Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Termomodernizacja budynku usługowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Termomodernizacja budynku usługowego

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Usługowo-Produkcyjny "Konfekcja" Wiesław Gąsiorowski, Michał Gąsiorowski s.c
ul. Akacjowa 9
23-400 Biłgoraj
powiat: biłgorajski
506250130
konfekcjalbl@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160005
Województwo: lubelskie
Miasto: Biłgoraj
Wadium: 10 000,00 PLN
Nr telefonu: 506250130
Termin składania ofert: 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Termomodernizacja budynku usługowego w Zakładzie Usługowo-Produkcyjnym "Konfekcja" Wiesław Gąsiorowski, Michał Gąsiorowski s.c.
Powstaje w kontekście projektu
RPLU.15.01.00-06-0526/22 - 15.1 Wsparcie przedsiębiorstw w zakresie energetyki - REACT-EU - Głęboka termomodernizacja

Część 1
Termomodernizacja budynku usługowego

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku usługowego, a w szczególności:
I) Modernizacja oświetlenia - zakłada się wymianę oświetlenia na oświetlenie LED,
II) Ocieplenie dachu - zakłada się ocieplenie ekofibrem,
III) Ocieplenie ścian - zakłada się ocieplenie dwustronną płytą warstwową,
IV) Wymiana drzwi - zakłada się wymianę drzwi oraz bram garażowych na nowe,
V) Wymiana okien - zakłada się wymianę okien na nowe aluminiowe,
VI) Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku - zastosowanie paneli fotowoltaicznych o mocy jednostkowej minimum 450 Wp, w ilości maksymalnej 22 szt., a łączna moc instalacji 9,9 kWp z falownikiem o mocy minimum 10 kW.

Instalacja fotowoltaiczna winna spełniać następujące parametry:
a) Produkcja energii elektrycznej dla Instalacji fotowoltaicznej (na koniec 12 miesiąca od daty wystawienia faktury końcowej): łącznie minimum 10,00 MWhe/rok.
b) Łączna moc instalacji fotowoltaicznej musi wynosić 9,9 kWp.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarem robót - załącznikiem do zapytania ofertowego oraz Audytem energetycznym.
3. Na wniosek Oferenta Zamawiający udostępni dokumentację techniczną- audyt energetyczny. Wniosek o udostępnienie dokumentacji należy złożyć e-mail zgodnie z pkt. VI Zapytania podając nazwę firmy i adres e-mail, na który ma być udostępniona dokumentacja.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. Brak podzielenia zamówienia na części wynika z powiązania konstrukcyjnego oraz konieczności zapewnienia koordynacji prac pomiędzy ekipami.
5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia minimalnego okresu gwarancji na prace termomodernizacyjne, w tym prace elektryczne oraz urządzenia zamontowane/dostarczone w ramach prac, w tym urządzenia elektryczne - 60 miesięcy, przy czym na instalację fotowoltaiczną udziela gwarancji w następującym wymiarze:
a) gwarancja na wykonanie - minimum 24 miesiące,
b) gwarancja na moduły fotowoltaiczne (produkt) - minimum 12 lat,
c) gwarancja na falownik - minimum 5 lat.
Okresy gwarancji liczone są od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
6. Składający ofertę jest nią związany przez okres 60 dni od dnia następnego po zakończeniu terminu składania ofert.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień.

Okres gwarancji
Zgodnie z Zapytaniem ofertowym

CPV: 45000000-7, 45261215-4, 45300000-0, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45314300-4, 45315100-9, 45321000-3, 45421100-5

Dokument nr: 2023-53461-160005

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-09

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
biłgorajski
Gmina
Biłgoraj
Miejscowość
Biłgoraj

Termin i miejsce realizacji zamówienia.
1. Termin realizacji zamówienia: do 31.10.2023 r.
2. Miejsce realizacji zamówienia: Ul. Włosiankarska 5G, 23-400 Biłgoraj.
Szczegółowe informacje zawarte w załączniku [Zapytanie ofertowe]

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku:
a) gdy ze strony Instytucji Pośredniczącej pojawi się konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Oferenta;
b) istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy;
c) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SZ, przy czym przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia stronom wykonanie w części lub w całości ich zobowiązań;
d) gdy nastąpi zmiana Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 lub innych obowiązujących Wytycznych, obowiązująca dla zawartych umów i wymagająca zmiany Umowy zawartej z Wykonawcą.
e) gdy nastąpi zmiana w interpretacjach Wytycznych;
f) gdy nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, skutkująca koniecznością wprowadzenia zmian do zawartej Umowy;
g) gdy wynikną rozbieżności i niejasności w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień Umowy, a zmiana postanowień Umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień Umowy przez obie jej strony;
h) gdy nastąpi konieczność likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy;
i) gdy nastąpią okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele projektu;
j) zmiany terminu wykonania zamówienia, gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie;
k) zmiany mocy jednostkowej paneli fotowoltaicznych na większą w wyniku braku ich dostępności na rynku przy zachowaniu ceny oferty oraz efektywności energetycznej i ekonomicznej.
2. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z przedmiotowej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody obu stron.
3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
a) danych teleadresowych,
b) danych rejestrowych,
c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek: nie występują powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Celem potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Oferenci zobowiązani są złożyć oświadczenie stanowiące Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Celem potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Oferenci zobowiązani są złożyć oświadczenie stanowiące Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia poprzez zapewnienie właściwego, uprawnionego i wykwalifikowanego personelu do wykonania przedmiotu niniejszej umowy.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
I) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia posiadali ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł, które będzie utrzymane przez cały okres realizacji inwestycji.
Celem potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy muszą przedłożyć opłaconą polisę wraz z potwierdzeniem jej zapłaty, w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę wskazaną powyżej.
II) Zamawiający wymaga wniesienia wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto Zamawiającego: 34 2030 0045 1110 0000 0086 3860 z dopiskiem na przelewie ,,Wadium w postępowaniu".
4. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego (wpłynięcia kwoty na konto Zamawiającego): najpóźniej ostatniego dnia uprawniającego do składania ofert.
5. Do oferty należy dołączyć dowód potwierdzający wniesienie wadium.
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą.
7. Wadium musi obejmować cały okres ważności oferty.
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Oferentom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Oferenta, którego oferta została wybrana.
10. Oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zwróci wadium na ten sam rachunek bankowy Oferenta, z którego je otrzymał.
13. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami:
a) załącznik nr 1 [formularz ofertowy] - wzór załączony do zapytania ofertowego,
b) potwierdzenie wniesienia wadium.
c) polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 300 000,00 zł,
d) potwierdzenie opłacenia polisy OC.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-25
Data ostatniej zmiany
2023-05-25 14:00:14

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto w PLN- Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie.
Szczegółowe informacje w załączniku [Zapytanie ofertowe]
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja na prace termomodernizacyjne - Zamawiający rozumie określony przez Oferenta okres gwarancji na wykonane prace termomodernizacyjne, w tym prace elektryczne oraz urządzenia zamontowane/dostarczone w ramach prac, w tym urządzenia elektryczne.
Szczegółowe informacje w Zapytaniu ofertowym
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja na wykonanie instalacji fotowoltaicznej- Zamawiający rozumie określony przez Oferenta okres gwarancji na wykonanie instalacji fotowoltaicznej.
Szczegółowe informacje w załączniku [Zapytanie ofertowe]

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jakub Gąsiorowski
tel.: 506250130
e-mail: konfekcjalbl@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.