dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
mazowieckie (Zaręby Kościelne)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace remontowo-konserwatorskie |
Data zamieszczenia: | 2023-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Józefa w Krakowie-Podgórzu ul. Zamoyskiego 2 30-523 Kraków powiat: Kraków tel. 600 485 334 jozef@diecezja.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymaga się |
Nr telefonu: | tel. 600 485 334 |
Termin składania ofert: | 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Prace konserwatorskie zegara wieżowego, tarcz oraz szafy z wieży kościoła pw. Św. Józefa w Krakowie IV. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-konserwatorskie obejmujące cztery tarcze oraz mechanizm zegarowy wraz z drewnianą szafą zegara wieżowego kościoła pw. św. Józefa w Krakowie, Ul. Zamoyskiego 2, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem: A- 229/M. Zadanie jest współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa oraz Gminy Miejskiej Kraków. Szczegółowy zakres zadania określają: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. 2. Program prac konserwatorskich zegara wieżowego produkcji Pierwszej Krajowej Fabryki Zegarów Wieżowych Michała Mięsowicza w Krośnie, wieży kościoła pw. Św. Józefa w Krakowie, Podgórze, Ul. Zamoyskiego 2, opracowanie i redakcja: mgr Małgorzata Mrzygłód-Tomasik oraz Michał Olejniczak, Kraków, sierpień 2021 r. 3. Pozwolenie z dnia 02.09.2021 r., Nr ZR-I.5142.191.2021 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich w zakresie technicznym i estetycznym przy zegarze wieżowym (obejm. cztery tarcze i mechanizm zegarowy wraz z drewnianą szafą) z kościoła parafialnego pw. Św. Józefa przy Ul. Zamoyskiego 2 w Krakowie-Podgórzu. 4. Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. 3 5. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane prace w wymiarze minimum 36 miesięcy, licząc od dnia ich końcowego odbioru na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej - wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik do wzoru umowy. Nie podanie okresu gwarancji przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym będzie traktowane jako udzielenie minimalnej gwarancji jakości, wynoszącej 36 miesięcy licząc od dnia ich końcowego odbioru. Okres udzielonej gwarancji jakości będzie podlegał ocenie przez Zamawiającego, jako jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo określone w Rozdz. XVII Otwarcie ofert: XIV. Termin otwarcia ofert: 1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Ul. Zamoyskiego 2, 30-523 Kraków (Budynek plebanii) dniu 6 czerwca 2023 r. o godz. 10:00. 2. Otwarcie ofert jest jawne. Każdy Wykonawca który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu może uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. W przypadku braku obecności Wykonawcy na sesji otwarcia ofert, Zamawiający udostępni informację z otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy. Składanie ofert: XIII. Sposób oraz termin składania ofert: 1. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą albo przesyłką kurierską na adres Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Józefa w Krakowie-Podgórzu, Ul. Zamoyskiego 2, 30-523 Kraków (Kancelaria parafialna), w godz.ch dyżurów Kancelarii, wykazanych na stronie: http://jozef.diecezja.pl/kontakt/ Za termin złożenia oferty uważa się datę i godzinę wpływu do siedziby Zamawiającego. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu: 6 czerwca 2023 r., o godz. 9.30 Miejsce i termin realizacji: V. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.10.2023 r. Wymagania: III. Tryb udzielenia zamówienia: niniejsze postępowanie realizowane jest z zachowaniem zasad równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 840) oraz w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351) Do zapisów niniejszego Regulaminu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710). 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych. 7. Wizja lokalna: Zamawiający zaprasza do odbycia wizji lokalnych wszystkich zainteresowanych Wykonawców. Odbycie wizji lokalnej będzie możliwe po wcześniejszym zgłoszeniu chęci odbycia wizji lokalnej drogą elektroniczną na adres: jozef@diecezja.pl VI. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. Zamawiający dopuści do badania i oceny oferty Wykonawców którzy na dzień składania ofert wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 840) oraz w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351) 1) Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wykazać, że: a. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia (umowy), których przedmiotem było wykonanie renowacji/naprawy zegara wieżowego mechanicznego (w zakresie technicznym i estetycznym) na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 4 b. dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. - kierownikiem prac konserwatorskich, spełniającym wymagania o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022, poz. 2351), a także: - posiadającym co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu pracami konserwatorskimi na obiektach wpisanych do rejestru zabytków. - mistrzem zegarmistrzostwa, posiadającym dyplom mistrza w zawodzie zegarmistrzowskim, spełniającym wymagania o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022, poz. 2351), a także: - posiadającym co najmniej 10 lat doświadczenia w realizacjach których przedmiotem było wykonanie renowacji/naprawy zegarów mechanicznych. 2) Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, których wzór stanowią załączniki do niniejszego Regulaminu. 2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz wezwać do uzupełnień brakujących dokumentów. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo w oryginale, należy załączyć do oferty. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane pod warunkiem, że doświadczenie o którym mowa w pkt. 1.1) a. będzie spełniać jeden z Wykonawców samodzielnie, tzn. Zamawiający nie dopuszcza łącznego spełniania warunku opisanego w pkt. 1.1) a przez Wykonawców występujących wspólnie. Warunek ten w całości musi spełniać jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub wiedzy i doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5 7. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, pod warunkiem, że doświadczenie o którym mowa w pkt. 1.1) a będzie spełniać podmiot udostępniający zasoby samodzielnie. 8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. VII. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdz. VI, Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą ważne na dzień składania ofert, następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - stanowiące odpowiednio załącznik nr 3a i 3b do niniejszego Regulaminu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (spółki cywilne, konsorcja), oświadczenia, o których mowa wyżej składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawcy dołączają również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zadania, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z dołączeniem kopii dokumentów potwierdzających wykształcenie i praktykę - stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego Regulaminu. 4) Wykaz usług (min. 2 usługi) polegających na wykonaniu co najmniej 2 zamówień (umów), których przedmiotem było wykonanie renowacji/naprawy zegara wieżowego mechanicznego (w zakresie technicznym i estetycznym) na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z 6 podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających że prace zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne7. Wizja lokalna: Zamawiający zaprasza do odbycia wizji lokalnych wszystkich zainteresowanych Wykonawców. Odbycie wizji lokalnej będzie możliwe po wcześniejszym zgłoszeniu chęci odbycia wizji lokalnej drogą elektroniczną na adres: jozef@diecezja.pl odpowiednie dokumenty - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszego Regulaminu. 5) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł wraz z dowodem jego opłacenia. 6) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawcy dołączają zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - stanowiący załącznik nr 6 do niniejszego Regulaminu. 7) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 8) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. IX. Informacja o udzielaniu wyjaśnień: 1. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o udzielenie wyjaśnień treści niniejszego Regulaminu. 2. Zamawiający udzieli wyjaśnień jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie nie później, niż do końca dnia w którym upływa połowa terminu składania ofert. 3. Jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie w terminie późniejszym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpatrzenia. 4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej www.skozk.pl, bez wskazywania autora zapytania. 7 5. Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert, może zmienić treść niniejszego Regulaminu oraz przedłużyć termin składania ofert. W przypadku o którym mowa w pkt. 4, Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie www.skozk.pl 6. Zmiana staje się wiążąca od chwili przekazania informacji o jej dokonaniu. XI. Termin związania ofertą: 1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. 2. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w pkt. 1, Zamawiający przed upływem terminu związania oferta zwróci się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni. 3. Przedłużenie terminu związania oferta, o którym mowa w pkt. 2, wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania oferta. XII. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim w sposób czytelny i zawierać komplet dokumentów o których mowa w Rozdz. VII, o treści zgodnej z niniejszym Regulaminem oraz według wzorów dokumentów udostępnionych przez Zamawiającego. Zaleca się ponumerowanie stron. 3. Dokumenty i oświadczenia o których mowa w rozdz. VII należy złożyć w oryginale. 4. Powyższy zapis nie dotyczy dokumentów i dowodów składanych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, takich jak dyplomy, referencje oraz dokumentów o których mowa w rozdz. VII pkt. 1.5) - polisa wraz z dowodem opłacenia. 5. Dokumenty i dowody składane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (dyplomy, referencje) oraz dokumenty o których mowa w rozdz. VII pkt. 1.5) - polisa wraz z potwierdzeniem opłacenia, należy złożyć w kopii opatrzonej opisem ,,za zgodność z oryginałem", datą oraz czytelnym podpisem Wykonawcy. 8 6. Oferty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie, należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę. 8. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r . o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje zastrzeżone należy złożyć w oddzielnej, zaklejonej kopercie oznaczonej napisem ,,Tajemnica przedsiębiorstwa". 9. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Tym samym, określona informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli spełnia łącznie trzy warunki: - ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub posiada wartość gospodarczą, - nie została ujawniona do wiadomości publicznej, - podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. 3. Oferty złożone po terminie składania ofert nie zostaną rozpatrzone i zostaną zwrócone do nadawcy bez otwierania. 4. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystym opakowaniu/kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 5. Wykonawca odpowiada za prawidłowe oznaczenie opakowania/koperty, gwarantujące nienaruszenia koperty przed terminem otwarcia ofert. 6. Proponowane oznaczenie opakowania/koperty zawierającego/zawierającej ofertę: Nazwa i adres Wykonawcy: ........... Nazwa i adres Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Józefa w Krakowie- Podgórzu, ul. Zamoyskiego 2, 30-523 Kraków Nazwa zadania: Prace konserwatorskie zegara wieżowego, tarcz oraz szafy z wieży kościoła pw. św. Józefa w Krakowie z dopiskiem: Nie otwierać przed dniem 6 czerwca 2023 r., godz. 10:00 3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta nazwy i adresy Wykonawców oraz informację o cenach i okresach gwarancji zawartych w ofertach. XV. Podstawy wykluczenia: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni Wykonawcy którzy: - nie wykazali że spełnili warunki udziału w postępowaniu, a także nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań określonych w Regulaminie, - nie uzupełnili lub nie wyjaśnili dokumentów na wezwanie Zamawiającego w wymaganym terminie, - naruszyli obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska, prawa socjalnego lub prawa pracy, - naruszyli obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, których aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 10 2. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania. 3. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona. XVI. Sposób obliczenia ceny: 1. Cena oferty zostanie wyliczona przez wykonawcę w oparciu o Zestawienie cenowe, zawarte w Formularzu ofertowym. 2. Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić wszystkie pozycje opisane w zestawieniu cenowym. Wykonawca nie może samodzielnie wprowadzać żadnych zmian we wzorze Zestawienia cenowego. 3. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe i nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji zadania. Wykonawca winien przedstawić w ofercie wartości za wykonanie poszczególnych pozycji, uwzględniając wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją zamówienia, a także wymagane opłaty bez względu na okoliczności i źródła ich powstania. 4. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe. 5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług. 6. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie elementy składające się na wykonanie przedmiotu zamówienia. 7. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu lub ich istotnych części składowych. XVII. Kryteria oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) Cena - waga kryterium: 60 % 2) Gwarancja - waga kryterium: 40% 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wszystkie wymogi formalne i merytoryczne, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów. 3. Najwyższą liczbę punktów w kryterium ,,Cena" (60 pkt) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, pozostałe oferty uzyskają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: 11 Liczba punktów badanej oferty = Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty Cena brutto oferty badanej x 60% x 100 4. Najwyższą liczbę punktów w kryterium ,,Gwarancja jakości" (40 pkt) otrzyma oferta zawierająca najdłuższy okres gwarancji jakości liczony od dnia odbioru końcowego zadania, pozostałe oferty uzyskają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru: Liczba punktów badanej oferty = Okres gwarancji ocenianej oferty Najdłuższy okres gwarancji spośród ocenianych ofert x 40% x 100 5. Oferta która uzyska najkorzystniejszy bilans tj. najwyższą liczbę przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w wyniku zsumowania punktów obu kryteriów. XVIII. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. XIX. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), Zamawiający może żądać przed podpisaniem umowy przedłożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. XX. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy Niniejsze postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej w postaci możliwości wniesienia odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Uwagi: 12 XXI. Obowiązek informacyjny: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Józefa w Krakowie-Podgórzu ul. Zamoyskiego 2, 30-523 Kraków, e-mail: jozef@diecezja.pl; ? z inspektorem ochrony danych osobowych Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Józefa w Krakowie-Podgórzu ul. Zamoyskiego 2, 30-523 Kraków można się kontaktować poprzez e-mail: jozef@diecezja.pl oraz pisemnie na adres administratora; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zadania pn.: Prace konserwatorskie zegara wieżowego, tarcz oraz szafy z wieży kościoła pw. Św. Józefa w Krakowie; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, tj. uczestnikom postępowania podczas otwarcia ofert oraz opiekunom instytucji udzielających dotacji (SKOZK, Gmina Kraków); ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z niniejszego Regulaminu; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: VIII. Informacja o sposobie komunikowania: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu poczty elektronicznej, e-mail: jozef@diecezja.pl X. Osoby uprawnione do kontaktu: 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: ks. Antoni Bednarz, tel. 600 485 334, e-mail: jozef@diecezja.pl, dostępny telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach: od 9:00-15:00 |
© eurobudowa.pl 2004-2024