dolnośląskie (Szklarska Poręba)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie aranżacji przestrzeni pozawystawienniczej |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa Rynek Główny 35 31-011 Kraków powiat: Kraków przetargi@muzeumkrakowa.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | 6.000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-07-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Wykonanie aranżacji przestrzeni pozawystawienniczej dla Muzeum Ruchu Harcerskiego w Krakowie Numer referencyjny: ZP-271-18/23 II.1.2)Główny kod CPV 51620000 Usługi instalowania urządzeń biurowych II.1.3)Rodzaj zamówienia Usługi II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dla przestrzeni pozawystawienniczej dla nowo powstałego Muzeum Ruchu Harcerskiego w Krakowie w związku z realizacją inwestycji pn. ,,Dostosowanie restaurowanego starego Fortu Austriackiego 52 a ŁAPIANKA oraz przestrzeni w nowym budynku dla potrzeb wystawienniczych dla Muzeum Ruchu Harcerskiego - Oddziału Muzeum Krakowa. . Zamówienie jest finansowane ze środków otrzymanych od Gminy Miejskiej Kraków w ramach dotacji celowej na realizację zadania inwestycyjnego pn. ,,Dostosowanie restaurowanego starego Fortu austriackiego 52a ,,Łapianka" oraz przestrzeni w nowym budynku dla potrzeb wystawienniczych dla Muzeum Ruchu Harcerskiego - Oddziału Muzeum Krakowa". II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miasto Kraków II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie aranżacji wystawy stałej pt. "Harcerskie Ścieżki", w Oddziale Muzeum Ruchu Harcerskiego. Aranżacja wystawy została zaprojektowana zgodnie z wytycznymi dostosowania przestrzeni do potrzeb osób o ograniczeniach w mobilności lub percepcji. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu realizacji zamówienia. Zamówienie obejmuje wykonanie szeregu prac i dostaw - na Wykonawcy spoczywa obowiązek skoordynowania prac tak by zachowany został końcowy termin realizacji zamówienia. Zamawiający wskazuje, iż wykonanie przedmiotu zamówienia winno skutkować powstaniem Wystawy pt. "Harcerskie Ścieżki" - efekt kompletny, spójny i kompatybilny pod względem estetycznym, technicznym, funkcjonalnym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 1 składa się z plików opisowych i rysunkowych określających aspekty techniczne i funkcjonalne wykonania i dostawy elementów wystawy. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp w zakresie ilościowym w wysokości do 50 % szacowanej wartości zamówienia dla przedmiotowego postępowania. Przedmiotowo zakres ten dotyczył będzie wykonania lub dostawy mebli, eksponatów elementów scenograficznych, produktów i urządzeń które wykorzystane mają być w przestrzeni wystawienniczej lub pozawystwienniczej ,,Muzeum Ruchu Harcerskiego - Oddziału Muzeum Krakowa". Ostateczne warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, zostaną sprecyzowane w treści umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji między zamawiającym i wykonawcą. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negacji w trybie zdalnym. Zamawiający wskazuje, iż będzie wymagał: a) przedstawienia przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu realizacji prac uwzględniającego czas potrzebny na przeprowadzenie konsultacji z Zamawiającym. b) przedstawienia przed przystąpieniem do realizacji prac koncepcji do zatwierdzenia Zamawiającemu, w tym ze wskazaniem planowanych do wykorzystania materiałów do wyboru dla Zamawiającego, c) wykonania przedmiot zamówienia o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa na dzień jego odbioru, e) zamieszczenia w umowie kar umownych z tytułu nieterminowego wykonania umowy, nienależytego wykonania umowy, niedotrzymania warunków gwarancji, odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Wydłużenie okres gwarancji / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 3 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Do 30.09.2023 r. 39133000-3 Zestawy wystawowe 39154100-7 Szafki wystawowe 39171000-1 Witryny wystawowe 39150000 Różne meble i wyposażenia, 31500000-1 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31611000-2 Zestawy instalacji elektrycznej 32321200-1 Urządzenia audiowizualne 32322000-6 Urządzenia multimedialne 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego, Wykonawca będzie wykonywał prace montażowe i instalacyjne na terenie funkcjonującego budynku Muzeum Ruchu Harcerskiego. Budynek będzie w okresie obowiązywania gwarancji na wykonane roboty budowlane wystawionej przez ich wykonawcę - Firmę Budimex Sp. z o.o. Przed przystąpieniem do prac po stronie wykonawcy leży wykonanie szczegółowej dokumentacji fotograficznej komunikacji (w szczególności ścian i posadzek) z uwzględnieniem ewentualnych widocznych wad/usterek/uszkodzeń w celu ich inwentaryzacji. Dokumentacja fotograficzna winna zostać przekazana Zamawiającemu w terminie do 5 dni od przekazania wykonawcy przestrzeni wystawy. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia na swój koszt podłóg, ścian i sufitów oraz instalacji przed zanieczyszczeniem i ewentualnym uszkodzeniem. Po zakończeniu realizacji zakresu umowy do obowiązków wykonawcy należy uporządkowanie i przekazanie zamawiającemu protokolarnie pomieszczeń ekspozycji stałej. Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia swoim staraniem i na swój koszt wszelkich ewentualnych szkód powstałych w wyniku jego działań w budynku (w tym jego instalacjach) i jego otoczeniu. Zamawiający nie zapewnia dodatkowego miejsca na składowanie materiałów, narzędzi i urządzeń wykonawcy w budynku. Zamawiający zapewnia dostęp do sanitariatów i mediów - woda, prąd w miejscach przez niego wskazanych - zostanie on wskazane w protokole przekazania Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł). Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj. w: 1) pieniądzu- przelewem na rachunek Zamawiającego w: Bank PKO BP nr rachunku 72 1020 2892 0000 5102 0591 0387, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Zamawiający żąda od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej podanej w ofercie. Zmiany Umowy zostały przewidziane w zał. nr 4 do SWZ - projektowanych postanowieniach umowy. II.1.2)Główny kod CPV 39154000-6 Sprzęt wystawowy CPV: 51620000, 39154000-6 Dokument nr: 313371-2023, ZP-271-18/23 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 01/07/2023 Czas lokalny: 11:30 Miejsce: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-zamówienia Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 01/07/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Miasto Kraków Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 29/08/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21/05/2023 Kontakt: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 382698540 Rynek Główny 35 Kraków Kod NUTS: PL213 Miasto Kraków 31-011 Polska Osoba do kontaktów: Barbara Kendziak E-mail: przetargi@muzeumkrakowa.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024