dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Zgierz)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont działu dawców w budynku głównej siedziby RCKiK z modernizacją instalacji CO i wymianą węzła CO oraz modernizacją instalacji energetycznej |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku Józefa Hoene Wrońskiego 4 80-210 Gdańsk powiat: Gdańsk 585204040, faks 585204040 sekretariat@krew.gda.pl https://rckikgdansk.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | 56 000 zł |
Nr telefonu: | 585204040, faks 5852 |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont działu dawców w budynku głównej siedziby RCKiK w Gdańsku z modernizacją instalacji CO i wymianą węzła CO oraz modernizacją instalacji energetycznej Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i modernizacji działu dawców w budynku głównej siedziby RCKiK w Gdańsku z modernizacją instalacji CO i wymianą węzła CO i CW oraz modernizacją instalacji energetycznej wraz z wymianą oświetlenia. Ww. wymaga również usługi wynajmu, instalacji, montażu z podłączeniem, demontażu oraz prac odtworzeniowych związanych z realizacją miasteczka kontenerowego na potrzeby tymczasowej obsługi dawców na czas remontu siedziby głównej Zamawiającego w Gdańsku. CPV: 45000000-7, 45453000-7,45310000-3,45331000-6 Dokument nr: 2023/BZP 00234426, ZP.2512.7.23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://rckikgdansk.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rckikgdansk.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie na adres e- mail: k.bielec@krew.gda.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://rckikgdansk.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://rckikgdansk.ezamawiajacy.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ część XXVII 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ część XXVII Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://rckikgdansk.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 12:00 Miejsce składania ofert: https://rckikgdansk.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2512.7.23 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i modernizacji działu dawców w budynku głównej siedziby RCKiK w Gdańsku z modernizacją instalacji CO i wymianą węzła CO i CW oraz modernizacją instalacji energetycznej wraz z wymianą oświetlenia. Ww. wymaga również usługi wynajmu, instalacji, montażu z podłączeniem, demontażu oraz prac odtworzeniowych związanych z realizacją miasteczka kontenerowego na potrzeby tymczasowej obsługi dawców na czas remontu siedziby głównej Zamawiającego w Gdańsku. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: art. 305 ust. 1, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, na poziomie 15 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: matematyczny 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Określono w SWZ - Część VIII (ogólne warunki), Część IX (podmiotowe), Część X (przedmiotowe). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wymaga złożenia dokumentów i oświadczeń określonych Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415) określonych w §2 ust. 1 pkt.1a i 1 b ; §2 ust. 1 pkt. 4÷7 ; §4 ust. 1 pkt. 1 (jeżeli dotyczy); §4 ust. 1 pkt. 3 (jeżeli dotyczy) ; §4 ust. 2÷3 (jeżeli dotyczy) ; §8 ust. 1 pkt. 3 i pkt. 4 ; §9 ust. 1 pkt. 1, pkt. 3 i pkt. 7 . 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia dokumentów i oświadczeń określonych Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415) określonych w §2 ust. 1 pkt.1a i 1 b ; §2 ust. 1 pkt. 4÷7 ; §4 ust. 1 pkt. 1 (jeżeli dotyczy); §4 ust. 1 pkt. 3 (jeżeli dotyczy) ; §4 ust. 2÷3 (jeżeli dotyczy) ; §8 ust. 1 pkt. 3 i pkt. 4 ; §9 ust. 1 pkt. 1, pkt. 3 i pkt. 7 . 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Określono w Części X SWZ 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Wszystkie wskazane w pkt. 5.8) Ogłoszenia SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 56 000 zł (pięćdziesiąt sześć tysięcy złotych) 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: określono w SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: matematyczny 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2024