Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-05-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Tczew
ul. Lecha 12
83-110 Tczew
powiat: tczewski
tel.: (58) 530-51-32, fax.: (58) 530-51-30, Tel. 58 530-51-15, 58 530-51-37
urzad@gmina-tczew.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (58) 530-51-32
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad "Remontem drogi gminnej Ul. Poprzecznej w Tczewskich Łąkach, działka nr 124
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie wynikającym z art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2023 r. póz. 682 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach niżej wymienionego zadania:
,,Remont drogi gminnej Ul. Poprzecznej w miejscowości Tczewskie Łąki, działka nr 124 ,,
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane remontem istniejącej drogi stanowiącej własność Gminy Tczew , Ul. Poprzecznej w miejscowości Tczewskie Łąki, działka nr 124, gmina Tczew, na odcinku długości około 280,0 m.
Remont polegać będzie na ręcznym rozebraniu istniejącej nawierzchni jezdni z betonowych płyt sześciokątnych typu trylinka wraz z istniejącym krawężnikiem/opornikiem z odłożeniem na pobocze w strefie robót, z przeznaczeniem do ponownego wbudowania w to samo miejsce po wyprofilowaniu podłoża. Zaleca się wykorzystanie istniejącego materiału na podsypkę oraz wypełnienie otworów i zamulenie szczelin. Brakujący materiał na podsypkę i zamulenia dostarczy Wykonawca na własny koszt. Do prawidłowego oszacowania wartości zamówienia należy uwzględnić do 5% konieczności wymiany zniszczonych płyt oraz do 5% krawężnika.
Zamawiający dopuszcza możliwość, w przypadku konieczności wymiany materiału, na płyty nowe lub używane.
Roboty budowlane obejmują:
o ręczne rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni z betonowych płyt sześciokątnych typu trylinka z odłożeniem na pobocze w strefie robót, z przeznaczeniem do ponownego wbudowania w to samo miejsce po ułożeniu nowej konstrukcji (280,0 m x 2,5 m),
o ręczne rozebranie istniejącego krawężnika/opornika z odłożeniem materiału na pobocze w strefie robót, z przeznaczeniem do ponownego wbudowania z rozebraniem ławy betonowej z wywozem gruzu na składowisko Wykonawcy i zagospodarowaniem (280,0 m),
o korytowate na głębokość do 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne oraz z wywozem gruntu na składowisko Wykonawcy i zagospodarowaniem,
o warstwa separacyjna z geotkaniny polipropylenowej 100 g/m2,
o podbudowa z mieszanki związanej cementem C3/4 < 6MPa grubości 18 cm po zagęszczeniu,
o ława betonowa pod krawężniki/oporniki z oporem z betonu C12/15 - na 1 mb długości,
o ułożenie krawężnika/opornika pochodzącego z rozbiórki na podsypce cementowo-piaskowej,
o ułożenie nawierzchni z istniejących betonowych płyt sześciokątnych gr. 12/15 cm typu trylinka na podsypce piaskowej gr. 5 em,
o rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej (fragmenty zaznaczone kolorem niebieskim na załączniku graficznym nr 2) o powierzchni około 41,0 m2, z ułożeniem nowej nawierzchni z trylinki i ułożenie krawężnika o długości 17,5 m, w technologii określonej wyżej.
2.2 Wykonawca musi dysponować Inspektorem nadzoru, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów.
Inspektor nadzoru powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., póz. 682 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., póz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonawca, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wyżej wymienione uprawnienia łącznie z oferta.
3. Pozostałe założenia
1) Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru należeć będą czynności:
a) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie obowiązków ujętych w przepisach Prawa Budowlanego;
b) reprezentowanie Zamawiającego - sprawowanie kontroli zgodności i jakości realizacji prac z opisem zamówienia, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z zawartymi umowami z Wykonawcą robót budowlanych, dokumentacją;
c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
d) wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części, które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego
w umowie na wykonanie prac remontowych;
e) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku prowadzonych robót, z wyjątkiem spraw mających wpływ na zmianę kosztów realizowanych prac;
f) realizacja postanowień zawartych w art. 25 i 26 prawa budowlanego w odniesieniu do realizowanych robót i zapisów zawartych w SWZ dot. wykonania remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2023 roku;
g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad oraz potwierdzanie obmiaru robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót;
h) potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach zadania,
i) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz utrzymania porządku na terenie prowadzonych prac;
j) kontrolowanie obecności na budowie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę do czego zobowiązany jest Wykonawca;
k) kontrolowanie ilości i wartości wykonywanych prac, kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, terminowości wykonania robót; Inspektor nadzoru prowadzi bieżącą analizę sytuacji związaną z realizacją zadania oraz niezwłocznie informuje Zamawiającego o okolicznościach mogących skutkować nieprawidłową i nieterminową realizacją zadania. Wykrycie takich problemów czy zagrożeń skutkować będzie podjęciem przez Inspektora nadzoru działań naprawczych w zakresie jego kompetencji lub sformułowania konkretnych zaleceń (sugestii dla Zamawiającego) odnośnie konieczności podjęcia określonych działań;
l) kontrolowanie zgodności oznakowania z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu,
m) składanie Zamawiającemu raportów o stanie zaawansowania prac oraz występujących trudności i zagrożeń w realizacji umowy na wykonanie zadania - na wezwanie Zamawiającego, w terminie i formie wskazanym przez Zamawiającego;
n) rozliczenie umowy na wykonanie prac remontowych w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę zadania w terminie 5 dni roboczych od sporządzenia protokołu inwentaryzacji robót dla realizowanego zadania;
o) wnioskowanie do Zamawiającego o naliczenie kar dla Wykonawcy za nieprzestrzeganie zapisów umowy na roboty i innych dokumentów poprzedzających zawarcie umowy (SWZ, ogłoszenie o zamówieniu itp.);
p) przybycie niezwłocznie (nie później niż dnia następnego) na teren budowy na każde wezwanie (również telefoniczne) Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem;
q) wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdy będą one prowadzone w sposób zagrażający bezpieczeństwu i życiu osób lub wykonywane niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;
r) potwierdzenie gotowości odbiorowej zadania objętego nadzorem oraz przygotowanie
odbioru końcowego robót poprzez sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru (zatwierdzanie podpisem dokumentacji powykonawczej przedmiotu zamówienia) oraz czynne uczestnictwo w odbiorze robót;
s) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania;
2) Inspektor Nadzoru ma prawo:
a) wydawać Wykonawcy robót polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości
i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych,
b) żądać od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
c) żądać od Wykonawcy usunięcia z budowy osób co do których stwierdzono brak zawarcia umowy o pracę. W tym celu zostanie sporządzona notatka pisemna przez Inspektora nadzoru, którą przedłoży niezwłocznie Zamawiającemu.
3) Inspektor nadzoru upoważniony jest do podpisywania protokołów odbioru.
4) Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydania Wykonawcy polecenia wykonania prac remontowych dla odcinków nie zatwierdzonych przez Zamawiającego,
5) Bez pisemnej zgody Zamawiającego Inspektor nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.
6) Inspektor nadzoru jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu swojej opinii w sprawie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych wnioskowanych przez Wykonawcę robót budowlanych.
7) Inspektor nadzoru zobowiązuje się zawiadamiać Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach.
8) Inspektor nadzoru będzie dokonywał kontroli prac w terenie w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór w trakcie realizacji nadzorowanych robót, (co najmniej 2 razy w tygodniu) w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru) oraz na wezwanie Wykonawcy lub Zamawiającego,
9) Czas reakcji Inspektora nadzoru w celu ustalenia zakresu prac koniecznych do zlecenia robót naprawczych wynosi maksymalnie 3 dni robocze.

CPV: 71.24.70.01.1

Dokument nr: WKI.271.4.2023

Specyfikacja:
2.1 Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia,
zamieszczonej na stronie https://bip.gmina-tczew.pl/a, 19942,15-2023-remont-drogi-przy-ul-
poprzecznej-w-tczewskich-lakach.html, w ogłoszeniu o zamówieniu na roboty budowlane. W celu prawidłowej wyceny usługi Nadzoru Inwestorskiego niezbędne jest zapoznanie się z wyżej wymienioną dokumentacją.

Składanie ofert:
8. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę cenową wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 02.06.2023 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Tczew Ul. Lecha 12 w pok. nr 5.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 3 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych.

Wymagania:
2.3 Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na roboty budowlane wynosi 200.000,00 zł.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawców:
1) Formularz ofertowy (wg wzoru stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
2) Zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego Inspektora nadzoru.
3) Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej osoby skierowanej do realizacji zamówienia.
Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności w/w dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
7. Opis sposobu przygotowania ofert:
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
3) Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej i przy pomocy faksu.
4) Oferta powinna być opakowana w kopertę w sposób gwarantujący zachowanie poufności
jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność i oznaczona napisem:
,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego ,,Remont drogi gminnej ul. Poprzecznej w miejscowości Tczewskie Łąki, działka nr 124"
Nie otwierać przed datą 2 czerwca 2023 r. godz. 12:00.
Brak takiego oznaczenia zwalnia Zamawiającego z odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie oferty (np. do niewłaściwej komórki) lub jej wcześniejszego otwarcia.
5) Zaleca się trwałe spięcie oferty.
6) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
7) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
8) Dokumenty lub oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
9) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie brana pod uwagę.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
4) Ogłoszenie o wynikach niniejszego zaproszenia cenowego Zamawiający zamieści na stronie BIP.
9. Opis sposobu obliczenia ceny:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium: CENA 100%
10. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
1) Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie - wg wzoru umowy załącznika nr 2.
2) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
4) O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

Kontakt:
11. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Oferentami są Pracownicy Referatu Inwestycyjno-
Technicznego Urząd Gminy Tczew, ul. Lecha 12, pok. nr 21
Tel. 58 530-51-15 oraz 58 530-51-37 w dniach pod poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.