Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zastępcze usunięcie wad i usterek oraz remont sceny i schodów w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zastępcze usunięcie wad i usterek oraz remont sceny i schodów w budynku

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wola Krzysztoporska
ul. Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska
powiat: piotrkowski
fax: (44) 61-63-960 tel. (44) 61-63-961, tel. (44) 61-63-973.
przetargi@wola-krzysztoporska.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Wola Krzysztoporska
Wadium: ---
Nr telefonu: fax: (44) 61-63-960
Termin składania ofert: 2023-06-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
nazwa zadania:
Zastępcze usunięcie wad i usterek oraz remont sceny i schodów w budynku Domu
Ludowego w Jeżowie
Przedmiot i zakres zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych w budynku Domu Ludowego w Jeżowie, dz. nr ewid. 291, obr. Jeżów, gm. Wola Krzysztoporska i podzielony jest na 2 części:
Część 1: zastępcze usunięcie usterek,
Część 2: remont sceny i schodów prowadzących na scenę.
2.2. Zakres prac do wykonania dla poszczególnych części obejmuje:
Część 1: zastępcze usunięcie usterek
(na podstawie odbioru końcowego z dnia 15.06.2022r. w tym zapisów wynikających z umowy nr 37/2021 z dnia 27 stycznia 2021r. wraz z aneksami)
1) Wyposażyć budynek w gaśnice i oznakowanie p.poż. zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego,
a) do wymiany 1 szt. gaśnicy, (zamontowana jest gaśnica samochodowa), gaśnicę zamontować zgodnie z Polską Normą PN-EN ISO 7010:2012.
b) do wymiany piktogramy ppoż (zastosowane są naklejki samoprzylepne). Oznakowanie p.poż wykonać zgodnie z Polską Normą PN-EN ISO 7010:2012).
2) Wykonać oznakowanie zaworów regulacyjnych oraz sporządzić protokoły z regulacji zaworów,
3) Zamontować zgodnie z dokumentacją projektową stację uzdatniania wody, 1 szt.
4) W kotłowni na kanale wentylacyjnym zamontować kratkę wentylacyjną p.poż,
5) Z kostki brukowej na opasce budynku usunąć zabrudzenia z betonu, (ok. 40,00 m2),
6) Wymienić rozwarstwioną/poniszczoną kostkę z utwardzenia ok. 0,5m- 0,8m wraz z podbudową.
7) Uporządkować teren inwestycji - teren Domu Ludowego, (zabrudzenia po robotach budowlanych oraz teren wokół budynku)
8) Zamontować indywidualne liczniki ciepła i ciepłej wody użytkowej (Wykonawca z obowiązany jest zamontować główny licznik ciepła w kotłowni dla całego budynku i osobno opomiarować strefę garażu (tj. pomieszczenia 1,09; 1,10; 1,11; 1,12; 1,08),
9) Naprawę samozamykacza w drzwiach prowadzących do składu opału, (samozamykacz ma skutkować zamknięciem drzwi),
10) Poprawić skuteczność działania samozamykacza zamontowanego w drzwiach, prowadzących do w-c dla niepełnosprawnych (samozamykacz ma skutkować zamknięciem drzwi),
11) Usunąć odkształcenie/zawilgocenia drzwi i futryn w pomieszczeniu w-c dla niepełnosprawnych,
12) Przywrócić napięcie w gniazdku elektrycznym w pomieszczeniu w-c na parterze,
13) Zaszpachlować, zatrzeć i przemalować miejsca po zdemontowanym uchwycie w pomieszczeniu w-c dla niepełnosprawnych (kolor dostosować do istniejącego),
14) Poprawić montaż instalacji elektrycznej rozprowadzonej na ścianie od puszki podtynkowej do wentylatora. Kabel o dł. ok. 2,15m od wentylatora poprowadzić w ścianie wykonać wszystkie roboty towarzyszące tj,.bruzdę, szpachlowanie, zatarcie i przemalowanie,
15) Wykonać prawidłowe wydzielenie stref pożarowych - zabezpieczyć przejścia i przepusty instalacyjne na ścianach i stropach kotłowni i składu opału oraz strefy garażu OSP,
16) Wykonać w kanałach wentylacyjnych klapy odcinające w klasie odporności ogniowej EI 60 w ścianie oddzjelenia pożarowego w pom. kotłowni - 2 szt. zgodnie z dokumentacją projektową,
17) Wykonać oświetlenie awaryjne/ewakuacyjne zgodnie z wytycznym p.poż wymaganych w strefie ZL I. Wykonać wszystkie niezbędne roboty budowlane i instalacyjne, Po zakończonych pracach wykonać pomiar natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego (na sali głównej wadliwie działa 7 szt. modułów oświetlenia awaryjnego, zamontować moduły awaryjne ewakuacyjne na oświetleniu zewnętrznym 6 szt.),
18) Wykonawca zobowiązany jest przerobić spocznik na zewnętrznej klatce schodowej, aby zachować światło przejścia 150cm i doprowadzić spocznik do parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej. Dodatkowo wszelkie powstałe odpryski należy usunąć (pomalować farbą p.poż)
Część 2: remont sceny i schodów prowadzących na scenę
1) Remont sceny. Zakres prac obejmuje wykonanie:
a) demontaż drewnianego poszycia sceny o wymiarach ok. 5,50m x 9,50m i wysokości ok. 0,80 m.
b) demontaż ozdobnej przegrody ażurowej o wysokości ok. 2,9 m x 1,70 m na odcinku od ściany do słupa,
c) demontaż 2 szt. drzwi płycinowych wraz z futryną i z progiem, zlokalizowanych przy scenie, (drzwi o wymiarach ok. 2,00x0,90m), oraz prowadzących do pomieszczania technicznego przy scenie o wym. ok. 2,0 x 0,90 m.,
d) demontaż cokołu wzdłuż sceny na dł. ok. 9,50 m oraz na ścianie od strony prawej przy scenie na dł. ok. 0,86 m,
e) wykonanie posadzki cementowej o gr. ok. 4 cm,
f) montaż płytek o następujących parametrach: płytki antypoślizgowe R10, trudnościeralne klasy 2, o grubości 8 mm, o odporności na plamienia - klasy 5, płytki gat. 1. Wykonawca zobowiązany jest wycenić płytki prostokątne o wymiarach ok. 15,50x60,5cm lub ok. 17,0x90,0cm o strukturze drewnianej koloru brązowego. Wykonawca przedstawi 4 szt. przykładowych płytek w odcieniach brązu. Wykonawca sporządzi protokół z Użytkownikiem dot. wyboru rodzaju płytek.
g) od czoła sceny zamontować płytki na zaprawie powierzchnia ok. 8m2, trudnościeralne klasy 5, o grubości 8 mm, o odporności na plamienia - klasy 5, płytki gat. 1. Wykonawca zobowiązany jest wycenić płytki o wymiarach ok. 15,50x60,5cm lub ok. 17x90cm o strukturze drewnianej koloru brązowego. Wykonawca przedstawi 4 szt. przykładowych płytek w odcieniach brązu. Wykonawca sporządzi protokół z Użytkownikiem dot. wyboru rodzaju płytek (z uwzględnieniu powyższych parametrów),
h) montaż cokołu powyżej sceny o dł. ok. 20,50 mb, cokół wykonać z materiału, który został wybrany przez użytkowników na scenie o wysokości 17/15,50 cm,
i) w miejscu zdemontowanej przegrody ażurowej należy wykonać przegrodę o wymiarach 2,0 x 2,90 m ze stali nierdzewnej wypełnionej 4 matowymi szybami (zastosować szybę bezpieczną laminowaną i hartowaną VSC- ESG o podwójnych warstwach szkła i folii, gr. min. 8,76 ),
j) montaż 2 szt. drzwi wewnętrznych płycinowych wraz z ościeżnicą stałą, Otwór drzwiowy dostosować do wymiarów nowych drzwi.
2) Zabezpieczyć płytą p.poż metalowe słupy (4 sz. na piętrze na sali głównej) o wysokości ok. 5,0m, obwód słupa 54,00cm, stanowiących konstrukcję nośną do wymaganej klasy ZL I odporności ogniowej,
3) Wykonać metalowe schody prowadzące na scenę o wymiarach dostosowanych do istniejących schodów drewnianych o następujących parametrach: wys. 0,80 m, szer. 1,1 m, ilość stopni 4, dł podestu 2,16m,
4) Usunąć nierówności powstałe na ścianach po zdemontowaniu drzwi na sali głównej. (szpachlowanie, zatarcie, malowanie - dostosować kolor do istniejącego).
2.3. Wykonawca zobowiązany jest przygotować ofertę z wyceną z podziałem na części: Część 1 - Zastępcze usunięcie usterek
Część 2 - Remont sceny wraz ze schodami prowadzącymi na scenę
Zamawiający dokona wyboru osobnych Wykonawców dla każdej części zamówienia. Na każdą z części zostanie zawarta osobna umowa.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia.
2.4. Uwagi:
1) Zamawiający, zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części Zamówienia.
2) Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest dostarczyć kosztorys ofertowy osobno dla każdej części zamówienia w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy.
3) Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z użytkownikiem obiektu terminu rozpoczęcia robót w Domu Ludowym w Jeżowie.
4) Na użyte materiały należy uzyskać akceptację Zamawiającego poprzez pisemny wniosek
0 zatwierdzenie materiałów wraz z deklaracją i atestem. Po wykonaniu wszystkich prac naprawczych należy przekazać do siedziby Zamawiającego wnioski wraz z atestami
1 certyfikatami.
5) Wykonawca zobowiązany jest przed wejściem w teren inwestycji spisać z użytkownikiem Domu Ludowego stan liczników wody i zamontować podlicznik prądu a po zakończeniu robót ponownie spisać stan liczników i uregulować koszty za media.
6) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z obiektem i uwzględnić wszystkie materiały i robociznę niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, m.in. zabezpieczenie ścian, podłóg, okien, drzwi, lamp i innych przedmiotów znajdujących się w pomieszczeniach oraz na zewnątrz kostki brukowej, bram bądź innych elementów przed zabrudzeniem. Wycenę należy sporządzić w oparciu o oględziny i pomiary z natury.
7) Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
8) Jeżeli wykonawca będzie usuwał zabrudzenia bądź rozwarstwioną kostkę poprzez jej demontaż i wykonanie nowej to zobowiązany jest wykonać pod nią nową podbudowę.
9) W przypadku stwierdzonego zabrudzenia, uszkodzenia elementów budynku, które powstało w następstwie prowadzonych prac Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia ich do stanu pierwotnego.
10) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty pod nadzorem osoby z uprawnieniami w odpowiednich branżach.
11) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i szczegółowymi wskazówkami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym.
2.5. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia.

Dokument nr: ZFP.271.2.40.2023

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.06.2023 r. o godz. 12:20 w pok. nr 5 Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska.

Składanie ofert:
5. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1) Oferty należy składać w terminie do dnia 01.06.2023 r. do godz. 12:00
w wybrany przez Wykonawców sposób:
- osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Woli Krzysztoporskiej przy Ul. Kościuszki 5,
- pocztą,
- faksem na nr (44) 61-63-960,
- elektronicznie na adres e-mail: przetargi@wola-krzysztoporska.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Wymagany termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) - wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych netto. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Wola Krzysztoporska nr 153/20 z dnia 31 grudnia 2020 r. (ze zm.) w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Gminę Wola Krzysztoporska.
4. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru robót, sporządzonym po wykonaniu zamówienia.
Oferta powinna zawierać opis:
Zastępcze usunięcie wad i usterek oraz remont sceny i schodów w budynku Domu Ludowego w Jeżowie
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3) Oferty należy składać na załączonym wzorze oferty - załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
6. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena - waga 100%. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia, osoba do kontaktu:
1) Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej.
2) Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zobowiązany jest do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania całości lub części prac stanowiących przedmiot zamówienia, a także do unieważnienia prowadzonego postępowania.
4) Na etapie badania ofert Zespół Oceniający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień co do treści oferty, jeżeli Wykonawca nie udzieli wyjaśnień w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona.
5) Wykonawca będący spółką cywilną wybrany do realizacji zamówienia, przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji spółki.
8. Podstawy wykluczenia z postępowania
1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi okoliczność wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. (Dz.U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą sankcyjną", tj. z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust.
1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 poz.217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Rozporządzenia, o których mowa w podpunktach a) - c) to:
- Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających skierowanych przeciwko prezydentowi Aleksandrowi Łukaszence i niektórym urzędnikom z Białorusi;
- Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających.
Wykluczenie następuje na okres trwania opisanych wyżej okoliczności.
2) Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
9. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, zwanym dalej ,,AD", jest
Wójt Gminy Wola Krzysztoporska
ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska
NIP 771-10-29-208, REGON 590647902
tel. 044 6163961, e-mail: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl
2) Dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Wola Krzysztoporska: e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl
3) AD przetwarza dane osobowe na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO w związku z dobrowolnym złożeniem przez Panią/Pana oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zastępcze usunięcie wad i usterek oraz remont sceny i schodów w budynku Domu Ludowego w Jeżowie, znak sprawy ZFP.271.2.40.2023. W związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), - postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Wola Krzysztoporska nr 153/20 z dnia 31 grudnia 2020 r. (ze zm.) w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Gminę Wola Krzysztoporska.
4) AD przetwarza dane osobowe tylko i wyłącznie w celach :
- na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji.
5) Podanie danych osobowych jest wymagane do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji. Osoba, której dane dotyczą nie jest zobowiązana do ich podania - podaje dane dobrowolnie, chcąc wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) Kategorie odbiorców przetwarzanych danych osobowych przez AD:
- odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie umowa w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2022 poz. 902) jak również podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska, podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie na rzecz Urzędu Gminy.
7) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
- przez cały okres trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego/realizacji zamówienia, oraz zgodnie z przepisami o archiwizacji dokumentów tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (10 lat od końca roku, w którym zakończy się realizacja zamówienia).
8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
o dostępu do swoich danych osobowych,
o sprostowania swoich danych osobowych,
o do żądania usunięcia swoich danych osobowych,
o żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
o sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
o żądać przeniesienia swoich danych osobowych,
o wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
o do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
9) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Kontakt:
6) Osoba do kontaktów z Wykonawcami: Krystyna Kicińska - tel. (44) 61-63-973.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.