Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
135z dziś
6307z ostatnich 7 dni
23544z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa emulsji asfaltowej, mieszanki mineralno-bitumicznej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa emulsji asfaltowej, mieszanki mineralno-bitumicznej

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarzad Dróg Powiatowych w Ostrołęce
Lokalna 2
07-410 Ostrołęka
powiat: Ostrołęka
+48 29 769 26 21; +48 29 769 49 20, faks +48 29 769 49 28
zdpo-ka@wp.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/767051
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostrołęka
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 29 769 26 21; +4
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA emulsji asfaltowej, mieszanki mineralno-bitumicznej ,,na gorąco" do remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej dla potrzeb ZDP w Ostrołęce na 2023 r., w podziale na części
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
DOSTAWA emulsji asfaltowej, mieszanki mineralno-bitumicznej ,,na gorąco" do remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce na 2023 r., w podziale na części:
CZĘŚĆ I - Emulsja asfaltowa (K1-65)
KAŻDA CZĘŚĆ STANOWI ODDZIELNE ZAMÓWIENIE
Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na wszystkie części.
2. W całym okresie realizacji zamówienia (tj. 170 dni od dnia podpisania umowy) Zamawiający przewiduje szacunkowy zakup w podziale na części w następujących szacunkowych ilościach:
Część I - Emulsja asfaltowa (K1-65) - 45 ton
3. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rzeczywista ilość emulsji asfaltowej wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
4. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania podanych powyżej ilości emulsji, jednak zobowiązuje się do zamówienia: minimum 30 ton emulsji asfaltowej (K1-65) w okresie obowiązywania umowy. DOSTAWA pozostałych ton emulsji asfaltowej uzależniona będzie od bieżących potrzeb wykonania remontów cząstkowych na drogach powiatowych na co wpływ mają warunki atmosferyczne, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć.
5. W przypadku niewykorzystania w okresie obowiązywania umowy ilości wskazanych w SWZ, Zamawiający ma prawo do rezygnacji z dalszych zakupów emulsji asfaltowej bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zamówienia mniejszej ilości emulsji asfaltowej niż określona w ust. 2.
6. WYMAGANIA TECHNICZNE:
CZĘŚĆ I - EMULSJA ASFALTOWA (K1-65)
a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej przeznaczonej do remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej, obejmująca transport do siedziby Obwodów Drogowo - Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7:00 do 14:00.
Lokalizacja:
o Obwód Drogowo - Mostowy w Ostrołęce oraz ZDP Ul. Lokalna 2, należy brać pod uwagę adres: Ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka
o Obwód Drogowo - Mostowy w Kadzidle, należy brać pod uwagę adres: Ul. Lokalna 14, 07-420 Kadzidło
o Obwód Drogowo - Mostowy w Myszyńcu, należy brać pod uwagę adres: Ul. Reymonta 48, 07-430 Myszyniec
b. Wymagania techniczne:
- kationowa emulsja asfaltowa niemodyfikowana szybkorozpadowa klasy K1-65;
- emulsja winna odpowiadać warunkom technicznym określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A-99 dla emulsji K-1 65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję lub normie europejskiej PN-EN 13808: 2013- 10E Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych;
- emulsja winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę.
c. Ilość i termin realizacji:
- szacunkowa ilość 45 ton, minimalnie 30 ton;
- sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie 170 dni od dnia podpisania umowy;
- maksymalny termin dostawy do 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania telefonicznie lub e-mailem;
- jednorazowa dostawa w ilości nie większej niż od 400 kg do 600 kg.
d. Cena jednostki obmiarowej:
- jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony emulsji;
- cena dostawy 1 tony emulsji obejmuje: wyprodukowanie emulsji oraz transport do siedziby Obwodów Drogowo - Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu wraz z przepompowaniem emulsji ze środka transportu do skrapiarek będących w wyposażeniu Obwodów Drogowo - Mostowych.
e. Gwarancja jakości:
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu, dostarczy na każde wezwanie Zamawiającego krajową deklarację zgodności na podstawie ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213)
- W przypadku, gdy emulsja asfaltowa nie będzie spełniała wymagań zawartych w SWZ oraz umowie, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 3 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego, wymienić emulsje nieodpowiadającą wymaganiom i dostarczyć do siedziby Zamawiającego emulsje o właściwej jakości.
7. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
DOSTAWA emulsji asfaltowej, mieszanki mineralno-bitumicznej ,,na gorąco" do remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce na 2023 r., w podziale na części:
CZĘŚĆ II - Mieszanka mineralno-bitumiczna do stosowania ,,na gorąco" AC8S lub AC11S (KR 1-2)
KAŻDA CZĘŚĆ STANOWI ODDZIELNE ZAMÓWIENIE
Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na wszystkie części.
2. W całym okresie realizacji zamówienia (tj. 170 dni od dnia podpisania umowy) Zamawiający przewiduje szacunkowy zakup w podziale na części w następujących szacunkowych ilościach:
Część II - Mieszanka mineralno-bitumiczna do stosowania ,,na gorąco" AC8S lub AC11S (KR 1-2) - 102 tony
3. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rzeczywista ilość mieszanki mineralno-bitumicznej ,,na gorąco" wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
4. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania podanych powyżej ilości mieszanki, jednak zobowiązuje się do zamówienia: minimum 75 ton mieszanki mineralno-bitumicznej do stosowania ,,na gorąco" AC8S lub AC11S (KR 1-2) w okresie obowiązywania umowy. DOSTAWA pozostałych ton mieszanki mineralno-bitumicznej ,,na gorąco" uzależniona będzie od bieżących potrzeb wykonania remontów cząstkowych na drogach powiatowych na co wpływ mają warunki atmosferyczne, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć.
5. W przypadku niewykorzystania w okresie obowiązywania umowy ilości wskazanych w SWZ, Zamawiający ma prawo do rezygnacji z dalszych zakupów mieszanki mineralno-bitumicznej ,,na gorąco", bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zamówienia mniejszej ilości mieszanki mineralno-bitumicznej ,,na gorąco" niż określona w ust. 2.
6. WYMAGANIA TECHNICZNE:
CZĘŚĆ II - MIESZANKA MINERALNO-BITUMICZNA DO STOSOWANIA ,,NA GORĄCO" AC8S LUB AC11S (KR 1-2)
a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wyprodukowanie) mieszanki mineralno-bitumicznej AC8S lub AC11S (KR 1-2) do stosowania na gorąco przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej.
Wytwórnia mas bitumicznych zlokalizowana powinna być w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Obwodów Drogowo - Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu.
b. Wymagania techniczne i jakościowe:
- mieszanka mineralno-bitumiczna drobnoziarnista wytwarzana i wbudowywana na gorąco;
- mieszanka winna odpowiadać wymogom określonym w obowiązującej normie PN-EN 13108- 1:2016-7
c. Ilość i termin realizacji:
- szacunkowa ilość 102 tony; minimalnie 75 ton;
- sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie 170 dni od dnia podpisania umowy;
- maksymalny termin dostawy do 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania telefonicznie lub e-mailem;
- jednorazowa dostawa w ilości nie większej niż od 800 kg do 2 000 kg.
d. Cena jednostki obmiarowej
- jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony mieszanki na gorąco;
- cena dostawy 1 tony mieszanki obejmuje: wyprodukowanie mieszanki mineralno-bitumicznej ,,na gorąco". Odbiór mieszanki po stronie Zamawiającego.
7. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.

CPV: 44113600-1, 44113700-2

Dokument nr: 2023/BZP 00235135, DT.252.I.13.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/767051
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/767051
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/767051 i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
2) Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3) Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
4. Rejestracja i korzystanie z Platformy:
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl t.j:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500MB.
7. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce, adres: Ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: zdpo-ka@wp.pl;
3) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp) w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
2. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
1) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku obowiązków wynikających z art. 15 ust. 1-3 RODO Zamawiający ma prawo żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/767051
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-05 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/767051

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.