Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
802z dziś
6892z ostatnich 7 dni
25349z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wyposażenia

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wyposażenia

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój
al. Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój
powiat: buski
(+48) 41 370-52-00
zp@umig.busko.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Busko-Zdrój
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: (+48) 41 370-52-00
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Zakup wyposażenia do Publicznego Żłobka ,,Malucholandia" w Busku-Zdroju - etap II"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie, montaż wyposażenia, rozmieszczenie do pomieszczeń budynku Żłobka przy Ul. Różanej 2 w Busku - Zdroju.
Zadanie jest realizowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+ 2022-2029". Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
W skład wyposażenia z Części nr I - Meble wchodzą:
- Fotel - szt. 1
- Mobilny stolik do przechowywania kubeczków i ręczników - szt. 1
- Szafa na nocniki z pojemnikami - szt. 1
- Kącik ze ściankami manipulacyjnymi - szt. 1
- Parawan kolorowy - szt. 2
- Parawan wyciszający - szt. 2
Warunki realizacji oraz minimalne warunki gwarancji zostały szczegółowo opisane w Rozdziale III SWZ "Opis przedmiotu zamówienia".
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie, montaż wyposażenia, rozmieszczenie do pomieszczeń budynku Żłobka przy Ul. Różanej 2 w Busku - Zdroju.
Zadanie jest realizowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+ 2022-2029". Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
W skład wyposażenia z Części nr II - Zabawki i pomoce do prowadzenia zajęć wchodzą:
- Chodzik - szt. 1
- Wieża edukacyjna - szt. 1
- Duże klocki - zest. 2
- Klocki wafle - zest. 2
- Lalka do przytulania - szt. 2
- Lalka miękka - szt. 2
- Wózek (zabawka) - wózek spacerowy z koszem - szt. 1
- Wózek (zabawka) - wózek spacerowy - szt. 2
- Koń na biegunach - szt. 1
- Seria książeczek - zest. 1
- Plastikowe marakasy - szt. 8
- Pozytywka w kształcie np.: młynka - szt. 1
- Jeździk - szt. 2
- Zestaw do zabawy w piasku - zest. 1
- Bujak - szt. 2
- Pufa - szt. 2
- Poduszki - zest. 2
- Piankowa ciuchcia - szt. 1
- Zestaw pojazdów - zest. 1
- Zestaw pojazdów budowlanych - szt. 2
- Traktor - szt. 1
- Huśtawka - szt. 1
- Wózek przyczepka - szt. 1
- Pojazdy dla dzieci - szt. 2
- Samochód - szt. 1
- Kącik kuchenny - zest. 1
- Magnetyczne zwierzęta - zest. 2
- Zestaw klocków emocje - zest. 1
- Zestaw magnetycznych klocków piankowych - zest. 1
- Wieża - 10 sześcianów - szt. 1
- Wieża - 6 pudełeczek - szt. 1
- Teatrzyk z kompletem pacynek - zest. 1
- Ozdoba do mocowania do ściany - zest. 1
- Zestaw przesuwanek - zest. 1
- Nakładanka z postaciami zwierząt - szt. 1
- Nakładanka 3D - szt. 1
- Nakładanka - szt. 1
- Układanka - min. 5 puzzli, plansza min. 30 x 22 cm - szt. 1
- Układanka - min. 4 puzzle - szt. 1
- Układanka - min. 5 puzzli, plansza min. 30 x 20 cm - szt. 1
- Piramidka - wys. min. 15,5 cm - szt. 1
- Piramidka - wys. min. 18 cm -szt. 1
- Kostka-sorter szt. 1
- Nakładanka dźwiękowa ze zwierzątkami - szt. 1
- Zabawka w kształcie jajka - zest. 3
- Zestaw małego artysty - (fartuszki ochronne, paletki, pędzle, farby, wałki, tace do wałków, arkusze filcowe, piankowa folia, klej) - zest. 1
- Elektryczna temperówka podwójna - szt. 1
- Zestaw pachołków - zest. 1
- Ścieżka sensoryczna - 25 el. - zest. 1
- Bujak w kształcie spodka - szt. 1
- Ścieżka sensoryczna - trasa na różnych wysokościach - zest. 1
- Klocki - zest. 2
- Suszarka metalowa - szt. 1
Warunki realizacji i minimalne warunki gwarancji zostały szczegółowo opisane w Rozdziale III SWZ "Opis przedmiotu zamówienia".
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie, montaż wyposażenia, rozmieszczenie do pomieszczeń budynku Żłobka przy Ul. Różanej 2 w Busku - Zdroju.
Zadanie jest realizowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+ 2022-2029". Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
W skład wyposażenia z Części nr III - Pomoce do prowadzenia zajęć - multimedia wchodzą:
- Lampa w kształcie sześcianu - szt. 1
- Projektor przestrzenny - szt. 1
- Monitor interaktywny 65'' wraz z uchwytem ściennym - szt. 1
- Mobilny system nagłośnieniowy - szt. 1
- Podłoga interaktywna (z montażem) - szt. 1
Warunki realizacji i minimalne warunki gwarancji zostały szczegółowo opisane w Rozdziale III SWZ "Opis przedmiotu zamówienia".
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie, montaż wyposażenia, rozmieszczenie do pomieszczeń budynku Żłobka przy Ul. Różanej 2 w Busku - Zdroju.
Zadanie jest realizowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+ 2022-2029". Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
W skład wyposażenia z Części nr IV - Wózki wchodzą:
- Wózek 6-osobowy - szt. 1
- Elektryczny wózek - szt. 1
Warunki realizacji i minimalne warunki gwarancji zostały szczegółowo opisane w Rozdziale III SWZ "Opis przedmiotu zamówienia".
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie, montaż wyposażenia, rozmieszczenie do pomieszczeń budynku Żłobka przy Ul. Różanej 2 w Busku - Zdroju.
Zadanie jest realizowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 ,,MALUCH+ 2022-2029". Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
W skład wyposażenia z Części nr V - Drobne elementy wchodzą:
- Komplet pościeli z wypełnieniem - komp. 11
- Komplet pościeli - komp. 22
- Pojemniki do przechowywania - zest. 1
- Zestaw naczyń dla dzieci w wieku do lat 3 - zest. 11
- Fartuszki - szt. 22
Warunki realizacji i minimalne warunki gwarancji zostały szczegółowo opisane w Rozdziale III SWZ "Opis przedmiotu zamówienia".

CPV: 39000000-2, 39100000-3,39110000-6, 39113000-7,39113100-8,39120000-9, 39121000-6,39121200-8,39150000-8,39151000-5

Dokument nr: 2023/BZP 00233321, RSID.271.20.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-02 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61c4d2ae-fa2b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Busko-Zdrój Al. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, tel. 41 370 52 80
inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Busku-Zdroju jest Pani Katarzyna Irla-Sztefko, kontakt: iod@umig.busko.pl, tel. 41 370 52 60*
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-02 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.