Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie ekspertyz dla siedmiu obiektów inżynierskich

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie ekspertyz dla siedmiu obiektów inżynierskich

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Zawierciański
Sienkiewicza 34
42-400 Zawiercie
powiat: zawierciański
sod@zawiercie.powiat.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/769330
Województwo: śląskie
Miasto: Zawiercie
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie ekspertyz dla siedmiu obiektów inżynierskich administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu - 7 zadań
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - ( m. Zawiercie) Most w ciągu drogi nr 1709S, km 3+220 nad rzeką Wartą.
Nr obiektu JNI: 30004326;
długość: 19,20 [m];
materiał konstrukcyjny: beton zbrojony,
Zakres usługi obejmuje w szczególności ekspertyzę stanu konstrukcji dźwigarów głównych z określeniem warunków dalszej eksploatacji - wykonanie szczegółowych oględzin obiektu z określeniem stanu technicznego elementów konstrukcji dźwigarów głównych.
Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale IV SWZ.

Zadanie nr 2 - (m.Zawiercie) Most w ciągu drogi nr 1709S, km 8+580.
nr obiektu JNI: 30004329;
długość: 4,20 [m];
materiał konstrukcyjny: beton zbrojony.
Zakres usługi obejmuje w szczególności ekspertyzę stanu konstrukcji dźwigarów głównych
z określeniem warunków dalszej eksploatacji. - wykonanie szczegółowych oględzin obiektu
z określeniem stanu technicznego elementów konstrukcji filarów i przyczółków;

Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale IV SWZ.

Zadanie nr 3 ( m.Wiesiółka) Most w ciągu drogi nr 1736S, km 1+250 nad rzeką Mitręga.
nr obiektu JNI: 30004342;
długość: 7,00 [m];
materiał konstrukcyjny: beton zbrojony.
Zakres usługi obejmuje w szczególności ekspertyzę stanu przyczółków z określeniem warunków dalszej eksploatacji oraz ustalenie aktualnej nośności obiektu na podstawie wyników badań i obliczeń statyczno wytrzymałościowych, wykonanie szczegółowych oględzin obiektu z określeniem stanu technicznego elementów konstrukcji filarów.

Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale IV SWZ.

Zadanie nr 4 (m.Wierzbica) Most w ciągu drogi nr 1771S, km 3+826 nad rzeką Żebrówką.
nr obiektu JNI: 30004363;
długość: 12,00 [m];
materiał konstrukcyjny: beton zbrojony.
Zakres usługi obejmuje w szczególności ekspertyzę w zakresie oceny nośności oraz w zakresie uszkodzeń dźwigarów z określeniem warunków dalszej eksploatacji.

Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale IV SWZ.

Zadanie nr 5 (m. Żarnowiec) Most w ciągu drogi nr 1759S, km 1+107 nad rzeką Pilicą.
nr obiektu JNI: 30004350;
długość: 9,6 [m];
materiał konstrukcyjny: beton zbrojony.
Zakres usługi obejmuje w szczególności ekspertyzę w zakresie oceny szczegółowej analizy stanu technicznego dźwigarów głównych z określeniem warunków dalszej eksploatacji (dla powyższego obiektu została sporządzona dokumentacja projektowa).

Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale IV SWZ.

Zadanie nr 6 (m. Zawada Pilicka) Wiadukt drogowy w ciągu drogi nr 1783 S, km: 8+510 nad torami kolejowymi.
nr obiektu JNI: 30004371;
długość obiektu mostowego: 45,06 [m];
materiał konstrukcyjny: beton sprężony.
Zakres usługi obejmuje w szczególności ekspertyzę stanu technicznego, ze szczególnym uwzględnieniem oceny stateczności i nośności elementów konstrukcyjnych ww. obiektu, w tym bezpieczeństwa w zakresie zgodnym z wymaganiami art. 5 ust. 2 Prawa budowlanego,
a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w ww. zakresie, wskazanie zakresu robót budowlanych wraz z terminem ich realizacji, niezbędnych do doprowadzenia obiektu do właściwego stanu technicznego - ekspertyza powinna być sporządzana w oparciu o Postanowienie nr 25/23 Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru budowalnego (Załącznik nr 9 do SWZ).

Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale IV SWZ.

Zadanie nr 7 (m. Starzyny) Wiadukt drogowy w ciągu drogi nr 1106 S, km: 10+511 nad torami kolejowymi.
nr obiektu JNI: 30004323;
długość obiektu mostowego: 46,85 [m];
materiał konstrukcyjny: beton sprężony.
Zakres usługi obejmuje w szczególności ekspertyzę stanu technicznego, ze szczególnym uwzględnieniem oceny stateczności i nośności elementów konstrukcyjnych ww. obiektu, w tym bezpieczeństwa w zakresie zgodnym z wymaganiami art. 5 ust.2 Prawa budowlanego, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w ww. zakresie, wskazanie zakresu robót budowlanych wraz z terminem ich realizacji, niezbędnych do doprowadzenia obiektu do właściwego stanu technicznego - ekspertyza powinna być sporządzana w oparciu o Postanowienie nr 24/23 Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru budowalnego (Załącznik nr 8 do SWZ).

Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale IV SWZ.

CPV: 71300000-1, 71631450-9

Dokument nr: 2023/BZP 00234784, SRZP261-0023/22

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/769330
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/769330
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1. Administratorem wykonawczym Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych w Zawierciu, z siedzibą: 42 -400
Zawiercie, Ul. Parkowa 2, reprezentowane przez Dyrektora;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e mail: iod@cuwzawiercie.pl;
3. Dane Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i z którym zostanie podpisana umowa na realizację zadania publicznego będą przekazane do Współadministratora. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą również osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo do wglądu lub kontroli, jak również osoby lub podmioty, którym dane zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji
publicznej;
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/769330
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-05 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/769330

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.