Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
565z dziś
6764z ostatnich 7 dni
27132z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi w zakresie poprawy dostępności architektonicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi w zakresie poprawy dostępności architektonicznej

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy w Bierzwniku
ul. Kopernika 2
73-240 Bierzwnik
powiat: choszczeński
tel. 784 334 359, +48 95 768 01 30 Fax: +48 95 768 01 11
strategia@bierzwnik.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Bierzwnik
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 784 334 359, +4
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
realizacja zamówienia w zakresie poprawy dostępności architektonicznej
w związku z realizacją przedsięwzięcia grantowego pn.: ,,Podniesienie jakości
świadczonych usług i obsługi klientów Urzędu Gminy Bierzwnik"
objętego umową nr DSG/0567 o powierzenie grantu w ramach projektu ,,Dostępny
samorząd - granty" realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób
Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza
Edukacja Rozwój 2014-2020
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa dostępności architektonicznej w związku
z realizacją przedsięwzięcia grantowego pn.: ,,Podniesienie jakości świadczonych
usług i obsługi klientów Urzędu Gminy Bierzwnik". Wykonawca zobligowany jest
do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz
zaleceniami Polskiego Związku Niewidomych dotyczących projektowania i adaptacji
przestrzeni publicznej do potrzeb osób niewidomych i słabowidzących. Materiały użyte
do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być nowe, wolne od wad. Wykonawca na
etapie realizacji zamówienia jest zobligowany do bieżącej konsultacji z Zamawiającym.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części (zadania). Zamawiający
przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę
na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części
zamówienia), przy czym każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sam lub
jako partner w konsorcjum.
Dostępny samorząd - granty
2
1) Zadanie 1 - Kontrastowe oznaczenia stopni na schodach
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
- elastyczna taśma tworzywowa z powłoką mineralną zapewniającą odporność na poślizg o parametrach grubość 0,9 mm, szerokość 50mm;
- odporność na ścieranie, czynniki atmosferyczne, chemiczne, promieniowanie UV.
Powierzchnia mineralna zapewnia:
- wymóg zgodności z normą DIN 51130: R13;
- Kolor RAL - 1023;
- montaż przy krawędziach stopni zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
- Ilość: 21 metrów bieżących.
- Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, Ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
2) Zadanie 2 - Dotykowe pasy ostrzegawcze przed schodami
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
- płytki wykonane z wulkanizowanej, kolorowej gumy o wysokiej wytrzymałości;
- kolor płytek należy dostosować kontrastowo do podłogi;
- uzyskany kontrast nie może być mniejszy niż 60 stopni w skali RV;
- płytki muszą spełniać wysokie właściwości użytkowe (odporność na ścieranie, na czynniki atmosferyczne, na działanie związków zasadowych i kwasowych, na promieniowanie UV, zachowanie koloru itp.);
- montowane w sposób trwały za pomogę kleju polimerowego;
- dopuszczalne rozstawienie pól ostrzegawczych: punktów
12 mm górna średnica 42-61 mm odległość pomiędzy osiami, dolna średnica punktów + 10 mm +/- 1 mm do górnej średnicy
15 mm górna średnica 45-63 mm odległość pomiędzy osiami, dolna średnica punktów + 10 mm +/- 1 mm do górnej średnicy
18 mm górna średnica 48-65 mm odległość pomiędzy osiami, dolna średnica punktów + 10 mm +/- 1 mm do górnej średnicy
20 mm górna średnica 50-68 mm odległość pomiędzy osiami, dolna średnica punktów + 10 mm +/- 1 mm do górnej średnicy
25 mm górna średnica 55-70 mm odległość pomiędzy osiami, dolna średnica punktów + 10 mm +/- 1 mm do górnej średnicy.
- Ilość: 10 metrów bieżących.
- Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, Ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
3) Zadanie 3 - Oznakowanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych
Dostępny samorząd - granty
3
wraz z malowaniem powierzchni miejsca postojowego
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
- miejsce oznakowane zgodnie z wymogami specjalistyczną farbą drogową (powierzchnia kolor niebieski, koperta kolor biały) wraz ze znakiem poziomym P-20 z symbolem P-24 oraz znakiem pionowym D-18a i tabliczką informacyjną T-29;
- montaż może się odbyć tylko w suchy dzień z temperaturą powyżej 10 0 C;
- wymiary stanowiska: 360 x 500 cm.
- Ilość miejsc postojowych: 1 sztuka.
Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, Ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
4) Zadanie 4 - DOSTAWA otwieracza do drzwi bez użycia dłoni, montowanego na klamkach
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
- minimalne parametry:
- wymiary: S x W x G 71 x 105 x 78 mm;
- waga: 64 g;
- kolor: szary;
- materiał poliamid.
Zamawiający wymaga, aby wraz z otwieraczem zostały dostarczone:
- materiał montażowy;
- instrukcje.
- Ilość: 3 sztuki.
- Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, Ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
5) Zadanie 5 - Kontrastowe oznaczenie drzwi wykonanych z przezroczystych materiałów
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z opisanymi poniżej wymaganiami:
- taśma samoprzylepna o szerokości 10 cm;
- rodzaj: taśma oznaczeniowa;
- nośnik: folia pvc;
- klej: HOT MELT;
- grubość taśmy: 150 mic;
- przylepność: 4N/25mm;
- temperatura pracy: od -10 do +60°C;
- usuwa się bez pozostawiania śladów kleju.
- Ilość: 10 metrów bieżących.
- Miejsce realizacji zamówienia: Urząd Gminy Bierzwnik, Ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik.
Dostępny samorząd - granty
4

Dokument nr: IS.I.042.6/2023DS

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Bierzwnik, Ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik (sekretariat) do dnia 07 czerwca 2023 r. do godz. 15:30 osobiście, kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego lub e-mail na adres: strategia@bierzwnik.pl lub za pośrednictwem skrzynki podawczej na platformie E-PUAP. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiającego /t4khye646m/SkrytkaESP.

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji zamówienia w opisie przedmiotu
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 lipca 2023 r.

Wymagania:
V. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczona się Wykonawców powiązanych z Gminą Bierzwnik osobowo lub kapitałowo. Powiązania osobowe lub kapitałowe oznaczają wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Gminy Bierzwnik czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile najniższy próg nie wynika
z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 zapytania ofertowego.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129), tj.:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r.
Dostępny samorząd - granty
5
poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
VI. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
2. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, w sposób czytelny, na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym.
4. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia wzoru umowy do składanej oferty.
5. Wykonawca składający dokumenty w innym języku niż język polski zobowiązany jest do złożenia ich wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę.
7. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8. W przypadku gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9. Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę, w jednym egzemplarzu.
10. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) Formularz Ofertowy - wg załącznika nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
2) Oświadczenie, że wykonawca nie jest powiązany osobowo i kapitałowo z Gminą Bierzwnik - wg załącznika nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - wg załącznika nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Dostępny samorząd - granty
6
4) Klauzulę informacyjna RODO, której wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy złożyć skan podpisanego dokumentu lub dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu opatrzonym napisem: Oferta na wykonanie zadania pn. ,,Podniesienie jakości świadczonych usług i obsługi klientów Urzędu Gminy Bierzwnik", jeżeli będzie składana w formie innej niż drogą elektroniczną. Poza oznaczeniami powyżej na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy - dopuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy.
4. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium: cena - 100%.
2. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferent za kryterium cena wynosi 100 pkt.
3. Punkty za kryterium cena zostaną obliczone według wzoru:
cena najniższa spośród badanych ofert
C = x 100
cena badanej oferty
C - liczba punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium cena brutto przedmiotu zamówienia.
4. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje
Dostępny samorząd - granty
7
zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
5. Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w zł) wraz z należnym podatkiem VAT (cena brutto).
6. Cena oferty zgodnie art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o cenach winna zawierać wszystkie koszty
związane z obowiązkami przyszłego wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
7. Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Przyjętą przez Zamawiającego formą wynagrodzenia Wykonawcy jest wynagrodzenie ryczałtowe.
9. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towaru i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej cenie podatek od towarów i usług , który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usług, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
11. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie na adres: Urząd Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik lub środków komunikacji elektronicznej: strategia@bierzwnik.pl /t4khye646m/SkrytkaESP w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w Zapytaniu Ofertowym.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą środków komunikacji elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata tj. na serwer Zamawiającego, przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania Ofertowego.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść Zapytania Ofertowego.
6. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym terminów, jak również pytania wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią Zapytania Ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert.
7. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.
1. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni przyjmując, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień otwarcia ofert.
2. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą na czas niezbędny do zawarcia
umowy, samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego.
XI. ZASTRZEŻENIA ZAMAWIAJĄCEGO
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty
o brakujące dokumenty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
XII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,
w szczególności jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiły okoliczności powodujące, że prowadzenie Zapytania Ofertowego lub jego rozstrzygnięcie zakończone wyborem oferty nie leży w interesie Zamawiającego,
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn na każdym jego etapie.
3. Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia względem Zmawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z uprawnień wskazanych w zdaniu poprzednim.

Kontakt:
8. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Agnieszka Sajdak-Wasik, tel. 784 334 359, e-mail: strategia@bierzwnik.pl, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.