Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Huśtawka metalowa podwójna

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Huśtawka metalowa podwójna

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Ekonomiczno-Administracyjny w Łowiczu
3 Maja 4
99-400 Łowicz
powiat: łowicki
+48 46 837-49-76, +48 46837-49-76
zea@zea.lowicz.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160176
Województwo: łódzkie
Miasto: Łowicz
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 46 837-49-76, +4
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA wraz z montażem dla Przedszkola Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi ,,Jaś i Małgosia" w Łowiczu
ul. Chełmońskiego 4, 99-400 Łowicz huśtawki metalowej podwójnej - 1 kpl.
Powstaje w kontekście projektu
RPLD.11.01.01-10-0038/21 - Łowicka Integracja to wysokiej jakości edukacja

Część 1
Huśtawka metalowa podwójna - 1 kpl.

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
DOSTAWA wraz z montażem - huśtawka metalowa podwójna - 1 kpl.
Wymiary minimalne: 3,00x1.30 m
Wysokość swobodnego upadku nie więcej niż 1,30 m
Strefa upadku przy nawierzchni z piasku nie więcej niż 2,85x715 m
Grupa wiekowa 3-12 lat
Stelaż huśtawki powinien być wykonany ze stali cynkowanej malowanej proszkowo lub ze stali
nierdzewnej
Wszelkie elementy montażowe powinny być ocynkowane
Siedziska (2 szt.):
- wykonane z trwałej gumy
- łańcuchy o grubości minimum 5 mm
Okres gwarancji
12 miesięcy

CPV: 37535210-2

Dokument nr: 2023-7855-160176, ZEA.081.2023.4.1

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-05

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
łowicki
Gmina
Łowicz
Miejscowość
Łowicz

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy, w tym zmianę terminu
realizacji umowy, w następujących przypadkach:
1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia,
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego lub wytycznych i zaleceń, Instytucji Zarządzającej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości itp.,
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem działania siły wyższej lub wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
4) w przypadku wystąpienia awarii, siły wyższej np. klęski żywiołowe, konflikt zbrojny, zdarzenia związane z działaniem sił natury, ogłoszenia stanu epidemicznego, pandemii itp.
5) Zamawiający dopuszcza zmianę Wykonawcy, któremu udzielił zamówienia. Wykonawcę dotychczasowego może zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy.
6) Z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego możliwe jest wydłużenia/skrócenie terminu wykonania zamówienia.
7) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
8) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia,
9) zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczenia, itp.
10) zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób
kontaktowych itp.
11) Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku
zmiany stawki podatku od towarów i usług. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej w
postaci aneksu do umowy.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy, chyba że zmiana nie prowadzi do zmiany
charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1) Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
2) Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
- wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu
załącznik nr 2,
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych załącznik nr 3,
- klauzula informacyjna RODO załącznik nr 5

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-26
Data ostatniej zmiany
2023-05-26 13:28:19

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto za wykonanie dostawy objętej zamówieniem- waga 100%,

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Anna Skierska-Badura
tel.: +48 46 837-49-76
e-mail: zea@zea.lowicz.pl
Joanna Mostowska
tel.: +48 46837-49-76
e-mail: zea@zea.lowicz.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.