Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi całodobowej gotowości awaryjnej systemu kanalizacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi całodobowej gotowości awaryjnej systemu kanalizacji

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Biuro Inwestycyjno-Techniczne Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
ul. Pomorska 251
92-213 Łódź
powiat: Łódź
tel. 797 604 089, tel. 502 447 585
wioletta.puchalska@umed.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 797 604 089, te
Termin składania ofert: 2023-05-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usługi całodobowej gotowości awaryjnej systemu kanalizacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz prace konserwacyjne i drobne prace budowlano-drogowe w formie pogotowia kanalizacyjnego w obiektach należących do Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa usługa robota budowlana polegająca na:
świadczeniu usługi całodobowej gotowości awaryjnej systemu kanalizacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz prace konserwacyjne i drobne prace budowlano-drogowe w formie pogotowia kanalizacyjnego w obiektach należących do Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 i nr 3.

CPV: 90470000-2

Dokument nr: BDT.212.12.2023.908.23

Składanie ofert:
VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 31.05.2023 r. do godz. 14.00 w formie elektronicznej, tj. podpisane podpisem kwalifikowalnym, osobistym lub podpisem zaufanym na adres: wioletta.puchalska@umed.lodz.pl lub w formie papierowej przesłanej na adres: Biuro Inwestycyjno-Techniczne Dział Techniczny bud. C-7, Łódź, Pomorska 251
z oznaczeniem zapytania ofertowego: BDT.212.12.2023.908.23
Świadczenie usługi całodobowej gotowości awaryjnej systemu kanalizacji

Miejsce i termin realizacji:
VIII. Termin realizacji:
Zamawiający wymaga realizacji całości zamówienia w terminie: 36 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
III. Tryb udzielenia zamówienia
Procedura prowadzona jest w oparciu o Zarządzenie nr 1/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, do których nie stosuje się ustawy - Prawo zamówień publicznych, których wartość jest mniejsza niż 130 000 zł netto.
V. Warunki udziału w postępowaniu (stawianie warunków nie jest obowiązkowe)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w procedurze,
w zakresie:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże że: ...................................................
na potwierdzenie ww. warunku należy załączyć do oferty: ....................................*(wskazać odpowiedni dokument)

b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów:
wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże że: ...................................................
na potwierdzenie ww. warunku należy załączyć do oferty: ....................................*(wskazać odpowiedni dokument)

c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże że: ................................

d. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże że: ...................................................
na potwierdzenie ww. warunku należy załączyć do oferty: ....................................*(wskazać odpowiedni dokument)

VI. Kryteria oceny oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i opis przyznawania punktacji (przykładowe):

Nr
Kryterium
Ranga
1
Cena
100 %
2
Wydłużenie okresu gwarancji
...... %
3
Skrócenie terminu realizacji
...... %
4
Jakość/parametry techniczne
...... %
5
Inne
...... %
Razem
100%

Kryterium nr 1. - cena (C) obliczane jest wg wzoru:
C = (Cmin/Cn) x ..... [%]
gdzie:
Cmin - cena najniższa, Cn - cena badana

Kryterium nr 2. - wydłużenie okresu gwarancji (G) obliczane jest wg wzoru: ...............................

Kryterium nr 3. - skrócenie terminu realizacji (T) obliczane jest wg wzoru: .................................

Kryterium nr 4. - jakość/parametry techniczne (J) obliczana/e jest wg wzoru: .......................(opisać jakie parametry będą punktowane)
IX. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy:
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zawrze umowę na:
Świadczenie usługi całodobowej gotowości awaryjnej systemu kanalizacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz prace konserwacyjne i drobne prace budowlano-drogowe w formie pogotowia kanalizacyjnego w obiektach należących do Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

X. Określenie warunków istotnych zmian umowy.
Należy podać o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy chyba że zostały zawarte we wzorze umowy.

XI. Informacje o możliwości składania ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z dokonanym podziałem na Pakiety 1, ...
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
*(niepotrzebne skreślić).

XII. Informacje o możliwości składania ofert wariantowych
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
*(niepotrzebne skreślić).
*(jeżeli dopuszcza należy podać minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny)

XIII. Informacje o planowanych zamówieniach uzupełniających, ich zakres oraz warunki, na jakich zostaną udzielone (dotyczy usług lub robót budowlanych):
Nie x
Tak
*(jeżeli Tak należy określić przedmiot, wielkość lub zakresu oraz warunków na jakich zostanie udzielone zamówienie)

XIV. Zamawiający może:
1. poprawić w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
2. w toku badania i oceny ofert żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz do złożenia wymaganych dokumentów, w przypadku gdy nie zostały złożone lub gdy zostały złożone ale zawierają błędy.
3. wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
4. powtarzać czynność w odniesieniu do pozostałych wykonawców aż do momentu zawarcia ważnej umowy w przypadku uchylenia się od zawarcia umowy i tego wykonawcy.
5. odrzucić ofertę wykonawcy, w szczególności gdy zawiera rażąco niską cenę, jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego lub wykonawca po wezwaniu nie złożył wymaganych dokumentów.
XVI. Termin związania ofertą
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XVII. Opis sposobu przygotowania oferty:
Na ofertę składają się:
1. wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika nr 1
2. wypełniony i podpisany koszyk cenowo-usługowy wg załącznika nr 2
3. Aktualny odpis z CEIDG

Oferta ma być sporządzona w języku polskim.

XVIII. Unieważnienie postepowania
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w szczególności jeśli nie zostanie złożona żadna oferta lub wszystkie złożone oferty zostaną odrzucone albo cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uwagi:
XV. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Łodzi, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź;
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi można skontaktować się przez adres e-mail: iod@umed.lodz.pl, telefon: (42) 272 52 11 lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym prowadzonym w trybie art. 2.2 Prawa Zamówień Publicznych
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy, a po jej zakończeniu przez okres wymagany do archiwizacji tego typu dokumentów zgodnie z przepisami prawa (w tym prawa wewnętrznego UM w Łodzi), w tym w celu poddania się kontroli przeprowadzanej przez uprawnione organy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Uniwersytet Medyczny w Łodzi przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust, 5 RODO.

Kontakt:
II. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1. Jerzy Lubiński tel. 797 604 089; jerzy.lubinski@umed.lodz.pl
2. Michał Raczkowski tel. 502 447 585; michal.raczkowski@umed.lodz.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.