warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
warmińsko-mazurskie (Elbląg)
kujawsko-pomorskie (Nakło nad Notecią)
łódzkie (Tomaszów Mazowiecki)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rekonstrukcja stolarki okiennej w zabytkowym budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-05-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. JANA LISZEWSKIEGO W BRANIEWIE ul. Gdańska 19 14-500 Braniewo powiat: braniewski sekretariat.zszbraniewo@gmail.com |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Braniewo |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rekonstrukcja stolarki okiennej w zabytkowym budynku dawnego Kolegium Jezuickiego w Braniewie - I etap (okna parter i II piętro) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Rekonstrukcja stolarki okiennej w zabytkowym budynku dawnego Kolegium Jezuickiego w Braniewie - I etap (okna parter i II piętro) Wszystkie prace muszą zostać zrealizowane zgodne z: 1) Projektem Architektoniczno-Budowlanym pn.: Projekt budowlany zmiany stolarki okiennej w zabytkowym budynku dawnego kolegium jezuickiego w Braniewie na Dz. Nr 209/4, Obręb 4 Braniewo, Miasto Braniewo, Powiat Braniewski, Województwo Warmińsko-Mazurskie z czerwca 2022 roku. Projekt wykonany przez: CONSTRUCTO Michał Kowalski, 2) Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 120/2022 z dn. 04.08.2022r. wydaną przez Starostę Braniewskiego 3) Pozwoleniem Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora nr 4539/2022 z dnia 23.05.2022. na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-425 zabytków., 4) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, 5) Dokumentacją pn: rekonstrukcja stolarki okiennej. Postępowanie jest współfinansowane przez Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. CPV: 45421000-4 Dokument nr: 2023/BZP 00232028, ZP/01/23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4bb12ac-fa2f-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną na Platformie e-Zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4bb12ac-fa2f-11ed-9355-06954b8c6cb9 2.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat.zszbraniewo@gmail.com (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną na Platformie e-Zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4bb12ac-fa2f-11ed-9355-06954b8c6cb9 2.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat.zszbraniewo@gmail.com (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w tym informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego zostały opisane w SWZ (ze względu na ograniczenia techniczne (nie zależne od Zamawiającego) Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4bb12ac-fa2f-11ed-9355-06954b8c6cb9 składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/23 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Rekonstrukcja stolarki okiennej w zabytkowym budynku dawnego Kolegium Jezuickiego w Braniewie - I etap (okna parter i II piętro) Wszystkie prace muszą zostać zrealizowane zgodne z: 1) Projektem Architektoniczno-Budowlanym pn.: Projekt budowlany zmiany stolarki okiennej w zabytkowym budynku dawnego kolegium jezuickiego w Braniewie na Dz. Nr 209/4, Obręb 4 Braniewo, Miasto Braniewo, Powiat Braniewski, Województwo Warmińsko-Mazurskie z czerwca 2022 roku. Projekt wykonany przez: CONSTRUCTO Michał Kowalski, 2) Decyzją o pozwoleniu na budowę nr 120/2022 z dn. 04.08.2022r. wydaną przez Starostę Braniewskiego 3) Pozwoleniem Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora nr 4539/2022 z dnia 23.05.2022. na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-425 zabytków., 4) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, 5) Dokumentacją pn: rekonstrukcja stolarki okiennej. Postępowanie jest współfinansowane przez Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na rekonstrukcji, wymianie, przebudowie okien w budynku wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków o wartości min. 250.000,00 zł b) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże dysponowanie osobą, która będzie wykonywała obowiązki kierownika robót posiadającego następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, - kwalifikacje o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022r. poz. 840), - co najmniej 18 miesięczne doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika robót budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w załączniku nr 8 do projektowanych postanowień umowy SWZ (ze względu na ograniczenia techniczne (nie zależne od Zamawiającego) Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów) 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2024