Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
68z dziś
6267z ostatnich 7 dni
26635z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usług introligatorskich i konserwatorskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług introligatorskich i konserwatorskich

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
ul. Bankowa 12
40-007 Katowice
powiat: Katowice
tel.: 32 786 5142
marzena.smylla@ciniba.edu.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 32 786 5142
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie usług introligatorskich i konserwatorskich 25 woluminów
z księgozbioru Żuławskich
zadanie realizowane w ramach projektu
Ochrona i zabezpieczenie zabytkowego księgozbioru Zofii i Zygmunta Żuławskich ze zbiorów
Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego
finansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki;
program
Społeczna odpowiedzialność nauki - Wsparcie dla bibliotek naukowych
(umowa nr SONB/SP/515254/2021)
(nazwa postępowania)
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług introligatorskich i konserwatorskich 25 woluminów pochodzących z Księgozbioru Żuławskich (druki XIX w. i I połowa XX w.)
Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie następujących czynności:
? wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej stanu przed wykonaniem prac,
? wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej wszystkich etapów prac,
? w przypadku pozycji 1- 23 (wg Załącznika nr 1) prace w bloku, czasem z odłączeniem pierwszych i ostatnich składek; w przypadku pozycji 24-25 (wg Załącznika nr 1) rozłożenie bloku na składki
? prace z zachowaniem oryginalnych opraw za wyjątkiem pozycji 24-25 (wg Załącznika nr 1) gdzie konieczna jest wymiana opraw na skórzane,
? oczyszczenie opraw;
? uzupełnienie ubytków elementów skórzanych, papierowych i tekturowych;
? wzmocnienie pęknięć w miejscach przegubów;
? wyprostowanie okładek i elementów zniekształconych (np. narożników);
? ponowne połącznie oprawy z blokiem;
? wzmocnienie szycia,
? scalenie oprawy;
? oczyszczenie mechaniczne kart z zabrudzeń powierzchniowych
? odkwaszanie kart metodą bezwodną z wykorzystaniem jako substancji zasadowej tlenku magnezu w perfluoroheptanie
? usunięcie starych reperacji
? podklejenie przedarć i uzupełnienie ubytków kart;
? wzmocnienie bibułami lub papierami japońskimi silnie osłabionych kart, krawędzi kart
? prostowanie zniekształconych kart;
Wszystkie prace introligatorskie i konserwatorskie winny być przeprowadzone w sposób etyczny, przy zastosowaniu najwyższej jakości materiałów oraz odwracalnych metod. Do konserwacji kart dopuszcza się stosowanie jedynie naturalnych klejów roślinnych i papierów/bibuł japońskich.
Nie dopuszcza się stosowania do konserwacji klejów syntetycznych na bazie polioctanu, klejów Klucel, stosowania tzw. taśm konserwatorskich typu Filmoplast lub podobnych do wykonania uzupełnień, zmiany formatu kart, laminowania kart, wykonywania wydruków, faksymile, czy rekonstrukcji cyfrowych poszczególnych stron.
Wykaz woluminów z Księgozbioru Żuławskich wytypowanych do wykonania usług introligatorskich i konserwatorskich wraz z zakresem prac, opisem stanu zachowania oraz dokumentacją fotograficzną zawiera załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Termin gwarancji: min. 24 miesiące

Dokument nr: BUŚ/9700/5/PU/2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5.06.2023 o godz. 11.30 w Bibliotece Uniwersytetu Śląskiego (Katowice, Ul. Bankowa 11a).

Specyfikacja:
Zainteresowanych obejrzeniem obiektów zapraszamy do siedziby Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu wizyty (telefonicznym lub mailowym : dr Marzena Smyłła tel.: 32 786 5142; e-mail: marzena.smylla@ciniba.edu.pl)

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć na adres Ul. Bankowa 11a, 40-007 Katowice pokój 035 w terminie do dnia 5.06.2023 do godz. 11.00 (dotyczy oferty w formie pisemnej) lub na adres mailowy (adres platformy zakupowej): marzena.smylla@ciniba.edu.pl w terminie do dnia 5.06.2023 r. do godz. 11.00 (w przypadku możliwości złożenia oferty w postaci elektronicznej)

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 90 dni od przekazania woluminów Wykonawcy
2) Miejsce realizacji zamówienia: w siedzibie Wykonawcy

Wymagania:
Zamawiający zaleca oferentom obejrzenie ksiąg w celu uzyskania wszelkich informacji dotyczących szczegółowego zakresu usług oraz informacji niezbędnych dla kompleksowego sporządzenia oferty.
(Należy wyczerpująco przedstawić opis przedmiotu zamówienia w treści ogłoszenia lub w odrębnym załączniku do ogłoszenia, podając informację o oznaczeniu ww. załącznika).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamiarze udzielenia zamówienia lub stosownych załączników do ogłoszenia (w tym opisu przedmiotu zamówienia) przed upływem
terminu składania ofert, o czym poinformuje wykonawców ubiegających się o zamówienie, zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której zamieszczone zostało ogłoszenie.
4) Pozostałe realizacji zamówienia:
(Np. godziny dostaw, sposób informowania Zamawiającego o planowanej realizacji zamówienia, osoby upoważnione do odbioru przedmiotu umowy itp.)
5) Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia nastąpi na podstawie protokołu odbioru i prawidłowo wystawionej faktury/rachunku przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury/rachunku Zamawiającemu. Rozliczenia będą prowadzone w PLN.
(Należy określić termin płatności, walutę, w której będą prowadzone rozliczenia, datę, którą strony umowy będą uważać za datę dokonania płatności itp.)
6) Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych...
(jeżeli są przewidywane, ich wartość uwzględnia się w wartości zamówienia podstawowego, W opisie zamówienia podstawowego należy wskazać ewentualny zakres usług lub robót budowlanych podobnych oraz warunki, na jakich zostaną one udzielone).
*5. Warunki udziału w postępowaniu.
Wykaz zadań porównywalnych do przedmiotu zamówienia, którego dotyczy ogłoszenie co najmniej 15 samodzielnych i/lub zespołowych realizacji introligatorskich i konserwatorskich zabytków papierowych istotnych dla polskiego dziedzictwa kulturowego oraz różnorodnych konserwatorsko z ostatnich 5 lat.
(Ust. 5 stanowi część fakultatywną ogłoszenia - w przypadku, kiedy właściwy Realizator określi warunki udziału w postępowaniu, powinien przygotować ich dokładny opis w ust. 5 wraz z opisem sposobu dokonania oceny spełniania tychże warunków. W sytuacji, kiedy w danym postępowaniu nie formułuje się żadnych warunków udziału w postępowaniu, w ust. 5 należy wpisać informację: ,,Nie dotyczy" lub usunąć ww. ust. 5 z zachowaniem właściwej numeracji kolejnych ustępów).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
6. Opis kryteriów oceny ofert.
1) Kryterium - Cena. Waga kryterium - 60 %.
2) Kryterium - doświadczenie Waga kryterium - 40 %.
Opis sposobu przyznawania punktów (max 40 pkt.)
Opis sposobu przyznawania punktów (max 40 pkt.)
Doświadczenie Liczba punktów Minimum kwalifikujące do uczestnictwa w postępowaniu (15 udokumentowanych prac): 0 pkt Każdy następne udokumentowane zadanie (maksimum 40 punktów)
1 pkt
Aby dane doświadczenie Wykonawcy w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu mogło zostać uznane przez Zamawiającego, Wykonawca - na żądanie Zamawiającego - zobowiązany jest dostarczyć w określonym przez
Druk nr 12 - ZU
4
Zamawiającego terminie dowód wykonania usługi potwierdzający termin, zakres oraz podmiot, dla którego usługa była wykonana (np. referencje, podpisane umowy, protokoły odbioru i inne dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu).
3) Kryterium - ...................... Waga kryterium - .................%.
Opis sposobu przyznawania punktów
(Należy określić kryteria oceny ofert, w przypadku, gdy cena jest jedynym kryterium, pozostałe rubryki należy wykreślić i oznaczyć wagę kryterium cenowego na 100%. Do poszczególnych kryteriów w razie potrzeby można dodać opis sposobu ich oceny).
7. Opis sposobu przygotowania ofert.
1) Każdy wykonawca może złożyć tylko: jedną ofertę w niniejszym postępowaniu / jedną ofertę w ramach danej części postępowania* (*niepotrzebne skreślić).
2) Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w formie elektronicznej (skany) wg wzoru stanowiącego załącznik nr2 do niniejszego ogłoszenia.
(Należy określić dopuszczalne formy złożenia oferty - np. forma pisemna, postać elektroniczna (z podpisem kwalifikowanym, zaufanym, osobistym, zwykła),. W przypadku przygotowania formularza oferty, jako załącznika do ogłoszenia o zamówieniu, należy wskazać jego numer).
3) Oferta powinna zawierać informacje na temat:
Cena brutto łącznie oraz cena brutto dla poszczególnych obiektów zadania wg numeracji z załącznika nr 1 ..................................................................
(Należy określić wymagane elementy treści oferty jak np. ceny jednostkowe, wartości netto i brutto oferty, nazwy, modele, nazwy producentów przedmiotu zamówienia itp.)
4) Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane przez wykonawcę w toku postępowania winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych bądź umowy, uchwały lub prawidłowo spisanego pełnomocnictwa.
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) - należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę).
6) Oferta wykonawcy w formie pisemnej winna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis (np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną).
7)*Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w kopercie zaklejonej i zatytułowanej (dotyczy formy pisemnej):
Nazwa i adres Wykonawcy
Zamówienie nr BUŚ/9700/5/PU/2023.
Wykonanie usług introligatorskich i konserwatorskich 25 woluminów z księgozbioru Żuławskich
Nie otwierać przed dniem 5.06.2023 godz.11.30
Wykonawca prześle ofertę w formie elektronicznej na adres e-mail marzena.smylla@ciniba.edu.pl w tytule wpisując nr sprawy BUŚ/9700/5/PU/2023 Wykonanie usług introligatorskich i konserwatorskich 25 woluminów z księgozbioru Żuławskich (w przypadku możliwości złożenia oferty w postaci elektronicznej) lub za pomocą formularza na platformie zakupowej ........................
UWAGA - oferty składane w formie elektronicznej tj. przesyłane na wskazany adres mailowy winny być
zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed upływem terminu składania ofert.
Po upływie terminu na składanie ofert a przed terminem otwarcia, oferent winień przesłać na adres mailowy
wskazany w ogłoszeniu hasło umożliwiające otwarcie złożonej oferty.
Oferty składane w formie elektronicznej w inny sposób niż opisano powyżej nie będę podlegały badaniu
i ocenie, a co za tym idzie będą podlegać odrzuceniu.
*9. Opis sposobu obliczenia ceny.
1) Cena podana w ofercie powinna stanowić sumę kwot wszystkich elementów składających się na koszt realizacji przedmiot zamówienia.
2) Cena powinna być podana do 2. miejsca po przecinku zgodnie z zasadami matematycznego zaokrąglania, tj. ,,5" na 3. miejscu po przecinku - zaokrąglenie w górę, a poniżej ,,5" - zaokrąglenie w dół.
3) Ocenie będzie podlegała cena oferty z podatkiem VAT w odpowiedniej wysokości.
4) Cena podana w ofercie nie ulegnie zwiększeniu i nie będzie podlegała waloryzacji podczas trwania umowy.
5) Cena winna być wyrażona w PLN ; w PLN będą również prowadzone rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą.
(podać walutę, w której ma być podana cena oraz walutę do rozliczeń)
6) Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do ogłoszenia (wskazać nr załącznika do ogłoszenia, jeżeli przewidziano wzór umowy).
*10. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.