Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1014z dziś
7104z ostatnich 7 dni
25560z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usług związanych z zagospodarowaniem, utrzymaniem i pielęgnacją urządzonych...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług związanych z zagospodarowaniem, utrzymaniem i pielęgnacją urządzonych terenów

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Knurów
Dr. Floriana Ogana 5
44-190 Knurów
powiat: gliwicki
Tel.:+48323392308/323392309,Faks:+48323392292/324419744/322
zp@knurow.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
Wadium: w uwagach
Nr telefonu: Tel.:+48323392308/32
Termin składania ofert: 2023-07-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Zagosp., utrzym. i pielęgn. urządz. terenów, z podz. na dwa zad.: - zad. I - Zagosp. zieleni miejskiej urządz. i nieurządz., uzupełn. nasadzeń, - zad. II - Utrzym. i pielęgn. zagosp. nowych terenów.

Numer referencyjny: ZP.271.2.18.2023
II.1.2)Główny kod CPV
77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z zagospodarowaniem, utrzymaniem i pielęgnacją urządzonych terenów, z podziałem na dwa zadania: 1) zadanie I - zagospodarowanie zieleni miejskiej urządzonej i nieurządzonej, uzupełnianie nasadzeń, 2) zadanie II - utrzymanie i pielęgnacja zagospodarowania nowych terenów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zadania i zakres świadczenia usług dla każdego z zadań został opisany we wzorach umów na dane zadanie i ich załącznikach, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 2
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie I - zagospodarowanie zieleni miejskiej urządzonej i nieurządzonej, uzupełnianie nasadzeń.

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77211600 Sadzenie drzew
77300000 Usługi ogrodnicze
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL229 Gliwicki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Knurów

II.2.4)Opis zamówienia:

2. Zadanie I - Zagospodarowanie zieleni miejskiej urządzonej i nieurządzonej, uzupełnianie nasadzeń. 1) Zadanie obejmuje: a) wykonanie kwietników sezonowych i ich pielęgnację, b) przygotowanie wież kwiatowych do obsadzenia letniego, obsadzenie kwiatami i ich pielęgnację, c) utrzymanie i pielęgnację donic miejskich, d) sadzenie we wskazanych miejscach zieleńców cebul kwiatów wiosennych (jesienią), e) wykonanie rabat bylinowych i/ lub z traw ozdobnych i ich pielęgnację, f) wykonanie trawników i ich pielęgnację, g) wykonanie nasadzeń drzew liściastych i iglastych wg potrzeb i ich pielęgnację, h) wykonanie nasadzeń krzewów liściastych i iglastych i ich pielęgnację, i) usługi ogrodnicze wg potrzeb. 2) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług stanowiących przedmiot zadania zgodnie z zasadami wiedzy ogrodniczej, obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony środowiska, z należytą starannością oraz przy udziale odpowiedniego sprzętu, jak również do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego. 3) Przedmiot zadania realizowany będzie w oparciu o pisemne wskazania Zamawiającego wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do wzoru umowy dla zadania I. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zadania i zakres świadczenia usług został opisany we wzorze umowy dla zadania I oraz w załączniku nr 1 do wzoru umowy dla zadania I - Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas wymiany uszkodzonych roślin / czas uzupełnienia ubytków / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Zadanie II - Utrzymanie i pielęgnacja zagospodarowania nowych terenów.

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
77211600 Sadzenie drzew
77300000 Usługi ogrodnicze
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL229 Gliwicki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Knurów

II.2.4)Opis zamówienia:

Zadanie II - Utrzymanie i pielęgnacja zagospodarowania nowych terenów. 1) Zadanie obejmuje: a) utrzymanie w czystości zagospodarowanych terenów, b) pielęgnację drzew liściastych, c) pielęgnację krzewów iglastych, d) pielęgnację krzewów liściastych, e) pielęgnację bylin i traw, f) pielęgnację roślin cebulowych, g) uzupełnianie ubytków, h) mulczowanie nasadzeń korą lub żwirem, i) zabezpieczenie nasadzeń na okres zimowy, j) utrzymanie instalacji nawadniającej nasadzenia, k) inne niezbędne prace ogrodnicze wg potrzeb. 2) Wykaz obiektów do utrzymania z wyszczególnieniem gatunkowym i ilościowym roślin do pielęgnacji stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy dla zadania II. 3) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług stanowiących przedmiot zadania z należytą starannością, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy, doświadczenia i kwalifikacji oraz odpowiedniego sprzętu, jak również do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego. 4) Przedmiot zadania realizowany będzie w oparciu o pisemne wskazania Zamawiającego wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru umowy dla zadania II. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zadania i zakres świadczenia usług został opisany we wzorze umowy dla zadania II oraz w załączniku nr 3 do wzoru umowy na zadnie II - Wytyczne wykonania i odbioru usług związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zagospodarowania nowych terenów, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Czas wymiany uszkodzonych roślin / czas uzupełnienia ubytków / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

CPV: 77310000, 77211600, 77300000

Dokument nr: 310241-2023, ZP.271.2.18.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 04/07/2023
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:

Otwarcie ofert nastapi przy użyciu systemu teleinformatycznego tj. na Platformie e-zamówienia, w siedzibie Zamawiającego. W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Otwarcia ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego.

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 04/07/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Knurów

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 01/10/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
24/05/2023
1. Wykonawca składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości: 1) Zadanie I - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych); 2) Zadanie II - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, wadium w formie pieniądza winno być wniesione osobnym przelewem na każde z tych zadań.

Kontakt:
Gmina Knurów
Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 276257587
Dr. Floriana Ogana 5
Knurów
Kod NUTS: PL229 Gliwicki
44-190
Polska
Osoba do kontaktów: Kornelia Loch
E-mail: zp@knurow.pl
Tel.: +48 323392308/323392309
Faks: +48 323392292/324419744/322351521

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.