Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Smętowo Graniczne
ul. Dworcowa 10
83-230 Smętowo Graniczne
powiat: starogardzki
tel. 58 56-19-033, fax. 58 56-19-520, tel. (58) 56-00-279
inwestycje2@smetowograniczne.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Smętowo Graniczne
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 58 56-19-033, f
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Niniejszym zapraszam do złożenia oferty w ramach zapytania ofertowego pod nazwą:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Smętowo Graniczne".
3. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zdania inwestycyjnego pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Smętowo Graniczne. Roboty budowlane, nad którymi będzie pełniony nadzór, będą polegały na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
3.1. Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności:
3.1.1. organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji,
3.1.2. reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3.1.3. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
3.1.4. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających,
3.1.5. opiniowanie wniosków materiałowych (przekazywanych przez Wykonawców) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania,
3.1.6. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
3.1.7. udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego,
3.1.8. potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,
3.1.9. wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
3.1.10. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
3.1.11. kontrola terminowości wykonywania robót,
3.1.12. ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych,
3.1.13. dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi - wymagana jest obecność minimum 1 raz w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy,
3.1.14. zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach,
3.1.15. udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy,
3.1.16. udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad. Narady odbywać się będą raz w tygodniu przy udziale inspektorów nadzoru wszystkich branż,
3.1.17. informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej,
3.1.18. prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów dla Zamawiającego,
3.1.19. dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy prze Wykonawcę robót,
3.1.20. przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy oraz na kosztorysach powykonawczych, zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Zamawiającego.
3.5. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował:
- co najmniej jedną osobą - przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych - posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami drogowymi,
- co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami drogowymi,
- do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić wystarczającą liczbę wykwalifikowanego personelu gwarantującego właściwą i zgodną z prawem budowlanym jakość wykonanych prac.
W przypadku osób będących obywatelami Państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.

Składanie ofert:
7.1.Ofertę należy złożyć do dnia 02.06.2023 r. do godz. 12:00.
7.2.Ofertę złożyć można osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Smętowo Graniczne, (sekretariat) Ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, lub przesłać pocztą na
adres:
Urząd Gminy Smętowo Graniczne
ul. Dworcowa 10
83-230 Smętowo Graniczne

Miejsce i termin realizacji:
Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia:
od daty podpisania umowy do dnia zakończenia i rozliczenia inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Smętowo Graniczne, przez co należy rozumieć datę uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie/ zawiadomienia o zakończeniu budowy. Planowany termin zakończenia robót budowlanych 20.07.2024 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego, także w okresie gwarancji i rękojmi dla robót budowlanych.
5. Opis sposobu przygotowania oferty
5.1. Wykonawca sporządza ofertę na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1
5.2.Oferta powinna być sporządzona w języku polski i pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
5.3. Oferta winna być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub ich pełnomocników, pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty.
5.4. Dokumenty składające się na ofertę winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z dopiskiem ,, za zgodność z oryginałem".
5.5. Wszystkie zapisane strony oferty, w tym załączniki oraz wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być datowane i parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
5.6. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, oznaczonej wg poniższego wzoru:
Nazwa i adres Wykonawcy
Urząd Gminy Smętowo Graniczne
ul. Dworcowa 10
83-230 Smętowo Graniczne
OFERTA
Zapytanie ofertowe pn.:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Smętowo Graniczne.
NIE OTWIERAĆ PRZED 02.06.2023 r. godz.12:00
5.7.Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert, zostanie zwrócona bez otwierania.
6. Sposób obliczenia ceny oferty
6.1. Wykonawca, powinien w cenie ofertowej ująć wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia takich jak np. należny podatek VAT od towarów i usług, koszty transportu, materiału, sprzętu itp. Koszty te należy wkalkulować w cenę oferty.
6.2. Cena powinna być wyrażona cyfrowo w polskich złotych (zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku) z uwzględnieniem należnego podatku VAT oraz określona słownie w oznaczonym miejscu formularza ofertowego. W złotych polskich będą prowadzone również rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
6.3. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
8. Opis kryteriów oceny oferty
8.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
cena ofertowa brutto - 100%
Oferta najtańsza spośród ofert otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Cena oferty z najniższą ceną
.................................... 100 pkt x 100% = ilość punktów
Cena badanej oferty
100 - wskaźnik stały,
100% - procentowe znaczenie kryterium: cena
9. Informacja o sposobie powiadomienia o wynikach prowadzonego postępowania
9.1.Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej
http://bip.smetowograniczne.pl (zakładka zamówienia publiczne poniżej 130 000,00 zł).
10. Podpisanie umowy
10.1. Podpisanie umowy, (której wzór stanowi załącznik nr 2) nastąpi z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę na realizację zadania. O terminie podpisania umowy Wykonawca zostanie powiadomiony pismem.

Kontakt:
11. Osobą uprawnioną do bezpośredniego porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Sylwia Gajewska - Inspektor ds. Inwestycji tel. (58) 56-00-279, e-mail: sylwia.gajewska@smetowograniczne.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.