dolnośląskie (Ziębice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Huśtawka metalowa podwójna |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Ekonomiczno-Administracyjny w Łowiczu 3 Maja 4 99-400 Łowicz powiat: łowicki +48 46 837-49-76, +48 46837-49-76 zea@zea.lowicz.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160176 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łowicz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 46 837-49-76, +4 |
Termin składania ofert: | 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wraz z montażem dla Przedszkola Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi ,,Jaś i Małgosia" w Łowiczu ul. Chełmońskiego 4, 99-400 Łowicz huśtawki metalowej podwójnej - 1 kpl. Powstaje w kontekście projektu RPLD.11.01.01-10-0038/21 - Łowicka Integracja to wysokiej jakości edukacja Część 1 Huśtawka metalowa podwójna - 1 kpl. Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis DOSTAWA wraz z montażem - huśtawka metalowa podwójna - 1 kpl. Wymiary minimalne: 3,00x1.30 m Wysokość swobodnego upadku nie więcej niż 1,30 m Strefa upadku przy nawierzchni z piasku nie więcej niż 2,85x715 m Grupa wiekowa 3-12 lat Stelaż huśtawki powinien być wykonany ze stali cynkowanej malowanej proszkowo lub ze stali nierdzewnej Wszelkie elementy montażowe powinny być ocynkowane Siedziska (2 szt.): - wykonane z trwałej gumy - łańcuchy o grubości minimum 5 mm Okres gwarancji 12 miesięcy CPV: 37535210-2 Dokument nr: 2023-7855-160176, ZEA.081.2023.4.1 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-05 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat łowicki Gmina Łowicz Miejscowość Łowicz Wymagania: Warunki zmiany umowy 2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy, w tym zmianę terminu realizacji umowy, w następujących przypadkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia, 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego lub wytycznych i zaleceń, Instytucji Zarządzającej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości itp., 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem działania siły wyższej lub wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 4) w przypadku wystąpienia awarii, siły wyższej np. klęski żywiołowe, konflikt zbrojny, zdarzenia związane z działaniem sił natury, ogłoszenia stanu epidemicznego, pandemii itp. 5) Zamawiający dopuszcza zmianę Wykonawcy, któremu udzielił zamówienia. Wykonawcę dotychczasowego może zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 6) Z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego możliwe jest wydłużenia/skrócenie terminu wykonania zamówienia. 7) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 8) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 9) zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczenia, itp. 10) zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp. 11) Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy, chyba że zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1) Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć 2) Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis - wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu załącznik nr 2, - oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych załącznik nr 3, - klauzula informacyjna RODO załącznik nr 5 Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-05-26 Data ostatniej zmiany 2023-05-26 13:28:19 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena brutto za wykonanie dostawy objętej zamówieniem- waga 100%, Kontakt: Osoby do kontaktu Anna Skierska-Badura tel.: +48 46 837-49-76 e-mail: zea@zea.lowicz.pl Joanna Mostowska tel.: +48 46837-49-76 e-mail: zea@zea.lowicz.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024