mazowieckie (Radom)
dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Łódź)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż dźwigów osobowych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundacja dla Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu ul. Katedralna 13 50-328 Wrocław powiat: Wrocław +48 607373000 przetargi@tumwroc.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/159892 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | 10.000 zł |
Nr telefonu: | +48 607373000 |
Termin składania ofert: | 2023-06-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż dźwigów osobowych i platformy dla niepełnosprawnych w obiektach Muzeum Archidiecezjalnego we Wrocławiu Powstaje w kontekście projektu POIS.08.01.00-00-1049/16 - Ochrona Dziedzictwa Kulturowego Śląska - Przebudowa i Zintegrowany Remont Konserwatorski Obiektów Muzeum Archidiecezjalnego oraz Adaptacja Biblioteki Archidiecezjalnej we Wrocławiu Część 1 DOSTAWA i montaż dźwigów osobowych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigów osobowych i platform dla niepełnosprawnych w obiektach Muzeum Archidiecezjalnego we Wrocławiu na podstawie specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do ogłoszenia o zamówieniu. Terminy realizacji zamówienia (początek i koniec) wskazano w sekcji "Harmonogram" ogłoszenia o zamówieniu. Ilekroć w dokumentacji niniejszego zamówienia znajdują się odniesienia do nieobowiązkowych norm lub znaków towarowych zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych (por. ust. 18 str. 71 Części opisowej Projektu budowlanego). W przypadku urządzeń, materiałów lub technologii, dla których podano konkretną nazwę producenta albo norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów lub technologii równoważnych o parametrach nie niższych (nie gorszych) niż opisane w dokumentacji niniejszego zamówienia albo norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych równoważnych opisywanym. Wynagrodzenie ofertowe powinno zawierać uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, robociznę, materiały, sprzęt, rusztowania wewnętrzne przenośne). Ewentualne pytania dotyczące ogłoszenia o zamówieniu powinny zostać przesłane drogą elektroniczną przed upływem połowy okresu na składanie ofert poprzez przesłanie ich za pomocą platformy Baza Konkurencyjności. W pozostałych sprawach kontakt z Zamawiającym możliwy jest również pod adresem e-mail przetargi@tumwroc.pl Okres gwarancji 60 CPV: 34514700-0, 42414100-2, 45313100-5 Dokument nr: 2023-4973-159892 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-08 Oferty można składać: 1) w formie elektronicznej za pomocą platformy Baza Konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/) lub na adres: e-mail: przetargi@tumwroc.pl; dokumenty składane drogą elektroniczną powinny zostać opatrzone podpisem kwalifikowanym osoby (osób) uprawnionej do reprezentowania oferenta; 2) w formie papierowej na adres zamawiającego, tj. Ul. Katedralna 13 50-328 Wrocław. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat Wrocław Gmina Wrocław-Stare Miasto Miejscowość Wrocław Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-09-01 Koniec realizacji 2023-10-30 Czy występuje płatność częściowa TAK Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługi lub roboty budowlane, polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, których łączna wartość nie będzie przekraczała 10 % wartości zamówienia udzielonego takiemu wykonawcy zgodnie z zasadą konkurencyjności, a udzielenie zamówienia w takim trybie uzasadnione będzie terminową realizacją projektu ,,Ochrona dziedzictwa kulturowego Śląska - przebudowa i zintegrowany remont konserwatorski obiektów Muzeum Archidiecezjalnego oraz adaptacja Biblioteki Archidiecezjalnej we Wrocławiu" POIS 08.01.00-00-1049/16-00. Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w przypadkach i w zakresie opisanym w projekcie umowy stanowiącym załącznik do ogłoszenia o zamówieniu. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Potencjał techniczny Opis Oferent powinien posiadać potencjał techniczny niezbędny do realizacji zamówienia; oferent powinien zapewnić na własny koszt i ryzyko wszelki sprzęt i materiały niezbędne do realizacji zamówienia. Weryfikacja warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Oferent powinien posiadać doświadczenie w realizacji przynajmniej trzech zamówień na dostawę i montaż dźwigów osobowych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 1.200.000 zł zrealizowanych w okresie 3 lat przed terminem składania ofert. Weryfikacja warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Oferent powinien znajdować się w stabilnej sytuacji ekonomicznej umożliwiającej niezakłóconą realizację przedmiotu zamówienia, nie posiadać zaległości płatniczych wobec kontrahentów, ani zaległości w uiszczaniu podatków i należności ZUS oraz posiadać ubezpieczenie OC prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 zł. Weryfikacja warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1) Oferta 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 3) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych 4) Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu 5) Oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia 6) Oświadczenie o stabilnej sytuacji ekonomicznej 7) Parafowany projekt umowy 8) Potwierdzenie przelewu wadium lub potwierdzenie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Dodatkowymi obligatoryjnymi warunkami udziału w postępowaniu są: 1) wniesienie wadium w wysokości 10.000 zł w pieniądzu lub w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego o nr 11 1020 5226 0000 6602 0485 8413 z dopiskiem w tytule przelewu: ,,Wadium - dostawa i montaż dźwigów osobowych". Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). W przypadku zawarcia umowy wadium zostanie zatrzymane jako zabezpieczenie należytego jej wykonania. Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą w poniższych okolicznościach: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli oferent, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy z zamawiającym na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (odpowiadającego wysokości wadium); 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Weryfikacja warunku nastąpi na podstawie potwierdzenia przelewu wadium oraz potwierdzenia zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym zamawiającego albo na podstawie dokumentu potwierdzającego udzielenie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej. 2) dokonanie wizji lokalnej - oględzin terenu budowy przez osobę upoważnioną do reprezentacji oferenta. Weryfikacja warunku nastąpi na podstawie pisemnego potwierdzenia zamawiającego udziału wykonawcy w wizji lokalnej. 1. Oferta powinna: 1) być sporządzona na formularzach stanowiących załączniki do ogłoszenia o zamówieniu w języku polskim; 2) być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/-e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - odręcznie (w przypadku składania oferty w formie pisemnej) lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w przypadku składania oferty w formie elektronicznej); 3) zawierać wszystkie wymagane w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy. Oświadczenia na formularzach stanowiących załączniki do ogłoszenia o zamówieniu składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany odręcznie lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę / osoby upoważnioną / upoważnione do reprezentowania oferenta. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje poprzez opatrzenie podpisem odręcznym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną / upoważnione przez osobę / osoby upoważnioną / upoważnione do reprezentowania oferenta. 2. Dokumenty składane przez wykonawców muszą być sporządzone w języku polskim, w przypadku złożenia dokumentów sporządzonych w języku obcym konieczne jest złożenie dokumentów w oryginalnym brzmieniu wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawcy mają możliwość zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.), zastrzegając wraz z przekazaniem takich informacji, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazując, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawcy (Wykonawców) ani o cenie ofertowej. 4. Wynagrodzenie ofertowe powinno zawierać uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz wymogi opisane w zapytaniu ofertowym. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 5. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo w zakresie opisanym w załączniku ,,Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych". 6. Podstawy wykluczenia wykonawców z postępowania opisane są w załączniku ,,Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu". 8. W przypadku składania oferty w formie papierowej przesyłka zawierająca ofertę powinna być opisana jako "Oferta na zadanie ,,Dostawa i montaż dźwigów osobowych w budynkach Muzeum Archidiecezjalnego we Wrocławiu". 9. Opis sposobu składania oferty w formie elektronicznej za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności dostępny jest pod adresem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc/50-dodanie-oferty-do-ogloszenia 10. Za termin wpływu oferty uznaje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego (a nie datę i godzinę jej nadania). 11. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana lub wycofanie oferty odbywa się na takich samych warunkach jak jej złożenie (tzn. w formie elektronicznej lub w formie pisemnej (papierowej). 12. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 45 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składają takie same dokumenty jak wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 14. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy 15. Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania oferentów do uzupełnienia ofert w zakresie brakujących elementów oraz dopuszcza możliwość wezwania oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych ofert i dokumentów - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni od dnia wezwania. 16. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji prawdziwości informacji zawartych w oświadczeniach wykonawców. 17. Zamawiający zastrzega możliwość odrzucenie oferty wykonawcy zawierającej rażąco niską cenę ofertową, tzn. cenę ofertową niższą o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej ofert złożonych w postępowaniu i niepodlegających odrzuceniu, po uprzednim wezwaniu wykonawcy do wskazania, co spowodowało obniżenie ceny, jak również to, w jakim stopniu wskazany czynnik wpłynął na jej obniżenie - w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni. 18. Ogłoszenie wyników postępowania i wyboru wykonawcy nastąpi poprzez publikację informacji w Bazie Konkurencyjności. Dodatkowo Zamawiający prześlę informację w w/w zakresie do oferentów, którzy złożyli oferty w postępowaniu. 19. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na dowolnym etapie, w szczególności w przypadku, gdy będą za tym przemawiały uzasadnione względy ekonomiczne lub logistyczne, gdy cena ofertowa najkorzystniejszej oferty będzie przekraczała wysokość środków przeznaczonych przez zamawiającego na realizację zadania, lub gdy zamawiający nie uzyska zgody instytucji pośredniczącej na zmianę umowy o dofinansowanie projektu, przy czym z powyższych tytułów nie przysługują Oferentowi w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia. 20. Niniejsze postępowanie realizowane jest na podstawie wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-05-24 Data ostatniej zmiany 2023-05-24 22:25:42 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena - 100% Wzór obliczenia ilości punktów oferty ocenianej: C = Cmin x 100 / Co, gdzie: C - liczba punktów oferty ocenianej 100 - waga kryterium ,,Cena" Cmin - najniższa cena brutto zaoferowana w nieodrzuconych ofertach Co - cena brutto oferty ocenianej Kontakt: Osoby do kontaktu Adam Dereń tel.: +48 607373000 e-mail: fundacja@ostrowtumski.wroc.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024