Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miejsce Piastowe
Dukielska 14
38-430 Miejsce Piastowe
powiat: krośnieński
przetargi@miejscepiastowe.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/miejscepiastowe
Województwo: podkarpackie
Miasto: Miejsce Piastowe
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynkach szkół podstawowych na terenie Gminy Miejsce Piastowe oraz istniejącego oświetlenia sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w Rogach
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Miejscu Piastowym
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7W (odpowiednik 60W) - 62 szt.,
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18W) - 26 szt.,
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 1303 szt.;
Zadanie 2 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Głowience
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7W (odpowiednik 60W) - 8 szt.,
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18 W) - 308 szt.,
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 332 szt.,
d) Lampa świetlówkowa LEDtube 1500mm 20W 840 G13 (odpowiednik 58W) - 25 szt.;
Zadanie 3 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Łężanach
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7W (odpowiednik 60W) - 50 szt.
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18W) - 198 szt.
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 16W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 209 szt.;
Zadanie 4 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Rogach
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7W (odpowiednik 60W) - 44 szt.,
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18 W) - 122 szt.
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 495 szt.
d) Lampa świetlówkowa LEDtube 1500mm 20W 840 G13 (odpowiednik 58W) - 34 szt.
e) Lampa świetlówkowa LEDspot G10 4,9W CorePro - 28 szt.;
Zadanie 5 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Targowiskach
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7W (odpowiednik 60W) - 40 szt.
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm 8W 840 G13 (odpowiednik 18W) - 58 szt.
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 279 szt.
d) Lampa świetlówkowa LEDtube 1500mm 20W 840 G13 (odpowiednik 58W) - 12 szt.;
Zadanie 6 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej we Wrocance
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7 W (odpowiednik 60W) - 21 szt.
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18 W) - 206 szt.
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 109 szt.;
Zadanie 7 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Zalesiu
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7 W (odpowiednik 60W) - 11 szt.
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18 W) - 14 szt.
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 303 szt.
d) Lampa świetlówkowa LEDtube 1500mm 20W 840 G13 (odpowiednik 58W) - 4 szt.;
Zadanie 8 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Targowiskach (filia w Widaczu)
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7 W (odpowiednik 60W) - 38 szt.
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18 W) - 54 szt.
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 68 szt.;
Zadanie 9 Wymiana istniejącego oświetlenia sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Rogi.
Zakres dostaw obejmuje:
a) Oprawa ORBIT 200W 120D 4000K wraz z uchwytem-zwieszakiem - 16 szt.
b) Przewód YDY 3x2,5mm2 - 32m
c) Złączki zaciskowe 3x4mm2 - 16 szt..

CPV: 31532920-9, 45310000-3

Dokument nr: 2023/BZP 00230908, ZP.271.2.7.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 09:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/miejscepiastowe
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/miejscepiastowe
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferty,
oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci
lub formie elektronicznej i opatruje się odpowiednio w odniesieniu do wartości postępowania
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistymZamawiający,
zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, inna przeglądarka niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności
logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności
podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zalecenia: podczas podpisywania plików zaleca się
stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1; jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP
zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików; Ze względu na niskie ryzyko
naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Miejsce Piastowe; adres: Ul. Dukielska 14, 38-430 Miejsce Piastowe, tel. 13 43 530 12
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: mbelch@miejscepiastowe.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/miejscepiastowe
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/miejscepiastowe

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie 1 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Miejscu Piastowym
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7W (odpowiednik 60W) - 62 szt.,
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18W) - 26 szt.,
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 1303 szt.;
Zadanie 2 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Głowience
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7W (odpowiednik 60W) - 8 szt.,
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18 W) - 308 szt.,
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 332 szt.,
d) Lampa świetlówkowa LEDtube 1500mm 20W 840 G13 (odpowiednik 58W) - 25 szt.;
Zadanie 3 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Łężanach
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7W (odpowiednik 60W) - 50 szt.
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18W) - 198 szt.
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 16W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 209 szt.;
Zadanie 4 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Rogach
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7W (odpowiednik 60W) - 44 szt.,
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18 W) - 122 szt.
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 495 szt.
d) Lampa świetlówkowa LEDtube 1500mm 20W 840 G13 (odpowiednik 58W) - 34 szt.
e) Lampa świetlówkowa LEDspot G10 4,9W CorePro - 28 szt.;
Zadanie 5 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Targowiskach
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7W (odpowiednik 60W) - 40 szt.
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm 8W 840 G13 (odpowiednik 18W) - 58 szt.
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 279 szt.
d) Lampa świetlówkowa LEDtube 1500mm 20W 840 G13 (odpowiednik 58W) - 12 szt.;
Zadanie 6 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej we Wrocance
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7 W (odpowiednik 60W) - 21 szt.
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18 W) - 206 szt.
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 109 szt.;
Zadanie 7 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Zalesiu
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7 W (odpowiednik 60W) - 11 szt.
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18 W) - 14 szt.
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 303 szt.
d) Lampa świetlówkowa LEDtube 1500mm 20W 840 G13 (odpowiednik 58W) - 4 szt.;
Zadanie 8 Wymiana źródeł światła na energooszczędne typu LED w budynku szkoły podstawowej w Targowiskach (filia w Widaczu)
Zakres dostaw obejmuje:
a) Lampa LED gwint E27, moc 7,7 W (odpowiednik 60W) - 38 szt.
b) Lampa świetlówkowa LEDtube 600mm, 8W 840 G13 (odpowiednik 18 W) - 54 szt.
c) Lampa świetlówkowa LEDtube 1200mm 14,5W 840 G13 (odpowiednik 36W) - 68 szt.;
Zadanie 9 Wymiana istniejącego oświetlenia sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Rogi.
Zakres dostaw obejmuje:
a) Oprawa ORBIT 200W 120D 4000K wraz z uchwytem-zwieszakiem - 16 szt.
b) Przewód YDY 3x2,5mm2 - 32m
c) Złączki zaciskowe 3x4mm2 - 16 szt..
4.2.6.) Główny kod CPV: 31532920-9 - Żarówki i świetlówki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres gwarancji i jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i art. 455 Pzp, art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 z późn. zm.), Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1) terminu realizacji dostaw objętych umową w przypadku:
a) opóźnienia w wyborze Wykonawcy w procedurze przetargowej - o taką ilość dni o jaką nastąpiło opóźnienie względem terminu rozpoczęcia dostaw,
b) wystąpienia zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają realizację dostaw,
c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego pisemny uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert i nie są przez niego zawinione,
d) wystąpienia siły wyższej,
e) zawieszenia realizacji dostaw przez Zamawiającego,
2) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zmiany stawki urzędowej podatku VAT,
b) zmiany obowiązujących przepisów;
3) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego w przypadku:
a) powierzenia podwykonawcom innej części dostaw niż wskazana w ofercie Wykonawcy,
b) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na etapie realizacji dostaw,
c) powierzenia części zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres gwarancji i jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-11

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.