Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą wozu asenizacyjnego, przydomowej oczyszczalni ścieków i sprzętu do...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą wozu asenizacyjnego, przydomowej oczyszczalni ścieków i sprzętu do świadczenia usług komunalnych - III

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Radymno
ul. Lwowska 38
37-550 Radymno
powiat: jarosławski
ugradymno@pro.onet.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Radymno
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Zakup wraz z dostawą wozu asenizacyjnego, przydomowej oczyszczalni ścieków i sprzętu do świadczenia usług komunalnych - III"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zakup i dostawa samochód asenizacyjnego
Wymagania dotyczące pojazdu asenizacyjnego z opcją mycia ciśnieniowego na podwoziu samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej 12 ton.
1. Pojazd fabrycznie nowy
2. dopuszczalna masa całkowita min 12000 kg
3. Kabina:
o kabina dzienna
4. podwozie
o 2-osiowe, układ napędowy 4x2.
o Rozstaw osi w przedziale 3700 do 3900
o Tylna oś z zawieszeniem pneumatycznym
o Pierwsza oś z zawieszeniem resorowym
o Nośność osi przedniej min 5000 kg
o Nośność osi tylnej min 11 000 kg
o ogumienie kół jezdnych: całoroczne o średnicy nominalnej 19,5 cala, 265/70R całe nowe lub o zużyciu max. 50 %
5. Układ hamulcowy:
o Elektroniczny system hamulcowy przeciwpoślizgowy ABS, ASR
6. Silnik:
o wysokoprężny, diesel
o moc silnika w przedziale 210 do 250 KM
o spełniający normę emisji spalin EURO 6
7. Układ przeniesienia napędu:
o skrzynia biegów zautomatyzowana lub manualna
o blokada mostu napędowego
o przełożenie przekładni głównej od 3,8 - 4
8. Wyposażenie:
o oświetlenie, wyposażenie i oznakowanie umożliwiające zarejestrowanie i poruszanie się po drogach publicznych (wymagane ustawą Prawo o ruchu drogowym i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia),
o kolor zabudowy (do ustalenia z klientem)
o lampy ostrzegawcze typu kogut na kabinie
o ostrzegawczy trójkąt odblaskowy,
o apteczka,
o kliny pod koła,
o klucz do kół
o gaśnica samochodowa
o tachograf
o CD radio
o Ogranicznik prędkości do 90 km/h
o Zbiornik paliwowy o pojemności min 180 litrów
o Zbiornik Adblue o pojemności min 25 litrów
9. Charakterystyka zabudowy pojazdu asenizacyjnego z opcją mycia ciśnieniowego:
o Fabrycznie nowa cysterna asenizacyjna z opcją mycia ciśnieniowego
o pojemności 6 000 litrów z podziałem na wodę i szlam o równej pojemności 3 000l na wodę i 3000l na szlam
o Zbiornik cylindryczny, wykonany z blachy stalowej grubości 6 mm. wzmocniony pierścieniami zewnętrznymi,
o Nachylenie zbiornika 4-5 stopni,
o Zbiornik wyposażony w 1 przegrodę wewnętrzną
o Kompresor ssąco - tłoczący jurop PN 84 lub równoważny
o Pompa ciśnieniowa o wydajności min 70l na minutę i ciśnieniu 150 bar
o Głębokość zasysania około 8 m od poziomu jezdni,
o Tylna dennica otwierana i ryglowana mechanicznie
o Zwijacz ręczny do węża 1/2 o długości min 60 m + wąż ciśnieniowy z głowicą kanałową min. 60 m,
o Sterowanie pompą i kompresorem z tyłu zabudowy
o Cysterna malowana i konserwowana wewnętrznie
o Rama pośrednia ocynkowana
o Zabezpieczenie kompresora przed przelaniem
o Rynny na węże aluminiowe lub ocynkowane
o Wodowskaz,
o odolejacz,
o zawór bezpieczeństwa
o Manuwakuometr
o Zawór przelewowy
o Filtr siatkowy
o Lampa typu kogut na tylnej części zbiornika
o Lampa typu halogen do oświetlenia miejsca pracy
o Pistolet wodny
o Dysza kanałowa
o Klucz do nasad strażackich
o Wąż strażacki do czystej wody o długości min 5m
o Wąż ssawny Dn=110 mm o długości min. 3 m - szt. 2,
10. Praca zabudowy z jedną funkcją tzn. pompa ciśnieniowa lub kompresor z dopuszczeniem jednego układu hydraulicznego
11. Dostawca w dokumentacji technicznej załączy:
a. Instrukcję obsługi zabudowy
b. Instrukcję obsługi pompy wysokociśnieniowej
c. Instrukcję obsługi sprężarki
d. Kartę gwarancyjną zabudowy.
Część 2 - Sprzęt do świadczenia usług komunalnych w którego skład wchodzą:
Toaleta przenośna WC (nowa) - 25 sztuk
PARAMETRY TECHNICZNE:
- materiał: HDPE wysokiej gęstości polietylen
dach przepuszczający światło.
kolor: do uzgodnienia z Zamawiającym
wysokość (minimum): 210 cm
szerokość (minimum): 100 cm
głębokość (minimum): 100 cm
pojemność zbiornika (minimum):250L
WYPOSAŻENIE:
system wentylacyjny
podłoga zapobiegająca poślizgnięciu się
wewnętrzny zamek
pisuar
umywalka z zbiornikiem
wieszak
wewnętrzny zamek
znacznik "wolne"/"zajęte"
uchwyt na papier toaletowy
Umywalka przenośna (nowa) - 10 zestawów
PARAMETRY TECHNICZNE:
- umywalka / zlew montowany na szafce wolnostojącej,
- wymiary szafki (minimalne): wysokość 130 cm, szerokość 50cm, głębokość 40 cm (zlew / umywalka na wysokości 80 cm),
- wymiary (minimalne) komory zlewu: 40x30 x10 cm,
- szafka wykonana ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo (kolor biały),
- zlew / umywalka wykonana ze stali nierdzewnej,
- podgrzewacz z termostatem do 60°C moc minimalna 1,20 kW, zasilanie 230V,
- możliwość pobierania wody grawitacyjnie - bez zasilania
- pojemnik na czystą wodę o pojemności minimum 15l - wykonany z tworzywa sztucznego plastik
- pojemnik na brudna wodę o pojemności minimum 10l - wykonany z tworzywa sztucznego
- ATEST PZH - Państwowego Zakładu Higieny,
- Certyfikat CE
POJEMNIKI NA ODPADY O POJEMNOŚCI 1 100 l (25 sztuk)
Czterokołowy pojemnik na odpady o pojemności 1 100 l przystosowany do zbiórki odpadów komunalnych - 25 sztuk.
WYMAGANIA:
konstrukcja korpusu, pokrywy, zawiasów, kół i bocznych uchwytów uwzględniająca obciążenia powstające podczas mechanicznego opróżniania pojemnika,
płaska pokrywa nie wymagająca dodatkowych akcesoriów do przeładunku mechanicznego,
możliwość opróżniania zbiornika przez krawędź przednią, tylną lub boczną,
spełnienie normy DIN dotyczącej rozładunku przy użyciu metody grzebieniowej,
wszystkie krawędzie korpusu i klapy zaokrąglone i pozbawione ostrych krawędzi,
pokrywa wyposażona w ogranicznik otwarcia oraz mechanizm dociskający pokrywę nawet jeśli pojemnik stoi na nierównym gruncie,
gładka powierzchnia ułatwiająca opróżnianie i mycie pojemnika,
korek drenażowy umożliwiający łatwe mycie i czyszczenie pojemnika,
certyfikat jakości zgodny z normą RAL-GZ 951/1,
atest Państwowego Zakładu Higieny (PZH),
zgodność ze wszystkimi normami europejskimi (EN 840)
wzmacniane czopy boczne z zabezpieczeniem przed kołysaniem
usztywnione dno pojemnika
materiał odporny na kwasy, mróz i promieniowanie UV
wzmocnione, ocynkowane zawieszenie kół
wytrzymałe i ciche koła o dużej średnicy
przystosowanie do selektywnej zbiórki odpadów
DANE TECHNICZNE:
wysokość (minimum): 1350 mm
szerokość (minimum): 1250mm
CE zgodny z normą: PN-EN 840
O kół: 200 mm
głębokość (minimum): 1050 mm
pojemność: 1100 l
kolor czarny

CPV: 34144500-3, 44211100-3, 45215500-2,44411000-4,34928480-6

Dokument nr: 2023/BZP 00234395, ZP.271.2.7.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f54e5e6-f563-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający
i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych);
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się
jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji").
9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji"
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W szczególnie
uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-
Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ugradymno@pro.onet.pl ,
b.ptasznik@ugradymno.pl (nie dotyczy składania ofert).
Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale VIII i X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Radymno, z siedzibą przy Ul. Lwowskiej 38, 37 - 550 Radymno.
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iodo@ugradymno.pl, tel. 16 628 11 38, pisemnie na adres Urzędu.
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.
4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5) Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przepisami prawa.
6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiadają Państwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-05 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.