Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Adaptacja - przystosowanie pomieszczeń w formule "zaprojektuj i wybuduj"

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Adaptacja - przystosowanie pomieszczeń w formule "zaprojektuj i wybuduj"

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wojkowice
Jana III Sobieskiego
42-580 Wojkowice
powiat: będziński
sekretariat@wojkowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Wojkowice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Adaptacja - przystosowanie pomieszczeń lokalu usługowego na lokale mieszkalne dla obywateli Ukrainy przy Ul. Sucharskiego 17 17a w Wojkowicach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głównym celem adaptacji jest dostosowania lokalu usługowego na lokale mieszkalne dla obywateli Ukrainy w budynku mieszkalnym na działce nr 1094/14 w Wojkowicach przy ulicy Sucharskiego 17 i 17a, z podaniem przeznaczenia ukończonych robót oraz stawianych im wymagań technicznych, ekonomicznych, architektonicznych, materiałowych i funkcjonalnych.
Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga dostosowania istniejącego lokalu usługowego w budynku mieszkalno - usługowym i wykonania dwóch mieszkań na potrzeby obywateli Ukrainy z przystosowaniem istniejącej powierzchni do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, oraz dla osób niepełnosprawnych z różnymi niepełnosprawnościami.
Przedsięwzięcie obejmujące remont, niezbędną przebudowę i zmianę sposobu użytkowania istniejącego lokalu usługowego i jest zgodne z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem zgody na zmianę sposobu użytkowania istniejącego lokalu na dwa mieszkania, w celu realizacji robót budowlanych polegających na adaptowaniu lokalu dla potrzeb mieszkalnych przyszłych użytkowników. W szczególności zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie prace projektowe obejmujące roboty rozbiórkowe, konstrukcyjno-budowlane, remontowe, instalacyjne i wykończeniowe w lokalach mieszkalnych, wraz z uwzględnieniem dostępności tych lokali dla osób niepełnosprawnych. Projektant zobowiązany jest do uzyskania wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i pozwoleń, w zakresie niezbędnym dla skutecznej realizacji zadania inwestycyjnego.
Wymagania szczegółowe dotyczące dokumentacji projektowej
Zgodnie z wytycznymi Zamawiającego dokumentacja projektowa powinna zawierać inwentaryzację i projekt budowlany pełnobranżowy w skali 1:50.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać następujące opracowania i dokumenty:
Inwentaryzacja stanu istniejącego,
Mapa ewidencyjna i wypis z rejestru gruntów
Koncepcja funkcjonalno-użytkowa
Audyt energetyczny
Projekt budowlany
Projekt budowlany powinien zostać opracowany jako pełnobranżowy w zakresie branż: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i powinien zawierać:
Projekt zagospodarowania terenu składający się z części opisowej oraz części rysunkowej.
Projekt architektoniczno-budowlany zawierający zwięzły opis techniczny oraz część rysunkową. Opis techniczny powinien określać: przeznaczenie i program użytkowy obiektu budowlanego oraz, w zależności od rodzaju obiektu, jego charakterystyczne parametry techniczne, formę, funkcję, układ konstrukcyjny i rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe, w tym warunki posadowienia; podstawowe dane użytkowe, techniczne i technologiczne; dane techniczne charakteryzujące wpływ na środowisko; sposób zapewnienia warunków niezbędnych do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich; warunki ochrony przeciwpożarowej, sanitarno-higieniczne i bezpieczeństwa użytkowania.
Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)
Projekt Techniczny
Projekt techniczny powinien zostać opracowany jako pełnobranżowy w zakresie branż: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne.
Powinien zawierać rozwiązania konstrukcyjne, sanitarne i elektryczne zawarte w projekcie budowlanym poszerzone o rozwiązania techniczne i materiałowe dla projektowanej adaptacji - przystosowania pomieszczeń w lokalu usługowym na lokale mieszkalne.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie.
Wymagane ilości egzemplarzy dokumentacji projektowej:
o Opracowania przedprojektowe i Projekt budowlany: 4 egz. w formie papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf + wersja edytowalna).
o Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Kosztorysy inwestorskie, Przedmiary robót: 2 egz. w formie papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf + wersja edytowalna).
o Jednorazowa aktualizacja kosztorysów inwestorskich (w razie konieczności).
Nadzór autorski
Wykonawca dokumentacji projektowej będzie zobowiązany do pełnienia odpłatnego nadzoru autorskiego nad realizacją, w szczególności w zakresie stwierdzania zgodności realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, wyjaśniania rozwiązań projektowych, uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, udziału w komisjach, odbiorach i naradach technicznych.
Przewidywany zakres robót:
o Prace przygotowawcze,
o Prace demontażowe i rozbiórkowe,
o Roboty konstrukcyjno-budowlane i remontowe,
o Roboty wykończeniowe,
o Roboty instalacyjne,
o Roboty związane z zagospodarowaniem terenu,
o Likwidacja barier architektonicznych i dostępność dla osób niepełnosprawnych.

CPV: 45000000-7, 45450000-6, 45200000-9,45300000-0,45400000-1,71000000-8

Dokument nr: 2023/BZP 00233280, WPM.271.24.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d6af07f-fad5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Justyna Cieślińska-Potrawa; j.cieslinska.potrawa@wojkowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji").
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: j.cieslinska.potrawa@wojkowice.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Wojkowice, z siedzibą: Urząd Miasta Wojkowice, Ul. Jana III Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice; Inspektor Ochrony Danych: iod@wojkowice.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Adaptacja - przystosowanie pomieszczeń lokalu usługowego na lokale mieszkalne dla obywateli Ukrainy przy Ul. Sucharskiego 17-17a w Wojkowicach w formule "zaprojektuj i wybuduj"; WPM.271.24.2023, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 10:00
Miejsce składania ofert: Oferty składa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WPM.271.24.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Głównym celem adaptacji jest dostosowania lokalu usługowego na lokale mieszkalne dla obywateli Ukrainy w budynku mieszkalnym na działce nr 1094/14 w Wojkowicach przy ulicy Sucharskiego 17 i 17a, z podaniem przeznaczenia ukończonych robót oraz stawianych im wymagań technicznych, ekonomicznych, architektonicznych, materiałowych i funkcjonalnych.
Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga dostosowania istniejącego lokalu usługowego w budynku mieszkalno - usługowym i wykonania dwóch mieszkań na potrzeby obywateli Ukrainy z przystosowaniem istniejącej powierzchni do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, oraz dla osób niepełnosprawnych z różnymi niepełnosprawnościami.
Przedsięwzięcie obejmujące remont, niezbędną przebudowę i zmianę sposobu użytkowania istniejącego lokalu usługowego i jest zgodne z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem zgody na zmianę sposobu użytkowania istniejącego lokalu na dwa mieszkania, w celu realizacji robót budowlanych polegających na adaptowaniu lokalu dla potrzeb mieszkalnych przyszłych użytkowników. W szczególności zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszelkie prace projektowe obejmujące roboty rozbiórkowe, konstrukcyjno-budowlane, remontowe, instalacyjne i wykończeniowe w lokalach mieszkalnych, wraz z uwzględnieniem dostępności tych lokali dla osób niepełnosprawnych. Projektant zobowiązany jest do uzyskania wymaganych przepisami opinii, uzgodnień i pozwoleń, w zakresie niezbędnym dla skutecznej realizacji zadania inwestycyjnego.
Wymagania szczegółowe dotyczące dokumentacji projektowej
Zgodnie z wytycznymi Zamawiającego dokumentacja projektowa powinna zawierać inwentaryzację i projekt budowlany pełnobranżowy w skali 1:50.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać następujące opracowania i dokumenty:
Inwentaryzacja stanu istniejącego,
Mapa ewidencyjna i wypis z rejestru gruntów
Koncepcja funkcjonalno-użytkowa
Audyt energetyczny
Projekt budowlany
Projekt budowlany powinien zostać opracowany jako pełnobranżowy w zakresie branż: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i powinien zawierać:
Projekt zagospodarowania terenu składający się z części opisowej oraz części rysunkowej.
Projekt architektoniczno-budowlany zawierający zwięzły opis techniczny oraz część rysunkową. Opis techniczny powinien określać: przeznaczenie i program użytkowy obiektu budowlanego oraz, w zależności od rodzaju obiektu, jego charakterystyczne parametry techniczne, formę, funkcję, układ konstrukcyjny i rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe, w tym warunki posadowienia; podstawowe dane użytkowe, techniczne i technologiczne; dane techniczne charakteryzujące wpływ na środowisko; sposób zapewnienia warunków niezbędnych do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich; warunki ochrony przeciwpożarowej, sanitarno-higieniczne i bezpieczeństwa użytkowania.
Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)
Projekt Techniczny
Projekt techniczny powinien zostać opracowany jako pełnobranżowy w zakresie branż: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne.
Powinien zawierać rozwiązania konstrukcyjne, sanitarne i elektryczne zawarte w projekcie budowlanym poszerzone o rozwiązania techniczne i materiałowe dla projektowanej adaptacji - przystosowania pomieszczeń w lokalu usługowym na lokale mieszkalne.
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie.
Wymagane ilości egzemplarzy dokumentacji projektowej:
o Opracowania przedprojektowe i Projekt budowlany: 4 egz. w formie papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf + wersja edytowalna).
o Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Kosztorysy inwestorskie, Przedmiary robót: 2 egz. w formie papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej (pdf + wersja edytowalna).
o Jednorazowa aktualizacja kosztorysów inwestorskich (w razie konieczności).
Nadzór autorski
Wykonawca dokumentacji projektowej będzie zobowiązany do pełnienia odpłatnego nadzoru autorskiego nad realizacją, w szczególności w zakresie stwierdzania zgodności realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, wyjaśniania rozwiązań projektowych, uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, udziału w komisjach, odbiorach i naradach technicznych.
Przewidywany zakres robót:
o Prace przygotowawcze,
o Prace demontażowe i rozbiórkowe,
o Roboty konstrukcyjno-budowlane i remontowe,
o Roboty wykończeniowe,
o Roboty instalacyjne,
o Roboty związane z zagospodarowaniem terenu,
o Likwidacja barier architektonicznych i dostępność dla osób niepełnosprawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna i zawodowa
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wymianie instalacji elektrycznej, robotach tynkarskich i malarskich, wymianie stolarki drzwiowej i okiennej, wymianie instalacji wod.-kan., wykonaniu instalacji c.o. o łącznej wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto (w ramach jednej umowy).
Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
Zespołem projektowym obejmującym następujących projektantów branżowych w specjalnościach:
o konstrukcyjno-budowlanej - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń,
o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń,
o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń,
Zespołem wykonawczym posiadającym osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach:
o Kierownikiem budowy - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
o co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
o co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunku z pkt 3.3.1. rozdziału VI SWZ - wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
UWAGA.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
W celu wykazania spełnienia warunku z pkt 3.3.2. rozdziału VI SWZ - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za projektowanie oraz kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony mają prawo do zmiany umowy w przypadkach określonych w § 15
projektowych postanowień umowy, dostępnych na stronie prowadzonego postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-11

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.