Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa pumptracka

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa pumptracka

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA OSIECZNA
ul. Powstańców Wielkopolskich 6
64-113 Osieczna
powiat: leszczyński
+48 65 535 00 16, faks +48 65 535 06 48
urzad@osieczna.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/772684
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Osieczna
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: +48 65 535 00 16, fa
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa pumptracka w Osiecznej i Kąkolewie (postępowanie 2)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamoia jest inwestycja polega na budowie terenu rekreacyjnego - toropu pumptrack w Osiecznej oraz w Kawie wraz z infrastrukturaarzysza, zielenialacyjnaz dekoracyjnakalizacja:
-dz. nr 1303/2 - obreieczna,
-dz. nr 360/3 - obrewo.
2. Szczegoy opis przedmiotu zamoia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robookumentacja techniczna) - stanowiaałak nr 6 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45233162-2

Dokument nr: 2023/BZP 00234578, ZP.271.8.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-13 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postenie prowadzone jest w je polskim w formie elektronicznej za posnictwem platformy zakupowej (dalej jako ,,Platforma") pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna2. W celu skroia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siey komunikacja mieZamawiajaa Wykonawcami, w tym wszelkie osdczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za posnictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wys wiadomos do Zamawiaja".3.Zadatekazania(wpływu)osczenioskowiadomienzinformacjiprzyjmujesierzesłaniaza posnictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknieprzycisku ,,Wys wiadomos do Zamawiaja" po ktoh pojawi sieunikat, zadomos została wysłana do Zamawiaja. 4. Zamawiajae
przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za posnictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczadpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiajae zamieszczał na
platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, kto zgodnie z obowia przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, be przekazywana w formie elektronicznej za posnictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiasprawdzania komunikato wiadomosbezposnio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiaja, gdyztem powiadomienec awarii lub powiadomienie mozaficfolderu SPAM. 6. Zamawiajazgodnie z rozporzaiem Prezesa Rady Ministro dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporzaia i przekazywania informacji oraz wymaganhnicznych dla dokumentolektronicznych oraz skoomunikacji elektronicznej w posteniu o udzielenie zamonia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),"Rozporzaie w sprawie skoomunikacji"), okresniezbewymagania sprze - aplikacyjne umozajaraceplatformazakupowa.pl, tj.: 1) stały doste sieci Internet o gwarantowanej przepustowosnie mniejszej niz kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastekonfiguracji: pamiemin. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglaa internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) właa obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujaormat plikopdf, 6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyje w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformepowanowi datez dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głogo Urzeiar. 7. Zamawiajaie ponosi odpowiedzialnosza złoz oferty w sposoiezgodny z Instrukcjazystania z platformazakupowa.pl, w szczegosza sytuacjey Zamawiajaapozna sieresrty przed upływem terminu składania ofert (np. złoz oferty w zakładce ,,Wys wiadomos do Zamawiaja"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaja za ofertedlowaie be brana pod uwagerzedmiotowym posteniu, poniewaz został spełniony obowianarzucony w art. 221 ustawy Pzp. Zamawiajanformuje, zstrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycza szczegoslogowania, składania wniosko wyjasnie tresSWZ, składania ofert oraz innych czynnospodejmowanych w niniejszym posteniu przy uz platformazakupowa.pl znajdujaakładce ,,Instrukcje dla Wykonawco34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiajasdcza, zełnia wymogi okrese w rozporzaiu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osoizycznych w zwiaz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogo rozporzaie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) - dalej: RODO - tym samym dane osobowe podane przez Wykonawce przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane be na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwiam z przedmiotowym posteniem o udzielenie zamonia publicznego pn.: Budowa pumptracka w Osiecznej i Kawie (postepowanie 2). 3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawceych osobowych be osoby lub podmioty, kto udostena zostanie dokumentacja postenia zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a takzt. 6 ustawy z 6 wrzes 2001 r. o dostedo informacji publicznej.4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postenia be przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakonnia postenia o udzielenie zamonia. Jezczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.5. Zamawiajaie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niz okresy w lit. b powyz7. Zamawiajanformuje, zZamawiajadoste dane osobowe, o ktoh mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczayrokokazuja i czynoabronionych), w celu umozenia korzystania ze skochrony prawnej, o ktoh mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.- Udostenie protokołu i załakoo protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjam tych, o ktoh mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaja pochodzenie rasowe lub etniczne, poglaolityczne, przekonania religijne lub stopogla, przynalez do zwiaawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycza zdrowia, seksualnoslub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postenia o udzielenie zamonia. - W przypadku korzystania przez osobeo dane osobowe saetwarzane przez Zamawiaja, z uprawnienia, o kto mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (zwiach z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane sae osobowe jego dotyczaprawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o ktoh mowa w art. 46 RODO, zwiach z przekazaniem jego danych osobowych do pana trzeciego lub organizacji miearodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawceadministratora kopii danych osobowych podlegaja przetwarzaniu), Zamawiajaozacosoby wystez zaniem wskazania dodatkowych informacji, maja na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakonnego postenia o udzielenie zamonia.- Skorzystanie przez osobeo dane osobowe dotyczauprawnienia, o kto mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie mozruszacegralnosprotokołu postenia oraz jego załako. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Osieczna, Ul. Powstanielkopolskich 6, 64- 113 Osieczna, tel. +48 65 535 00 16; fax: +48 65 535 06 48, e-mail: urzad@osieczna.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W posteniu o udzielenie zamonia zgłoszenie zania ograniczenia przetwarzania, o kto mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakonnia tego postenia. W przypadku, gdy wniesienie zania dotycza prawa, o kto mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postenia lub załakach do tego protokołu, od dnia zakonnia postenia o udzielenie zamonia zamawiajaie udoste tych danych, chyba zchodzaesłanki, o ktoh mowa w art. 18 ust. 2 rozporzaia 2016/679

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/772684
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-13 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 12.07.2023 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Poniec O/Osieczna Nr rachunku: 93 8682 0004 2600 0273 2000 0030.
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego (czynność ta skróci czas badania ofert).
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem (nazwę postępowania/wskazanie części),
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamoia jest inwestycja polega na budowie terenu rekreacyjnego - toropu pumptrack w Osiecznej oraz w Kawie wraz z infrastrukturaarzysza, zielenialacyjnaz dekoracyjnakalizacja:
-dz. nr 1303/2 - obreieczna,
-dz. nr 360/3 - obrewo.
2. Szczegoy opis przedmiotu zamoia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robookumentacja techniczna) - stanowiaałak nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiajae kierował sietekryterium:
1) cena 60 pkt
2) okres gwarancji jakos0 pkt.
2. Ranking ofert przy uwzgleniu ww. kryterium ceny ustalony be wg wzoru, w skali do 60 punkto nasteposo = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie:
C - ilospunkto ceneb - najnizcena brutto
Cbob - cena brutto oferty badanej
3. Ranking ofert przy uwzgleniu ww. kryterium okresu gwarancji jakosstalony be w skali do 40 punktonasteposo =( Gb/Gn) x 40 pkt, gdzie:
G - ilospunkto gwarancjeosb - okres gwarancji jakosferty badanej
Gn - najdłuzzaoferowany okres gwarancji jakosrzy ocenie gwarancji jakosunktowany be okres gwarancji nie kro nizmiesie nie dłuznizmiesieOferta proponujakres gwarancji kro nizmiesietrzyma 0 pkt. Oferta proponujakres gwarancji 60 m-cy lub dłuzokres gwarancji otrzyma maksymalnie 40 punktoiczba punktoa pozostałych ofert be proporcjonalna do okresu udzielonej gwarancji i wyliczona według ww. wzoru matematycznego. Oceniany be okres udzielonej gwarancji jakosyrazw miesia.
4. Za najkorzystniejszarteawiajazna oferteajwieskto.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
W postępowaniu nie jest wymagane posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na pracach związanych z budową, przebudową lub modernizacją nawierzchni utwardzonych lub toru pumptrack z nawierzchni asfaltowej;
b) dysponuje zarówno na etapie udzielenia zamówienia, jak i jego realizacji: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym takim jak drogi.
Zamawiający, określając wymogi dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Jeżeli Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do ww. rejestrów, Zamawiający nie wzywa do ich złożenia, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
2) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, należy przedłożyć, na wezwanie Zamawiającego:
a) wykaz co najmniej co najmniej 1 zamówienia polegającego na pracach związanych z budową, przebudową lub modernizacją nawierzchni utwardzonych lub toru pumptrack z nawierzchni asfaltowej, wykonanego nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jego rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - według wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania wraz z wezwaniem Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia dokumentów,
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania wraz z wezwaniem Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia dokumentów.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Dokumenty stanowiaferteoalezłoz:
1) Formularz oferty - Załak nr 1 do SWZ,
2) Kosztorysy ofertowe.
Kosztorys, z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe, be pełnił jedynie funkcjeocniczae be traktowany jako czerty i nie be podlegał ocenie przez Zamawiaja.
2. Dokumenty składane wraz z oferta Osczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postenia i o spełnianiu warunkoziału w posteniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załak nr 2.1. do SWZ,
2) Osczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainez słuzych ochronie bezpieczen narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) - Załak nr 2.2. do SWZ,
3) Pełnomocnictwo upowazao złoz oferty, o ile ofertełada pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w posteniu Wykonawcopo ubiegaja siedzielenie zamoia,
4) Osczenie dot. rodzajobokonywanych przez poszczegopodmioty wystespo (w przypadku oferty składanej wspo przez Wykonawcoj. członkonsorcjum lub wspooo cywilnej) - Załak nr 3 do SWZ .
5) Zobowiae podmiotu udosteja zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunkoziału w posteniu polega na zdolnosh lub sytuacji podmiotoosteja zasoby) - Załak nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 12.07.2023 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Poniec O/Osieczna Nr rachunku: 93 8682 0004 2600 0273 2000 0030.
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego (czynność ta skróci czas badania ofert).
5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem (nazwę postępowania/wskazanie części),
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogao ubiegacdzielenie zamoia.
2) Wykonawcy składajaferteoanawiajałnomocnika do reprezentowania ich w posteniu o udzielenie zamoia albo reprezentowania w posteniu i zawarcia umowy.
3) Do oferty wspo Wykonawcy dołaałnomocnictwo.
4) Wszelkaespondencjeawiajaieruje do pełnomocnika.
5) W przypadku wspoo ubiegania sieamoie przez Wykonawcosczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postenia i o spełnianiu warunkoziału w posteniu, składa kaz Wykonawcosczenia te potwierdzajak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunkoziału w posteniu w zakresie, w jakim kaz Wykonawcokazuje spełnianie warunkoziału w posteniu. Osczenia podpisujabno Wykonawcy składajaferteoz swoim zakresie).
6) Dokumenty wspotakie jak: formularz ofertowy, kosztorys ofertowy, osczenie dot. rodzajobodowlanych wykonywanych przez poszczegopodmioty wystespo, składa pełnomocnik Wykonawcoimieniu wszystkich Wykonawcoładaja oferteo.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagajaksu sporzaego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewaz2. Zmiana jest moz w sytuacjach przewidzianych w ustawie oraz w naste przypadkach:
1) Zmiana terminu przewidzianego na zakonie robozstarzypadku:
a) wystaia zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi odbiegaja od typowych, uniemozaja prowadzenie robodowlanych zgodnie ze sztukaowlana przeprowadzenie prosprawdzenkonywanie odbioroszczegogdy wyste temperatura poniz°C, wiatr uniemozajaracezyn budowlanych,
b) zmiany opisu przedmiotu zamoia, w szczego powodu braku rozwiajektowych, koniecznossuniebłew lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie ktorealizowany jest przedmiot umowy,
c) działania siły wyz,
d) wstrzymania prac budowlanych przez włas organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawce odkrycia w trakcie roboiektomagaja wczesszej rozbiolub usunie
f) stwierdzenia innego usytuowania obiektodziemnych lub podziemnych sieci uzbrojenia terenu nizikaja ewidencji geodezyjnej, co be wymagało odpowiednich zmian w opracowaniach projektowych lub sposobie wykonania robo) innych okolicznosiepowstałych z winy Wykonawcy.
W wyzymienionych przypadkach termin wykonania przedmiotu umowy mozec odpowiedniemu przedłuz o czas niezbedo zakonia przedmiotu umowy w sposolez nie dłuzizkres trwania tych okolicznosOkolicznose powinny bycwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego wpisem do dziennika budowy.
2) Zmiana wynagrodzenia mozstarzypadku:
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT o kwoteikaja ze zmienionej stawki tego podatku obowiaw dacie powstania obowiapodatkowego w czasie trwania umowy.
W przypadku zmiany wskazanej w ust. 2 pkt a) Strony ustalajatokolarnie wartosprac wykonanych wg stanu na dzienrzedzajamianewki podatku VAT. Nowa stawka podatku be miała zastosowanie zgodnie z odpowiednimi uregulowaniami prawnymi.
b) koniecznosykonania robomiennych, dodatkowych lub zmniejszenia zakresu robo sposoisany w ust. 4 oraz w przypadkach wskazanych w ust. 3.
3) Zmiana podwykonawcy i zmiana zakresu podwykonywanych robost moz przy zachowaniu procedur przewidzianych w § 10 niniejszej umowy.
3. Poza sytuacjami wskazanymi w ust. 2, zmiana niniejszej umowy mozstaaste przypadkach:
1) gdy zmiany dotyczalizacji dodatkowych robodowlanych, nieobje niniejszawaile takie roboty budowlane stanazbedo nalezo wykonania umowy i zostanałnione łae nastearunki:
a) zmiana wykonawcy nie mozstaconana z powodoonomicznych lub technicznych, w szczegootycza zamiennosub interoperacyjnosprzeusług lub instalacji, zamoych w ramach zamoia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotne niedogodnosub znaczne zwienie kosztoa Zamawiaja,
c) wzrost ceny spowodowany kaz kolejnaana przekracza 50% wartosierwotnej umowy;
2) jezkoniecznoszmiany umowy spowodowana be okolicznosi, kto Zamawiajadziałajanalezrannose moprzewidziecile zmiana nie modyfikuje ogoo charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany kaz kolejnaana przekracza 50% wartosierwotnej umowy;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiajae kierował sietekryterium:
1) cena 60 pkt
2) okres gwarancji jakos0 pkt.
2. Ranking ofert przy uwzgleniu ww. kryterium ceny ustalony be wg wzoru, w skali do 60 punkto nasteposo = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie:
C - ilospunkto ceneb - najnizcena brutto
Cbob - cena brutto oferty badanej
3. Ranking ofert przy uwzgleniu ww. kryterium okresu gwarancji jakosstalony be w skali do 40 punktonasteposo =( Gb/Gn) x 40 pkt, gdzie:
G - ilospunkto gwarancjeosb - okres gwarancji jakosferty badanej
Gn - najdłuzzaoferowany okres gwarancji jakosrzy ocenie gwarancji jakosunktowany be okres gwarancji nie kro nizmiesie nie dłuznizmiesieOferta proponujakres gwarancji kro nizmiesietrzyma 0 pkt. Oferta proponujakres gwarancji 60 m-cy lub dłuzokres gwarancji otrzyma maksymalnie 40 punktoiczba punktoa pozostałych ofert be proporcjonalna do okresu udzielonej gwarancji i wyliczona według ww. wzoru matematycznego. Oceniany be okres udzielonej gwarancji jakosyrazw miesia.
4. Za najkorzystniejszarteawiajazna oferteajwieskto.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-12

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.