Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1181z dziś
7296z ostatnich 7 dni
25803z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup materiałów i surowców

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup materiałów i surowców

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: SeaMore Sp. z o.o
Moniuszki 11
35-015 Rzeszów
powiat: Rzeszów
790229119, 508009365
d.paluch@businesssymphony.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160145
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: 790229119, 508009365
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/2023
na zakup materiałów i surowców do produkcji 2 sztuk sterowanych, lekkich pojazdów podwodnych typu ROV
Powstaje w kontekście projektu
POPW.01.01.02-06-0114/20 - Wprowadzenie do sprzedaży lekkich pojazdów typu ROV z systemami wspomagania operatora opartymi na uczeniu maszynowym

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/2023

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów oraz elementów elektronicznych służących do produkcji lekkich pojazdów typu ROV wyposażonych w systemy wspomagania operatora w związku z realizacją projektu pn.: ,,Wprowadzenie do sprzedaży lekkich pojazdów typu ROV z systemami wspomagania operatora opartymi na uczeniu maszynowym" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanego w ramach I osi priorytetowej Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działania 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, poddziałania 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w Załączniku nr 1.

CPV: 19000000-6, 24000000-4, 30231320-6, 31000000-6, 31161000-2, 31700000-3, 34941100-6, 38000000-5, 42000000-6, 44000000-0

Dokument nr: 2023-34697-160145, 4/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-02

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06
Maksymalny termin wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia to: 10.06.2023r.
Miejsce dostawy:
Ul. Słowackiego 24
35-060 Rzeszów
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
podkarpackie
Powiat
Rzeszów
Gmina
Rzeszów
Miejscowość
Rzeszów

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności:
2.1. zmiany terminu realizacji, w tym np. modyfikacja dotychczasowego harmonogramu projektu. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku:
a) decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, interpretacje lub odpowiedzi instytucji zarządzającej, wyroki sądowe itp.),
b) zaistnienia zdarzenia nieprzewidzianego lub zdarzeń losowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w terminach wymienionych w Opisie Zamówienia,
c) zaistnienia siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego
d) opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, od niego niezależnych;
2.2. zmiany terminu i zasad płatności:
a) w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, m.in. w sytuacja odstąpienia jednostki przekazującej dofinansowanie od dofinansowania projektu.
b) zasad i sposobu płatności;
2.3. zmiany przedmiotu zamówienia: zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty - przypadku:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na przedmiot zamówienia.
b) zmiana powodująca zwiększenie zakresu świadczenia jest dopuszczalna, jeżeli do prawidłowego wykonania Zamówienia jest niezbędne wykonanie dodatkowych prac nieobjętych dotychczas tym Zamówieniem a konieczność ich wykonania powstała na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, przy czym wykonanie:
a. tych prac jako nowego zadania spowodowałoby znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego lub
b. zamówienia jest uzależnione od wykonania tych prac albo bez wykonania tych prac nie jest możliwe wykonanie zamówienia w całości.
2.4. Zmiany o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem akceptacji ich przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie będzie wymagać formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą i posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiadają uprawnienia do wykonywania działalności opisanej w zapytaniu ofertowym - za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą prawidłowo wypełnioną ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami i załącznikami zgodnie z wymaganiami w zapytaniu ofertowym.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodu istnienia konfliktu interesów ze względu na powiązania kapitałowe lub osobowe z Zamawiającym, przez co rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem niniejszego postępowania a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Spełnienie niniejszego warunku będzie weryfikowane na podstawie podpisanego oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone, właściwie podpisane przez Wykonawcę odpowiednie dokumenty i oświadczenia.
W przypadku niepełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona i nie będzie brana pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
W przypadku niespełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona i nie będzie brana pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-26
Data ostatniej zmiany
2023-05-26 12:22:56

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100
gdzie
Cmin - najniższa cena netto spośród wszystkich ofert (spełniających warunki określone w zapytaniu ofertowym)
Cof -cena netto podana w ocenianej ofercie

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Dominika Paluch
tel.: 790229119
e-mail: d.paluch@businesssymphony.pl
Marta Wielgus-Piotrowska
tel.: 508009365
e-mail: m.wielgus@hugetech.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.