Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
986z dziś
7146z ostatnich 7 dni
25445z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż suwnicy halowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż suwnicy halowej

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Marcin Czarnowski Firma Usługowo-Handlowa
ul. Wyzwolenia 48
83-425 Dziemiany
powiat: kościerski
607311924
czarnowskimarcin@interia.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160065
Województwo: pomorskie
Miasto: Dziemiany
Wadium: 5 000,00 zł
Nr telefonu: 607311924
Termin składania ofert: 2023-06-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wdrożenie wyników prac B+R w zakresie uruchomienia produkcji innowacyjnych prefabrykowanych betonowych płyt drogowych drenażowych o zwiększonej wytrzymałości.
Powstaje w kontekście projektu
POIR.03.02.01-22-0021/21 - Wdrożenie wyników prac B+R w zakresie uruchomienia produkcji innowacyjnych prefabrykowanych betonowych płyt drogowych drenażowych o zwiększonej wytrzymałości.

Część 1
DOSTAWA i montaż suwnicy halowej

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem suwnicy halowej dwudźwigarowej natorowej w ramach projektu pn. ,,Wdrożenie wyników prac B+R w zakresie uruchomienia produkcji innowacyjnych prefabrykowanych betonowych płyt drogowych drenażowych o zwiększonej wytrzymałości". PO IR 2014-2020 poddziałanie 3.2.1. ,,Badania na rynek" (POIR.03.02.01-22-0021/21-00).
2. Przedmiotem zapytania jest dostawa 1 szt. suwnicy halowej dwudźwigarowej natorowej i jej montaż w nowo wybudowanej hali produkcyjno-magazynowej zlokalizowanej w zakładzie w Dziemianach przy Ul. Kaszubskiej 5 (powiat kościerski, województwo pomorskie). Hala wyposażona jest w tory jezdne. Konstrukcja suwnicy oczyszczona strumieniowo i zabezpieczona antykorozyjnie (epoksyd/poliuretan).
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w formularzu - Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w powyższym załączniku.

4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, co oznacza - wytworzony (wyprodukowany) środek trwały. Wszystkie dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia urządzenia / elementy muszą być nowe, w pełni sprawne, bez wad i uszkodzeń. Nie dopuszcza się urządzeń powystawowych, demonstracyjnych lub po naprawach.

5. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż suwnicy na hali wraz z uruchomieniem próbnym i instruktażem,
b) komplet dokumentów w języku polskim (wydruk oraz wersja elektroniczna),
c) deklaracja CE oraz książka kontroli suwnicy,
d) zgłoszenie urządzenia do UDT wraz z udziałem Wykonawcy w badaniu i odbiorze UDT.

Okres gwarancji
Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.

CPV: 42414210-6

Dokument nr: 2023-41609-160065, 1/2023/ZO/POIR

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-26

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-07
8. Termin dostawy i montażu: maksymalnie 80 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
9. Miejsce dostawy i montażu: 83-425 Dziemiany, Ul. Kaszubska 5.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
kościerski
Gmina
Dziemiany
Miejscowość
Dziemiany

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym zakresie:
1. zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku działania siły wyższej (tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach), uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, której Wykonawca nie mógł zapobiec lub której nie mógł przewidzieć, po udokumentowaniu Zamawiającemu faktu wystąpienia tych zdarzeń oraz rzeczywistego ich wpływu na termin realizacji przedmiotu umowy,
2. zmiana terminu wykonania umowy w przypadku zawieszenia prac przez Zamawiającego,
3. zmiana terminu wykonania umowy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w chwili zawarcia umowy okoliczność, za którą odpowiada Zamawiający, skutkująca brakiem możliwości należytej realizacji zawartej Umowy w umówionym terminie,
4. gdy wskutek okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczna będzie zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku opóźnień w realizacji Umowy, przy czym maksymalny okres tej zmiany równy będzie okresowi trwania wymienionych okoliczności lub okresowi niezbędnemu do eliminacji tych okoliczności, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy,
5. sposobu spełnienia świadczenia, gdy wskutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne są zmiany techniczne lub technologiczne, wynikające z:
a) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa albo postęp techniczny lub technologiczny;
b) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń. Zmiana na inny model jest możliwa jedynie pod warunkiem wykazania posiadania przez zmienione urządzenie lub materiał nie gorszych paramentów jak urządzenie, którego dotyczy zmiana;
c) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy.
W przypadku wystąpienia ww. okoliczności zmiany będą dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa.
Podstawą do dokonania zmian jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez drugą Stronę.
Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązani są złożyć następujące dokumenty, tj.:
a) formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
b) formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
c) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym, sporządzone zgodnie
z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego,
d) Formularz potwierdzający wykonanie wizji lokalnej (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego),
e) pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, w formie oryginału lub poświadczone notarialnie - jeśli dotyczy. W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo,
f) dowód wpłaty wadium - potwierdzenie przelewu lub dokument gwarancji lub poręczenia, w zależności od sposobu ustanowienia wadium.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony IZ PO;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia według załącznika nr 3 do zapytania ofertowego. Brak spełnienia powyższego warunku oznacza wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
2. Zamówienie nie może być udzielone wykonawcy podlegającemu wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w treści Załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.
3. Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

6. Wykonawca zobligowany jest do odbycia wizji lokalnej miejsca dostawy i montażu przedmiotu zamówienia, której potwierdzenie jest załącznikiem do oferty. W ramach wizji lokalnej wykonawca ma możliwość zapoznania się specyfiką i charakterem prac, których dotyczy zamówienie oraz z otoczeniem inwestycji. W trakcie wizji lokalnej Wykonawca ma możliwość dokonania własnych pomiarów i zapoznania się z dokumentacją techniczną oraz wykonania dokumentacji fotograficznej. Formularz potwierdzający wizję lokalną należy dołączyć do oferty (Załącznik nr 4 - Formularz wizji lokalnej).
W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren objęty przedmiotem zamówienia celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w godzinach ustalonych z Zamawiającym
7. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane w całości.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-25
Data ostatniej zmiany
2023-05-25 19:45:37

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium I: Cena - 70%
Szczegółowy opis kryterium znajduje się w rozdziale XI Zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium II: Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia - 20%
Szczegółowy opis kryterium znajduje się w rozdziale XI Zapytania ofertowego.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium III: Termin wykonania zamówienia - 10%
Szczegółowy opis kryterium znajduje się w rozdziale XI Zapytania ofertowego.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Marcin Czarnowski
tel.: 607311924
e-mail: czarnowskimarcin@interia.pl
Osobą wskazaną do kontaktu w sprawie wizji lokalnej jest: Marcin Czarnowski, e-mail: czarnowskimarcin@interia.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.