Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie projektu przebudowy historycznej willi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektu przebudowy historycznej willi

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
powiat: Poznań
joanna.degler@amu.edu.pl
www.amu.edu.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
opracowanie projektu przebudowy historycznej willi (zwanej dalej ,,Willą") wraz z towarzyszącymi obiektami (budynek dawnej ,,zwierzętarni" i budynek gospodarczy)
Krótki opis przedmiotu konkursu
Celem konkursu jest wyłonienie Projektanta (zespołu autorskiego), któremu w chwili przystąpienia do prac przygotowawczych, przebudowy, remontu i adaptacji istniejących obiektów, do przystosowania do nowej funkcji na potrzeby Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, zostanie zlecone w trybie zamówienia z wolnej ręki opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz dokumentacji niezbędnej do realizacji opisanego przedsięwzięcia, a także pełnienia nadzoru autorskiego.
Przedmiotem konkursu jest opracowanie projektu przebudowy historycznej willi wraz z towarzyszącymi obiektami (budynkiem dawnej ,,zwierzętarni" i budynkiem gospodarczym) zlokalizowanymi na działce przy Ul. Wieniawskiego 3 w Poznaniu wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb Instytutu Historii Sztuki i Wydziału Nauk o Sztuce Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.

CPV: 71220000-6, 71400000-2

Dokument nr: 2023/BZP 00234988, ZP/88/U/23

Specyfikacja:
Adres strony internetowej prowadzonego konkursu:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f260851-98ac-11ed-b4ea-f64d350121d2

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie: 2023-06-05 23:59

Wymagania:
Informacja o obiektywnych wymaganiach:
Warunki udziału dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
warunki zostaną spełnione, jeżeli uczestnik konkursu wykaże, że:
Dysponuje na etapie Konkursu oraz wykonywania umowy co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu pracy konkursowej oraz dokumentacji projektowej, która to osoba posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie
W okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji wielobranżowych co najmniej 1 obiektu dotyczącą przebudowy lub przebudowy i rozbudowy obiektu użyteczności publicznej (z wyłączeniem parkingów, sklepów wielkopowierzchniowych, hal magazynowych), wpisanego indywidualnie do rejestru zabytków, o powierzchni netto nie mniejszej niż 1 000 m2 każdy. Obiekt powinien uzyskać pozwolenie na budowę. Ponadto budynek powinien być wyposażony w wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną, klimatyzację, instalacje niskoprądowe, multimedia.
4.5.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Adres strony internetowej prowadzonego Konkursu (link prowadzący bezpośrednio do widoku Konkursu na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9f260851-98ac-11ed-b4ea-f64d350121d2
Konkurs można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy").
Uczestnik konkursu zamierzający wziąć udział w Konkursie musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
10. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, niewystawione przez upoważnione podmioty lub pełnomocnictwo, zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w pkt 8. dokonuje w przypadku: podmiotowych środków dowodowych - odpowiednio Uczestnik, Uczestnik wspólnie ubiegający się o udział w Konkursie, podmiot udostępniający zasoby w zakresie podmiotowych środków dowodowych, które każdego z nich dotyczą; pełnomocnictwa - mocodawca. Pełnomocnik nie poświadcza za zgodność własnego pełnomocnictwa.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
Komunikacja w Konkursie, z wyłączeniem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w Konkursie, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
4.7.) Narzędzia elektronicznego modelowania danych budowlanych: Nie
4.11.) Język prac konkursowych i wniosków:
polski
SEKCJA VII - KWALIFIKACJA PODMIOTOWA UCZESTNIKÓW KONKURSU
7.1.) Wymagania, jakie muszą spełnić uczestnicy konkursu:
Dysponowanie na etapie Konkursu oraz wykonywania umowy co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu pracy konkursowej oraz dokumentacji projektowej, która to osoba posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie
Uwaga: Dopuszcza się także kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE
7.2.) Czy ustanowiono wymagania środowiskowe lub społeczne: Nie
7.3.) Czy przepisy szczególne wymagają posiadania uprawnień do opracowania pracy konkursowej lub opracowania studialnego: Tak
7.4.) Wymagany zawód/uprawnienia do wykonania pracy konkursowej lub opracowania studialnego:
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie
7.5.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w Konkursie na podstawie art. 108 ust 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4-6 w zakresie członków Sądu Konkursowego (załącznik nr 2 do Regulaminu). Wymagana jest postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentowania Uczestnika Konkursu. Zaleca się przygotowanie pliku w formacie PDF.
SEKCJA VIII - KRYTERIA OCENY PRAC KONKURSOWYCH/OPRACOWAŃ STUDIALNYCH
8.1.) Rodzaj i nazwa kryteriów oceny prac konkursowych/opracowań studialnych:
Prace konkursowe będą oceniane według następujących kryteriów:
Walory funkcjonalno-użytkowe przyjętych rozwiązań dotyczących budynku i terenu oraz stopień ich zharmonizowania z budynkiem Collegium Minus UAM i otoczeniem;
Estetyka, jakość i innowacyjność przyjętych rozwiązań przy jednoczesnym zachowaniu walorów zabytkowych budynku;
Walory techniczne i ekonomiczne przyjętych rozwiązań.
8.2.) Znaczenie kryteriów oceny prac konkursowych/opracowań studialnych:
100%
INFORMACJE DODATKOWE
Wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie musi zawierać:
1) wypełniony (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu) wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie;
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 2);
UWAGA: Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w Konkursie składa każdy Uczestnik konkursu, w tym także każdy z Uczestników wspólnie biorących udział w Konkursie oraz podmiot, którego zasobami Uczestnik konkursu dysponuje;
3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w konkursie (Załącznik nr 3);
oraz, jeżeli dotyczy:
1) zobowiązanie (załącznik nr 4) podmiotu udostępniającego zasoby (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez podmiot udostępniający zasoby);
2) oświadczenie podmiotów występujących wspólnie na podst. art. 117 ust. 4 uPzp (załącznik nr 5),
3) pełnomocnictwo (załącznik nr 6) upoważniające do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w konkursie, o ile wniosek składa pełnomocnik (w oryginale tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub notariusza);
4) pełnomocnictwo (załącznik nr 7) do reprezentowania wszystkich Uczestników wspólnie ubiegających się o dopuszczenie do udziału w konkursie (w oryginale tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę lub notariusza);

Uwagi:
4.12.) RODO (obowiązek informacyjny):
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w UAM jest Pani Justyna Baksalary, email: iod@amu.edu.pl,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp";
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
SEKCJA VI - NAGRODY
6.1.) Rodzaj nagrody:
Zaproszenie do negocjacji w celu wykonania usługi na podstawie wybranej pracy konkursowej wraz z nagrodą pieniężną
6.2.) Liczba nagród dla autora wybranej pracy konkursowej lub autorów wybranych prac konkursowych: 1
6.3.) Liczba prac konkursowych, które zostaną nagrodzone: 3
6.4.) Wartość nagród pieniężnych lub rzeczowych: 70000 PLN
6.5.) Jeżeli nagrodą w konkursie jest zaproszenie autora lub autorów wybranych prac konkursowych do negocjacji w celu wykonania usługi na podstawie wybranej pracy konkursowej:
6.5.1.) Wartość zamówienia: 599593,49

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.