Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
92z dziś
6252z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi - etap 5 oraz...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi - etap 5 oraz oddymianie klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segmentu B) - etap 3

Data zamieszczenia: 2023-05-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Kształcenia Ustawicznego i Językowego Kadr w Legnicy
pl. Zamkowy 1
59-220 Legnica
powiat: Legnica
zamowienia@centrumzamek.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi - etap 5 oraz oddymianie klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segmentu B) - etap 3.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
przebudowa wewnętrzna kawiarni (segment A) z tarasami zewnętrznymi - etap 5:
roboty hydroizolacyjne - iniekcje ciśnieniowe,
roboty rozbiórkowe,
roboty murowe,
stolarka aluminiowa,
stolarka drewniana,
tynki renowacyjne,
posadzki,
malowanie,
sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi - montaż,
montaż grzejników,
odtworzenie kanału C.O.,
posadzki pełne o grubości 3 cm z elementów prostokątnych kamiennych - taras i schody,
instalacje niskoprądowe:
system sygnalizacji pożaru,
system telewizji RTV/SAT,
system okablowania strukturalnego,
system sygnalizacji włamania i napadu,
system telewizji dozorowej i monitoringu wewnętrznego,
instalacje elektryczne wysokoprądowe:
instalacja oświetlenia podstawowego z osprzętem,
instalacja oświetlenia awaryjnego z osprzętem,
osprzęt montażowy i rozprowadzenie instalacji,
instalacje sanitarne:
roboty budowlane instalacji wody użytkowej z armaturą,
instalacja kanalizacyjna z armaturą,
wentylacja kawiarni - nawiew i wywiew, kurtyny powietrzne
wyposażenie kawiarni (po konsultacji z Zamawiającym),
wyposażenie zaplecza.
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach SWZ: Rozdział 4 SWZ - dokumentacja oraz Rozdział 3 SWZ - projekt umowy
część nr 2 - oddymianie klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segm. B) - etap 3
parter, I, II i III piętro:
a. wykonanie robót budowlanych, w planowany zakres zamierzenia budowlanego wchodzą między innymi:
- roboty rozbiórkowe,
- odgrzybianie stropów i ścian ceglanych metodą smarowania,
- roboty murarskie,
- schody żelbetowe,
- stolarka drewniana i aluminiowa,
- tynki renowacyjne,
- malowanie,
- posadzki,
- sufity podwieszane o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi - montaż,
- instalacje niskoprądowe:
- system sygnalizacji pożaru z czujnikami dymu (w całym segmencie B),
- system oddymiania (w całym segmencie B),
- system okablowania strukturalnego,
- system telewizji dozorowej i monitoringu wewnętrznego,
- system multimedialny,
- instalacje elektryczne wysokoprądowe:
- instalacja oświetlenia podstawowego z osprzęte
- instalacja oświetlenia awaryjnego z osprzętem,
- osprzęt montażowy i rozprowadzenie instalacji,
- wewnętrzne linie zasilające.
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących dokumentach SWZ: Rozdział 4 SWZ - dokumentacja oraz Rozdział 3 SWZ - projekt umowy. W części nr 2 wycenić roboty w zakresie oddymiania klatki schodowej w segmencie B (wraz z robotami wspólnymi i nierozdzielnymi dla segm. B) - etap 3 - z dokumentacji jaką załączył Zamawiający.

CPV: 45453000-7, 45111300-1,45000000-7,45262500-6,45410000-4,45442100-8,45331000-6, 45331210-1,45332000-3,45311000-0

Dokument nr: 2023/BZP 00231505, DA.340.62.23

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 12:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i
formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". 2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany swz, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". 3. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez zamawiającego bezpośrednio na platformazakupowa.pl, gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne 1) stały dostęp do sieci Internet gwarantowanej przepustowości nie mniejszej
niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) www.platformazakupowa.pl działa według standardu
przyjętego w komunikacji sieciowejkodowanieUTF8, 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z www.platformazakupowa.pl, w szczególności, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert Taka oferta nie będzie brana pod uwagę - narusza art. 221 uPzp.6. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie formatów: pdf, .doc, .docx, .rtf,. .odt.,jpg; ods; xls; xlix; .csv - ze szczególnym wskazaniem na .pdf 7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: zip, 7Z. 8. Zamawiający nie dopuszcza formatów np.: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach-formatach zostaną
uznane za złożone nieskutecznie. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 8. Pliki w innych formatach niż .pdf zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. 9. Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa, które Wykonawca zastrzeże prawidłowo - zgodnie z prawem - jako tajemnice przedsiębiorstwa powinny zostać złożone w osobnym pliku nazwanym
,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa", a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum ZIP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zleceniodawca informuje, że:
1. administratorem danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Kształcenia Ustawicznego Językowego Kadr w Legnicy, Ul. Zamkowa 1, 59-220 Legnica, email: ido@centrumzamek.pl,
2. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 3. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 2 pkt 1) i zgodnie z art 74 ust. 4 uPzp 4. z dnia 11 września 2019r. (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 - tj. z późniejszymi zmianami), 5. dane osobowe
będą przechowywane, zgodnie z art. 78 - 80 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 7. konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 8. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO, 9. na podstawie art. 15 RODO Wykonawcy przysługuje:
a. prawo dostępu do danych osobowych,
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania,że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 12:00
Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.