Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa schodów zewnętrznych oraz budowa platformy dla osób niepełnosprawnych przy...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa schodów zewnętrznych oraz budowa platformy dla osób niepełnosprawnych przy budynku użyteczności publicznej

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Siedlisko
ul. Plac Zamkowy 6
67-112 Siedlisko
powiat: nowosolski
tel 68 3883218
a.jakielaszek@siedlisko.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Siedlisko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel 68 3883218
Termin składania ofert: 2023-06-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: ,,Rozbudowa schodów zewnętrznych oraz budowa platformy dla osób niepełnosprawnych przy budynku użyteczności publicznej na dz. Nr 911/22 obręb ew. 0005 Siedlisko, jedn. ew. 080408_2 Gmina Siedlisko".
W celu zapoznania się z zakresem prac, przewidzianych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający prosi o przeanalizowanie dokumentacji projektowej, dołączonej do zapytania ofertowego.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert w dniu: 02.06.2023 r. godz. 08:00.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej:
o osobiście, w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy w Siedlisku, Ul. Plac Zamkowy 6, 67-112 Siedlisko, w punkcie informacyjnym,
o drogą pocztową na adres jw. z oznaczeniem koperty (oferta dot. zadania: ,,Rozbudowa schodów zewnętrznych oraz budowa platformy dla osób niepełnosprawnych przy budynku użyteczności publicznej na dz. Nr 911/22 obręb ew. 0005 Siedlisko, jedn. ew. 080408_2 Gmina Siedlisko".
o na adres e-mail: a.jakielaszek@siedlisko.pl
Ostateczny termin składania ofert: 01.06.2023

Miejsce i termin realizacji:
6. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od daty podpisania umowy do 15.11.2023 r.

Wymagania:
2. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta musi być przygotowana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku sporządzania oferty przez osoby inne niż uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z właściwego rejestru bądź wpisu do ewidencji działalności gospodarczej), wymagane jest dołączenie stosownego pełnomocnictwa.
Wykonawca składając ofertę, składa następujące dokumenty:
a) Formularz ofertowy - wg załączonego wzoru (załącznik nr 1),
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
c) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2),
d) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego (załącznik nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia oraz przynależność do właściwej izby, które umożliwiają pełnienie funkcji kierownika budowy.
Oferta powinna zawierać cenę brutto za realizację całości zadania. Cena brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym, w tym m.in. podatek VAT, opusty, rabaty.
Oferty złożone po terminie nie będą podlegały rozpatrzeniu.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający dokona oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty. O wyniku postępowania wszyscy uczestnicy zostaną powiadomieni pisemnie. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
5. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: 100% cena.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę, oraz będzie spełniać
wszystkie wymogi określone w zapytaniu ofertowym.
7. WARUNKI PŁATNOŚCI
Za wykonywanie przedmiotu zamówienia Wykonawca otrzyma płatność brutto zgodnie z fakturą wystawioną w oparciu o złożoną ofertę, po zrealizowanej usłudze.
Należności dla Wykonawcy zrealizowane zostaną poleceniem przelewu w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, na konto Wykonawcy wskazane na fakturze.
8. DODATKOWE WYJAŚNIENIA I INFORMACJE dotyczące zamówienia można otrzymać w godz. od 8:00 do 15:00 w siedzibie Zamawiającego lub pisząc na adres e-mail: a.jakielaszek@siedlisko.pl.
Wizja lokalna - zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług, będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty. Zamawiający informuje, iż wyklucza możliwość roszczeń Wykonawców z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

Uwagi:
9. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie zart. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Siedlisko, Plac Zamkowy 6, 67-112 Siedlisko, tel 68 3883218, sekretariat@siedlisko.pl;
kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych - tel. 76 3000140, 570170137,
? e-mail: iodo@amt24.biz;
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Rozbudowa schodów zewnętrznych oraz budowa platformy dla osób niepełnosprawnych przy budynku użyteczności publicznej na
dz. Nr 911/22 obręb ew. 0005 Siedlisko, jedn. ew. 080408_2 Gmina Siedlisko", prowadzonym w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 5 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.