krakowie
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-konserwatorskie obejmujące cztery tarcze
oraz mechanizm zegarowy wraz z drewnianą szafą zegara wieżowego kościoła pw. św.
Józefa w Krakowie, Ul. Zamoyskiego 2, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem: A-
229/M.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Rewaloryzacji
Zabytków Krakowa oraz Gminy Miejskiej Kraków.
Szczegółowy zakres zadania określają:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego
Regulaminu.
2. Program prac konserwatorskich zegara wieżowego produkcji Pierwszej Krajowej
Fabryki Zegarów Wieżowych Michała Mięsowicza w Krośnie, wieży kościoła pw. Św.
Józefa w Krakowie, Podgórze, Ul. Zamoyskiego 2, opracowanie i redakcja: mgr
Małgorzata Mrzygłód-Tomasik oraz Michał Olejniczak, Kraków, sierpień 2021 r.
3. Pozwolenie z dnia 02.09.2021 r., Nr ZR-I.5142.191.2021 Małopolskiego
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na przeprowadzenie prac konserwatorskich i
restauratorskich w zakresie technicznym i estetycznym przy zegarze wieżowym
(obejm. cztery tarcze i mechanizm zegarowy wraz z drewnianą szafą) z kościoła
parafialnego pw. Św. Józefa przy Ul. Zamoyskiego 2 w Krakowie-Podgórzu.
4. Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego
Regulaminu.
3
5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe
wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i
jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane
prace w wymiarze minimum 36 miesięcy, licząc od dnia ich końcowego odbioru na
warunkach określonych w karcie gwarancyjnej - wzór karty gwarancyjnej stanowi
załącznik do wzoru umowy.
Nie podanie okresu gwarancji przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym będzie
traktowane jako udzielenie minimalnej gwarancji jakości, wynoszącej 36 miesięcy
licząc od dnia ich końcowego odbioru.
Okres udzielonej gwarancji jakości będzie podlegał ocenie przez Zamawiającego, jako
jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w Rozdz. XVII

Otwarcie ofert: XIV. Termin otwarcia ofert:
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Ul. Zamoyskiego 2, 30-523 Kraków
(Budynek plebanii) dniu 6 czerwca 2023 r. o godz. 10:00.
2. Otwarcie ofert jest jawne. Każdy Wykonawca który złożył ofertę w niniejszym
postępowaniu może uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. W przypadku braku obecności
Wykonawcy na sesji otwarcia ofert, Zamawiający udostępni informację z otwarcia ofert
na pisemny wniosek Wykonawcy.

Składanie ofert:
XIII. Sposób oraz termin składania ofert:
1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą albo przesyłką
kurierską na adres Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Józefa w
Krakowie-Podgórzu, Ul. Zamoyskiego 2, 30-523 Kraków (Kancelaria parafialna), w
godz.ch dyżurów Kancelarii, wykazanych na stronie: http://jozef.diecezja.pl/kontakt/
Za termin złożenia oferty uważa się datę i godzinę wpływu do siedziby
Zamawiającego.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu: 6 czerwca 2023 r., o godz. 9.30

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.10.2023 r.

Wymagania:
III. Tryb udzielenia zamówienia: niniejsze postępowanie realizowane jest z zachowaniem
zasad równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wymogi określone w
ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity
Dz. U. z 2022 r., poz. 840) oraz w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst
jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351)
Do zapisów niniejszego Regulaminu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710).
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
7. Wizja lokalna: Zamawiający zaprasza do odbycia wizji lokalnych wszystkich
zainteresowanych Wykonawców. Odbycie wizji lokalnej będzie możliwe po
wcześniejszym zgłoszeniu chęci odbycia wizji lokalnej drogą elektroniczną na
adres: jozef@diecezja.pl
VI. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych
warunków:
1. Zamawiający dopuści do badania i oceny oferty Wykonawców którzy na dzień
składania ofert wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz że
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także spełniają warunki
dotyczące sytuacji ekonomicznej.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wymogi
określone w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 840) oraz w ustawie z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351)
1) Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia oraz
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawcy
ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wykazać, że:
a. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2
zamówienia (umowy), których przedmiotem było wykonanie
renowacji/naprawy zegara wieżowego mechanicznego (w zakresie
technicznym i estetycznym) na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków.
4
b. dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji
zamówienia, tj.
- kierownikiem prac konserwatorskich, spełniającym wymagania o których
mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece
nad zabytkami (Dz.U. 2022, poz. 2351), a także:
- posiadającym co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu pracami
konserwatorskimi na obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
- mistrzem zegarmistrzostwa, posiadającym dyplom mistrza w zawodzie
zegarmistrzowskim, spełniającym wymagania o których mowa w art. 37a
ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
(Dz.U. 2022, poz. 2351), a także:
- posiadającym co najmniej 10 lat doświadczenia w realizacjach których
przedmiotem było wykonanie renowacji/naprawy zegarów mechanicznych.
2) Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej
Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie
dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, których wzór
stanowią załączniki do niniejszego Regulaminu.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia
wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz wezwać do uzupełnień brakujących
dokumentów.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy.
Pełnomocnictwo w oryginale, należy załączyć do oferty.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane pod warunkiem, że doświadczenie o
którym mowa w pkt. 1.1) a. będzie spełniać jeden z Wykonawców samodzielnie, tzn.
Zamawiający nie dopuszcza łącznego spełniania warunku opisanego w pkt. 1.1) a przez
Wykonawców występujących wspólnie. Warunek ten w całości musi spełniać jeden z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
wiedzy i doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów
udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
5
7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów
udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków prawnych, pod warunkiem, że doświadczenie o którym mowa w pkt. 1.1) a
będzie spełniać podmiot udostępniający zasoby samodzielnie.
8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub
inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
VII. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w Rozdz. VI, Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą ważne na dzień
składania ofert, następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku
podstaw do wykluczenia - stanowiące odpowiednio załącznik nr 3a i 3b do
niniejszego Regulaminu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (spółki
cywilne, konsorcja), oświadczenia, o których mowa wyżej składa każdy z
Wykonawców.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby Wykonawcy dołączają również oświadczenie podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zadania, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami wraz z dołączeniem kopii dokumentów
potwierdzających wykształcenie i praktykę - stanowiący załącznik nr 4 do
niniejszego Regulaminu.
4) Wykaz usług (min. 2 usługi) polegających na wykonaniu co najmniej 2 zamówień
(umów), których przedmiotem było wykonanie renowacji/naprawy zegara
wieżowego mechanicznego (w zakresie technicznym i estetycznym) na obiekcie
wpisanym do rejestru zabytków, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
6
podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których
usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających że prace
zostały wykonane należycie.
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne7. Wizja lokalna: Zamawiający zaprasza do odbycia wizji lokalnych wszystkich
zainteresowanych Wykonawców. Odbycie wizji lokalnej będzie możliwe po
wcześniejszym zgłoszeniu chęci odbycia wizji lokalnej drogą elektroniczną na
adres: jozef@diecezja.pl
odpowiednie dokumenty - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego Regulaminu.
5) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł
wraz z dowodem jego opłacenia.
6) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby Wykonawcy dołączają zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
lub inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - stanowiący załącznik
nr 6 do niniejszego Regulaminu.
7) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa
pełnomocnik;
8) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert
składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
IX. Informacja o udzielaniu wyjaśnień:
1. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o udzielenie wyjaśnień treści
niniejszego Regulaminu.
2. Zamawiający udzieli wyjaśnień jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie nie
później, niż do końca dnia w którym upływa połowa terminu składania ofert.
3. Jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie w terminie późniejszym, Zamawiający
może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej
www.skozk.pl, bez wskazywania autora zapytania.
7
5. Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie przed upływem terminu
składania ofert, może zmienić treść niniejszego Regulaminu oraz przedłużyć termin
składania ofert. W przypadku o którym mowa w pkt. 4, Zamawiający niezwłocznie
zamieści informację na stronie www.skozk.pl
6. Zmiana staje się wiążąca od chwili przekazania informacji o jej dokonaniu.
XI. Termin związania ofertą:
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania
ofert.
2. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu
związania ofertą określonego w pkt. 1, Zamawiający przed upływem terminu związania
oferta zwróci się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o
wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
3. Przedłużenie terminu związania oferta, o którym mowa w pkt. 2, wymaga złożenia
przez Wykonawców pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie
terminu związania oferta.
XII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim w sposób czytelny
i zawierać komplet dokumentów o których mowa w Rozdz. VII, o treści zgodnej z
niniejszym Regulaminem oraz według wzorów dokumentów udostępnionych przez
Zamawiającego. Zaleca się ponumerowanie stron.
3. Dokumenty i oświadczenia o których mowa w rozdz. VII należy złożyć w oryginale.
4. Powyższy zapis nie dotyczy dokumentów i dowodów składanych na potwierdzenie
spełnienia warunków udziału w postępowaniu, takich jak dyplomy, referencje oraz
dokumentów o których mowa w rozdz. VII pkt. 1.5) - polisa wraz z dowodem
opłacenia.
5. Dokumenty i dowody składane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w
postępowaniu (dyplomy, referencje) oraz dokumenty o których mowa w rozdz. VII pkt.
1.5) - polisa wraz z potwierdzeniem opłacenia, należy złożyć w kopii opatrzonej
opisem ,,za zgodność z oryginałem", datą oraz czytelnym podpisem Wykonawcy.
8
6. Oferty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język
polski.
7. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie, należy podać
nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę.
8. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
ustawy z dnia 16.04.1993 r . o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r.
poz. 1010), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec,
że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje zastrzeżone należy złożyć w oddzielnej,
zaklejonej kopercie oznaczonej napisem ,,Tajemnica przedsiębiorstwa".
9. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej
informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne
informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął
niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Tym samym, określona
informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli spełnia łącznie trzy warunki:
- ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub posiada
wartość gospodarczą,
- nie została ujawniona do wiadomości publicznej,
- podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
3. Oferty złożone po terminie składania ofert nie zostaną rozpatrzone i zostaną zwrócone
do nadawcy bez otwierania.
4. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystym opakowaniu/kopercie, w sposób
gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność
do terminu otwarcia ofert.
5. Wykonawca odpowiada za prawidłowe oznaczenie opakowania/koperty, gwarantujące
nienaruszenia koperty przed terminem otwarcia ofert.
6. Proponowane oznaczenie opakowania/koperty zawierającego/zawierającej ofertę:
Nazwa i adres Wykonawcy: ...........
Nazwa i adres Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Józefa w Krakowie-
Podgórzu, ul. Zamoyskiego 2, 30-523 Kraków
Nazwa zadania: Prace konserwatorskie zegara wieżowego, tarcz oraz szafy z wieży
kościoła pw. św. Józefa w Krakowie
z dopiskiem: Nie otwierać przed dniem 6 czerwca 2023 r., godz. 10:00
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta nazwy i adresy Wykonawców oraz
informację o cenach i okresach gwarancji zawartych w ofertach.
XV. Podstawy wykluczenia:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni
Wykonawcy którzy:
- nie wykazali że spełnili warunki udziału w postępowaniu, a także nie złożyli
wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań określonych
w Regulaminie,
- nie uzupełnili lub nie wyjaśnili dokumentów na wezwanie Zamawiającego w
wymaganym terminie,
- naruszyli obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska, prawa socjalnego lub prawa
pracy,
- naruszyli obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne,
- w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, których aktywami
zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność
gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej
procedury,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego
postępowania.
10
2. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie
postępowania.
3. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona.
XVI. Sposób obliczenia ceny:
1. Cena oferty zostanie wyliczona przez wykonawcę w oparciu o Zestawienie cenowe, zawarte
w Formularzu ofertowym.
2. Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić wszystkie pozycje opisane w
zestawieniu cenowym. Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać żadnych zmian we
wzorze Zestawienia cenowego.
3. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe i nie ulegnie zmianie przez cały okres
realizacji zadania. Wykonawca winien przedstawić w ofercie wartości za wykonanie
poszczególnych pozycji, uwzględniając wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją
zamówienia, a także wymagane opłaty bez względu na okoliczności i źródła ich powstania.
4. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe.
5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z
przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.
6. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie elementy składające się na wykonanie
przedmiotu zamówienia.
7. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie
w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do
możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w
dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci
się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów w zakresie wyliczenia
ceny lub kosztu lub ich istotnych części składowych.
XVII. Kryteria oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami:
1) Cena - waga kryterium: 60 %
2) Gwarancja - waga kryterium: 40%
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca
wszystkie wymogi formalne i merytoryczne, która uzyskała najwyższą łączną liczbę
punktów.
3. Najwyższą liczbę punktów w kryterium ,,Cena" (60 pkt) otrzyma oferta zawierająca
najniższą cenę brutto, pozostałe oferty uzyskają liczbę punktów obliczoną według
następującego wzoru:
11
Liczba punktów badanej oferty =
Cena brutto najniższej
zaproponowanej oferty
Cena brutto oferty badanej
x 60% x 100
4. Najwyższą liczbę punktów w kryterium ,,Gwarancja jakości" (40 pkt) otrzyma oferta
zawierająca najdłuższy okres gwarancji jakości liczony od dnia odbioru końcowego zadania,
pozostałe oferty uzyskają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:
Liczba punktów badanej oferty =
Okres gwarancji ocenianej oferty
Najdłuższy okres gwarancji
spośród ocenianych ofert
x 40% x 100
5. Oferta która uzyska najkorzystniejszy bilans tj. najwyższą liczbę przyznanych punktów w
oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość
punktów w wyniku zsumowania punktów obu kryteriów.
XVIII. Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XIX. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w
celu zawarcia umowy
W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), Zamawiający może żądać przed podpisaniem
umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
XX. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy
Niniejsze postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11
września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcom nie przysługują środki
ochrony prawnej w postaci możliwości wniesienia odwołania do Prezesa Krajowej Izby
Odwoławczej.

Uwagi:
12
XXI. Obowiązek informacyjny:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Św.
Józefa w Krakowie-Podgórzu ul. Zamoyskiego 2, 30-523 Kraków, e-mail:
jozef@diecezja.pl;
? z inspektorem ochrony danych osobowych Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Józefa w
Krakowie-Podgórzu ul. Zamoyskiego 2, 30-523 Kraków można się kontaktować poprzez
e-mail: jozef@diecezja.pl oraz pisemnie na adres administratora;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zadania pn.: Prace
konserwatorskie zegara wieżowego, tarcz oraz szafy z wieży kościoła pw. Św. Józefa w
Krakowie;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, tj. uczestnikom postępowania podczas
otwarcia ofert oraz opiekunom instytucji udzielających dotacji (SKOZK, Gmina Kraków);
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia,
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
niniejszego Regulaminu;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

Kontakt:
VIII. Informacja o sposobie komunikowania:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu poczty elektronicznej, e-mail: jozef@diecezja.pl
X. Osoby uprawnione do kontaktu:
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: ks. Antoni Bednarz, tel.
600 485 334, e-mail: jozef@diecezja.pl, dostępny telefonicznie od poniedziałku do
piątku w godzinach: od 9:00-15:00

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.