dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Zakopane)
łódzkie (Łódź)
łódzkie (Bełchatów)
opolskie (Skarbimierz Osiedle)
podkarpackie (Frysztak)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego |
Data zamieszczenia: | 2023-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Muzeum Narodowe w Poznaniu Marcinkowskiego 9 61-745 Poznań powiat: Poznań zp@mnp.art.pl https://platformazakupowa.pl/pn/mnp |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego Krótki opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje dostarczenie: notebooków biznesowych - 46 szt., stacji dokujących do notebooków biznesowych - 46 sztuk, notebooków do zastosowań graficznych - 10 sztuk, stacji dokujących do laptopów graficznych - 10 sztuk, pakietu biurowego Microsoft Office Professional Plus 2021- 76 licencji, zestawów komputerowych - 20 szt., monitorów komputerowych - 53 szt., drukarek wielofunkcyjnych - 2 szt., toreb do notebooków - 56 szt., zasilaczy awaryjnych UPS - 20 szt., tabletu - 1 szt. CPV: 30200000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00231367, AZ.281.2.8.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-02 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/mnp 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mnp, w przypadku awarii platformy zakupowej - zp@mnp.art.pl (za wyjątkiem składania ofert) 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar pliku przesyłanego za pośrednictwem platformy zakupowej (nie dotyczy złożenia oferty) wynosi 500 MB (maksymalnie 10 Dokumenty elektroniczne składane w postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania: a) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapianie i powielanie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych z zachowaniem weryfikowalności podpisu elektronicznego, b) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku, c) zawierają dane w układzie niepozostającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji. plików w jednej wiadomości). Formaty plików wykorzystanych przez Wykonawców powinny być zgodne z ,,Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych". Jednocześnie Zamawiający zaleca sporządzanie dokumentów w następujących formatach danych: .pdf, .doc, .xls, .xlsx, .zip, .7Z. Wśród formatów danych powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty złożone w takich formatach danych (pliki) zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mnp TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-02 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mnp Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni Wymagania: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2.06.2023 r. do godz. 10.00; 2. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą (z wyjątkiem przypadków określonych w pkt. 8 b) i pkt. 8 c) oraz pkt. 9). 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 89 1130 1088 0001 3026 9720 0015 (Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu) ) z adnotacją: wadium w postępowaniu przetargowym na: Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeniach powinno: a) być złożone w oryginale, w postaci elektronicznej, b) obejmować końcowy termin związania ofertą, c) być wystawione na Zamawiającego, d) z jego treści winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: AZ.281.2.8.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje dostarczenie: notebooków biznesowych - 46 szt., stacji dokujących do notebooków biznesowych - 46 sztuk, notebooków do zastosowań graficznych - 10 sztuk, stacji dokujących do laptopów graficznych - 10 sztuk, pakietu biurowego Microsoft Office Professional Plus 2021- 76 licencji, zestawów komputerowych - 20 szt., monitorów komputerowych - 53 szt., drukarek wielofunkcyjnych - 2 szt., toreb do notebooków - 56 szt., zasilaczy awaryjnych UPS - 20 szt., tabletu - 1 szt. 4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 ), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2.06.2023 r. do godz. 10.00; 2. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą (z wyjątkiem przypadków określonych w pkt. 8 b) i pkt. 8 c) oraz pkt. 9). 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: 89 1130 1088 0001 3026 9720 0015 (Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu) ) z adnotacją: wadium w postępowaniu przetargowym na: Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeniach powinno: a) być złożone w oryginale, w postaci elektronicznej, b) obejmować końcowy termin związania ofertą, c) być wystawione na Zamawiającego, d) z jego treści winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie ze wzorem umowy - zał. nr 5 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-01 |
© eurobudowa.pl 2004-2024