Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: 22. Baza Lotnictwa Taktycznego w Malborku
17-go Marca 20
82-200 Malbork
powiat: malborski
fax. 261536275, tel. 261536200
22blt.stun@ron.mil.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Malbork
Wadium: ---
Nr telefonu: fax. 261536275, tel.
Termin składania ofert: 2023-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej przy realizacji robót budowlanych w budynku nr 130 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim:
Prawo opcji - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej przy realizacji robót budowlanych :
- w budynku nr 16,24,27 I 29 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim,
- w kompleksie wojskowym w Malborku przy Ul. 17 Marca 20 I Ul. Jagiellońskiej 16.
1. Miejsce wykonania usługi:
49.BLot w Pruszczu Gdańskim
Prawo opcji - 49.BLot w Pruszczu Gdańskim, 22.BLT Malbork

Składanie ofert:
Ofertę należy składać za pośrednictwem poczty mailem: 22blt.stun@ron.mil.pl do dnia 31.05.2023 r. do godz. 12 00 .

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji usługi: do 15 grudnia 2023 r.

Wymagania:
1. Wycena usługi.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty tj. dojazdu do miejsca sprawowania nadzoru, ilość pobytów na terenie budowy z zachowaniem minimalnej ilości określonej w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usługi z uwzględnieniem zobowiązania Wykonawcy
do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych w okresie 5 lat od dokonania odbioru robót budowlanych.
3. Termin płatności wynosi 30 dni od daty dostarczenia faktury do kancelarii jawnej Zamawiającego.
5. Sposób przygotowania oferty
Propozycja cenowa ma zawierać następujące dokumenty:
Wypełniony, podpisany formularz ofertowy i cenowy.
W tytule wiadomości proszę wpisać
,, Rozeznanie cenowe- nadzór inwestorski branża elektryczna ,,

1. Informujemy, iż zaproponowane ceny i inne warunki będą porównywane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi

Uwagi:
najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.

2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO1 do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 oraz z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork,
tel:261-536-216, fax:261-536-216;
prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz.1710), dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
___________________________________
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
4. Do udzielenia wyjaśnień dotyczących zamówienia upoważniona jest pani Bogumiła Czyżnikiewicz tel. 261 536 705/ 261 536 726.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.