Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

MALOWANIE KLATEK SCHODOWYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

MALOWANIE KLATEK SCHODOWYCH

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ..PODGÓRSKA" w Bielsku-Białej
ul. Solna 14/1U
43-300 Bielsko-Biała
powiat: Bielsko-Biała
tel. 33/496-02-96
komorowice@smpotlgorska.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 33/496-02-96
Termin składania ofert: 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,MALOWANIE KLATEK SCHODOWYCH"
w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej ,,PODGÓRSKA" w Bielsku-Białej"
III. Opis przedmiotu zamówienia.
I. Przedmiotem zamówienia jest :
MALOWANIE KLATEK SCHODOWYCH
w budynkach mieszkalnych w Bielsku-Białej przy ulicy:
1. Stażystów 39A-obiekt z 6 klatkami schodowymi.
Szczegółowy zakres prac będzie realizowany na podstawie przedmiarów robót stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Przedmiar robót wykonany jest dla jednej klatki schodowej.

Dokument nr: R/01/2023

Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi W dniu 19 czerwca 2023 r. O godz.15:30 w siedzibie S.M. ,,PODGÓRSKA" przy Ul. Solna 14/1 U.

Składanie ofert:
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Ofertę wraz z załącznikami w zamkniętej i opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy kopercie należy składać w Sekretariacie S.M. ,,PODGÓRSKA" w Bielsku-Białej, przy Ul. Solna 14/1U
2. Kopertę należy zaadresować:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ,,PODGÓRSKA" w Bielsku-Białej
43-300 Bielsko-Biała, Ul. Solna 14/1U
,,MALOWANIE KLATEK SCHODOWYCH"
w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej ,,PODGÓRSKA"
w Bielsku-Białej"
3. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 19 czerwca 2023 r. o godz. 15:00

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zlecenia przy realizacji pełnego zamówienia
do dnia 30 września 2023 r.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia
Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu prowadzonego na podstawie Statutu S.M. ,,PODGÓRSKA" w zw. z Regulaminem zasad wyboru wykonawców robót remontowych i termomodernizacyjnych w drodze przetargu, a w sprawach nieuregulowanych, przepisami ustawy z dnia 23.04.1964* r. Kodeks Cywilny (Dz. U. Nr 16. poz. 93 z późn. zm.).
Wycena robót musi uwzględniać
krotność klatek w danej nieruchomości
W przypadku złożenia oferty częściowej termin realizacji zostanie ustalony przy podpisaniu umowy.
2. Zamawiający nie dopuszcza wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej,
5. wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 3 roboty w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 70.000,00 PLN netto (wartość robót dla jednego zamówienia).
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonana metodą ,,spełnia - nie spełnia" w oparciu
o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, że spełnia warunki i nie zachodzą podstawy do wykluczenia go z przedmiotowego postępowania. W związku z powyższym Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów i oświadczeń:
Wykaz robót budowlanych w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia -- Wykonawca spełni warunek, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 3 roboty w zakresie robót budowlanych - prace malarskie o wartości minimum 70.000,00 PLN netto, (wartość robót dla jednego zamówienia). Do wykazu należy dołączyć listy referencyjne dotyczące najważniejszych robót, potw ierdzające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o prowadzonej działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zaświadczenie z właściwego urzędu o nie zaleganiu z płatnością podatków oraz składek ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Dopuszcza się możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną na adres: sekretariat@smpodgorska.pl lub komorowice@smpodgorska.pl, . z tym. że oferta wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami musi zostać złożona w formie oryginału na piśmie przed upływem terminu składania ofert.
2. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień, czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego pisemnie o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
VIII. Termin związania ofertą.
1. Termin związania ofertą wynosi 60 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IX. Opis sposobu przygotowania ofert:
Na ofertę składają się:
1. wypełniony ,,Druk Oferta" ZAŁĄCZNIK NR 1
2. wykaz robót budowlanych - ZAŁĄCZNIK NR 2 - w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia wraz z dokumentem potwierdzającym, że zamówienie zostało wykonane należycie - Listy' referencyjne,
3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji prowadzenia działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. zaświadczenia o niezaleganiu z płatnościami podatków oraz składek ZUS
5. pełnomocnictwo w przypadku, gdy osobę upoważnioną do podpisywania dokumentów reprezentuje pełnomocnik; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza,
6. kosztorys ofertowy (PEŁNY) opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót.
7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Oferta ma być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
9. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty powinny być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadają odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej.
10. Oferta musi być podpisana zgodnie z art. 78 ustawy Kodeks cywilny, czyli musi być opatrzona własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej. Podpis musi być czytelny, pozwalający na identyfikację osoby podpisującej ofertę.
11. Zaleca się, aby wszystkie karty oferty wraz z załącznikami były jednoznacznie ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający swobodne wysunięcie się którejkolwiek karty.
12. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego.
13. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty i w załącznikach do oferty, muszą być naniesione czytelnie i podpisane przez osobę/y podpisujące ofertę.
14. Wszelkie koszty zw iązane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
15. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, póz. 1503 ze zin.), Wykonawca powinien to wyraźnie zastrzec w ofercie i odpowiednio oznaczyć zastrzeżone informacje. Wskazane jest wyodrębnienie dokumentów zawierających zastrzeżone informacje i opatrzenie ich napisem ,,Tajemnica przedsiębiorstwa".
16. Nie podlegają zastrzeżeniu informacje obejmujące: nazwę (firmę) oraz adres Wykonawcy, informacje dotyczące ceny oferty, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności.
4. Oferty złożone po tym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową, czy kurierską.
6. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, informacje dotyczące ceny ofert, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
7. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
8. Zmianę należy złożyć wg takich samych zasad jak ofertę i oznaczyć dodatkowo opisem ,,ZMIANA". Koperty oznakowane w ten sposób zostaną otwarte w pierwszej kolejności przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty.
9. W przypadku, gdy Wykonawca chce wycofać ofertę musi złożyć wniosek o wycofanie oferty z postępowania w kopercie z opisem ,,WYCOFANIE". Koperty z opisem ,,WYCOFANIE" otwierane będą w pierwszej kolejności.
10. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
11. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
12. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek:
a) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
c) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
d) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na złożenie wyjaśnień dotyczących treści złożonej ofert.
13. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
XI. Opis sposobu obliczania ceny.
1. Wykonawca poda cenę ofertową w Druku Oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Podana cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia Rozdz. III SIWZ oraz w dołączonej do SIWZ dokumentacji przedmiaru robót.
3. Cenę ofert) należy podać w następujący sposób:
c) cena netto,
d) kwota oraz stawka podatku VAT,
e) cena brutto.
Cena oferty powinna być podana oddzielnie dla każdej nieruchomości będącej przedmiotem
zamówienia
4. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). Do przeliczenia na PLN wartości zrealizowanych dostaw wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia składania ofert.
XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmy) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacje przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacje;
b) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzjelenia zamówienia w terminie do 14 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
4. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu:
a) Kosztorys ofertowy (PEŁNY) na wartość podaną w Druku Ofercie,
b) Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia,
c) Umowę z podwykonawcą (jeżeli cześć prac zlecana będzie podmiotom trzecim.
XIV. Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w zakresie:
a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku - ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
b) zmiana podwykonawcy robót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty może nastąpić za zgodą Zamawiającego, gdy Wykonawca wystąpi z takim wnioskiem do Zamawiającego w przypadku, gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Nowy podwykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwy konawca, tj. pozwalające spełnić warunki podane w SIWZ.
XV. Postanowienia końcowe:
1. Zamawiający nie przewiduje trybu odwoławczego w niniejszym postępowaniu.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
5. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
6. Zamawiający przewiduje rozliczenie robót na podstawie faktur częściowych.
7. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości umowy.

Kontakt:
4. Do porozumiewania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień uprawniony jest:
TERESA CYZ - SPECJALISTA ds. GZM e-mail: komorowice@smpotlgorska.pl, tel. 33/496-02-96

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.