Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa miasteczek ruchu drogowego oraz przebudowa przejść dla pieszych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa miasteczek ruchu drogowego oraz przebudowa przejść dla pieszych

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Głuchołazy
Rynek 15
48-340 Głuchołazy
powiat: nyski
zp@glucholazy.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/772559
Województwo: opolskie
Miasto: Głuchołazy
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa miasteczek ruchu drogowego przy PSP nr 2 i PSP nr 3 w Głuchołazach oraz przebudowa przejść dla pieszych na terenie m. Głuchołazy
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Budowa miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 2 w Głuchołazach przy Ul. Kraszewskiego 30 dz. ew. nr 413

Przedmiot zamówienia Części 1 obejmuje między innymi:
budowę miasteczka ruchu drogowego wraz z oświetleniem placu miasteczka ruchu drogowego oraz sygnalizacją ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 2 w Głuchołazach przy Ul. Kraszewskiego 30 dz. ew. nr 413 - czyli stacjonarnego kompleksu obiektów przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia w zakresie ruchu pieszych oraz przede wszystkim do nauki jazdy na rowerze.

Szczegółowy zakres zadania Części 1 określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1a do SWZ.

Prace prowadzone będą również w okresie funkcjonowania szkoły i zajęć pozalekcyjnych.

Część 2 - Budowa miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 3 w Głuchołazach przy Ul. Słowackiego 1 dz. ew. nr 1650

Przedmiot zamówienia Części 2 obejmuje między innymi:
budowę miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 3 w Głuchołazach przy Ul. Słowackiego 1 dz. ew. nr 1650 - czyli stacjonarnego kompleksu obiektów przeznaczonych do nauki przepisów ruchu drogowego i praktycznego szkolenia w zakresie ruchu pieszych oraz przede wszystkim do nauki jazdy na rowerze wraz z oświetleniem placu miasteczka ruchu drogowego oraz sygnalizacją ruchu drogowego.

Szczegółowy zakres zadania Części 2 określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1b do SWZ.

Prace prowadzone będą również w okresie funkcjonowania szkoły i zajęć pozalekcyjnych.

Część 3 - Przebudowa przejścia dla pieszych na Ul. M. Karłowicza w Głuchołazach oraz przebudowa skrzyżowania Ul. M. Karłowicza i F. Chopina w Głuchołazach w systemie zaprojektuj i wybuduj

Przedmiot zamówienia Części 3 obejmuje między innymi:
przebudowę przejścia dla pieszych na Ul. M. Karłowicza w Głuchołazach oraz przebudowa skrzyżowania Ul. M. Karłowicza i Ul. F. Chopina w miejscowości Głuchołazy w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę przejścia dla pieszych oraz wyniesienie tarczy skrzyżowania wraz z oznakowaniem aktywnym przejść dla pieszych i oświetleniem, w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj".

W ramach zadania przewiduje się:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem wszelkich niezbędnych dokumentów , wszystkich wymaganych prawem uzgodnieniami, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych,
2) wykonanie niezbędnych robót, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i po skutecznym zgłoszeniu robót budowlanych lub uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę, robót budowlanych i montażowych,
3) przeprowadzenie rozruchu instalacji,
4) uporządkowanie terenu po wykonaniu prac budowlano-montażowych,
5) sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.

Dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU) pn. ,,Przebudowa przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych na terenie Głuchołaz" dla skrzyżowania Ul. Karłowicza i Ul. F. Chopina na dz. nr 1678, 1649, 1662 stanowiący załącznik nr 1c do SWZ.
Zakres zamówienia Części 3:
- dla opracowania dokumentacji projektowej- określa PFU i projekt umowy
- dla robót budowlanych - określi wykonana dokumentacja projektowa

Wykonawca przed przystąpieniem do prac opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i docelowy projekt organizacji ruchu (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem - Dz. U. z 2017r., poz. 784) i w zależności od statusu drogi uzyska zatwierdzenie przez organ zarządzający.

Część 4 - Przebudowa przejścia dla pieszych na Ul. T. Kościuszki w Głuchołazach
w systemie zaprojektuj i wybuduj

Przedmiot zamówienia Części 4 obejmuje między innymi:
przebudowę przejścia dla pieszych na drodze Ul. T. Kościuszki w miejscowości Głuchołazy w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę przejścia dla pieszych, w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj".

W ramach zadania przewiduje się:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem wszelkich niezbędnych dokumentów , wszystkich wymaganych prawem uzgodnieniami, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych,
2) wykonanie niezbędnych robót, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i po skutecznym zgłoszeniu robót budowlanych lub uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę, robót budowlanych i montażowych,
3) przeprowadzenie rozruchu instalacji,
4) uporządkowanie terenu po wykonaniu prac budowlano-montażowych,
5) sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych.

Dokumentację projektową należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU) pn. ,,Przebudowa przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych na terenie Głuchołaz" dla przejścia dla pieszych na Ul. T. Kościuszki na dz. nr 58 i 723/1 stanowiący załącznik nr 1d do SWZ.
Zakres zamówienia Części 4:
- dla opracowania dokumentacji projektowej- określa PFU i projekt umowy
- dla robót budowlanych - określi wykonana dokumentacja projektowa

Wykonawca przed przystąpieniem do prac opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i docelowy projekt organizacji ruchu (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem - Dz. U. z 2017r., poz. 784) i w zależności od statusu drogi uzyska zatwierdzenie przez organ zarządzający.

CPV: 45111200-0, 45220000-5, 45310000-3, 45112700-2, 45311000-0, 45311100-1, 45315300-1, 45100000-8, 71540000-5, 45230000-8

Dokument nr: 2023/BZP 00234367, ZP.271.1.16.2023.JSz

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/772559
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/772559
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
3) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
4) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
5) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
6) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
7) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
8) przesyłania odwołania/inne
-odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Pozostałe informacje zawiera rozdz. XI i XII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz; b) Kontakt
z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email: iod@glucholazy.pl.
c) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o
udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; d) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych , dalej ,,ustawa Pzp";
e) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f)
Obowiązek podania danych osobowych w postępowaniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp; g) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO; h) Wszystkie osoby, których dane Zamawiający pozyskał, posiadają:
-na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do swoich danych osobowych, zgromadzonych przez Zamawiającego w związku z
prowadzoną procedurą;
-na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
-na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO;
i) Nie przysługuje osobom, o których dane Zamawiający pozyskał:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Jeżeli administrator
będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały, przed takim dalszym
przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji,
o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
3) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków
formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Należą do nich obowiązki informacyjne z:
c.d. poniżej
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): a) art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których
dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
zamawiającego,
b) art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca
przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/772559
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/772559 w myśl ustawy pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.