Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Realizacja przeglądów, konserwacji i napraw zestawu hydroforowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Realizacja przeglądów, konserwacji i napraw zestawu hydroforowego

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sekcja Gospodarcza Sądu Rejonowego w Opolu
ul. Ozimska 60a
45-368 Opole
powiat: Opole
tel.: 77 54 15 419, tel.: 77 54 15 406, 77 54 15 419
gospodarka@opole.sr.gov.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 77 54 15 419,
Termin składania ofert: 2023-06-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Realizacja przeglądów, konserwacji i napraw zestawu hydroforowego Sądu Rejonowego w Opolu
w budynku sądu przy Ul. Ozimskiej 60B"
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1.
Przedmiotem zapytania jest przeprowadzenie przeglądu Zestawu Hydroforowego zainstalowanego w
budynku SR w Opolu przy Ul. Ozimskiej 60A. Typ urządzenia: Zestaw Pomp Pożarowych WILO COR-2 Helix
VF 1006 / SC-FFS.
1.2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Lp. Opis
1 Sprawdzanie parametrów elektrycznych i porównanie ich z danymi znamionowymi
2
3
4 Sprawdzenie parametrów sterowania, spisanie parametrów sterownika (czas pracy, nastawy)
Kontrola urządzenia, zasuw odcinających, połączeń rur odnośnie szczelności i korozji
Kontrola nastawień przełączników ESA/DIP (VR - Control)
5 Kontrola połączeń elektrycznych i w razie potrzeby odciągnięcie zacisków
6 Kontrola wykonanego przez użytkownika połączenia zestawu do instalacji
7 Kontrola ciśnienia w zbiorniku przepompowym uzupełnienie ciśnienia w razie potrzeby
8 Kontrola zabezpieczenia przed suchobiegiem
9 Kontrola funkcji przełączenia i wskazań optycznych
10 Kontrola automatycznej zmiany pomp
11 Kontrola wyłączenia pomp przy zerowym przepływie
12 Kontrola dołączania i odłączania pompy obciążenia szczytowego
13 Kontrola działania urządzeń ochronnych
14 Kontrola temperatury otoczenia
15
16 Kontrola poziomu wody w zbiorniku wstępnym lub kontrola ciśnienia wody na zasilaniu (wartość)
Sprawdzenie wentylacji (występowania kondensacji)
17
21
22 Wpisanie do protokołu wymaganych lub zalecanych napraw i wymiany części zamiennych
Sporządzenie protokołu przeglądu zawierającego wszelkie uwagi
Przeprowadzenie regulacji zestawu hydroforowego
1.3.
Wykonanie napraw mechanicznych lub elektrycznych nie wchodzi w zakres przeglądu i realizowane
będzie na podstawie odrębnego zlecenia, także w przypadku stwierdzenia usterki w trakcie wykonywania
przeglądu. Wyjątkiem są stwierdzone w trakcie przeglądu usterki podlegające gwarancji sprzedawcy lub
producenta.
1.4.
Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia prawidłowości działania zestawu hydroforowego.
1.5.
W cenę Przeglądu wliczane są drobne materiały, takie jak np. śruby, środki czyszczące, itp.
1.6.
Wykonanie każdego Przeglądu stwierdzone będzie protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest
wskazać, w jakim stanie technicznym są urządzenia oraz czy i jakie naprawy lub wymiany części zaleca.
1.7.
Przegląd zestawy hydroforowego realizowany będzie zgodnie z załączoną listą czynności wskazaną w pkt
1.2. Dodatkowo Wykonawca przedstawi Ofertę na ewentualne naprawy. Po wykonaniu przez Wykonawcę
zalecanych napraw, w przypadku stwierdzenia w okresie 12-stu miesięcy niezgodności w pracy urządzenia
spowodowanego jego uszkodzeniem, przejazd Wykonawcy oraz robocizna są bezpłatne. Zamawiający
ponosi koszt wykorzystanych części zamiennych.
1.8.
Wymagane przeprowadzenie przeglądu co 12 miesięcy.
2. Wymagania.
2.1.
Przeglądy realizowane przez Autoryzowaną Firmę Serwisową producenta urządzenia - Firmę WILO.
2.2.
Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

Dokument nr: G-2503-2-13/23

Składanie ofert:
6.4.
Uzupełniony FORMULARZ OFERTOWY proszę przesłać w terminie do 01 czerwca 2023 roku
do godz. 13:00 w formie skanu na adres e-mail: gospodarka@opole.sr.gov.pl
lub - papierowo na adres sądu:
Sąd Rejonowy w Opolu
Sekcja Gospodarcza
ul. Ozimska 60A
45-368 Opole
lub - papierowo przez Biuro Podawcze SR w Opolu,.

Wymagania:
(o wartości poniżej 130.000 złotych
w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (Dz.U. 2022.1710, z późn. zm.) - dalej PZP.
3. Wymagane dokumenty.
3.1.
Ofertę proszę przygotować na podstawie przesłanego formularza ofertowego.
3.2.
W ofercie we wskazanym polu należy podać rodzaj dokument rejestrowego firmy lub innego dokumentu
wskazującego osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez
pełnomocnika Wykonawcy, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo wskazujące na uprawnienie
do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, wymienione w
dokumencie rejestrowym.
4.
Kryterium wyboru oferty.
a. Przegląd zestawu Pomp Pożarowych WILO COR-2 Helix VF 1006 / SC-FFS - 90 %
b. Dojazd do SR w Opolu - 10 %
Ad. a. Kryterium ,,Przegląd zestawu Pomp Pożarowych WILO COR-2 Helix VF 1006 / SC-FFS"
rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru
P = (P n / P b) x 90
gdzie:
P
- ilość punktów za kryterium Przegląd
P n
- najniższa cena spośród złożonych ofert
P b
- cena oferty badanej
Kryterium dotyczy zakresu wskazanego w pkt 1 zapytania.
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 90
Ad. b. Kryterium ,,Dojazd do SR w Opolu" rozpatrywane będzie na podstawie następującego
wzoru
D = (D n / D b) x 10
gdzie:
D
- ilość punktów za kryterium Dojazd
D n
- najniższa cena spośród złożonych ofert
D b
- cena oferty badanej
Dojazd liczony jest do przyjazdu Wykonawcy do jednego zlecenia Zamawiającego (np. przegląd,
awaria, itp.)
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 10
4.1.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która - po zsumowaniu liczby punktów - we
wskazanych wyżej kryteriach - uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.2.
Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.
Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena musi uwzględniać
wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia - cena
ryczałtowa. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym.
4.4.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4.5.
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną przesłane do Wykonawców, którzy złożyli oferty
na wskazany w ofercie adres e-mail.
6. Forma złożenia oferty.
6.1.
Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem FORMULARZA OFERTOWEGO;
6.2.
Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy;
6.3.
Cenę za przedmiot zamówienia należy podać cyframi;
6.5.
Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską), o terminie złożenia
oferty decyduje termin dostarczenia do Zamawiającego, a nie termin wysłania np. listem poleconym
bądź złożenia zlecenia poczcie kurierskiej
6.6.
Termin zostanie zachowany jeżeli Wykonawca prześle skan oferty na wskazany w pkt 6.4.
adres e-mail a Zamawiający potwierdzi wpływ takiej oferty.
6.7.
Zamawiający zaleca w przypadku braku potwierdzenia o którym mowa w pkt 6.6 - kontakt telefoniczny
- przed terminem składania ofert - tel. 77 54 15 419.
6.8.
Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą Zamawiający wymaga dostarczenia oryginału
oferty.
7. Informacje dodatkowe:
7.1.
Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o wyborze jego oferty na wskazany adres e-mail.
7.2.
Brak potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia w wyznaczonym czasie skutkować będzie wyborem
innego Wykonawcy (który złożył kolejną, najkorzystniejszą ofertę).
7.3.
Warunki płatności:
Płatność za dostarczoną wodę następować będzie po każdorazowej dostawie potwierdzonej
odpowiednim protokołem przygotowanym przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od wystawienia faktury,
termin ten jednak nie będzie krótszy niż 10 dni roboczych od daty otrzymania faktury.
7.4.
Wszelkie spory, wynikające z realizacji niniejszego zlecenia będą rozstrzygane polubownie przez strony.
Jeżeli rozstrzygnięcie polubowne nie będzie możliwe, spór będzie rozstrzygany przez sąd właściwy
miejscowo dla siedziby zamawiającego.
7.5.
Dostawy wody realizowane będą w terminie do 3 dni roboczych od chwili wysłania zamówienia.
7.6.
Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kc, tj. i nie
jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie poniższego zapytania
ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.
7.7.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia, w zależności od
posiadanych środków.

Uwagi:
8.
Obowiązek informacyjny z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych, RODO) informujemy:
8.1.
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SĄD REJONOWY W OPOLU Z SIEDZIBĄ PRZY UL.
OZIMSKIEJ 60A, 45-368 OPOLE ;
8.2.
administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem
e-mail: iod@opole.sr.gov.pl
8.3.
Pana/Pani dane osobowe zawarte w ofercie przetwarzane będą w celu związanym z udzieleniem
zamówienia publicznego G-2503-2-13/23.
8.4.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
8.5.
Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania oraz prawo do
ograniczenia przetwarzania w zakresie, w jakim uprawnienia te nie są odmiennie uregulowane lub
wyłączone na podstawie odrębnych przepisów.
8.6.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani,
iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych.
8.7.
Pana/Pani dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie osobom, jednostkom lub instytucjom
upoważnionym do tego na postawie odrębnych przepisów prawa.
8.8.
Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji
oraz profilowaniu.
8.9.
Administrator danych nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej.
8.10.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane i archiwizowane przez okresy wynikające z przepisów
dotyczących archiwizacji lub przez okres niezbędny do zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej
potrzeby wykazania faktów albo zabezpieczenia lub dochodzenia roszczeń.

Kontakt:
5. Kontakt z Wykonawcami.
5.1.
Pracownicy Sekcji Gospodarczej SR w Opolu - tel.: 77 54 15 406 / 77 54 15 419
e-mail: gospodarka@opole.sr.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.