dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Zgierz)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Realizacja przeglądów, konserwacji i napraw zestawu hydroforowego |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sekcja Gospodarcza Sądu Rejonowego w Opolu ul. Ozimska 60a 45-368 Opole powiat: Opole tel.: 77 54 15 419, tel.: 77 54 15 406, 77 54 15 419 gospodarka@opole.sr.gov.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 77 54 15 419, |
Termin składania ofert: | 2023-06-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Realizacja przeglądów, konserwacji i napraw zestawu hydroforowego Sądu Rejonowego w Opolu w budynku sądu przy Ul. Ozimskiej 60B" 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zapytania jest przeprowadzenie przeglądu Zestawu Hydroforowego zainstalowanego w budynku SR w Opolu przy Ul. Ozimskiej 60A. Typ urządzenia: Zestaw Pomp Pożarowych WILO COR-2 Helix VF 1006 / SC-FFS. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Lp. Opis 1 Sprawdzanie parametrów elektrycznych i porównanie ich z danymi znamionowymi 2 3 4 Sprawdzenie parametrów sterowania, spisanie parametrów sterownika (czas pracy, nastawy) Kontrola urządzenia, zasuw odcinających, połączeń rur odnośnie szczelności i korozji Kontrola nastawień przełączników ESA/DIP (VR - Control) 5 Kontrola połączeń elektrycznych i w razie potrzeby odciągnięcie zacisków 6 Kontrola wykonanego przez użytkownika połączenia zestawu do instalacji 7 Kontrola ciśnienia w zbiorniku przepompowym uzupełnienie ciśnienia w razie potrzeby 8 Kontrola zabezpieczenia przed suchobiegiem 9 Kontrola funkcji przełączenia i wskazań optycznych 10 Kontrola automatycznej zmiany pomp 11 Kontrola wyłączenia pomp przy zerowym przepływie 12 Kontrola dołączania i odłączania pompy obciążenia szczytowego 13 Kontrola działania urządzeń ochronnych 14 Kontrola temperatury otoczenia 15 16 Kontrola poziomu wody w zbiorniku wstępnym lub kontrola ciśnienia wody na zasilaniu (wartość) Sprawdzenie wentylacji (występowania kondensacji) 17 21 22 Wpisanie do protokołu wymaganych lub zalecanych napraw i wymiany części zamiennych Sporządzenie protokołu przeglądu zawierającego wszelkie uwagi Przeprowadzenie regulacji zestawu hydroforowego 1.3. Wykonanie napraw mechanicznych lub elektrycznych nie wchodzi w zakres przeglądu i realizowane będzie na podstawie odrębnego zlecenia, także w przypadku stwierdzenia usterki w trakcie wykonywania przeglądu. Wyjątkiem są stwierdzone w trakcie przeglądu usterki podlegające gwarancji sprzedawcy lub producenta. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia prawidłowości działania zestawu hydroforowego. 1.5. W cenę Przeglądu wliczane są drobne materiały, takie jak np. śruby, środki czyszczące, itp. 1.6. Wykonanie każdego Przeglądu stwierdzone będzie protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany jest wskazać, w jakim stanie technicznym są urządzenia oraz czy i jakie naprawy lub wymiany części zaleca. 1.7. Przegląd zestawy hydroforowego realizowany będzie zgodnie z załączoną listą czynności wskazaną w pkt 1.2. Dodatkowo Wykonawca przedstawi Ofertę na ewentualne naprawy. Po wykonaniu przez Wykonawcę zalecanych napraw, w przypadku stwierdzenia w okresie 12-stu miesięcy niezgodności w pracy urządzenia spowodowanego jego uszkodzeniem, przejazd Wykonawcy oraz robocizna są bezpłatne. Zamawiający ponosi koszt wykorzystanych części zamiennych. 1.8. Wymagane przeprowadzenie przeglądu co 12 miesięcy. 2. Wymagania. 2.1. Przeglądy realizowane przez Autoryzowaną Firmę Serwisową producenta urządzenia - Firmę WILO. 2.2. Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Dokument nr: G-2503-2-13/23 Składanie ofert: 6.4. Uzupełniony FORMULARZ OFERTOWY proszę przesłać w terminie do 01 czerwca 2023 roku do godz. 13:00 w formie skanu na adres e-mail: gospodarka@opole.sr.gov.pl lub - papierowo na adres sądu: Sąd Rejonowy w Opolu Sekcja Gospodarcza ul. Ozimska 60A 45-368 Opole lub - papierowo przez Biuro Podawcze SR w Opolu,. Wymagania: (o wartości poniżej 130.000 złotych w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (Dz.U. 2022.1710, z późn. zm.) - dalej PZP. 3. Wymagane dokumenty. 3.1. Ofertę proszę przygotować na podstawie przesłanego formularza ofertowego. 3.2. W ofercie we wskazanym polu należy podać rodzaj dokument rejestrowego firmy lub innego dokumentu wskazującego osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo wskazujące na uprawnienie do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, wymienione w dokumencie rejestrowym. 4. Kryterium wyboru oferty. a. Przegląd zestawu Pomp Pożarowych WILO COR-2 Helix VF 1006 / SC-FFS - 90 % b. Dojazd do SR w Opolu - 10 % Ad. a. Kryterium ,,Przegląd zestawu Pomp Pożarowych WILO COR-2 Helix VF 1006 / SC-FFS" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru P = (P n / P b) x 90 gdzie: P - ilość punktów za kryterium Przegląd P n - najniższa cena spośród złożonych ofert P b - cena oferty badanej Kryterium dotyczy zakresu wskazanego w pkt 1 zapytania. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 90 Ad. b. Kryterium ,,Dojazd do SR w Opolu" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru D = (D n / D b) x 10 gdzie: D - ilość punktów za kryterium Dojazd D n - najniższa cena spośród złożonych ofert D b - cena oferty badanej Dojazd liczony jest do przyjazdu Wykonawcy do jednego zlecenia Zamawiającego (np. przegląd, awaria, itp.) Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 10 4.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która - po zsumowaniu liczby punktów - we wskazanych wyżej kryteriach - uzyska najwyższą liczbę punktów. 4.2. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4.3. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia - cena ryczałtowa. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym. 4.4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4.5. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną przesłane do Wykonawców, którzy złożyli oferty na wskazany w ofercie adres e-mail. 6. Forma złożenia oferty. 6.1. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem FORMULARZA OFERTOWEGO; 6.2. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy; 6.3. Cenę za przedmiot zamówienia należy podać cyframi; 6.5. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską), o terminie złożenia oferty decyduje termin dostarczenia do Zamawiającego, a nie termin wysłania np. listem poleconym bądź złożenia zlecenia poczcie kurierskiej 6.6. Termin zostanie zachowany jeżeli Wykonawca prześle skan oferty na wskazany w pkt 6.4. adres e-mail a Zamawiający potwierdzi wpływ takiej oferty. 6.7. Zamawiający zaleca w przypadku braku potwierdzenia o którym mowa w pkt 6.6 - kontakt telefoniczny - przed terminem składania ofert - tel. 77 54 15 419. 6.8. Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą Zamawiający wymaga dostarczenia oryginału oferty. 7. Informacje dodatkowe: 7.1. Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o wyborze jego oferty na wskazany adres e-mail. 7.2. Brak potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia w wyznaczonym czasie skutkować będzie wyborem innego Wykonawcy (który złożył kolejną, najkorzystniejszą ofertę). 7.3. Warunki płatności: Płatność za dostarczoną wodę następować będzie po każdorazowej dostawie potwierdzonej odpowiednim protokołem przygotowanym przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od wystawienia faktury, termin ten jednak nie będzie krótszy niż 10 dni roboczych od daty otrzymania faktury. 7.4. Wszelkie spory, wynikające z realizacji niniejszego zlecenia będą rozstrzygane polubownie przez strony. Jeżeli rozstrzygnięcie polubowne nie będzie możliwe, spór będzie rozstrzygany przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby zamawiającego. 7.5. Dostawy wody realizowane będą w terminie do 3 dni roboczych od chwili wysłania zamówienia. 7.6. Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kc, tj. i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie poniższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy. 7.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia, w zależności od posiadanych środków. Uwagi: 8. Obowiązek informacyjny z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, RODO) informujemy: 8.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SĄD REJONOWY W OPOLU Z SIEDZIBĄ PRZY UL. OZIMSKIEJ 60A, 45-368 OPOLE ; 8.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@opole.sr.gov.pl 8.3. Pana/Pani dane osobowe zawarte w ofercie przetwarzane będą w celu związanym z udzieleniem zamówienia publicznego G-2503-2-13/23. 8.4. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8.5. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania oraz prawo do ograniczenia przetwarzania w zakresie, w jakim uprawnienia te nie są odmiennie uregulowane lub wyłączone na podstawie odrębnych przepisów. 8.6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. 8.7. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie osobom, jednostkom lub instytucjom upoważnionym do tego na postawie odrębnych przepisów prawa. 8.8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu. 8.9. Administrator danych nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 8.10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane i archiwizowane przez okresy wynikające z przepisów dotyczących archiwizacji lub przez okres niezbędny do zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów albo zabezpieczenia lub dochodzenia roszczeń. Kontakt: 5. Kontakt z Wykonawcami. 5.1. Pracownicy Sekcji Gospodarczej SR w Opolu - tel.: 77 54 15 406 / 77 54 15 419 e-mail: gospodarka@opole.sr.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024