Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa kruszywa drogowego do remontów dróg lokalnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kruszywa drogowego do remontów dróg lokalnych

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA PRZESMYKI
ul. 11 Listopada 13
08-109 Przesmyki
powiat: siedlecki
gmina@przesmyki.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Przesmyki
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA kruszywa drogowego w ramach funduszu sołeckiego do remontów dróg lokalnych na terenie Gminy Przesmyki w 2023 roku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy dostaw pn: - ,,DOSTAWA kruszywa drogowego w ramach funduszu sołeckiego do remontów dróg lokalnych na terenie Gminy Przesmyki w 2023 roku".
2. Zamówienie obejmuje dostawę kruszywa dolomitowego łamanego skalnego w kolorze ciemno szarym gatunek I frakcji 0-31,5 mm w ilości (zamówienie podstawowe) 1 800 ton, zobjętej prawem opcji (dodatkowo) 180 ton. Nie dopuszcza się kruszyw wapiennych i kwarcowych.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb.
4. DOSTAWA obejmuje zakup, transport samochodami samowyładowczymi i rozładunek na drogach lokalnych na terenie Gminy Przesmyki wskazanych przez Zamawiającego.
5. Szczegółowy wykaz miejsc dostawy (sołectw) zostanie przekazany Wykonawcy w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy.
6. Dostarczone kruszywo musi posiadać certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 105 Ustawy Pzp lub deklarację właściwości użytkowych zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG Tekst mający znaczenie dla EOG potwierdzające zgodność materiału z normą PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważną, które należy przedstawić dla dostarczanej partii materiału w momencie dostawy.
7. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
8. Dostawy objęte prawem opcji rozpoczną się w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przez Wykonawcę ewentualnego pisemnego zawiadomienia o uruchomieniu dostaw w ramach prawa opcji.
9. Wykonawca przyjmuje na siebie pełna odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
10. Rozładunek kruszywa na drodze powinien być wykonany w sposób nieutrudniający przejazdu, tj. kruszywo powinno być rozsypane na odcinkach dróg wskazanych przez sołtysa danej miejscowości.
11. DOSTAWA każdej partii kruszywa powinna odbywać się w obecności sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Zamawiającego.
12. Wykonawca co najmniej na 12 godzin przed planowaną dostawą poinformuje o tym telefonicznie Zamawiającego lub sołtysa.
13. Wykonawca przy każdej dostawie (przed rozładunkiem) będzie zobowiązany przekazać dowody ważenia.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości oraz ilości dostawy. Kontrola tonażu odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
15. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (intensywnych opadów deszczu), Wykonawca wstrzyma dostawy (dotyczy to warunków na drogach gruntowych oraz wilgotności samego kruszywa).

CPV: 14212200-2, 60100000-9

Dokument nr: 2023/BZP 00233436, GKIZp.271.7.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-02 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af3e0155-faee-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy e-Zamówienia udostępnianej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2) poczty elektronicznej Zamawiającego: email: zp@przesmyki.pl; gmina@przesmyki.pl (nie dotyczy składania ofert) - w przypadku awarii lub niedostępności Platformy e-Zamówienia uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez Platformą e-Zamówienia.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
4. Za pośrednictwem posiadanego na Platformie e-Zamówienia konta podmiotu ,,Wykonawca" odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji, dostępnych w zakładce Formularze" Formularze do komunikacji". Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" następuje w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej odpowiedzi (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które zgodnie z UPZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów ws. wymagań dla dokumentów elektronicznych, są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym mogą być opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego wg. wyboru Wykonawcy. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny/wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym z ,,Formularzy do komunikacji" konieczne jest posiadanie konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia i zalogowania się na Platformie e-Zamówienia oraz posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika wykonawcy podpisu elektronicznego służącego do autentyfikacji
i podpisu. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu na konto, w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępnym dla wszystkich użytkowników Platformy e-Zamówienia oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
Szczegółowe zapisy zostały zamieszczone w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-02 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-30

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKIZp.271.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy dostaw pn: - ,,Dostawa kruszywa drogowego w ramach funduszu sołeckiego do remontów dróg lokalnych na terenie Gminy Przesmyki w 2023 roku".
2. Zamówienie obejmuje dostawę kruszywa dolomitowego łamanego skalnego w kolorze ciemno szarym gatunek I frakcji 0-31,5 mm w ilości (zamówienie podstawowe) 1 800 ton, zobjętej prawem opcji (dodatkowo) 180 ton. Nie dopuszcza się kruszyw wapiennych i kwarcowych.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb.
4. Dostawa obejmuje zakup, transport samochodami samowyładowczymi i rozładunek na drogach lokalnych na terenie Gminy Przesmyki wskazanych przez Zamawiającego.
5. Szczegółowy wykaz miejsc dostawy (sołectw) zostanie przekazany Wykonawcy w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy.
6. Dostarczone kruszywo musi posiadać certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 105 Ustawy Pzp lub deklarację właściwości użytkowych zgodną z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG Tekst mający znaczenie dla EOG potwierdzające zgodność materiału z normą PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważną, które należy przedstawić dla dostarczanej partii materiału w momencie dostawy.
7. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
8. Dostawy objęte prawem opcji rozpoczną się w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przez Wykonawcę ewentualnego pisemnego zawiadomienia o uruchomieniu dostaw w ramach prawa opcji.
9. Wykonawca przyjmuje na siebie pełna odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
10. Rozładunek kruszywa na drodze powinien być wykonany w sposób nieutrudniający przejazdu, tj. kruszywo powinno być rozsypane na odcinkach dróg wskazanych przez sołtysa danej miejscowości.
11. Dostawa każdej partii kruszywa powinna odbywać się w obecności sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Zamawiającego.
12. Wykonawca co najmniej na 12 godzin przed planowaną dostawą poinformuje o tym telefonicznie Zamawiającego lub sołtysa.
13. Wykonawca przy każdej dostawie (przed rozładunkiem) będzie zobowiązany przekazać dowody ważenia.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości oraz ilości dostawy. Kontrola tonażu odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
15. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (intensywnych opadów deszczu), Wykonawca wstrzyma dostawy (dotyczy to warunków na drogach gruntowych oraz wilgotności samego kruszywa).
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w ilości 180 ton (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt X.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców.
3. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
4. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z Umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 UPZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Możliwość dokonania zmian Umowy jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie jego obowiązkiem.
4. Zmiana Umowy wymaga dla swej ważności zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.