Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zwiększenie bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów w ruchu drogowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zwiększenie bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów w ruchu drogowym

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Bolesławiec
Rynek 41
59-700 Bolesławiec
powiat: bolesławiecki
tel. +48 75 64 56 400, tel. 75/645 65 71, 75/645 65 74
oferty@um.boleslawiec.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bolesławiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 75 64 56 40
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE
zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostawy/usługi/robót budowlanych:
Zwiększenie bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów w ruchu drogowym w Gminie Miejskiej Bolesławiec - Zadanie nr 1 (powtórzone)
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1.1 Zadanie nr 1, obejmujące:
1) budowę wyniesionych przejść dla pieszych na Ul. Jana Pawła II, Ul. Sierpnia 80, Ul. Wybickiego, Ul. Obrońców Helu, Ul. Teatralnej,
2) budowę wyniesionego przejścia dla pieszych z przejazdem dla rowerów na Ul. Sierpnia 80,
3) budowę azylów dla pieszych na Ul. Zgorzeleckiej, Ul. Komuny Paryskiej, Ul. Zygmunta Augusta,
4) budowę progu wyspowego na Ul. Starzyńskiego,
Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku A - OPZ dla Zadania nr 1.

Dokument nr: ZI-II.271.18.2023.DW

Składanie ofert:
8. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej na adres: oferty@um.boleslawiec.pl w terminie do dnia
02 czerwca 2023 r. do godz. 23:59
W treści wiadomości należy umieścić wpis: Oferta w postępowaniu nr ZI-II.271.18.2023.DW - Zwiększenie bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów w ruchu drogowym w Gminie Miejskiej Bolesławiec - Zadanie nr 1 (powtórzone).
Ofertą w formie elektronicznej jest oferta złożoną za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej - skany podpisanych dokumentów należy przesłać na adres mailowy wskazany wyżej. Ofertę można złożyć również, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i przesłać na adres mailowy Zamawiającego wskazany wyżej.

Miejsce i termin realizacji:
2. Wymagany termin realizacji zamówienia:
Do 31.10.2023 roku

Wymagania:
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Brak.
4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Brak
5. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny propozycji cenowych (ofert):
CENA 100%
6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
1) wartość usługi/dostawy/roboty budowlanej w oparciu o przedmiot zamówienia.
2) obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez zleceniobiorcę za wykonanie przedmiotu zamówienia jest obowiązująca obie strony zawartej umowy i nie będzie podlegała waloryzacji. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego kryterium i o niższej cenie, za jedną godzinę. wynagrodzenie Wykonawcy obliczone będzie na podstawie faktycznej ilości godzin odbytego dozoru.
Cenę oferty za jedną godzinę należy podać w formie ryczałtu.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.), ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę.
W związku z powyższym, cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z przedmiotu zamówienia, jak również w nim nie ujęte, wynikających z jego niezgodności ze stanem faktycznym, a bez których nie można wykonać zamówienia.
7. Opis sposobu przygotowania ofert:
1) Wykonawca, składając propozycje cenową, składa następujące dokumenty:
a) Formularz propozycji cenowej - Załącznik nr 1,
W przypadku braku w/w danych Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia. Ceny podane w ofercie muszą być wyrażone cyfrowo i słownie. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką. Oferta musi obejmować całość zamówienia. Otwarcie ofert nie będzie miało charakteru publicznego.
9. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
Na podstawie zawartego zlecenia na wykonanie prac.
11. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
1. Zamawiający nie udzieli zamówienia takiemu Wykonawcy, z którym rozwiązano albo wypowiedziano Umowę w sprawie zamówienia albo odstąpiono od Umowy, zamówienia, z powodu okoliczności, za które Wykonawca ponosił odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie, wypowiedzenia Umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem procedury udzielenia zamówienia;
2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę i odrzuci jego propozycję cenową, który w sposób zawiniony naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie (umowę) z Zamawiającym lub innym zamawiającym, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
12. Pozostałe informacje:
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
2. Jeżeli Wykonawca nie złożył innych dokumentów lub oświadczeń, niż Formularz propozycji cenowej - Załącznik nr 1, a o których mowa w punkcie 7 zaproszenia, składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający może wezwać Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:
1) oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub
2) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie;
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty o czym niezwłocznie informuje Wykonawcę. O dokonanej poprawie w ofercie Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawcę.
4. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
1) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści, w szczególności Wykonawca nie złożył propozycji cenowej jak i również dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;
2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4) Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert;
5) Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, nie złożył stosownych dokumentów;
6) wpłynęła po terminie składania ofert.
5. Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego nie wpłynął w terminie, o którym mowa w punkcie 5, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień.
7. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Zamawiający zastrzega */ nie zastrzega w formularzu propozycji cenowej/oferty, że część lub całość przedmiotu zamówienia może*/nie może być powierzona Podwykonawcom. Zamawiający żąda jednakże wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. W przypadku wygrania postepowania Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia ewentualnych umów z Podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647? ustawy Kodeks Cywilny.
9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na stronie internetowej: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=114937
10. Zaleca się, aby Wykonawcy pozyskali we własnym zakresie, na własny koszt i na własną odpowiedzialność oraz ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne dla przygotowania propozycji cenowej / oferty oraz przy zawieraniu Umowy.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a w szczególności jeżeli postępowanie na roboty budowlane zostało unieważnione.
12. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
13. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji.
15. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
17. Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
18. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
19. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
20. Zamawiający przed upływem terminu składania ofert, jest uprawniony do wprowadzenia zmian do treści Zaproszenia i załączników.

Uwagi:
13. Klauzula RODO
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Bolesławiec z siedzibą w Bolesławcu ul. Rynek 41 reprezentowana przez Prezydenta Miasta Bolesławiec.
2. inspektorem ochrony danych jest Pani Katarzyna Cieśla (kontakt: Urząd Miasta Bolesławiec ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, telefon 075 645 6453, kom. 538 052 480, e-mail iod@um.boleslawiec.pl).
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań Gminy Miejskiej Bolesławiec na podstawie:
o art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
o Instrukcji IN-04 Udzielanie zamówień publicznych o wartości do 130 000 złotych.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub wynikających z zawartej umowy.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa przez okres 5 lat.
7. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości załatwienia sprawy przez Gminę Miejską Bolesławiec.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Kontakt:
10. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:
Dariusz Wawrzkiewicz - Zastępca Naczelnika w Wydziale Zamówień Publicznych i Inwestycji Miejskich, Urząd Miasta Bolesławiec, pl. Piłsudskiego 1, pok. 510, tel. 75/645 65 71, 75/645 65 74. (imię i nazwisko, stanowisko, nazwa wydziału, adres - pokój, telefon, fax).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.