lubuskie (Zielona Góra)
śląskie (Żory)
małopolskie (Wieliczka)
małopolskie (Kraków)
świętokrzyskie (Kielce)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup elementów wyposażenia placu zabaw z montażem |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Paszowice Paszowice 137 59-411 Paszowice powiat: jaworski telefon 76/870-60-97 przetarg@paszowice.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Paszowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon 76/870-60-97 |
Termin składania ofert: | 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na zakup elementów wyposażenia placu zabaw z montażem oraz dostawą do wskazanej lokalizacji na terenie Gminy Paszowice. Gmina Paszowice, posiadająca NIP: 6951399944, REGON 390647423 (dalej jako: ,,Zamawiający" ma zamiar dokonać zakupu elementów wyposażenia placu zabaw wraz montażem i dostawą do wybranych lokalizacji na terenie Gminy Paszowice. Na zapytanie składają się następujące elementy: Jakuszowa: - Huśtawka ważka; - Huśtawka dla dzieci młodszych z zabezpieczeniem; - Huśtawka bocianie gniazdo; - Karuzela krzyżakowa; - Bujak Pogwizdów: - Huśtawka ważka; - Karuzela krzyżakowa Wydatek finansowany ze środków Funduszy Sołeckich, dla Sołectw Jakuszowa i Pogwizdów. Zamawiający jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm., dalej jako: ,,PZP"), przy czym nie dotyczy to niniejszego zamówienia, ze względu na fakt, że wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 PZP. 2. Nazwa projektu ,,Zakup wyposażenia placu zabaw wraz z dostawą i montażem dla Sołectw Jakuszowa i Pogwizdów." 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw dla miejscowości Jakuszowa i Pogwizdów: 2 szt. Huśtawka ważka; 1 szt. Huśtawka dla dzieci młodszych z zabezpieczeniem; 1 szt. Huśtawka bocianie gniazdo; 2 szt. Karuzela krzyżakowa; 1 szt. Bujak Warunkiem koniecznym jest to, aby zamawiane elementy posiadały odpowiednie atesty i certyfikaty, potwierdzające ich jakość i przeznaczenie. Materiał: stal nierdzewna (odpowiednia gładkość wykończenia, odporna na działania warunków atmosferycznych) lub stal czarna (ocynkowana, malowana farbami proszkowymi odpornymi na działanie UV lub śrutowana, malowana podkładami cynkowymi a następnie proszkowo farbami odpornymi na działania UV). W przypadku użycia łańcuchów - winny one podlegać kalibracji, w taki sposób, aby uniemożliwiały one zakleszczenie się palców dziecka między ogniwami. Śruby - winny być wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane i zabezpieczone trwałymi poliamidowymi kapslami Linki stalowe - jeśli zostaną użyte powinny być pokryte materiałem polipropylenowym lub nylonem. Tworzywa sztuczne - konstrukcja powinna być odporna na promieniowanie UV, ścieranie i gnicie. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o ile nie będą one pogarszały jakości oferowanego towaru. DOSTAWA - wskazane wyżej lokalizacje na terenie Gminy Paszowic . Gwarancja na dostarczone elementy - minimum 5 lat. Do dostarczonych elementów dostawca będzie zobowiązany załączyć karty gwarancyjne, instrukcje montażu, atesty numery fabryczne urządzeń oraz inne dokumenty wymagane prawem a będące w posiadaniu dostawcy. Termin płatności 30 dni od daty odbioru i prawidłowo wystawionej faktury. CPV: 37500000-3, 37530000-2 Otwarcie ofert: Zamawiający nie przewiduje publicznego otwierania ofert. Składanie ofert: 1. Miejsce, sposób i termin składania ofert: Oferty - sporządzone na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, w języku polskim, w sposób czytelny, wraz ze wszystkimi załącznikami oraz dokumentami wymienionymi w Zapytaniu Ofertowym, należy złożyć do dnia 15.06.2023 r. do godz. 12:00: 1) osobiście w siedzibie Zamawiającego - w dniach i godz.ch otwarcia Urzędu Gminy tj. od godz. 7.00 do godz. 15.00 w poniedziałek, wtorek i czwartek, w godz. 7.00-16:00 w środę lub w godz. 7.00-14.00 w piątek (z wyjątkiem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy przypadających w tym okresie) - w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie z dopiskiem: ,,Zakup wyposażenia placu zabaw wraz z dostawą i montażem dla Sołectw Jakuszowa i Pogwizdów." lub 2) kurierem lub przesyłką pocztową na adres siedziby Zamawiającego - w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie z dopiskiem ,,Zakup wyposażenia placu zabaw wraz z dostawą i montażem dla Sołectw Jakuszowa i Pogwizdów." lub, 3) w formie elektronicznej (skan podpisanej oferty i załączników w formie pliku .pdf) na adres przetarg@paszowice.pl, w terminie do dnia 15.06.2023 r. do godz. 12:00, przy czym w tytule wiadomości e-mail należy wskazać: ,,Zakup wyposażenia placu zabaw wraz z dostawą i montażem dla Sołectw Jakuszowa i Pogwizdów." Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. Decyduje data wpływu ofert do Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia: 45 dni od dnia podpisania umowy Wymagania: 6. Przygotowanie oferty: Oferent, który jest zainteresowany realizacją zamówienia objętego Zapytaniem Ofertowym powinien przygotować i złożyć u Zamawiającego w sposób opisany poniżej, ofertę zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego, podając w szczególności: a. cenę jednostkową netto, b. podatek VAT, c. całkowitą wartość brutto, Specyfikacja wskazana w Zapytaniu Ofertowym jest wiążąca dla oferenta. W razie zawarcia umowy w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, przedstawienie w niniejszym postępowaniu jakichkolwiek dodatkowych materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia lub jego części składowych nie wyłącza obowiązku dostarczenia przez wykonawcę przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia w pkt 3. Ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszelkie dokumenty wskazane w treści Zapytania Ofertowego. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach realizacji danego zamówienia objętego opisem przedmiotu zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty związane z jego realizacją przez okres i na warunkach określonych w ofercie oferenta i Zapytaniu Ofertowym. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (zł). Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Musi być podpisana przez osobę/-y uprawnioną/-ne lub upoważnioną/-ne do występowania w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną, a do oferty musi zostać dołączony dokument wykazujący umocowanie takiej osoby do występowania w imieniu oferenta. 13. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wyżej wymienionym wymaganiom dotyczącym zamówienia i uzyska łącznie najwięcej punktów w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Oferta niespełniająca wymogów formalnych określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym podlega odrzuceniu. O wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający zawiadomi na swojej stronie internetowej tj. www.bip.paszowice.pl Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert. W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie wyższa, aniżeli kwoty zapisane w budżecie Projektu dopuszcza się możliwość przeprowadzenia negocjacji z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku, gdy negocjacje z takim oferentem nie przyniosą efektu, Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania. 12. Dane osobowe W związku z obowiązkami wynikającymi z art. 13 i 14 Rozporządzenia RODO, oferent składając ofertę w ramach Zapytania Ofertowego, zobowiązany jest do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zapytania Ofertowego, jak również dołączenia do składanej oferty podpisanego załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego. 13. Postanowienia dodatkowe: 1. Zamawiający może unieważnić postępowanie w sytuacji, gdy: a. nie złożono żadnej oferty; b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; c. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego; d. jeżeli wykonawca biorący udział w postępowaniu wpłynął na jego wyniki w sposób sprzeczny z prawem lub Wytycznymi. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach: a. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie; b. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony. 3. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania, także w przypadku jego unieważnienia z jakichkolwiek przyczyn. 4. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert określonego w ramach Zapytania Ofertowego. 5. W przypadku wątpliwości co do treści oferty, Zamawiający może zwrócić się do oferenta o złożenie stosownych wyjaśnień w zakresie treści złożonej oferty. Złożone wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty. 6. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie podpisana zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego. 7. Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad. Uwagi: 3. Kryteria oceny oferty, informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium: Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych w oparciu o następujące kryteria: - CENA - całkowita wartość brutto dostawy materiałów wskazanych w opisie zapytania ofertowego - waga kryterium: Cena ofertowana brutto - 100% (max 100 pkt.); Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium ,,CENA" otrzyma najtańsza oferta według wzoru: całkowita wartość brutto oferty najtańszej Liczba punktów = ----------------------------------------------------------*100 całkowita wartość brutto oferty ocenianej Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku. Kontakt: 2. Informacje na temat zamówienia objętego Zapytaniem Ofertowym: Ewentualne dodatkowe informacje udzielane są przez pana Grzegorza Marchlewskiego, e-mailowo pod adresem: g.marchlewski@paszowice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024