Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż instalacji fotowoltaicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż instalacji fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Brzeskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Brzegu
ul. Ciepłownicza 11
49-305 Brzeg
powiat: brzeski (opolski)
(77/444-04-45) w. 114, (77/444-04-45) wew. 150, kom 512 247 866
Województwo: opolskie
Miasto: Brzeg
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: (77/444-04-45) w. 11
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zadania:
,,Montaż instalacji fotowoltaicznej nr 1 50 kWp" - nr ref. AD/007/2023.

1. Przedmiot zamówienia dotyczy zabudowy instalacji fotowoltaicznej w systemie on-grid o łącznej mocy do 50kWp umiejscowionej na gruncie w pasie terenu między murem oporowym składu szlaki a ogrodzeniem terenu przy ulicy Ciepłowniczej wraz z zabudową wszystkich niezbędnych elementów instalacji fotowoltaicznej, z przyłączeniem do rozdzielni RGnN (rozdzielni głównej niskiego napięcia), wykonanie niezbędnych pomiarów, zgłoszenia do operatora systemu dystrybucyjnego i zgłoszenia instalacji do lokalnej jednostki Państwowej Straży Pożarnej wraz z wykonaniem uzgodnienia PPOŻ. Produkcja energii elektrycznej pozyskiwanej pod wpływem promieniowania słonecznego z instalacji fotowoltaicznej będzie wykorzystywana na potrzeby własne Zamawiającego lub sprzedawana do OSD.

CPV: 09332000-5, 09331200-0, 45310000-3, 45311000-5, 71320000-7

Dokument nr: AD/007/2023., DO.371.005.2023.1.MN

Specyfikacja:
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.bpec.pl
Instrukcja Dla Wykonawców zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bpec.pl

Składanie ofert:
XII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w terminie do dnia 12.06.2023r. do godz. 11:00 w Sekretariacie Spółki (I piętro, pokój nr 10).

Miejsce i termin realizacji:
VIII. Termin wykonania zamówienia.
1. Termin całkowitego zakończenia zadania potwierdzony podpisanym protokołem odbioru robót przez Strony - nie później niż do 28.07.2023r.

Wymagania:
II. Tryb udzielania zamówienia.
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z
Regulaminem udzielania zamówień w Brzeskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej
Sp. z o.o., zwanego w dalszej części IDW ,,Regulaminem", niepodlegające ustawie Prawo
Zamówień Publicznych.

Do niniejszego postępowania nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych.

III. Sposób uzyskania Instrukcji Dla Wykonawców (IDW).

IV. Określenie przedmiotu zamówienia.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Kategoria - podstawowa:

2.1. Wykonawstwo obejmuje:
2.1.1. Opracowanie dokumentacji projektowej w części elektrycznej,
2.1.2. dostarczenie na własny koszt i ryzyko kompletnego zestawu instalacji fotowoltaicznej, zbudowanej z modułów fotowoltaicznych o łącznej maksymalnej mocy zainstalowanej nie przekraczającej 50kWp, składającej się między innymi z falownika, zabezpieczeń, okablowania oraz konstrukcji wsporczej pod moduły fotowoltaiczne posadowionej na gruncie,
2.1.3. instalację urządzeń wraz z przyłączeniem do rozdzielni RGnN (rozdzielni głównej niskiego napięcia), uruchomieniem zainstalowanych urządzeń, sprawdzeniem ich poprawnego działania i nadanie im właściwej konfiguracji oraz dokonanie przeszkolenia Zamawiającego jako użytkownika.
2.1.4. przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz przygotowanie i przekazanie do lokalnego zakładu energetycznego wniosku o przyłączenie do sieci OSD i zgłoszenia instalacji do lokalnej jednostki Państwowej Straży Pożarnej wraz z wykonaniem uzgodnienia PPOŻ oraz uzyskaniem innych potrzebnych zezwoleń i uzgodnień.,
2.2. Zakres prac obejmuje:
2.2.1. przed przystąpieniem do robót dokonanie wizji lokalnej:
2.2.1.1. terenu na którym ma być posadowiona instalacja fotowoltaiczna,
2.2.1.2. terenu na którym ma być wykonana instalacja zasilająca, teletransmisyjna,
2.2.1.3. miejsca wyprowadzenia i opomiarowania energii elektryczne wytworzonej z instalacji fotowoltaicznej - pomieszczenie RGnN oraz wpięcie nowego układu pomiarowego do systemu Energia 4 firmy Numeron,
2.2.2. opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji, który będzie podlegał uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego,
2.2.3. opracowanie dokumentacji projektowej części elektrycznej zabudowy instalacji fotowoltaicznej z uwzględnieniem przyłączenia tej instalacji do rozdzielni głównej RGnN,
2.2.4. dostawę na własny koszt i ryzyko kompletnego zestawu instalacji fotowoltaicznej oraz niezbędnych materiałów potrzebnych do przeprowadzenia robót budowlano -instalacyjnych,
2.2.5. roboty ziemne,
2.2.6. roboty instalacyjne - montażowe,
2.2.7. wykonanie instalacji zasilającej między instalacją fotowoltaiczną a RGnN,
2.2.8. wykonanie instalacji teletransmisji z falownika instalacji fotowoltaicznej,
2.2.9. odtworzenie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego;
2.2.10. wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i dokumentów wymaganych do odbioru prac i zakończenia inwestycji w tym przygotowanie i przekazanie do lokalnego zakładu energetycznego wniosku o przyłączenie do sieci OSD (jeżeli będzie wymagany) i zgłoszenia instalacji do lokalnej jednostki Państwowej Straży Pożarnej wraz z wykonaniem uzgodnienia PPOŻ.,
2.2.11. inne roboty towarzyszące niezbędne do realizacji zadania, wynikające z dokumentacji projektowej, wizji lokalnej, warunków jednostek uzgadniających, przepisów BHP oraz Prawa Budowlanego,
3. Załączniki opisujące przedmiot zamówienia:
3.1. Załącznik nr 1 instalacji PV na gruncie BPEC - rzut terenu
3.2. Załącznik nr 2 Widok terenu pod PV,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w 1DW.

V. Zamówienia częściowe.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

VI. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zamówień uzupełniających.

VII. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

IX. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1 posiadania wiedzy, doświadczenia i w tym względzie: wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 5 robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć: roboty budowlane polegające na budowie instalacji fotowoltaicznych o mocy powyżej 49kWp.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy muszą przedłożyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (załącznik nr 2 do IDW) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje).
1.2 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym względzie:
a) Wykonawca załączy do oferty wykaz osób (załącznik nr 3 do IDW), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności przy realizacji zamówienia oraz podstawy do dysponowania tymi osobami.
1.3 dysponowania następującymi osobami w trakcie realizacji zamówienia:
a) Kierownik Robót (1 osoba) - posiadający uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów wraz z
aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego oraz aktualnym i obowiązującym do dnia zakończenia prac ubezpieczeniem OC.
Jeżeli Wykonawca będzie przy realizacji zadania korzystał z zasobów innych niż własne, konieczne jest przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.4 posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia i w tym względzie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia:
a) posiadali środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej do wartości ceny ofertowej inwestycji brutto (z VAT).
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy muszą przedłożyć informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę wskazaną powyżej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej do wartości ceny ofertowej inwestycji brutto (z VAT).
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy muszą przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę wskazaną powyżej. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia muszą być ważne w dniu składania ofert. W przypadku, gdy termin ważności polisy dołączonej do ofert kończy się wcześniej, niż termin realizacji zamówienia Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia zobowiązany jest najpóźniej w dniu utraty ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, do przedłożenia nowego dokumentu ubezpieczenia o sumie ubezpieczenia, co najmniej w wysokości wartości zamówienia brutto, na okres obejmujący realizację zamówienia. W przypadku, gdy z dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia OC nie wynika wprost, że zostały one opłacone, Wykonawca jest obowiązany dołączyć dodatkowo dokument potwierdzający opłacenie ubezpieczenia OC.
1.5 braku podstaw do wykluczenia w rozumieniu § 27 Regulaminu.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy muszą przedłożyć Oświadczenie (załącznik nr 5 do ID W).

X. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Uwagi:
XI. Kryteria oceny ofert.
1. Każda oferta zostanie zweryfikowana pod kątem spełnienia warunków ID W. Oferty które przejdą pozytywnie weryfikację, zostaną ocenione według poniższego kryterium:
Cena netto - 100%
2. Zamawiający wybierze ofertę spełniającą warunki opisane w IDW i z najniższą ceną:

Kontakt:
Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
w sprawach merytorycznych
- Artur Dudek - Kierownik Działu Elektrycznego i Automatyki (77/444-04-45) wew. 150, kom 512 247 866
w sprawach proceduralnych
- Małgorzata Niżyńska - Specjalista ds. umów i rozliczeń (77/444-04-45) w. 114

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.