dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Szemud)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2023-05-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
22. Baza Lotnictwa Taktycznego w Malborku 17-go Marca 20 82-200 Malbork powiat: malborski fax. 261536275, tel. 261536200 22blt.stun@ron.mil.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Malbork |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | fax. 261536275, tel. |
Termin składania ofert: | 2023-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE do złożenia oferty cenowej 1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej przy realizacji robót budowlanych w budynku nr 130 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim: Prawo opcji - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej przy realizacji robót budowlanych : - w budynku nr 16,24,27 I 29 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim, - w kompleksie wojskowym w Malborku przy Ul. 17 Marca 20 I Ul. Jagiellońskiej 16. 1. Miejsce wykonania usługi: 49.BLot w Pruszczu Gdańskim Prawo opcji - 49.BLot w Pruszczu Gdańskim, 22.BLT Malbork Składanie ofert: Ofertę należy składać za pośrednictwem poczty mailem: 22blt.stun@ron.mil.pl do dnia 31.05.2023 r. do godz. 12 00 . Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji usługi: do 15 grudnia 2023 r. Wymagania: 1. Wycena usługi. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty tj. dojazdu do miejsca sprawowania nadzoru, ilość pobytów na terenie budowy z zachowaniem minimalnej ilości określonej w Specyfikacji Wykonania i Odbioru Usługi z uwzględnieniem zobowiązania Wykonawcy do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych w okresie 5 lat od dokonania odbioru robót budowlanych. 3. Termin płatności wynosi 30 dni od daty dostarczenia faktury do kancelarii jawnej Zamawiającego. 5. Sposób przygotowania oferty Propozycja cenowa ma zawierać następujące dokumenty: Wypełniony, podpisany formularz ofertowy i cenowy. W tytule wiadomości proszę wpisać ,, Rozeznanie cenowe- nadzór inwestorski branża elektryczna ,, 1. Informujemy, iż zaproponowane ceny i inne warunki będą porównywane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi Uwagi: najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. 2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO1 do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 oraz z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, tel:261-536-216, fax:261-536-216; prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz.1710), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ___________________________________ 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 4. Do udzielenia wyjaśnień dotyczących zamówienia upoważniona jest pani Bogumiła Czyżnikiewicz tel. 261 536 705/ 261 536 726. |
© eurobudowa.pl 2004-2024