Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
881z dziś
6733z ostatnich 7 dni
23987z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa targowiska

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa targowiska

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIASTO I GMINA DUBIECKO
ul. Przemyska 10
37-750 Dubiecko
powiat: przemyski
sekretariat@dubiecko.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Dubiecko
Wadium: 10 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa targowiska Miasta i Gminy Dubiecko ,,Mój Rynek" w miejscowości Wybrzeże
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" polegających na opracowaniu dokumentacji technicznej, uzyskaniu niezbędnych pozwoleń oraz wybudowaniu wiaty handlowo-targowej z zapleczem socjalno-technicznym w miejscowości Wybrzeże gm. Dubiecko.
1.1. Część nr 1 - wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zgodnej z prawem budowlanym, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i wykonanie projektów i rysunków zamiennych (w stosunku do projektu budowlanego w przypadku konieczności), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień pozwalających na realizację robót budowlanych zgodnie z prawem.
1.2. Część nr 2 - realizacja usług i robót na podstawie powyższej dokumentacji projektowej (po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej lub jej części ostatecznym pozwoleniem na budowę), w zakresie robót budowlanych a także wykonanie dokumentacji powykonawczej dotyczącej powyższego zakresu, w tym:
1.2.1. organizacja placu budowy wraz z zapleczem oraz organizacja i nadzór nad prowadzonymi pracami,
1.2.2. budowa budynku wraz z instalacjami i sieciami,
1.2.3. wykonanie przyłączy i instalacji wraz z robotami naprawczymi,
1.2.4. przygotowanie projektów wykonawczych, pobór próbek i wykonanie badań materiałów budowlanych,
1.2.5. przygotowanie dokumentacji powykonawczej (w tym kosztorysu powykonawczego wraz z tabelą elementów scalonych, sporządzonego na podstawie przedmiaru robót),
1.2.6. zakończenie budowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został określony w Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 71220000-6,45213141-3,45223110-0,45223200-8,45223220-4,45233222-1,45261210-9,45262210-6,45262400-5

Dokument nr: 2023/BZP 00234329, PZP.271.8.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 08:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.dubiecko.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.dubiecko.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 08:00
Miejsce składania ofert: https://pzp.dubiecko.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.271.8.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" polegających na opracowaniu dokumentacji technicznej, uzyskaniu niezbędnych pozwoleń oraz wybudowaniu wiaty handlowo-targowej z zapleczem socjalno-technicznym w miejscowości Wybrzeże gm. Dubiecko.
1.1. Część nr 1 - wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zgodnej z prawem budowlanym, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i wykonanie projektów i rysunków zamiennych (w stosunku do projektu budowlanego w przypadku konieczności), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień pozwalających na realizację robót budowlanych zgodnie z prawem.
1.2. Część nr 2 - realizacja usług i robót na podstawie powyższej dokumentacji projektowej (po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej lub jej części ostatecznym pozwoleniem na budowę), w zakresie robót budowlanych a także wykonanie dokumentacji powykonawczej dotyczącej powyższego zakresu, w tym:
1.2.1. organizacja placu budowy wraz z zapleczem oraz organizacja i nadzór nad prowadzonymi pracami,
1.2.2. budowa budynku wraz z instalacjami i sieciami,
1.2.3. wykonanie przyłączy i instalacji wraz z robotami naprawczymi,
1.2.4. przygotowanie projektów wykonawczych, pobór próbek i wykonanie badań materiałów budowlanych,
1.2.5. przygotowanie dokumentacji powykonawczej (w tym kosztorysu powykonawczego wraz z tabelą elementów scalonych, sporządzonego na podstawie przedmiaru robót),
1.2.6. zakończenie budowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia został określony w Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45213141-3 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223220-4 - Roboty zadaszeniowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262210-6 - Fundamentowanie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. dokument, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy;
2. oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
3. dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Szczegóły dotyczące wadium określono w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w rozdziale VIII pkt 1.1. SWZ składa wraz z ofertą, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania każdego z Wykonawców.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie określonym w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-11

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.