Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6082z ostatnich 7 dni
24388z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa i rozbudowa budynków straży pożarnej oraz świetlic wiejskich

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i rozbudowa budynków straży pożarnej oraz świetlic wiejskich

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Milicz
Trzebnicka 2
56-300 Milicz
powiat: milicki
t.tatarek@milicz.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/milicz
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Milicz
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa i rozbudowa budynków straży pożarnej oraz świetlic wiejskich w miejscowościach Bartniki oraz Latkowa
Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i rozbudową budynków straży pożarnej oraz świetlic wiejskich w miejscowościach Bartniki oraz Latkowa, realizowane w następujących częściach:
Część I - ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU STRAŻY POŻARNEJ I ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI BARTNIKI
(...)
ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA W POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCIACH:
Część I - ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU STRAŻY POŻARNEJ I ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI BARTNIKI
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES:
TERMOMODERNIZACJA, ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU STRAŻY POŻARNEJ I ŚWIETLICY WIEJSKIEJ O POMIESZCZENIE KOTŁOWNI, POMIESZCZENIA POMOCNICZE WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI ISTNIEJĄCEGO PODDASZA NIEUŻYTKOWEGO NA UŻYTKOWE WRAZ Z INSTALACJAMI I URZĄDZENIAMI TECHNICZNYMI, POZOSTAŁĄ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, W TYM BUDOWĄ BEZODPŁYWOWEGO ZBIORNIKA NA ŚCIEKI ORAZ ROZBIÓRKA BUDYNKU GOSPODARCZEGO, NA TERENIE DZIAŁKI O NR EWID. 117 AM 1 OBRĘB BARTNIKI,
LOKALIZACJA: Budynek Świetlicy Wiejskiej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Bartnikach, dz. nr 117, obręb Bartniki, gmina Milicz
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową:
Część I:
Pn. TERMOMODERNIZACJA, ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUD. STRAŻY POŻARNEJ I ŚWIETLICY WIEJSKIEJ O POM. KOTŁOWNI, POMIESZCZENIA POMOCNICZE WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI ISTNIEJĄCEGO PODDASZA NIEUŻYTKOWEGO NA UŻYTKOWE WRAZ Z INSTALACJAMI I URZĄDZENIAMI TECHNICZNYMI, POZOSTAŁĄ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, W TYM BUDOWĄ BEZODPŁYWOWEGO ZBIORNIKA NA ŚCIEKI ORAZ ROZBIÓRKA BUDYNKU GOSPODARCZEGO, NA TERENIE DZIAŁKI O NR EWID. 117 AM 1 OBRĘB BARTNIKI, Budynek Świetlicy Wiejskiej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Bartnikach, dz. nr 117, obręb Bartniki, gmina Milicz - opracowaną przez SIGMA Projektowanie i Obsługa Inwestycji, Piotr Musielak , Szkaradowo 120, 63-930 Jutrosin
Zadanie realizowane w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę nr 223/2022 z dnia 27 września 2022 roku.
Wyżej wymienione dokumentacje i opracowania są materiałami pomocniczymi do ustalenia przez Oferentów wysokości wynagrodzenia ryczałtowego i stanowią Załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji.
UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót podobnych.
Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ryczałtową zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz zalecanej przez Zamawiającego wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy.
Dodatkowo Zamawiający podkreśla, że w szczególności w sytuacji, gdy:
1)okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej (np. część opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, wykonawczego, STWiORB itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy i je zrealizować,
2)w razie stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a Projektem - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję Zamawiającego o sposobie likwidacji tej rozbieżności.
Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany Przedmiotu Umowy lecz stanowią usunięcie rozbieżności w dokumentacji, a w związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego Przedmiot Umowy i nie mogą skutkować dodatkowym wynagrodzeniem dla Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu. Wszystkie oświadczenia Wykonawcy i zapisy dokumentacji postępowania należy interpretować zgodnie z powyższym celem.
Wszelkie nazwy własne producentów oraz znaki towarowe materiałów i urządzeń użyte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Dokumentacji Projektowej winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów o parametrach i standardach nie gorszych, a jeżeli zmiana ta spowoduje dodatkowe koszty, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie materiały użyte do budowy muszą być bezwzględnie zatwierdzone przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru przed ich wbudowaniem.
Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej harmonogram rzeczowo - finansowy robót zawierający pozycje określone przez Zamawiającego zgodnie z załączonym wzorem - Zał. nr 1A do SWZ.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i rozbudową budynków straży pożarnej oraz świetlic wiejskich w miejscowościach Bartniki oraz Latkowa, realizowane w następujących częściach:
(...)
Część II - ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ I ŚWIETLICY WIEJSKIEJ MIEJSCOWOŚCI LATKOWA. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA W POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCIACH:
Część II - ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ I ŚWIETLICY WIEJSKIEJ MIEJSCOWOŚCI LATKOWA
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej do realizacji na działce nr 3, AM 1, ob. Latkowa, gmina Milicz.
Budynek na planie prostokąta. Część rozbudowana w technologii tradycyjnej murowanej, nie podpiwniczona, jednokondygnacyjna z dachem jednospadowym płaskim.
Przeznaczenie części istniejącej: funkcja świetlicy wiejskiej (usług), natomiast część rozbudowywana: funkcja remizy strażackiej, zabudowa usługowa.
Powierzchnia użytkowa:
- pow. cz. świetlicy wiejskiej: 211,18 m2,
- pow. remizy strażackiej 143,83 m2.
Instalacje elektryczne wewnątrz budynku, oświetleniowa, odgromowa, alarmowa.
Instalacje sanitarne: instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wewnętrzna wody, instalacja kanalizacji sanitarnej wewnątrz i na zewnątrz budynku, instalacja wentylacji.
Część II:
Pn. ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU REMIZY STRAŻACKIEJ I ŚWIETLICY WIEJSKIEJ ADRES INWESTYCJI: LATKOWA 23, 56-300 MILICZ NR DZIAŁKI: 3; AM-1 opracowaną przez PROJEKTOWANIE I OBSŁUGA INWESTYCJI, Damian Łabarczuk, Ul. Sportowa 2,5, 56-320 Krośnice
Zadanie realizowane w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę nr nr 21/2023 z dnia 3 lutego 2023 roku.
Wyżej wymienione dokumentacje i opracowania są materiałami pomocniczymi do ustalenia przez Oferentów wysokości wynagrodzenia ryczałtowego i stanowią Załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji.
UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót podobnych.
Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ryczałtową zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz zalecanej przez Zamawiającego wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy.
Dodatkowo Zamawiający podkreśla, że w szczególności w sytuacji, gdy:
1)okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej (np. część opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, wykonawczego, STWiORB itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy i je zrealizować,
2)w razie stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a Projektem - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję Zamawiającego o sposobie likwidacji tej rozbieżności.
Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany Przedmiotu Umowy lecz stanowią usunięcie rozbieżności w dokumentacji, a w związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego Przedmiot Umowy i nie mogą skutkować dodatkowym wynagrodzeniem dla Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu. Wszystkie oświadczenia Wykonawcy i zapisy dokumentacji postępowania należy interpretować zgodnie z powyższym celem.
Wszelkie nazwy własne producentów oraz znaki towarowe materiałów i urządzeń użyte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Dokumentacji Projektowej winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów o parametrach i standardach nie gorszych, a jeżeli zmiana ta spowoduje dodatkowe koszty, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie materiały użyte do budowy muszą być bezwzględnie zatwierdzone przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru przed ich wbudowaniem.
Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej harmonogram rzeczowo - finansowy robót zawierający pozycje określone przez Zamawiającego zgodnie z załączonym wzorem - Zał. nr 1A do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45200000-9,45110000-1,45220000-5

Dokument nr: 2023/BZP 00234091, IF.271.11.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/milicz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/milicz.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za
pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:
t.tatarek@milicz.pl.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z
2017 r. poz. 1320; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Pozostałe wymagania dotyczące korespondencji elektronicznej ważne dla
Wykonawcy znajdują się w Rozdz. XIII SWZ na przedmiotowe zadanie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w Załączniku Nr 3 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w Załączniku Nr 3 do SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/milicz
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.