dolnośląskie (Głogów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa technicznych środków materiałowych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
1 Regionalna Baza Logistyczna Ciasna 7 78-600 Wałcz powiat: wałecki tel. 261472424, faks 261 472971 1rblog@ron.mil.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Wałcz |
Wadium: | 3 720,00 zł. |
Nr telefonu: | tel. 261472424, faks |
Termin składania ofert: | 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA technicznych środków materiałowych do Automatycznego Sygnalizatora Skażeń CHERDES Ogłoszenie dotyczy: zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: DOSTAWA technicznych środków materiałowych do Automatycznego Sygnalizatora Skażeń CHERDES. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych do Automatycznego Sygnalizatora Skażeń CHERDES zgodnie z wymaganiami określonymi w III Rozdziale SIWZ, w ,,Opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 7 do umowy oraz w ilościach i asortymencie przedstawionym w tabeli poniżej, przy czym ilości ujęte w opcji w tabeli, w kolumnie ,,ilość w opcji" mogą być wykorzystane po realizacji ilości podstawowej ujętej w kolumnie ,,ilość podstawowa" w sytuacji zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, wraz z podaniem ilości zamówionego przedmiotu zamówienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę (pisemnie lub mailem lub faxem) w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy: Lp. Przedmiot zamówienia Nr katalogowy J.m. Ilość podst. Ilość w opcji Razem 1 Zestaw pomp-2 szt. w zestawie Pimco-10 nr 5902027860139 Szt. 3 3 6 2 Czujnik przepływu Pimco-11 nr 5902027860146 Szt. 7 7 14 3 Płytka zasilacza BDWJ II Pimco-18 nr 5902027860238 Szt. 2 2 4 4 Płytka systemowa BDWJ II Pimco-19 nr 5902027860238 Szt. 2 2 4 5 Płyta pulpitu wyświetlacza Pimco-21 nr 5902027860276 Szt. 2 2 4 6 Komplet przycisków wyświetlacza BDWJ II Pimco-22 nr 5902027860283 Szt. 10 10 20 7 Włącznik pulpitu wyświetlacza BDWJ II Pimco-23 nr 5902027860290 Szt. 4 4 8 8 Wlot wejściowy do BDWJ II z grzałką Pimco-25 nr 5902027860429 Szt. 2 2 4 9 Przewód pneumatyczny silikonowy do BDWJ II (odcinek 5m) Pimco-26 nr 5902027860436 Szt. 10 10 20 10 Króciec wlotowy ZD.11.01.001 Pimco-30 nr 5902027860337 Szt. 2 2 4 11 Króciec wylotowy Pimco-31 nr 5902027860344 Szt. 6 6 12 12 Szybkozłącza Pimco-32 nr 5902027860368 Szt. 2 2 4 13 Kolanko Pimco-33 nr 5902027860351 Szt. 2 2 4 14 Przewód teflonowy 4x2 mm (odcinek 5m) Pimco-35 nr 5902027860382 Szt. 10 10 20 15 Kabel komunikacyjny GID-3 Pimco-59 nr 5902027860665 Szt. 2 2 4 16 Wibroizolator (zestaw 4 sztuk) Pimco-45 nr 5902027860511 Szt. 6 6 12 17 Akumulator Cyclon Cell 2V 2.5 AH Pimco-63 nr 5902027860702 Szt. 10 10 20 CPV: 35400000-8, 35422000-8 Dokument nr: 1RBLog-SZP.2612.52.2023, 52/2023 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert - siedziba zamawiającego budynek nr 1 pokój nr 111 - 13 czerwca 2023 r. godz. 09:00. Specyfikacja: Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1rblog.wp.mil.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 13 czerwca 2023 r. godz. 08:30, miejsce: Kancelaria Jawna Zamawiającego - Ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz - budynek nr 1, pokój nr 2 w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz.ch od 7.00 do 15.30 i w piątek w godz.ch od 7.00 do 13.00. Miejsce i termin realizacji: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 1. Zamówienie w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa zostanie wykonane w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 15 listopada 2023 r. 2. W przypadku, gdyby termin realizacji zamówienia miał zakończyć się po 15 listopada 2023 r., to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie jest 15 listopad 2023 r. - dotyczy zamówienie podstawowego i w ramach prawa opcji. 3. W przypadku gdy ostatni dzień wykonania zamówienia przypada na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub dni ustawowo wolne od pracy, to termin realizacji przypada następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą. Wymagania: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 720,00 zł. 2. Wadium należy wnieść w walucie polskiej, przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na nieoprocentowany rachunek bankowy Zamawiającego: NBP o/o Bydgoszcz nr rach. 76 1010 1078 0083 1213 9120 2000 a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w poniższych okolicznościach: 1) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca nie wniósł wymaganego ZNWU, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ust. 2 ppkt 5, należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 2 pokój nr 1, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze, od poniedziałku do czwartku, w godzinach od 7.00 do 15.30, w piątki od 7.00 do 13.00). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem ,,WADIUM - numer sprawy...". Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem i godziną składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium w terminie do 7 dni wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) lub zamknięciu postępowania. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je bez odsetek bankowych pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (na numer rachunku bankowego, z którego dokonano przelewu). 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w terminie do 7 dni od zawarcia umowy oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 2.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu oraz na podstawie przedłożonej koncesji, o której mowa w ust.III.3.1 lit. b) niniejszego ogłoszenia. III.2.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu oraz na podstawie przedłożonych dokumentów, o których mowa w ust. III.3.1) lit. d) niniejszego ogłoszenia. III.2.3) Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie formułuje wymogu w zakresie wyżej opisanego warunku. III.2.4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu oraz na podstawie przedłożonych dokumentów, o którym mowa w ust. III.3.1) lit c) niniejszego ogłoszenia. III.3) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU III.3.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w ust. III.2. niniejszego ogłoszenia (załącznik nr 2 do SIWZ); b) aktualną koncesję, o której mowa w art. 6 ust.1 ustawy z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2037 ze zm.) uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu przedmiotem zamówienia określonym w WT XIV (Wyroby nieujęte w WT I-XIII, a posiadające przeznaczenie wojskowe lub policyjne) punkt 13 - (Sprzęt do wykrywania i identyfikacji materiałów wymienionych w wykazie WT I niniejszego załącznika i jego komponenty), załącznika nr 2 ,,Wykaz Wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym - WT" do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. z 2001 r. nr 145, poz. 1625 ze zm.) - która zgodnie z art. 156 ust. I ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 1650) zachowała ważność po dniu wejścia w życie nowej ustawy lub koncesję, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 1650) uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu przedmiotem zamówienia określonym w WT XIV (Wyroby nieujęte w WT I-XIII, a posiadające przeznaczenie wojskowe lub policyjne) punkt 12 (Sprzęt do wykrywania i identyfikacji materiałów wymienionych w wykazie WT I część IV -WT i jego komponenty), załącznika ,,Klasyfikacja rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót wymagane jest uzyskanie koncesji" do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 17 września 2019 r. w sprawie klasyfikacji rodzajów materiałów wybuchowych, broni, amunicji oraz wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagane uzyskanie koncesji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1888) W przypadku Wykonawcy zagranicznego winien on posiadać: 1) koncesję lub inny dokument zezwalający na wykonywanie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia wydaną zgodnie z przepisami obowiązującymi w państwie Wykonawcy Zamawiający uzna, ze wymóg przedstawienia w/w dokumentu został spełniony, jeżeli przedłożony zostanie w/w dokument lub oświadczenie Wykonawcy informujące, iż w jego kraju nie wydaje się w/w dokumentów. 2) dokument uprawniający do handlu (obrotu) przedmiotem zamówienia z RP; Zamawiający uzna, ze wymóg przedstawienia dokumentu uprawniającego do handlu (obrotu) z RP został spełniony, jeżeli przedłożone zostanie oświadczenie o zobowiązaniu się do uzyskania takiego dokumentu. Przedstawienie oświadczenia zamiast stosownego dokumentu dotyczy Wykonawców z tych krajów, w których przepisy uniemożliwiają uzyskanie takiego zezwolenia na etapie otwarcia ofert. c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości co najmniej 34 320,00 zł Uwaga: o Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu wykonania dostawy. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony przed tym dniem. o Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. d) wykaz potwierdzający, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał należycie dostawy technicznych środków materiałowych do Automatycznego Sygnalizatora Skażeń CHERDES, których suma dostaw odpowiada wartości co najmniej 137 279,00 zł. Uwaga: o Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu wykonania dostawy. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony przed tym dniem. Wykonawca w ,,Wykazie wykonanych dostaw" - załączniku nr 6 do SIWZ podaje wartość dostaw, ich przedmiot, datę wykonania i podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonane oraz dowodów potwierdzających, czy dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa wyżej może być poświadczenie. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn, o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej, Zamawiający uzna, że wystarczającym dowodem jest oświadczenie Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca wykonał na rzecz Zamawiającego dostawy wskazane w wykazie, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania do oferty dowodów potwierdzających. . III.3.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu, należy przedłożyć: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielnie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa w okolicznościach, o których mowa w Regulaminie udzielania zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, których wartość jest mniejsza niż progi unijne (Rozdział VII ust. I pkt 2 ppkt 1 SIWZ) - załącznik nr 3 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu wykazania, braku podstaw do wykluczenia, c) listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w Rozdziale VII ust. I pkt 2 ppkt 1.15) SIWZ, albo informację, o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ, d) oświadczenia o niepodleganiu/podleganiu wykluczeniu w zakresie, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.) (Rozdział VII ust. I pkt 2 ppkt 2 SIWZ) - wg załącznika nr 4 do SIWZ. III.3.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w ust. III.3.2 pkt b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena - 100% IV.3) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m. in.: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie tej samej jakości lub lepszej przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia (przy zachowaniu dotychczasowych cen); każdorazowo decyzję o skorzystaniu z takiej możliwości podejmuje Zamawiający informując o tym Wykonawcę, b) zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy z zastrzeżeniem § 12 ust. 4 niniejszej umowy, c) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), d) zmiana przepisów prawnych (np. akcyza, VAT), jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny - zgodnie ze zmienionymi przepisami, e) zmiany organu realizującego nadzorowanie jakości (RPW) lub rezygnacja z niego, f) zmiany Klauzuli Jakościowej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej umowy, g) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, h) zmiany zakresu podwykonawstwa, i) zmiany rodzajów i wielkości opakowań, j) zmiany terminu, w jakim Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, k) zmiany trybu oceny zgodności OiB. 2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. Termin związania ofertą: okres w dniach 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). |
© eurobudowa.pl 2004-2024