wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Radom)
pomorskie (Sopot)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Skórzec)
mazowieckie (Karczew)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie windy w szybie murowanym |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiślańska Szkoła Wyższa 11 Listopada 29 82-500 Kwidzyn powiat: kwidzyński 55 615 13 72 biuroprojektow@psw.kwidzyn.edu.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160130 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Kwidzyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 55 615 13 72 |
Termin składania ofert: | 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie windy w szybie murowanym dostawionego do budynku Powiślańskiej Szkoły Wyższej Powstaje w kontekście projektu POWR.03.05.00-00-A094/19 - Dostępna i bez barier Powiślańska Szkoła Wyższa Część 1 Wykonanie dźwigu osobowego w szybie murowanym Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dźwigu osobowego w szybie murowanym dostawionego od strony północno-wschodniej do budynku stanowiącego siedzibę Powiślańskiej Szkoły Wyższej. Szczegółowy zakres prac został określony w załącznikach do niniejszego zapytania. Budynek Okres gwarancji wynosi min. 24 miesiące. CPV: 42416100-6, 45000000-7, 45111220-6, 45111300-1, 45210000-2, 45223000-6, 45262500-6, 45300000-0, 45310000-3, 45311200-2 Dokument nr: 2023-1044-160130, 1/2023/Dostępna/Winda Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-13 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo pomorskie Powiat kwidzyński Gmina Kwidzyn Miejscowość Kwidzyn Powiślańskiej Szkoły Wyższej w którym realizowane ma być ww. zadanie znajduje się pod adresem: 82-500 Kwidzyn, Ul. 11 Listopada 29 i podlega ochronie Konserwatora Zabytków. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z wykonawcą, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamawiający zastrzega, że zwiększenie lub zmniejszenie zakresu zamówienia nie stanowi podstawy do roszczeń Wykonawcy. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia. 2. Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 2) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w umowie w przypadku konieczności wykonania przez Wykonawcę projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej; 3) spowodowane przebiegiem procesu inwestycyjnego i niezawinione przez Wykonawcę; 4) błędów w dokumentacji projektowej (dotyczy tylko dokumentacji która jest załącznikiem niniejszego zapytania), których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie. 3. Umowa może zostać zmieniona w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (w szczególności zmiany stawek podatku VAT). W takim przypadku zmianie ulec może także ilościowy zakres umowy. b) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie lub sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, c) wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, d) wystąpienia innych obiektywnych przyczyn pod warunkiem, że zmiany nie wpłyną negatywnie na realizację przedmiotu umowy oraz projektu, e) wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej, f) zmian umowy o dofinansowanie, jakie Zamawiający zawrze z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą. 4. We wszystkich przypadkach określonych w umowie, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec przedłużeniu. 5. Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany następujących postanowień umowy: 1) zmiany osób wykonujących czynności Wykonawcy, wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik do umowy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz, że osoby te będą spełniać warunki opisane w Zapytaniu ofertowym, 2) zmiany kierownika budowy/kierownika robót na wniosek Zamawiającego w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy. W przypadku zmiany kierownika budowy/kierownika robót - nowy kierownik musi spełniać wymagania określone w Zapytaniu ofertowym dla danego specjalisty 3) zmiany osób biorących udział w przedsięwzięciu ze strony Zamawiającego, 4) zmiany terminu zakończenia przedmiotu zamówienia spowodowane przebiegiem procesu inwestycyjnego i niezawinione przez Wykonawcę, 6. Umowa może być rozwiązana za porozumieniem stron. 7. Umowa może być rozwiązana przez Zamawiającego w przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie, jaką Zamawiający zawarł z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-05-26 Data ostatniej zmiany 2023-05-26 12:07:58 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium oferty - cena oferty (C)- waga 100% C= Cena najniższa z oferowanych /Cena oferty badanej x 100 pkt. gdzie: C - liczba uzyskanych punktów Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium ,,Cena" wynosi: 100 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Daniel Osuch tel.: 55 615 13 72 e-mail: biuroprojektow@psw.kwidzyn.edu.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024