Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
996z dziś
7158z ostatnich 7 dni
27540z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup elementów wyposażenia placu zabaw z montażem

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup elementów wyposażenia placu zabaw z montażem

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Paszowice
Paszowice 137
59-411 Paszowice
powiat: jaworski
telefon 76/870-60-97
przetarg@paszowice.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Paszowice
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 76/870-60-97
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
na zakup elementów wyposażenia placu zabaw z montażem oraz dostawą do wskazanej lokalizacji na terenie Gminy Paszowice.

Gmina Paszowice, posiadająca NIP: 6951399944, REGON 390647423 (dalej jako: ,,Zamawiający" ma zamiar dokonać zakupu elementów wyposażenia placu zabaw wraz montażem i dostawą do wybranych lokalizacji na terenie Gminy Paszowice. Na zapytanie składają się następujące elementy:
Jakuszowa:
- Huśtawka ważka;
- Huśtawka dla dzieci młodszych z zabezpieczeniem;
- Huśtawka bocianie gniazdo;
- Karuzela krzyżakowa;
- Bujak

Pogwizdów:
- Huśtawka ważka;
- Karuzela krzyżakowa

Wydatek finansowany ze środków Funduszy Sołeckich, dla Sołectw Jakuszowa i Pogwizdów.
Zamawiający jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm., dalej jako: ,,PZP"), przy czym nie dotyczy to niniejszego zamówienia, ze względu na fakt, że wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 PZP.
2. Nazwa projektu
,,Zakup wyposażenia placu zabaw wraz z dostawą i montażem dla Sołectw Jakuszowa i Pogwizdów."
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw dla miejscowości Jakuszowa i Pogwizdów:
2 szt. Huśtawka ważka;
1 szt. Huśtawka dla dzieci młodszych z zabezpieczeniem;
1 szt. Huśtawka bocianie gniazdo;
2 szt. Karuzela krzyżakowa;
1 szt. Bujak
Warunkiem koniecznym jest to, aby zamawiane elementy posiadały odpowiednie atesty i certyfikaty, potwierdzające ich jakość i przeznaczenie.
Materiał: stal nierdzewna (odpowiednia gładkość wykończenia, odporna na działania warunków atmosferycznych) lub stal czarna (ocynkowana, malowana farbami proszkowymi odpornymi na działanie UV lub śrutowana, malowana podkładami cynkowymi a następnie proszkowo farbami odpornymi na działania UV).
W przypadku użycia łańcuchów - winny one podlegać kalibracji, w taki sposób, aby uniemożliwiały one zakleszczenie się palców dziecka między ogniwami.
Śruby - winny być wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane i zabezpieczone trwałymi poliamidowymi kapslami
Linki stalowe - jeśli zostaną użyte powinny być pokryte materiałem polipropylenowym lub nylonem.
Tworzywa sztuczne - konstrukcja powinna być odporna na promieniowanie UV, ścieranie i gnicie.

Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o ile nie będą one pogarszały jakości oferowanego towaru.

DOSTAWA - wskazane wyżej lokalizacje na terenie Gminy Paszowic .
Gwarancja na dostarczone elementy - minimum 5 lat.
Do dostarczonych elementów dostawca będzie zobowiązany załączyć karty gwarancyjne, instrukcje montażu, atesty numery fabryczne urządzeń oraz inne dokumenty wymagane prawem a będące w posiadaniu dostawcy.
Termin płatności 30 dni od daty odbioru i prawidłowo wystawionej faktury.

CPV: 37500000-3, 37530000-2

Otwarcie ofert: Zamawiający nie przewiduje publicznego otwierania ofert.

Składanie ofert:
1. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty - sporządzone na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, w języku polskim, w sposób czytelny, wraz ze wszystkimi załącznikami oraz dokumentami wymienionymi w Zapytaniu Ofertowym, należy złożyć do dnia 15.06.2023 r. do godz. 12:00:
1) osobiście w siedzibie Zamawiającego - w dniach i godz.ch otwarcia Urzędu Gminy tj. od godz. 7.00 do godz. 15.00 w poniedziałek, wtorek i czwartek, w godz. 7.00-16:00 w środę lub w godz. 7.00-14.00 w piątek (z wyjątkiem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy przypadających w tym okresie) - w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie z dopiskiem: ,,Zakup wyposażenia placu zabaw wraz z dostawą i montażem dla Sołectw Jakuszowa i Pogwizdów."

lub
2) kurierem lub przesyłką pocztową na adres siedziby Zamawiającego - w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie z dopiskiem ,,Zakup wyposażenia placu zabaw wraz z dostawą i montażem dla Sołectw Jakuszowa i Pogwizdów."
lub,
3) w formie elektronicznej (skan podpisanej oferty i załączników w formie pliku .pdf) na adres przetarg@paszowice.pl, w terminie do dnia 15.06.2023 r. do godz. 12:00, przy czym w tytule wiadomości e-mail należy wskazać: ,,Zakup wyposażenia placu zabaw wraz z dostawą i montażem dla Sołectw Jakuszowa i Pogwizdów."

Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. Decyduje data wpływu ofert do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia:
45 dni od dnia podpisania umowy

Wymagania:
6. Przygotowanie oferty:
Oferent, który jest zainteresowany realizacją zamówienia objętego Zapytaniem Ofertowym powinien przygotować i złożyć u Zamawiającego w sposób opisany poniżej, ofertę zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego, podając w szczególności:
a. cenę jednostkową netto,
b. podatek VAT,
c. całkowitą wartość brutto,

Specyfikacja wskazana w Zapytaniu Ofertowym jest wiążąca dla oferenta. W razie zawarcia umowy w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, przedstawienie w niniejszym postępowaniu jakichkolwiek dodatkowych materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia lub jego części składowych nie wyłącza obowiązku dostarczenia przez wykonawcę przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia w pkt 3.

Ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszelkie dokumenty wskazane w treści Zapytania Ofertowego. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach realizacji danego zamówienia objętego opisem przedmiotu zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty związane z jego realizacją przez okres i na warunkach określonych w ofercie oferenta i Zapytaniu Ofertowym.
Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (zł).

Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Musi być podpisana przez osobę/-y uprawnioną/-ne lub upoważnioną/-ne do występowania w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną, a do oferty musi zostać dołączony dokument wykazujący umocowanie takiej osoby do występowania w imieniu oferenta.
13. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wyżej wymienionym wymaganiom dotyczącym zamówienia i uzyska łącznie najwięcej punktów w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Oferta niespełniająca wymogów formalnych określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym podlega odrzuceniu.

O wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający zawiadomi na swojej stronie internetowej tj. www.bip.paszowice.pl

Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert.

W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie wyższa, aniżeli kwoty zapisane w budżecie Projektu dopuszcza się możliwość przeprowadzenia negocjacji z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku, gdy negocjacje z takim oferentem nie przyniosą efektu, Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania.

12. Dane osobowe
W związku z obowiązkami wynikającymi z art. 13 i 14 Rozporządzenia RODO, oferent składając ofertę w ramach Zapytania Ofertowego, zobowiązany jest do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zapytania Ofertowego, jak również dołączenia do składanej oferty podpisanego załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.

13. Postanowienia dodatkowe:
1. Zamawiający może unieważnić postępowanie w sytuacji, gdy:
a. nie złożono żadnej oferty;
b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
c. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
d. jeżeli wykonawca biorący udział w postępowaniu wpłynął na jego wyniki w sposób sprzeczny z prawem lub Wytycznymi.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;
b. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
3. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania, także w przypadku jego unieważnienia z jakichkolwiek przyczyn.
4. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert określonego w ramach Zapytania Ofertowego.
5. W przypadku wątpliwości co do treści oferty, Zamawiający może zwrócić się do oferenta o złożenie stosownych wyjaśnień w zakresie treści złożonej oferty. Złożone wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty.
6. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie podpisana zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego.
7. Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.

Uwagi:
3. Kryteria oceny oferty, informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych
w oparciu o następujące kryteria:
- CENA - całkowita wartość brutto dostawy materiałów wskazanych w opisie zapytania ofertowego - waga kryterium:
Cena ofertowana brutto - 100% (max 100 pkt.);

Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium ,,CENA" otrzyma najtańsza oferta według wzoru:

całkowita wartość brutto oferty najtańszej
Liczba punktów = ----------------------------------------------------------*100
całkowita wartość brutto oferty ocenianej

Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

Kontakt:
2. Informacje na temat zamówienia objętego Zapytaniem Ofertowym:
Ewentualne dodatkowe informacje udzielane są przez pana Grzegorza Marchlewskiego, e-mailowo pod adresem: g.marchlewski@paszowice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.