Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie elewacji budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie elewacji budynku

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
ul. Morska 81-87
81-225 Gdynia
powiat: Gdynia
55-86-421, faks 7412250
zampubl@umg.edu.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdynia
Wadium: 450.00 zł
Nr telefonu: 55-86-421, faks 7412
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie elewacji budynku A Uniwersytetu Morskiego w Gdyni przy Ul. Morskiej 81-87 - elewacja A/E12 - ETAP IX
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zmówienia jest wykonanie: "Wykonanie elewacji budynku A Uniwersytetu Morskiego w Gdyni przy Ul. Morskiej 81-87" - elewacja A/E12

W/w budynki wchodzą w skład Obiektu Nr I Uniwersytetu Morskiego, który wpisany jest do rejestru zabytków
i podlega ochronie konserwatorskiej Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

Roboty prowadzone będą na podstawie pozwolenia na budowę poprzedzonego decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zezwalającego na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich w obiekcie zabytkowym.

Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie budowy w trakcie prowadzenia prac remontowych.

Wytyczne, zakres robót budowlanych do realizacji:
- Bezpośrednio przed przystąpieniem do prac budowlanych i zabiegów konserwatorskich należy wykonać dokumentacje fotograficzną, najpierw ogólnikową poszczególnych elewacji, następnie szczegółową dokumentację z poziomu rusztowania. Podczas oglądu, przed przystąpieniem do prac należy dodatkowo zweryfikować program konserwatorski, który pozostawia pewien margines na korektę. Należy wykonać dodatkowe odkrywki, szczególnie w trudnodostępnych, wysokich partiach budynku (gzyms koronujący, proporce w górnej kondygnacji, opaski okien szczelinowych).
- Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy zabezpieczyć osłabione detale architektoniczne, stolarkę drzwiową i okienną oraz pozostałe, mogące ulec zniszczeniu elementy elewacji. Zabezpieczyć należy partie, które mogłyby być narażone na występowanie czynników mechanicznych czy chemicznych związanych
z technologią prac.
- Podczas wstępnych działań przy elewacji należy uporządkować sprawę przewodów elektrycznych/telefonicznych, prętów, elementów instalacji odgromowej etc.
- Instalację odgromową należy poddać estetyzacji oraz renowacji. Bednarkę wystającą z gruntu należy naprostować. Połączenia należy uzupełnić i odpowiednio skręcić. Linki / pręty stalowe uziomu należy naciągnąć oraz naprostować. Wszelkie ślady korozji w tym elementów mocowania przygzymsowego, górnego należy zlikwidować przez oczyszczenie, pomalowanie farbami antykorozyjnymi oraz wierzchnimi w kolorze stali ocynkowanej.
- W celu określenia sposobu wykonania robót konserwatorskich i odtworzeniowych należy posługiwać się Programem Prac Konserwatorskich autorstwa Anny Nowakowskiej.
- Przywraca się w jak największym stopniu oryginalny wygląd obiektu A z okresu z przed II Wojny Światowej.
- Elewację ceglana wraz z detalem architektonicznym poddaje się konserwacji
- Dokonuje się konserwacji, remontu oraz odtworzenia zabytkowych krat okiennych zgodnie z istniejącym, zachowanym wzorem.
- Dezynfekcja obiektu. Przed przystąpieniem do prac budowlanych, działań konserwatorskich, oraz jakichkolwiek zabiegów technologicznych należy wykonać dezynfekcję w miejscu zidentyfikowania mikroflory (głównie dolne partie budynku oraz ewentualne fragmenty muru przy wadliwie zamontowanych rynnach).
- Wzmocnienie i zabezpieczenie silnie osłabionych elementów.
- Oczyszczanie powierzchni elewacji - detali architektonicznych i cegieł.
- Mechaniczne usunięcie wtórnych, zdestruowanych lub zasolonych zapraw spoinujących, tynków i uzupełnień ubytków. Miejsca braków po obecnych zaprawach należy uzupełnić zaprawą wapienno-cementową.
- Miejscowe odsalanie obiektu.
- Naprawy w partiach murów. Przemurowania, uzupełnienia brakujących lub silnie zdestruowanych cegieł, flekowanie partii muru.
- Szycie spękań murów. W miejscach widocznych spękań, a także tam, gdzie ewentualnie pod obecnymi tynkami zidentyfikowane zostaną dodatkowe, znaczne osłabienia w strukturze muru należy wykonać przemurowania i tzw. szycia murów przy zastosowaniu prętów karbowanych ze stali nierdzewnej.
- W przypadku odkrycia skorodowanych nadproży w tym głównie stalowych należy wykonać wymianę na nadproża o identycznym przekroju. Lico cegły po pracach do odtworzenia.
- Uzupełnianie ubytków w cegłach.
- Uzupełnianie ubytków zapraw spoinujących - łączących cegły.
- Wykonanie uzupełnień/rekonstrukcji tynków
- Rekonstrukcje brakujących fragmentów dekoracyjnych detali należy wykonać zgodnie z rysunkiem oryginału, z zastosowaniem analogicznego do zabytkowego materiału (z odpowiednich zapraw).
- Wykonanie opierzeń blacharskich elewacji oraz parapetów.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia na podstawie:

1. Projektu budowlanego - "Projekt remontu elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych Budynku A, B, C i H - BUDYNEK A",
2. Projektu wykonawczego - "Projekt remontu elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych Budynku A, B, C i H - BUDYNEK A",
3. Programem prac konserwatorskich - "Remont elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych budynku A, B, C i H - BUDYNEK A",
4. Przedmiaru robót - "Projekt remontu elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych Budynku A, B, C i H - BUDYNEK A",
5. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - ELEWACJI - "Projekt remontu elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych Budynku A, B, C i H - BUDYNEK A",

PODSTAWĄ WYCENY OFERTY BĘDZIE PRZEDMIAR ROBÓT WSKAZANE W PUNKCIE 4

UWAGA: WYKONAWCA MA OBOWIĄZEK PORÓWNANIA PRZEDMIARU ROBÓT Z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ I STWIORB. W RAZIE NIEJASNOŚCI W ZAKRESACH POSZCZEGÓLNYCH PRAC, WIĄŻĄCYCH SIĘ
Z WPROWADZENIEM DODATKOWYCH POZYCJI KOSZTORYSOWYCH LUB ZMIAN OBMIARÓW ROBÓT WYKONAWCA NIEZWŁOCZNIE POINFORMUJE O TYM FAKCIE ZAMAWIAJĄCEGO, CELEM WPROWADZENIA ZMIAN PRZEZ ZAMAWIAJACEGO DO SWZ I UDOSTĘPNIENIEM ICH DLA WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH WYKONAWCÓW.

JEDNOCZEŚCIE ZAMAWIAJACY INFORMUJE, ŻE KOSZTORYS OFERTOWY MUSI BYĆ SPORZĄDZONY NA PODSTAWIE PRZEDMIARU ROBÓT BĄDŹ NA PODSTAWIE ZMIENIONEGO PRZEDMIARU ROBÓT WPROWADZONEGO ZA POŚREDNICTWEM ZMIAN SWZ.

CPV: 45000000-7, 45262520-2, 45410000-4, 45262521-9, 45453000-7, 45454000-4

Dokument nr: 2023/BZP 00234028, CRZP/80/2023/AZP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.umg.edu.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) - dalej: RODO - tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Morski w Gdyni. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 10:00
Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CRZP/80/2023/AZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zmówienia jest wykonanie: "Wykonanie elewacji budynku A Uniwersytetu Morskiego w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87" - elewacja A/E12

W/w budynki wchodzą w skład Obiektu Nr I Uniwersytetu Morskiego, który wpisany jest do rejestru zabytków
i podlega ochronie konserwatorskiej Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

Roboty prowadzone będą na podstawie pozwolenia na budowę poprzedzonego decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zezwalającego na prowadzenie robót budowlanych i prac konserwatorskich w obiekcie zabytkowym.

Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie budowy w trakcie prowadzenia prac remontowych.

Wytyczne, zakres robót budowlanych do realizacji:
- Bezpośrednio przed przystąpieniem do prac budowlanych i zabiegów konserwatorskich należy wykonać dokumentacje fotograficzną, najpierw ogólnikową poszczególnych elewacji, następnie szczegółową dokumentację z poziomu rusztowania. Podczas oglądu, przed przystąpieniem do prac należy dodatkowo zweryfikować program konserwatorski, który pozostawia pewien margines na korektę. Należy wykonać dodatkowe odkrywki, szczególnie w trudnodostępnych, wysokich partiach budynku (gzyms koronujący, proporce w górnej kondygnacji, opaski okien szczelinowych).
- Przed przystąpieniem do robót budowlanych należy zabezpieczyć osłabione detale architektoniczne, stolarkę drzwiową i okienną oraz pozostałe, mogące ulec zniszczeniu elementy elewacji. Zabezpieczyć należy partie, które mogłyby być narażone na występowanie czynników mechanicznych czy chemicznych związanych
z technologią prac.
- Podczas wstępnych działań przy elewacji należy uporządkować sprawę przewodów elektrycznych/telefonicznych, prętów, elementów instalacji odgromowej etc.
- Instalację odgromową należy poddać estetyzacji oraz renowacji. Bednarkę wystającą z gruntu należy naprostować. Połączenia należy uzupełnić i odpowiednio skręcić. Linki / pręty stalowe uziomu należy naciągnąć oraz naprostować. Wszelkie ślady korozji w tym elementów mocowania przygzymsowego, górnego należy zlikwidować przez oczyszczenie, pomalowanie farbami antykorozyjnymi oraz wierzchnimi w kolorze stali ocynkowanej.
- W celu określenia sposobu wykonania robót konserwatorskich i odtworzeniowych należy posługiwać się Programem Prac Konserwatorskich autorstwa Anny Nowakowskiej.
- Przywraca się w jak największym stopniu oryginalny wygląd obiektu A z okresu z przed II Wojny Światowej.
- Elewację ceglana wraz z detalem architektonicznym poddaje się konserwacji
- Dokonuje się konserwacji, remontu oraz odtworzenia zabytkowych krat okiennych zgodnie z istniejącym, zachowanym wzorem.
- Dezynfekcja obiektu. Przed przystąpieniem do prac budowlanych, działań konserwatorskich, oraz jakichkolwiek zabiegów technologicznych należy wykonać dezynfekcję w miejscu zidentyfikowania mikroflory (głównie dolne partie budynku oraz ewentualne fragmenty muru przy wadliwie zamontowanych rynnach).
- Wzmocnienie i zabezpieczenie silnie osłabionych elementów.
- Oczyszczanie powierzchni elewacji - detali architektonicznych i cegieł.
- Mechaniczne usunięcie wtórnych, zdestruowanych lub zasolonych zapraw spoinujących, tynków i uzupełnień ubytków. Miejsca braków po obecnych zaprawach należy uzupełnić zaprawą wapienno-cementową.
- Miejscowe odsalanie obiektu.
- Naprawy w partiach murów. Przemurowania, uzupełnienia brakujących lub silnie zdestruowanych cegieł, flekowanie partii muru.
- Szycie spękań murów. W miejscach widocznych spękań, a także tam, gdzie ewentualnie pod obecnymi tynkami zidentyfikowane zostaną dodatkowe, znaczne osłabienia w strukturze muru należy wykonać przemurowania i tzw. szycia murów przy zastosowaniu prętów karbowanych ze stali nierdzewnej.
- W przypadku odkrycia skorodowanych nadproży w tym głównie stalowych należy wykonać wymianę na nadproża o identycznym przekroju. Lico cegły po pracach do odtworzenia.
- Uzupełnianie ubytków w cegłach.
- Uzupełnianie ubytków zapraw spoinujących - łączących cegły.
- Wykonanie uzupełnień/rekonstrukcji tynków
- Rekonstrukcje brakujących fragmentów dekoracyjnych detali należy wykonać zgodnie z rysunkiem oryginału, z zastosowaniem analogicznego do zabytkowego materiału (z odpowiednich zapraw).
- Wykonanie opierzeń blacharskich elewacji oraz parapetów.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia na podstawie:

1. Projektu budowlanego - "Projekt remontu elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych Budynku A, B, C i H - BUDYNEK A",
2. Projektu wykonawczego - "Projekt remontu elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych Budynku A, B, C i H - BUDYNEK A",
3. Programem prac konserwatorskich - "Remont elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych budynku A, B, C i H - BUDYNEK A",
4. Przedmiaru robót - "Projekt remontu elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych Budynku A, B, C i H - BUDYNEK A",
5. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - ELEWACJI - "Projekt remontu elewacji wraz z wykonaniem izolacji ścian fundamentowych Budynku A, B, C i H - BUDYNEK A",

PODSTAWĄ WYCENY OFERTY BĘDZIE PRZEDMIAR ROBÓT WSKAZANE W PUNKCIE 4

UWAGA: WYKONAWCA MA OBOWIĄZEK PORÓWNANIA PRZEDMIARU ROBÓT Z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ I STWIORB. W RAZIE NIEJASNOŚCI W ZAKRESACH POSZCZEGÓLNYCH PRAC, WIĄŻĄCYCH SIĘ
Z WPROWADZENIEM DODATKOWYCH POZYCJI KOSZTORYSOWYCH LUB ZMIAN OBMIARÓW ROBÓT WYKONAWCA NIEZWŁOCZNIE POINFORMUJE O TYM FAKCIE ZAMAWIAJĄCEGO, CELEM WPROWADZENIA ZMIAN PRZEZ ZAMAWIAJACEGO DO SWZ I UDOSTĘPNIENIEM ICH DLA WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH WYKONAWCÓW.

JEDNOCZEŚCIE ZAMAWIAJACY INFORMUJE, ŻE KOSZTORYS OFERTOWY MUSI BYĆ SPORZĄDZONY NA PODSTAWIE PRZEDMIARU ROBÓT BĄDŹ NA PODSTAWIE ZMIENIONEGO PRZEDMIARU ROBÓT WPROWADZONEGO ZA POŚREDNICTWEM ZMIAN SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających nie przekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 t.j z późn. zm.)
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie minimalnej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca musi wykazać:
1. dysponowanie pracownikiem /osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz .U. z 2021 r. poz. 2351) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
2. dysponowanie pracownikiem/osobą która :
a. ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 37a ust 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst. jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 710 z późn. zm.)
b. W dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, która posiada:
1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie - oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 37a ust. 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 710 z późn. zm.)
3. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu - remontu, rewitalizacji elewacji z tynków renowacyjnych w obiektach zabytkowych (wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych- wraz z podaniem numeru zabytku)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.; Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;; Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy.;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 450.00 PLN
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument "Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału", składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie:
1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych,
2) aktualizacja, zmiana rozwiązań projektowych
3) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia,
4) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych,
5) zmiany w kolejności wykonywania robót budowlanych,
6) zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy
7) rezygnacja z wykonania części robót budowlanych,
8) zmiany w terminach wykonywania robót budowlanych,
9) zmiany w terminie zakończenia robót budowlanych.
10) zmiana zakresów części dotyczącej uzyskania pozwolenia na użytkowanie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie minimalnej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-11

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.