warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
zachodniopomorskie (Świnoujście)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
łódzkie (Tomaszów Mazowiecki)
mazowieckie (Warszawa)
świętokrzyskie (Włoszczowa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczeń Łazienek |
Data zamieszczenia: | 2023-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Opatówku ul. Szkolna 3 62-860 Opatówek powiat: kaliski tel.: 62 761 - 80 - 11 opatoweksp@wp.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Opatówek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 62 761 - 80 - |
Termin składania ofert: | 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Wykonanie robót budowlanych pn. "Remont pomieszczeń Łazienek I". Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami. Dokument nr: Zp.130.3.2023 Składanie ofert: IX. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT Ofertę należy złożyć w siedzibie Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Opatówku, Ul. Szkolna 3, 62-860 Opatówku w sekretariacie do dnia 07.06.2023 do godz. 12.00. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Opatówku 62-860 Opatówek, Ul. Szkolna 3 oraz opisane Oferta na wykonanie robót budowlanych pn. "Remont pomieszczeń Łazienek I" oraz nie otwierać przed 07.06.2023 godz. 12.00. Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: do 25 sierpnia 2023 roku IV. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA Miejscowość Opatówek, Ul. Szkolna 3, Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Opatówku Wymagania: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY JE STAWIA Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY POSTAWIŁ TAKIE WARUNKI Nie dotyczy VII. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z PRZYPISANĄ IM WAGĄ PUNKTOWĄ LUB PROCENTOWĄ Cena: 100% VIII. SPOSÓB OBLICZENIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIANIE POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW Ocena punktowa = cena minimalna x 100 punktów / cena badana. X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Termin związania ofertą - 30 dni od terminu składania ofert. XI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE W SPRAWIE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE LUB JEGO UNIEWAŻNIENIA 1. Termin płatności: do 14 dni od dnia przekazania faktury Zamawiającemu 2. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona na Formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia wraz z kosztorysem ofertowym. Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich. 3. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniać warunki określone przez Zamawiającego oraz przedstawiać najniższą cenę. 6. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadkach gdy: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, 2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. 7. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli w trakcie jej sprawdzenia stwierdzi, że: 1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert, 2) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3) zawiera, błędy w obliczeniu ceny oferty. W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazywać będą sobie pisemnie, e-mail. W przypadku przekazywania sobie dokumentów e-mail, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania XIII. OKRESLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY O ILE PRZEWIDUJE SIĘ MOŻLIWOŚĆ TAKIEJ ZMIANY Zamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie określonych niżej oraz innych nieistotnych postanowień umowy. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w zaproszeniu do składania ofert pomimo zachowania należytej staranności. Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia terminu wykonania całego zakresu umowy z powodu: - działania tzw. ,,siły wyższej", - z przyczyn zależnych od Zamawiającego, - w przypadku zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Kontakt: XII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami następujące osoby: Izabela Dubanowicz - Dyrektor tel. 62 761 80 11. |
© eurobudowa.pl 2004-2024